Ha igaz amit a forrása állít, ketté lett nyesve a Mankind Divided és már jó ideje készülőben van a "második epizód"... Így mondjuk már érthető, hogy miért csak 1 hub van, és miért úgy van vége a MD-nek, ahogy..
Sterling forrása párhuzamos fejlesztésről beszél, melyből nem feltétlen következtethető a "kettényesés". Ezt a gondolatot viszonylag egy kalap alatt említette a trilogizált Deus Ex szóbeszéddel, de a 2015 közepi dátumtól eltekintve a pontos dátumok ismeretlenek, így a döntés hirtelenségét illetően is csak találgatni lehet. Nem áll szándékomban egy kiadó érdekeit sem "védeni", csak a kollektíve gyűlölt fícsörök savazása hevében könnyen ráfröccsenhetnek a szélsőséges érzelmek az egyébként racionális témára, ezzel leegyszerűsítve a különböző fejlesztői realitásokat. Több nézetét is osztom Sterlingnek, de a sarkított karaktere a legártalmatlanabb témát is képes csúnyán leegyszerűsíteni, vagy kifejezetten felpaprikázó hangnemben tálalni.
A játékórák számából ugyanúgy nehéz hosszútávú közetkeztetéseket vonni, hiszen lehet eredetileg is ilyen hosszall terveztek, vagy csak a játék van másképp struktúrálva, így több az opcionális tartalom. A maximalista és a főküldetés kombinált értéke közötti kisebb eltérés (23 vs 29 óra) mindenképp erre enged következtetni, bár a mintavételezési halmaza nagyságrendekkel kisebb a már évek óta kint lévő Human Revolutionnel szemben. Aztán az is előfordulhat, hogy pont a rövidebb főküldetés miatt érezték szükségesnek, hogy további tartalmat csatoljanak a játékhoz, (az egyébként is kapóra jövő) F2P kiegészítő formájában.
Lehet. Közben megnéztem a videót is.
Viszont legjóindulatúbb tippem szerint is gazdasági megfontolások alapján szeletelték fel a folytatás tervezetét, amikor a Human Revolution sikere megnyitotta előttük az utat, és tapasztalataim szerint ha a kreatívember/pénzkeresőember úgy áll neki valaminek, hogy az igazából legalább két vagy három különálló, folytatólagos valami lesz, akkor az első folytatásba nem lapátolja bele szívét-lelkét egy olyan kimerítő jelleget célul tűzve ki, amely jellemzően csak a 'standalone' irányelvvel készülő művek sajátja, míg a szegmentált cuccokkal a tartalom megosztására, a klasszikus trilógiaívek elhelyezésére, a puskapor halogató megőrzésére is kell koncentrálni a "minden ágyúval durrbele" megoldás helyett. "Nem baj, ha a Mankind Divided befejezése kurta-furcsa és nem elégít ki senkit: a folytatás borítékolható, sőt már készül is!"
Szeptember 23-án, Pritchard visszatérésével jön az első story DLC
In Deus Ex: Mankind Divided – System Rift, you will re-unite with Frank Pritchard, Adam’s friend and former colleague at Sarif Industries, and assist him in hunting down information on the mysterious Santeau Group. Desperate to get more information, Pritchard targets one of the most secure data banks ever created – the Palisade Blade. In agreeing to help, Adam may also be able to uncover hints as to who the illuminati really are.
Morci vagyok. Főleg, hogy a DX:HR kapcsán is láttuk, hogy a missing linket gyakorlatilag kivágták a játékból. Félek ez is olyan lesz. Sajnos (?) ráadásul ha még jó is lesz, akkor még meg is veszem, amilyen hülye vagyok.
A fentebbi sóderbányára pedig:
Úúúgy szerettem volna, ha a DX:MD után nekilátnak végre egy DX1 fullos grafikai remakenek (és összedobják mondjuk egy-másfél éven belül) - felőlem adhatták volna közel teljes áron is, ha jól meg lett volna csinálva, megvettem volna azt is.... és onnan folytatni a sztorit (DX:IW-t most jóindulatúan elfelejtem)
Akkor ez alapján itt is menni fog majd a rókabőrözés / birkanyírás, mint a Hitmannél? Csodálatos :(
Már megint nekimennek a falnak, és semmiből sem tanulnak...
Nekem elég lenne ha csak grafika lenne szintre hozva. Persze örülnék, ha a játékmenet (fps és tps rész főleg) is rendbe lenne hozva.
Közben tegnap munkából hazaérve végre elkezdtem a DX:MD-et is. 7 óra alatt 5 főküldetést és 6 mellékküldetést sikerült teljesíteni.... szerintem még kb sehol sem tartok.
Szóval ez nem fog olyan gyorsan menni :)
Pedig menet közben még a pacifist módiról is lemondtam.
Ez számomra eszeveszett száguldás, lopakodva, minden elektronikus fecnit elolvasva, a vakolat pergését bámulva ugyanehhez nagyságrendekkel több idő kellett nekem.
Pedig menet közben még a pacifist módiról is lemondtam.
o.O
Én még eléggé az elején tartok, és még csak a ghostkodást adtam fel, azt is csak egy helyen... lehet hogy én is el fogok bukni...?
Egyszerűen imádom ezt a fajta játékmenetet. A Vampire: Bloodlinest is ezért imádtam, meg ugye a DX:HR-t is. A Thief (az új) gyanús hogy ugyanez akart volna lenni, de olyan érzésem volt hogy félkészen lett kiadva... A Dishonored emlékeztett még nagyon távolról, ha végig pacifistán csináltam, a történet is sokkal mélyebb lett (gyilkolászósan csak végigrohan az ember a hullahegyeken és meg sem tudja a sztori nagyját :-) ).
7 óra alatt 5 főküldetést és 6 mellékküldetést sikerült teljesíteni.... szerintem még kb sehol sem tartok.
Meglepődnél ez mennyire nem igaz. :D
Én még mindig nem fejeztem be, mert a metros bug után hagytam (meg ugye Legion), de ahogy telik az idő úgy könyvelődik el egyre jobban csalódásként a játék. 19 órám van benne és még hátra van a végjáték
ShowHide spoiler #
London
, azon kívül megcsináltam mindent amit csak lehet 1 mellékküldetésen kívül, mert az kihagytam az elején és később nem lehet megcsinálni, de a véleményem napról napra rosszabb a játékról. A vége már sokat nem változtathat rajta lévén eddig bármelyik ismerősöm fejezte be, mindenki ki volt akadva milyen fos a vége. Szép meg jó meg hangulatos, de 1 hub van. Nincs boss, nincs egy emlékezetes karakter, minden olyan... Középszerű. Kivéve a zene és a design, de az is nagyjából a HR-ből maradt. A történet okés, de nem mondanám azt se olyan kibaszott jónak. Borzalmasan egysíkú. Bár a probléma érthető, de hihetetlen, hogy semmi mást nem tudtak kitalálni 1 konfliktuson kívül. Valaki említette ezt már és nagyon igaza volt. Így nagyon játék közben fel sem tűnik, de baszki.... :D Őszintén szólva a fejlődés is el van baszva, a játék fossa magából a szinteket és ezzel együtt a praxis kit-eket szóval a játék felétől már csak arra tudtam pakolni ami amúgy nem kellett, de valamire el kellett költeni. Pacifist-re hajtva meg pofátlanul egyszerű a HR-hoz képest. Az AI síkhülye, sokszor meg lehet úszni úgy hogy konkrétan melletted áll az ellenfél, te meg félig kilógsz a fedezék mögül. Néha meg a világ végéről triggerelődnek. Annak is kicsit jobban örültem volna ha a döntéseknek van lényegi kihatásuk a játékra, de egyelőre ennek még csak nyomát se láttam. Kivéve 1szer mikor megjegyezte egy karakter, hogy milyen jófej vagyok hogy nem öltem meg senkit. :D Hát így kösz csak...
A középszerűség mintapéldája a játék ami egyrészt jó mert elvan vele az ember, de semmiben nem tud különleges lenni annyira, hogy az ember fejében maradjon 10 percnél tovább. A HR-ből kapásból 3-4 emlékezetes karaktert tudnék mondani pedig rohadt régen játszottam végig utoljára, ebből meg egyet sem. :D Gáz. :( Majd ha lesz időm befejezni akkor jövök kicsit panaszkodni még a végéről, de az összképen már úgy se fog változtatni.
Igen. Remélem ez nem kifogás akar lenni, hogy ha 5 éve szar volt akkor most is elnézhető. :) Azért néha én szeretem azt hinni, hogy van amiben tudnak fejlődni a játékok a grafikán kívül is.
Egyébként én egyetértek, csak úgy hangzott, mint ha régen bezzeg jobb lett volna, pedig ez már a HR esetében is hiba volt, ás annyira nagyon drasztikusnak pedig most sem érzem. Azt meg ki várhatja el, hogy az 1998-as Thiefet bealázzák 2016-ban? (A "just the wind"-et mondjuk nehéz :D)
Szerintem én is mindent elolvasok és meghackelek. 1-2 dolog kimaradt, de például a lancer riflet is elsőre megtaláltam magamtól is.
A hétvégén M9-nél hagytam abba (17 óra után), de nem tudom mikor lesz időm megint folytatni.. ez a hét is be van táblázva totál, és már a jövő hét is :(
Egyébként nekem továbbra is nagyon tetszik, bár látom a hibáit is. Mindenképpen tervezek 2. végigjátszást is minél előbb azért, már csak az a kérdés, hogy mikor :(
Azért megpróbálom vasárnapra összehozni a cikket. De tényleg nem ígérek semmit biztosra.
@Nokedli: Itt most nem arra kell gondolni, hogy akkor mostantól mindenkit halomra ölök, hanem volt két hely, ahol lusta voltam/nem tudtam teljesen halál mentesen átmenni.
Azon túl továbbra is a silent és peaceful az irány. Tranq és stun gun+ammon kívül mindig mindent eladok, és üres az inventorym.
Amúgy nem tudom ki hiányolta a Jensen lakásában található "raktárt" (azaz ledobta a cuccokat, aztán meg elvesztek), de a smart home lapotoppal ki lehet nyitni a széfet a kép mögött, és ott megőriz mindent a játék.
Én többnyire ghost voltam, de aztán volt hogy direkt feladat volt fejbeütni egyéneket, ott nem :-) Megölni még nem öltem meg senkit. Ugyanakkor az az érzésem hogy csúnyán benézek dolgokat. Több helyen is olyan elágazás volt a sztoriban ami sztem megoldható lett volna hogy kezeljük mindkettőt, de csak az egyiket választhattuk. Az a gyanúm hogy ha valamire jobban odafigyelek, új lehetőségek nyíltak volna meg...
ShowHide spoiler #
pl. ahogy az orchid ellenszert megszereztem, lehet h más eszközökhöz vagy adatokhoz is hozzájuthattam volna...?
Edit: Nevermind! Most fejeztem be, és részint az utolsó helyszínnel, részint az after credits jelenettel már értem mi a stájsz... szóval akkor oka volt mindennek.
Közben Sterling konfrontálódik:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9sBtkU2eJ4Y
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez még érdekesebb:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=oVbj4GuuZTA
Ha igaz amit a forrása állít, ketté lett nyesve a Mankind Divided és már jó ideje készülőben van a "második epizód"... Így mondjuk már érthető, hogy miért csak 1 hub van, és miért úgy van vége a MD-nek, ahogy..
A howlongtobeat szerint – még ha az ugye olyan forrás is, amilyen – van annyival rövidebb az előzőnél, hogy ez sajnos simán elképzelhető legyen.
ibi amentia latet
Sterling forrása párhuzamos fejlesztésről beszél, melyből nem feltétlen következtethető a "kettényesés". Ezt a gondolatot viszonylag egy kalap alatt említette a trilogizált Deus Ex szóbeszéddel, de a 2015 közepi dátumtól eltekintve a pontos dátumok ismeretlenek, így a döntés hirtelenségét illetően is csak találgatni lehet. Nem áll szándékomban egy kiadó érdekeit sem "védeni", csak a kollektíve gyűlölt fícsörök savazása hevében könnyen ráfröccsenhetnek a szélsőséges érzelmek az egyébként racionális témára, ezzel leegyszerűsítve a különböző fejlesztői realitásokat. Több nézetét is osztom Sterlingnek, de a sarkított karaktere a legártalmatlanabb témát is képes csúnyán leegyszerűsíteni, vagy kifejezetten felpaprikázó hangnemben tálalni.
A játékórák számából ugyanúgy nehéz hosszútávú közetkeztetéseket vonni, hiszen lehet eredetileg is ilyen hosszall terveztek, vagy csak a játék van másképp struktúrálva, így több az opcionális tartalom. A maximalista és a főküldetés kombinált értéke közötti kisebb eltérés (23 vs 29 óra) mindenképp erre enged következtetni, bár a mintavételezési halmaza nagyságrendekkel kisebb a már évek óta kint lévő Human Revolutionnel szemben. Aztán az is előfordulhat, hogy pont a rövidebb főküldetés miatt érezték szükségesnek, hogy további tartalmat csatoljanak a játékhoz, (az egyébként is kapóra jövő) F2P kiegészítő formájában.
Lehet. Közben megnéztem a videót is.
Viszont legjóindulatúbb tippem szerint is gazdasági megfontolások alapján szeletelték fel a folytatás tervezetét, amikor a Human Revolution sikere megnyitotta előttük az utat, és tapasztalataim szerint ha a kreatívember/pénzkeresőember úgy áll neki valaminek, hogy az igazából legalább két vagy három különálló, folytatólagos valami lesz, akkor az első folytatásba nem lapátolja bele szívét-lelkét egy olyan kimerítő jelleget célul tűzve ki, amely jellemzően csak a 'standalone' irányelvvel készülő művek sajátja, míg a szegmentált cuccokkal a tartalom megosztására, a klasszikus trilógiaívek elhelyezésére, a puskapor halogató megőrzésére is kell koncentrálni a "minden ágyúval durrbele" megoldás helyett. "Nem baj, ha a Mankind Divided befejezése kurta-furcsa és nem elégít ki senkit: a folytatás borítékolható, sőt már készül is!"
ibi amentia latet
Ajjaj, ez valószínűleg túl erős anyag lesz a mikrotranzakció-apologistáknak... illetve lenne, ha az Overwatch topikban volnánk. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szeptember 23-án, Pritchard visszatérésével jön az első story DLC
http://www.gamasutra.com/view/pressreleases/280470/FRANK_PRITCHARD_RETUR...
Morci vagyok. Főleg, hogy a DX:HR kapcsán is láttuk, hogy a missing linket gyakorlatilag kivágták a játékból. Félek ez is olyan lesz. Sajnos (?) ráadásul ha még jó is lesz, akkor még meg is veszem, amilyen hülye vagyok.
A fentebbi sóderbányára pedig:
Úúúgy szerettem volna, ha a DX:MD után nekilátnak végre egy DX1 fullos grafikai remakenek (és összedobják mondjuk egy-másfél éven belül) - felőlem adhatták volna közel teljes áron is, ha jól meg lett volna csinálva, megvettem volna azt is.... és onnan folytatni a sztorit (DX:IW-t most jóindulatúan elfelejtem)
Akkor ez alapján itt is menni fog majd a rókabőrözés / birkanyírás, mint a Hitmannél? Csodálatos :(
Már megint nekimennek a falnak, és semmiből sem tanulnak...
A sztoriba beékelődik, de mechanikailag jól láthatóan lereagálták vele a kritikákat, marhára nem volt az kész.
Csak grafikainak?
Szerk.: Különben is, régen minden jobb volt: most firkantottam az első részről a főoldalra.
Sors bona, nihil aliud.
Nekem elég lenne ha csak grafika lenne szintre hozva. Persze örülnék, ha a játékmenet (fps és tps rész főleg) is rendbe lenne hozva.
Közben tegnap munkából hazaérve végre elkezdtem a DX:MD-et is. 7 óra alatt 5 főküldetést és 6 mellékküldetést sikerült teljesíteni.... szerintem még kb sehol sem tartok.
Szóval ez nem fog olyan gyorsan menni :)
Pedig menet közben még a pacifist módiról is lemondtam.
Ez számomra eszeveszett száguldás, lopakodva, minden elektronikus fecnit elolvasva, a vakolat pergését bámulva ugyanehhez nagyságrendekkel több idő kellett nekem.
Sors bona, nihil aliud.
o.O
Én még eléggé az elején tartok, és még csak a ghostkodást adtam fel, azt is csak egy helyen... lehet hogy én is el fogok bukni...?
Egyszerűen imádom ezt a fajta játékmenetet. A Vampire: Bloodlinest is ezért imádtam, meg ugye a DX:HR-t is. A Thief (az új) gyanús hogy ugyanez akart volna lenni, de olyan érzésem volt hogy félkészen lett kiadva... A Dishonored emlékeztett még nagyon távolról, ha végig pacifistán csináltam, a történet is sokkal mélyebb lett (gyilkolászósan csak végigrohan az ember a hullahegyeken és meg sem tudja a sztori nagyját :-) ).
Meglepődnél ez mennyire nem igaz. :D
Én még mindig nem fejeztem be, mert a metros bug után hagytam (meg ugye Legion), de ahogy telik az idő úgy könyvelődik el egyre jobban csalódásként a játék. 19 órám van benne és még hátra van a végjáték
, azon kívül megcsináltam mindent amit csak lehet 1 mellékküldetésen kívül, mert az kihagytam az elején és később nem lehet megcsinálni, de a véleményem napról napra rosszabb a játékról. A vége már sokat nem változtathat rajta lévén eddig bármelyik ismerősöm fejezte be, mindenki ki volt akadva milyen fos a vége. Szép meg jó meg hangulatos, de 1 hub van. Nincs boss, nincs egy emlékezetes karakter, minden olyan... Középszerű. Kivéve a zene és a design, de az is nagyjából a HR-ből maradt. A történet okés, de nem mondanám azt se olyan kibaszott jónak. Borzalmasan egysíkú. Bár a probléma érthető, de hihetetlen, hogy semmi mást nem tudtak kitalálni 1 konfliktuson kívül. Valaki említette ezt már és nagyon igaza volt. Így nagyon játék közben fel sem tűnik, de baszki.... :D Őszintén szólva a fejlődés is el van baszva, a játék fossa magából a szinteket és ezzel együtt a praxis kit-eket szóval a játék felétől már csak arra tudtam pakolni ami amúgy nem kellett, de valamire el kellett költeni. Pacifist-re hajtva meg pofátlanul egyszerű a HR-hoz képest. Az AI síkhülye, sokszor meg lehet úszni úgy hogy konkrétan melletted áll az ellenfél, te meg félig kilógsz a fedezék mögül. Néha meg a világ végéről triggerelődnek. Annak is kicsit jobban örültem volna ha a döntéseknek van lényegi kihatásuk a játékra, de egyelőre ennek még csak nyomát se láttam. Kivéve 1szer mikor megjegyezte egy karakter, hogy milyen jófej vagyok hogy nem öltem meg senkit. :D Hát így kösz csak...
A középszerűség mintapéldája a játék ami egyrészt jó mert elvan vele az ember, de semmiben nem tud különleges lenni annyira, hogy az ember fejében maradjon 10 percnél tovább. A HR-ből kapásból 3-4 emlékezetes karaktert tudnék mondani pedig rohadt régen játszottam végig utoljára, ebből meg egyet sem. :D Gáz. :( Majd ha lesz időm befejezni akkor jövök kicsit panaszkodni még a végéről, de az összképen már úgy se fog változtatni.
Ez igaz, tehát ugyanolyan, mint a HR-ben :)
Sors bona, nihil aliud.
Igen. Remélem ez nem kifogás akar lenni, hogy ha 5 éve szar volt akkor most is elnézhető. :) Azért néha én szeretem azt hinni, hogy van amiben tudnak fejlődni a játékok a grafikán kívül is.
Gépigényben is szoktak :)
Egyébként én egyetértek, csak úgy hangzott, mint ha régen bezzeg jobb lett volna, pedig ez már a HR esetében is hiba volt, ás annyira nagyon drasztikusnak pedig most sem érzem. Azt meg ki várhatja el, hogy az 1998-as Thiefet bealázzák 2016-ban? (A "just the wind"-et mondjuk nehéz :D)
Sors bona, nihil aliud.
A klasszikus Deus Ex-hez decemberben érkezik az amúgy eddig is fantasztikus módosításokat bevezető GMDX 9.0-ás verziója, feature-ök az alábbi linken:
http://genericname112.wixsite.com/gmdx
rwurl=https://youtu.be/p6RI2_lVMhg
Megint egy jobb eresztés Gavintől.
Jó lesz az.
Szerintem én is mindent elolvasok és meghackelek. 1-2 dolog kimaradt, de például a lancer riflet is elsőre megtaláltam magamtól is.
A hétvégén M9-nél hagytam abba (17 óra után), de nem tudom mikor lesz időm megint folytatni.. ez a hét is be van táblázva totál, és már a jövő hét is :(
Egyébként nekem továbbra is nagyon tetszik, bár látom a hibáit is. Mindenképpen tervezek 2. végigjátszást is minél előbb azért, már csak az a kérdés, hogy mikor :(
Azért megpróbálom vasárnapra összehozni a cikket. De tényleg nem ígérek semmit biztosra.
@Nokedli: Itt most nem arra kell gondolni, hogy akkor mostantól mindenkit halomra ölök, hanem volt két hely, ahol lusta voltam/nem tudtam teljesen halál mentesen átmenni.
Azon túl továbbra is a silent és peaceful az irány. Tranq és stun gun+ammon kívül mindig mindent eladok, és üres az inventorym.
Amúgy nem tudom ki hiányolta a Jensen lakásában található "raktárt" (azaz ledobta a cuccokat, aztán meg elvesztek), de a smart home lapotoppal ki lehet nyitni a széfet a kép mögött, és ott megőriz mindent a játék.
Én többnyire ghost voltam, de aztán volt hogy direkt feladat volt fejbeütni egyéneket, ott nem :-) Megölni még nem öltem meg senkit. Ugyanakkor az az érzésem hogy csúnyán benézek dolgokat. Több helyen is olyan elágazás volt a sztoriban ami sztem megoldható lett volna hogy kezeljük mindkettőt, de csak az egyiket választhattuk. Az a gyanúm hogy ha valamire jobban odafigyelek, új lehetőségek nyíltak volna meg...
Edit: Nevermind! Most fejeztem be, és részint az utolsó helyszínnel, részint az after credits jelenettel már értem mi a stájsz... szóval akkor oka volt mindennek.
A DirectX 12 mód egy vicc jelenleg. Kinek mi a tapasztalata?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Azt tapasztalom, hogy Windows 8-on nincs olyan.
Sors bona, nihil aliud.
Még a fejlesztők szerint is csak preview a dx12 mód :) Én türelmet javaslok :)
Amúgy közbe végére értem én is. A cikket is leadtam Zoonak, majd idővel kikerül főoldalra :)
Röviden, szerintem megéri a játék a pénzét. Vannak hibái, kicsit szerintem is gyengébb, mint a DX:HR, de ettől függetlenül nagyon jó játék.
rwurl=https://youtu.be/zwT6s-GxDkw
:-D
"-Ezt a világon tizen tudják megcsinálni. -És ebből persze te vagy egy. -Én ebből kettő vagyok!"
Ez olyan mint a részeg önjelölt ezermester: "-Tibor, maga mindenhez ért? -Mindenhez IS!"
Eléggé gyepaközpontú DLC-nek tűnik az előzetes alapján.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A főoldalon már olvasható a Chiller és szerény személyem beszámolója a Mankind Dividedről.
Sors bona, nihil aliud.
Steamspy szerint eddig kb. 350-400 ezren vették meg a játékot pécére... :(
Apa, kezdődik!
https://cdgalaxis.hu/PC/23150/deus-ex-mankind-divided-day-one-edition.html
-32% -> 9.490 Ft
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Na helyes, lehet rárepülni.
Persze ennek kellett volna a normális árnak lennie érte. Én is kb. ennyiért rendeltem elő.
És még ehhez még ott lesznek még a DLC-k árai.