Nekem minden fejlesztéssel egyre jobban tetszik. Ahogy az elda Swooping Hawk végigsiklik a csatatér felett és szórja a golyótshurikenlövedéket fentről, valami gyönyörű :-) Az a két dolog zavar csak, hogy
-bár nagyon szépen fejlődik, messze nincs még kész, pedig nyakukon a kiadás ideje (persze halaszthatnak)
-Drága! 50 euro? Sok!
Az a baj hogy early alphából adták ki "készként" ami eléggé wattafakk. Gondolom kiadói nyomásra, de akkor is.
Baromi fos a netkód ami nem hiszem, hogy valaha is meg fog javulni.
Ahogy néztem, úgy csinálták meg a premium currency vásárlást hogy miután veszel egy pakkot azt csak úgy tudod elkölteni, hogy egy kicsi mindig maradjon nálad ami semmire nem jó ami genyó húzás.
Nem mintha fenyegetne a veszély, hogy vegyek csak megjegyeztem.
A worldmapnak jelenleg semmi értelme.
Elég szarocska a performance, főleg a nagyobb pályákon.
Illtve nekem az is a bajom a nagyobb pályákkal (meg az összesel), hogy kevés player jut rájuk. Így nemnagyon van meg a warhammer feeling csak amikor az összes player a pályán egy pontra koncentrálódik. Egyedül olyankor fun a játék de az általában azt jelenti már, hogy az egyik csapat tuti veszít és esélye sincs megfordítania meccset, ami gáz.
Cserébe a fejlődés rendszer nem rossz, meg a loot ládás dolog se zavar. Tetszik, hogy jó sok féle item meg fegyver attachment van. De ez kevés. Kevés a pálya is meg a jármű variációk is.
Kéne még 1 évnyi fejlesztés mire azt mondanám, hogy ez jó, de tény és való hogy updatről updatre jobb a játék, szóval ha folytatják a jó update-eket akkor van rá esély, hogy legalábbis nem lesz szar.
Nagy-nagy mínusz sajnos a játéknak, hogy az előző vezető/dizájner/akármi összeígért mindent, aztán lelépett és otthagyta a bandát a lekvárban. Aztán jött a mostani aki látta, hogy mit lehet meg mit nem lehet megvalósítani azzal az erőforrással amije van és nem azt kapták az emberek amit vártak előzőleg. Én is csalódott vagoyk mai napig, hogy nem nyílt planetside szerű a játék, bár mondogatják, hogy idővel olyasmire akarják de máig nem tiszta, hogy hogyan, de majd hiszem ha látom.
Sorry ha zavaros az iromány. Nincs most időm szerkesztgetni.
Nem tudok olyat :-(
Elvileg ugye a lövedékei kilövés után begyulladó kis "rakéták", a standard bolter lövedék páncéltörő fejjel és robbanótültettel ami becsapódás után egy töredékmásodperccel aktiválódik, így a célpontban robban. Szóval iszonyú hangosnak kéne lennie, és saccra három robajt kéne hallani töltényenként (kilövés, begyújtás, robbanás) ha a meghajtás sivítását és a becsapódást nem számolom... Az általam ismert játékokban viszont egyszerűen valami gépfegyver-hangot kaptak.
Itt legalább a meghajtás benne van (kb. 1:23-tól):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tsvCLG1QZjs
Ha nem láttad volna, ne nézd meg a filmet amúgy, a többi része nem jó :-) (vannak egész tűrhető pillanatok de nagyon hibás a lore és még laikusnak is totál logikátlan)
Hát ez még mindig szörnyű, ennyi idő után is. Hogy voltak képesek erre pénzt adni, majd a végterméket látva tényleg ki is adni? Felfoghatatlan.
Egyébként bolter-hang kapcsán anno még az Ian Watson könyvekben volt jól leírva, hogy hogyan is hangzik a három detonáció, de az nem éppen egy hangfájl. :)
Megnéztem újra ezt a Dawn of War III videót, és azt kell mondjam, ez igen jól sikerült, mármint a kinézettől eltekintve is, illetve annak nyilván komoly szerepe van a végén, amilyen tökéletesen sikerült elkapniuk a Sarge megvilágosodását.
Szerk.: a marine-ok dereka még mindig elképesztően karcsú... milyen diétán élhetnek?
Ez volt az a játék, aminek RENGETEG tabletop játékost köszönhettünk annak idején. Özönlöttek a megjelenése után az új arcok az Inkvizítorra, nem viccelek, naponta jöttek az érdeklődők, hogy szívesen kipróbálnák, hol lehet.
Amikor megjelenik a Dreadnought, az még mindig mindent visz. WH40K témában szerintem még mindig ez az egyik legütősebb videó. A többi rész animációja se rossz, de ebben van egy olyan elemi erő, amit a többi nem tudott visszaadni.
Ez és a Mark of Chaos videója szerintem az örökkévalóságnak készült. :)
Kimondottan érdekes volt ez a videó. Nekem úgy tűnik, hogy jól látják a helyzetet, bár az kimaradt a történetből, hogy vannak nagy fejlesztők jó játékai is (TW: Warhammer vagy a készülő DoW3), szóval nem csak a shotgun elv érvényesül. Én úgy vettem észre, hogy a shotgun módszer leginkább a mobil piacon működik, mert ott egyébként is a játékok jelentős része a fire&forget kategóriát erősítik. Még az ütős mobilos játékok is folyamatosan ontják a folytatásokat, mert ott nem lehet igazán időtállót alkotni, legalábbis én még nem találkoztam ilyennel.
Igen, nekem is az az érzésem, hogy idéntől mintha mindkét utat járnák. Gyakorlatilag lefednek mindent a videojátékok terén, és ezzel párhuzamosan a terepasztalos játékba is próbálnak új életet lehelni. Arra vagyok még kíváncsi, hogy a szerepjáték és társasjáték licencek hova kerülnek majd...
Rohadt Nokedli! Most miatta újra szemezek a 40K-val, már egy Ultramarine festési sémát próbálgattam itt a napokban a dobozaimban marat ősrégi, tizenkétszer újraalapozott műanyag figurákon...
Helyes helyes, az orkjaim úgyis szeretik a hupikék törphusit 3:-)
(...valójában tízből hétszer megver Ultrákkal a smurfimádó haver, de mondjuk úgy hogy tudja mi ellen fog harcolni, könnyű :-) )
Mutatnak új mapot és elda dolgokat.
https://www.dawnofwar.com/eldar
Choose your next words with excpetional care!
Ez eddig jól néz ki.
Warhammer 40,000: Eternal Crusade review
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Nekem minden fejlesztéssel egyre jobban tetszik. Ahogy az elda Swooping Hawk végigsiklik a csatatér felett és szórja a
golyótshurikenlövedéket fentről, valami gyönyörű :-) Az a két dolog zavar csak, hogy-bár nagyon szépen fejlődik, messze nincs még kész, pedig nyakukon a kiadás ideje (persze halaszthatnak)
-Drága! 50 euro? Sok!
Az a baj hogy early alphából adták ki "készként" ami eléggé wattafakk. Gondolom kiadói nyomásra, de akkor is.
Baromi fos a netkód ami nem hiszem, hogy valaha is meg fog javulni.
Ahogy néztem, úgy csinálták meg a premium currency vásárlást hogy miután veszel egy pakkot azt csak úgy tudod elkölteni, hogy egy kicsi mindig maradjon nálad ami semmire nem jó ami genyó húzás.
Nem mintha fenyegetne a veszély, hogy vegyek csak megjegyeztem.
A worldmapnak jelenleg semmi értelme.
Elég szarocska a performance, főleg a nagyobb pályákon.
Illtve nekem az is a bajom a nagyobb pályákkal (meg az összesel), hogy kevés player jut rájuk. Így nemnagyon van meg a warhammer feeling csak amikor az összes player a pályán egy pontra koncentrálódik. Egyedül olyankor fun a játék de az általában azt jelenti már, hogy az egyik csapat tuti veszít és esélye sincs megfordítania meccset, ami gáz.
Cserébe a fejlődés rendszer nem rossz, meg a loot ládás dolog se zavar. Tetszik, hogy jó sok féle item meg fegyver attachment van. De ez kevés. Kevés a pálya is meg a jármű variációk is.
Kéne még 1 évnyi fejlesztés mire azt mondanám, hogy ez jó, de tény és való hogy updatről updatre jobb a játék, szóval ha folytatják a jó update-eket akkor van rá esély, hogy legalábbis nem lesz szar.
Nagy-nagy mínusz sajnos a játéknak, hogy az előző vezető/dizájner/akármi összeígért mindent, aztán lelépett és otthagyta a bandát a lekvárban. Aztán jött a mostani aki látta, hogy mit lehet meg mit nem lehet megvalósítani azzal az erőforrással amije van és nem azt kapták az emberek amit vártak előzőleg. Én is csalódott vagoyk mai napig, hogy nem nyílt planetside szerű a játék, bár mondogatják, hogy idővel olyasmire akarják de máig nem tiszta, hogy hogyan, de majd hiszem ha látom.
Sorry ha zavaros az iromány. Nincs most időm szerkesztgetni.
Choose your next words with excpetional care!
Jaja, fasza játék de nincs kész. Idővel, ha megéri, nagyon jó lehet - főleg ha olcsóbb is lesz :-)
Steamen van. Leárazás előbb vagy utóbb úgyis lesz rá.
Choose your next words with excpetional care!
nagyon aranyos kis Kill Team csatajelentés, ha valaki szereti az ilesmit:
http://imgur.com/gallery/Bh4Mg
Valaki tud olyan játékot, amiben a Császár által is elfogadott hangzású bolterek vannak egyébként?
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Nem tudok olyat :-(
Elvileg ugye a lövedékei kilövés után begyulladó kis "rakéták", a standard bolter lövedék páncéltörő fejjel és robbanótültettel ami becsapódás után egy töredékmásodperccel aktiválódik, így a célpontban robban. Szóval iszonyú hangosnak kéne lennie, és saccra három robajt kéne hallani töltényenként (kilövés, begyújtás, robbanás) ha a meghajtás sivítását és a becsapódást nem számolom... Az általam ismert játékokban viszont egyszerűen valami gépfegyver-hangot kaptak.
Itt legalább a meghajtás benne van (kb. 1:23-tól):
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tsvCLG1QZjs
Ha nem láttad volna, ne nézd meg a filmet amúgy, a többi része nem jó :-) (vannak egész tűrhető pillanatok de nagyon hibás a lore és még laikusnak is totál logikátlan)
Hát ez még mindig szörnyű, ennyi idő után is. Hogy voltak képesek erre pénzt adni, majd a végterméket látva tényleg ki is adni? Felfoghatatlan.
Egyébként bolter-hang kapcsán anno még az Ian Watson könyvekben volt jól leírva, hogy hogyan is hangzik a három detonáció, de az nem éppen egy hangfájl. :)
The strong eat, the weak are meat.
Szomorú.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Megnéztem újra ezt a Dawn of War III videót, és azt kell mondjam, ez igen jól sikerült, mármint a kinézettől eltekintve is, illetve annak nyilván komoly szerepe van a végén, amilyen tökéletesen sikerült elkapniuk a Sarge megvilágosodását.
Szerk.: a marine-ok dereka még mindig elképesztően karcsú... milyen diétán élhetnek?
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Ezt persze nem überelheti :P
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RtAH7kGEqic
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Ez még mindig a legkirályabb WH40K videojáték intró.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ez volt az a játék, aminek RENGETEG tabletop játékost köszönhettünk annak idején. Özönlöttek a megjelenése után az új arcok az Inkvizítorra, nem viccelek, naponta jöttek az érdeklődők, hogy szívesen kipróbálnák, hol lehet.
Nekem a második rész trailere is nagyon tetszik. A "this planet is ours"-osra gondolok, szpészmariskák VS eldák, a végén a tiranidákkal.
Igaz, az nagyon szorosan követi az első részét.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ez ugrasztott bele engem is annak idején! Ennek hatására váltam fanatikus W40k rajongóvá :D
Van egy csomó új kifestett figu, ha van rá igény, feldobálom.
Toljad csak!
Ha egyszerre sok kép jönne, akkor pls rakd spoilerbe, hogy igény szerint lehessen nyitogatni.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Amikor megjelenik a Dreadnought, az még mindig mindent visz. WH40K témában szerintem még mindig ez az egyik legütősebb videó. A többi rész animációja se rossz, de ebben van egy olyan elemi erő, amit a többi nem tudott visszaadni.
Ez és a Mark of Chaos videója szerintem az örökkévalóságnak készült. :)
The strong eat, the weak are meat.
Elmélkedés a GW jelenlegi érdekes WH40k licencpolitikájáról:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=GOVrmfXolQg
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Kimondottan érdekes volt ez a videó. Nekem úgy tűnik, hogy jól látják a helyzetet, bár az kimaradt a történetből, hogy vannak nagy fejlesztők jó játékai is (TW: Warhammer vagy a készülő DoW3), szóval nem csak a shotgun elv érvényesül. Én úgy vettem észre, hogy a shotgun módszer leginkább a mobil piacon működik, mert ott egyébként is a játékok jelentős része a fire&forget kategóriát erősítik. Még az ütős mobilos játékok is folyamatosan ontják a folytatásokat, mert ott nem lehet igazán időtállót alkotni, legalábbis én még nem találkoztam ilyennel.
The strong eat, the weak are meat.
Igen, nekem is az az érzésem, hogy idéntől mintha mindkét utat járnák. Gyakorlatilag lefednek mindent a videojátékok terén, és ezzel párhuzamosan a terepasztalos játékba is próbálnak új életet lehelni. Arra vagyok még kíváncsi, hogy a szerepjáték és társasjáték licencek hova kerülnek majd...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Új HH doboz, még nincs hivatalosan bejelentve:
rwurl=http://i.imgur.com/APMqM3S.jpg
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Rohadt Nokedli! Most miatta újra szemezek a 40K-val, már egy Ultramarine festési sémát próbálgattam itt a napokban a dobozaimban marat ősrégi, tizenkétszer újraalapozott műanyag figurákon...
Praise the Omnissiah
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5gj8pAN7Y7E
Jól fest, de inkább vicces. :)
The strong eat, the weak are meat.
Helyes helyes, az orkjaim úgyis szeretik a hupikék törphusit 3:-)
(...valójában tízből hétszer megver Ultrákkal a smurfimádó haver, de mondjuk úgy hogy tudja mi ellen fog harcolni, könnyű :-) )