Az Epic Games és a játékosok által közösen fejlesztett Unreal Tournamentből ma új verzió érkezett, benne öt friss, ropogós pályával. A négy deathmatch- és egy CTF-aréna mindegyike a közösségből a játékba kerülő fejlesztések sorát erősíti, az alábbi trélerből ítélve igencsak megérdemelten:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=NlnrREg2O7IA továbbra is ingyenes UT4-et itt tudjátok letölteni, a pályákat pedig a Marketplace szekcióban találhatjátok meg (az elnevezés ne tévesszen meg senkit, az új tartalomért sem kell a zsebedbe nyúlnod).
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=NlnrREg2O7IA továbbra is ingyenes UT4-et itt tudjátok letölteni, a pályákat pedig a Marketplace szekcióban találhatjátok meg (az elnevezés ne tévesszen meg senkit, az új tartalomért sem kell a zsebedbe nyúlnod).
Dicseretes. De. Úgy hallom, annyira elbarmoltak a game designt, hogy már a kutya se játszik vele.
Ezt sajnos szabadidő híján nem tudom megerositeni.
en kiprobaltam valamikor. regen iszonyat sokat toltam UT-t meg UT ketezer izet. ez valahogy nekem tul gyors es semmitmondo lett. reszemrol betudom az oregkori demencianak, nekem az uj doom is unalmas lett fel ora utan.
"okey-dokey!"
Megnyugtattál, tetszett az új Doom, de mégis hamar eluntam. Ennek is nekiestem több ízben, de valami mégis hiányzik belőle. Lehet azért, mert már én is 40-es vagyok.
Az új doom multis részét egyszerűen csak elbaszták.
Jaj nee. Ebben állt a reményem.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
A játék maga jó (nem tökéletes, de ezért pre-alpha), de az ebbe vagy az abba az irányba begyöpösödött UT-fanok még elronthatják azzal, ha tényleg elmennek. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én is kipróbáltam az elején. Na azóta is csak rosszabbodott a helyzet.
Sajnos a játék már az első pillanattól kezdve bukásra van ítélve. Röviden: UT1+UT2K4 ötvözte játékmenetet akartak létrehozni, holott ez lehetetlen.
A méltán sikeres első rész viszonylag szűk, max közepes méretű, egyszerű és baltával faragott (ezt itt pozitívan kell érteni, nem akad el a lövedék/rakéta minden kiálló biszbaszban, és nem zavarja a hentelést "semmi") pályákon viszonylag kis szórású fegyverekkel operált, méghozzá tökéletesen.
Az UT2K4-nél mindent megdupláztak, de kevés sikerrel... túl nagyok voltak a pályák... egyedül a járműves rész segített valamit a nagy távolságok és terek megfelelő tűz alá vonásával, de az is csak ideig óráig, és a max 16 fő is limitáló tényező volt. Ez nem BF.
Itt meg csak kapálóznak továbbra is, holott a probléma rendkívül egyszerű. az UT(1) játékmenethez nem illenek nagy pályák. Ennek ellenére továbbra is erőltetik, ráadásul a probléma megoldása érdekében minden "hülyeséget" (gránátvető, sliding, stb, stb) bevetnek amivel csak még tovább rontanak a helyzeten. Az "Outpost 23" stílusát (és méreteit) kellett volna követni, akkor azt hittem, van még remény, de aztán...
Nem csoda, hogy még mindig többen játszanak az UT1-el, mint a folytatásaival, vagy akár ezzel. Annyi lenne a feladat, hogy szépen remasterelik az első részt, a bugokat kivágják, csinálnak 10-15 új (UT1 méretű) pályát, a rippert kibalanszolják végre, meg még adnak 1-2 plusz fegyvert és kész.
Itt tartunk most amúgy "játékelbaszás" terén:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=DZEjKuk9YEA
Túlhevülő plasma gun?
Dat "gránátvető"?!
Enforcer?
Minigun?
Katasztrófa az egész.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=U-0WuzWfTIk
mondjuk az is igaz, hogy innen mar nincs hova fejlodni, nem veletlenul nem sikerul nekik.:)
"okey-dokey!"
Azért ne álljunk neki pre-alphában temetni a játékot. :D Az Epic egyértelműen játékot fejleszt még bőven simítgatás helyett, ezért jönnek drasztikus változások. Az elején persze sokkal old schoolabb volt amolyan design-csontvázként a cucc, azóta meg megy a komolyabb ötletelés fejlesztői és community szinten is. Meglátjuk, mi lesz belőle, ha megkapja a béta címkét, és még mindig nem jön be, akkor lehet csak elkezdeni aggódni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
De bizony, álljunk le.
Pont ezt mondom, ha figyelnél, a pre alfa megjelenésekor JOBB volt a játék, mint most. És semmi nem mutat arra, hogy ez a negatív tendencia nem hogy megfordulna, de akárcsak abbamaradna.
a friss fegyverdesign nagyon "meh" karegoria, viszont maga a player a mozgas mechanika nagyon király és előrelépés lett benne ahogy lesem.
Adjuk nekik meg az időt, és hagy játszanak csak a próbálkozásokkal.
Szvsz egyedül a fegyverdesign rettentő vérszegény (valahogy ott brutális kreativitáshiányt érzek, mivel annyi jó cuccot véghez lehetne itt vinni, erre kapunk egy grenade launchert és falra ragasztható aknákat? :D), de idővel csak normalizálódik. A térképek is pofásnak tűnnek.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."