Nem csoda, mivel a társas- és szerepjátékos Kickstarterekkel általában viszonteladókat (is) céloznak. A drágább tierek sokszor kifejezetten nekik szólnak. Ami a nyomtatott, kézzel fogható termékeknél működik, az a kulcsokon alapuló videojátékoknál érthető okokból nem.
Itt mindenki csak ameri játékokkal játszik? Egy jó kis agyégető euro játékra senki se vevő? :D
Most vettem egy Istambul-t a Müllerben :D. A társasjátékos szekciójában általában semmi 'komoly' társas nincs leszámítva 1-2 darabtól (bár nem tudom a 7 wonders-t mennyire lehet komolynak nevezni, de legalább mégse gazdálkodj okosan szint).
Ezzel már játszottam, viszonylag gyors és pörgős lazább euro. 2-5 személy részére. Szabályok egyszerűen, a komplexitást a különböző tile-ok képességei adhatják, de ha az ember megtanulta a piktogramokat, akkor ránézésre fogja tudni, hogy mi mit csinál.
Akinek ránézésre tetszik, az majd utána olvas, szabályokba nem mennék bele.
roodie írta: Inkább a Gears of War társast nyomnák újra, egy éve próbálok beszerezni emberi áron egy példányt belőle... :-D
Szerintem van esélye annál is egy újranyomásnak, újradesignolásnak. Mondjuk nekem csak a kiegészítő kellene hozzá...;)
@sandalar:
Én imádom az euro-kat is, van otthon jó pár, csak az elmúlt 1,5 évben nem nagyon volt időm játszani. Istanbul nekem is nagyon tetszik, kellemes játék.
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Bar az nem mai gyerek, de en egy Puerto Ricot kaptam a minap, kb. az elso euro jatek, amit probaltam.
A nemet masodik kiadas magyar verzioja, ami gyakorlatilag az anniversary edition, par dragabb komponens nelkul. Ami jo, mert sokkal jobban nez ki, mint az alap. Viszont a jatektabla es a jatekszabaly kozott ellentmondas van, de azert feloldhato :)
Tetszik a mechanizmus, hogy nem a cselekves tenye a strategia, hanem a cselekves idozitese es a benefit maximalizalasa (hisz mindenkinek vegre kell hajtani ugyanazt a cselekvest).
Kipróbáltuk a Mansions of madness-t.
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/AWNyDHQUcMQ/maxresdefault.jpg https://www.fantasyflightgames.com/en/products/mansions-of-madness-second-edition/
Darkling már mutatott róla videót, de azért:
Cthulhu játék, a játékosok (többnyire) együtt dolgoznak egy lovecrafti ihletésű rejtély megoldásán, illetve túlélésén. Együtt hatolnak be egy gyanús udvarházba, ahol szobát szoba után kutatnak át, nyomokra, ellenfelekre, feladványokra bukkanva. Minden karakternek más statisztikái vannak, és más képességekkel is indul illetve újakat és stat módosítókat szerezhet tárgyak, varázslatok, stb. formájában. Az ellenfelek és a próbatételek megsebesíthetik őket testben és lélekben, megnehezítve a feladatuk megoldását, neadjisten megölve őket, de akár megváltoztatva magát a feladatot: előfordulhat hogy az egyik karakter pl. megőrül, és akár az a fixaideája támad hogy egy a többieket hátráltató vagy rájuk kifejezetten veszélyes tevékenységbe kezdjen, amivel viszont ő tőlük függetlenül nyerhet :-) (ez mondjuk elég ritka)
Van hozzá egy app játékvezető helyett (ez ingyenes de ugye a játék nélkül nem nagyon lehet használni), ez részint segít levezényelni a játékot: minden körben részletesen elmondja és megmutatja hogyan változtatsuk meg a játékteret, milyen a játékosoktól független események történnek, milyen ellenfelek, szörnyek, NPC-k jelennek meg és mit csinálnak, hol milyen opciói vannak a játékosoknak és mi történik ha élnek velük. Részint pedig nagyon hangulatos aláfestő zenével, leírásokkal, hangjátékkal szolgál.
Elsőre nem volt könnyű dolgunk, elég nehezen jöttünk rá hogy a házban egy szekta próbál portált nyitni egy másik dimenzióba, elég későn vergődtünk el a bezárandó portál közelébe, sokáig próbáltuk megfejteni a portál titkát, és végül el is pusztultunk mielőtt bezárhattuk volna. Eddigre ráadásul a fél ház égett, mind sérültek voltunk a Dagón szektásokkal és az általuk idézett teremtményekkel vívott harcban, egyikünk félig megőrült, és magára vonta egy Csillagporonty figyelmét, ami rövid úton pontott tett a pályafutása végére - nagyjából ekkor szippantotta be a portál fél Arkhamet és minket is vele.
Az app nagyszerűen segített abban hogy mikor mit kell csinálni, de hogy hogyan, abban a szabálykönyvre kellett hagyatkoznunk, ami nem mindíg ment könnyen. Pl. amikor először hangzott el hogy Horror check-re van szükség, elég sokáig kerestük mi az: a tartalomjegyzékben megtalálni mi történik ha nem sikerül, melyik karakternek van olyan skillje ami segíthet valakinek benne, de hogy mi a check maga és hogyan kell dobni, azt csak az után leltük meg hogy rágugliztunk... utólag végül is logikus ott is ahol van, de a tartalomjegyzék ott abszolút mást sugallt :-P
Elsőre két-három órát tartott, de gyanítom hogy másodikra számottevően csökkenni fog az időigény, ha tudjuk mi mit jelent, és mikor mit szabad és mit nem lépnünk, lesz ebből egy-másfél óra max.
A hangulat tapintható, az app aláfestése és a játékmechanizmus is szépen táplálja.
Kellemes meglepetés volt hogy némi memória- és logikai játék része is van, egy ízben egy mágikus pecsétet tili-toli kirakós formájában kellett feltörnünk, vagy pl. a portált kombinációs játékkal kellett volna bezárjuk de ez utóbbi kifogott rajtunk az első körben, másodikat pedig már nem hagyott a belülről égő, kívülről lassan az idegen dimenzióba forduló épület :-)
Királyul hangzik. Jó ötlet az appon keresztül megvalósított minijátékok beépítése, egészen beindította a fantáziámat. :)
Az appban lehetne egy up to date szabálykönyv, aminek a vonatkozó szakaszát a játék során felbukkanó bármelyik kifejezésre bökve meg lehetne nyitni. Szerintem sokat gyorsítana a kezdők játékán.
Nem gondoltam volna, hogy ennyire nagyon irányítja a játékmenetet az app. Elég érdekes az az ezzel kapcsolatos kérdés, amit Csibu is feszeget valamelyest, hogy mennyire szükséges az app mellett a fizikai társasjáték.
Simán meg lehetne csinálni a kézzelfogható rész nélkül is a M.o.M.-t. Hangulatos ugyanakkor az a része, szépek a panelek, a kártyák, és a szörny/nyomozó figurák is (ha egyszer rohadtul ráérünk, kifestjük majd a báukat :-) ) Amúgy engem nem zavarna ha egy társast úgy kellene játszani hogy körbeadunk egy érintőképernyőt, de a társasjátékosok egy része biztosan hiányolná az asztali részét, és tagadhatatlan hogy hozzátesz a hangulathoz.
mai Firefly boardgame élmény:
2 órásnak jelölt küldetés 2. órája után a 3 goal közül még egyiket se teljesítette egyikőnk se.
de igaz, 1 ember már közelített hozzá, hogy az elsőbe belevágjon.
engem meg ott baszott meg a játék, ahol csak ért.
amikor aztán ott tartottam, hogy 5 dobásból sikerült produkálnom 1db 3-ast és 4db 1-est, akkor úgy döntöttem, hogy fölállok az asztaltól és inkább megkímélem az idegeimet.
egész játék alatt csak az automatikus sikerek voltak meg, amik összejöttek a crew képességeiből. bármire kellett dobni, azt elbuktam.
két lehetőség merült föl bennem ezután:
1. a jövőben messze elkerülök minden francos dobókockás játékot
2. játék elején közlöm a többiekkel, hogy esetemben fordítva működnek a számok (1 --> 6, 2-->5,...)
bár utóbbi esetben meg hirtelen tuti "megjavulna a szerencsém" és folyton 5-6-osokat dobálnék :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Nem vagy te is rokon? :-D Mostohaöcsém dob így: mindíg egyes, kivéve ha egyes kell, akkor hatos. Azzal szívatjuk hogy nem nyúlhat a kockánkhoz mert összeBalázsozza... Továbbmegyek, múltkor akkor lőtt XCOMban 100% esélyre a sniper amikor megszólalt a skype. És mellé! Na ki hívott épp...?
There are 5 tracks for each player: supply, fleet, production, loyalty, victory points. Starting numbers depend on race you choose. Also races differ with bonuses they gain performing some kind of actions.
Each round you gain resourses depending on your board and get some number of actions - cubes. Players spend a cube to make a play, one by one, until everyone spends all their cubes. The more resourses you have - the more action you can perform, but you have to pay some upkeep in this case as well.
Available actions are following:
Build - pay card cost to play it from hand to your board. (aka Innovation meld) You add extra card to your system, and benefit from its production and bonuses next turns. There is important restriction that you can have only 4 active cards (systems) simulteniously but you can play a new card over old one (not more than 5 cards per each system). You replace their bonus and ablility with new one but previous card still gives you a production. (aka Innovation splay)
Exploit - discard a card to get instant resourses. Similar to Raise from Imperial Settlers. All cards are one of four colors and grant resourses based on their color.
Blue - gain 3 supply
Red - gain 2 fleet
Yellow - gain 1 production
Grey - draw 4 cards. Discard one of them
Research - draw 2 cards.
Activate - use one of your active cards. Majority of cards can be activated once per round.
Attack - if you have a fleet equal or greater then your opponent you can attack him. His loyalty drops and you gain victory points and lose some fleet.
Trade - Exchange some resourses you own for an other kind.
Propaganda - Gain 3 loyalty. Once per round.
Make a deal - Discard 3 cards from hand to get an adviser - one of unique cards that does not count into your limit of systems. Players can get a choosen adviser from shared pool not from deck. You can not have more then one adviser though, if you want another one you can return yours to pool and take a new one by this action.
There are 8 advisers in box, but you use only random 5 for every game.
In the end of round there is check for end of game condition (8 rounds or eliminated player (zero or lower loyalty) or player with 20 planets), discarding phase - down to 5 cards except one race with extra hand limit), clear-up phase - discard cubes, markers e.t.c. When end of game condition happens everyone adds their loyalty and VP on buildings to their VP track. Then player with the most victory points wins. Tiebreakers are loyalty and then sum of resourses.
Nem csoda, mivel a társas- és szerepjátékos Kickstarterekkel általában viszonteladókat (is) céloznak. A drágább tierek sokszor kifejezetten nekik szólnak. Ami a nyomtatott, kézzel fogható termékeknél működik, az a kulcsokon alapuló videojátékoknál érthető okokból nem.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=http://www.modiphius.com/uploads/1/4/0/6/14062642/4870578_orig.jpg
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Érdekes koncepció.
rwurl=https://ksr-ugc.imgix.net/assets/005/755/178/58b6e61f37d5c38fd1d27704f23...
Sötétben kell játszani. A kincsvadászokat irányító játékosok csak a figurájuk által megvilágított részeket látják a labirintusból, a szörnyet irányító játékos viszont az éjjellátójával mindent lát.
https://www.kickstarter.com/projects/1823954674/the-depths-of-durangrar-...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Elindult a This War of Mine kampány.
rwurl=https://ksr-ugc.imgix.net/assets/011/139/070/e54ea99a6147a7152fddcf98bc6...
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
A fejlesztők magyarok.
https://www.kickstarter.com/projects/antler-games/saltlands-sail-through-the-desert
rwurl=https://ksr-ugc.imgix.net/assets/006/721/877/bc39a390822bef0523385ef78fd...
Ezeknél is :)
Anachrony.
rwurl=https://ksr-ugc.imgix.net/assets/011/154/033/a58b03cbf0ab8b59f171e645445...
Ave Roma
rwurl=https://cf.geekdo-images.com/images/pic3002919_lg.jpg
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Mindkettő bejövős.
Itt az újabb magyar fejlesztésű társas kampánya: Days of Ire: Budapest 1956
rwurl=https://ksr-ugc.imgix.net/assets/012/557/655/60e986a7a1c8af0214abff3ea52...
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Ködszerzet alapján készülő társasjáték: Mistborn - House War
rwurl=https://ksr-ugc.imgix.net/assets/012/536/246/c36d0cf7fca42c9002c0d03b69c...
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Gonosz Halottak társas.
rwurl=https://ksr-ugc.imgix.net/assets/012/977/061/2f4cc87166d8a3ae60ed1a56be4...
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
https://www.kickstarter.com/projects/223137030/armored-coretm-rts-a-real...
rwurl=https://c1.staticflickr.com/9/8524/27820062443_b4510051b3_b.jpgrwurl=htt...
ibi amentia latet
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=AWNyDHQUcMQ
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Doom újrakiadás.
rwurl=https://images-cdn.fantasyflightgames.com/filer_public/f8/7e/f87ed496-d9...
rwurl=https://images-cdn.fantasyflightgames.com/filer_public/a3/81/a3812f71-08...
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Kedvencem visszatér!!
Várj, ez nem is újrakiadás:
Szóval lehet félni, mit rontanak el rajta. :)
Azért persze örülünk.$79.95 oh...ibi amentia latet
Inkább a Gears of War társast nyomnák újra, egy éve próbálok beszerezni emberi áron egy példányt belőle... :-D
Itt mindenki csak ameri játékokkal játszik? Egy jó kis agyégető euro játékra senki se vevő? :D
Most vettem egy Istambul-t aMüllerben :D. A társasjátékos szekciójában általában semmi 'komoly' társas nincs leszámítva 1-2 darabtól (bár nem tudom a 7 wonders-t mennyire lehet komolynak nevezni, de legalább mégse gazdálkodj okosan szint).
Ezzel már játszottam, viszonylag gyors és pörgős lazább euro. 2-5 személy részére. Szabályok egyszerűen, a komplexitást a különböző tile-ok képességei adhatják, de ha az ember megtanulta a piktogramokat, akkor ránézésre fogja tudni, hogy mi mit csinál.
Akinek ránézésre tetszik, az majd utána olvas, szabályokba nem mennék bele.
BGG adatlapja
rwurl=https://cf.geekdo-images.com/images/pic1885326.jpg
rwurl=http://boardgameprices.us/wp-content/uploads/2015/02/Istanbul-Stalls.jpg
Szerintem van esélye annál is egy újranyomásnak, újradesignolásnak. Mondjuk nekem csak a kiegészítő kellene hozzá...;)
@sandalar:
Én imádom az euro-kat is, van otthon jó pár, csak az elmúlt 1,5 évben nem nagyon volt időm játszani. Istanbul nekem is nagyon tetszik, kellemes játék.
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
rwurl=https://youtu.be/_gK3FXCI1xs
ibi amentia latet
Az FFG ontja magából a licenszelt játékokat.
Journey to Mordor
rwurl=https://images-cdn.fantasyflightgames.com/filer_public/eb/6a/eb6ac306-c0...
The Iron Throne
rwurl=https://images-cdn.fantasyflightgames.com/filer_public/63/e8/63e87dca-76...
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Arkham Horror - The Card Game
rwurl=https://images-cdn.fantasyflightgames.com/filer_public/ff/b8/ffb882cc-f7...
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Bar az nem mai gyerek, de en egy Puerto Ricot kaptam a minap, kb. az elso euro jatek, amit probaltam.
A nemet masodik kiadas magyar verzioja, ami gyakorlatilag az anniversary edition, par dragabb komponens nelkul. Ami jo, mert sokkal jobban nez ki, mint az alap. Viszont a jatektabla es a jatekszabaly kozott ellentmondas van, de azert feloldhato :)
Tetszik a mechanizmus, hogy nem a cselekves tenye a strategia, hanem a cselekves idozitese es a benefit maximalizalasa (hisz mindenkinek vegre kell hajtani ugyanazt a cselekvest).
Regen minden jobb volt.
Kipróbáltuk a Mansions of madness-t.
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/AWNyDHQUcMQ/maxresdefault.jpg
https://www.fantasyflightgames.com/en/products/mansions-of-madness-second-edition/
Darkling már mutatott róla videót, de azért:
Cthulhu játék, a játékosok (többnyire) együtt dolgoznak egy lovecrafti ihletésű rejtély megoldásán, illetve túlélésén. Együtt hatolnak be egy gyanús udvarházba, ahol szobát szoba után kutatnak át, nyomokra, ellenfelekre, feladványokra bukkanva. Minden karakternek más statisztikái vannak, és más képességekkel is indul illetve újakat és stat módosítókat szerezhet tárgyak, varázslatok, stb. formájában. Az ellenfelek és a próbatételek megsebesíthetik őket testben és lélekben, megnehezítve a feladatuk megoldását, neadjisten megölve őket, de akár megváltoztatva magát a feladatot: előfordulhat hogy az egyik karakter pl. megőrül, és akár az a fixaideája támad hogy egy a többieket hátráltató vagy rájuk kifejezetten veszélyes tevékenységbe kezdjen, amivel viszont ő tőlük függetlenül nyerhet :-) (ez mondjuk elég ritka)
Van hozzá egy app játékvezető helyett (ez ingyenes de ugye a játék nélkül nem nagyon lehet használni), ez részint segít levezényelni a játékot: minden körben részletesen elmondja és megmutatja hogyan változtatsuk meg a játékteret, milyen a játékosoktól független események történnek, milyen ellenfelek, szörnyek, NPC-k jelennek meg és mit csinálnak, hol milyen opciói vannak a játékosoknak és mi történik ha élnek velük. Részint pedig nagyon hangulatos aláfestő zenével, leírásokkal, hangjátékkal szolgál.
Elsőre nem volt könnyű dolgunk, elég nehezen jöttünk rá hogy a házban egy szekta próbál portált nyitni egy másik dimenzióba, elég későn vergődtünk el a bezárandó portál közelébe, sokáig próbáltuk megfejteni a portál titkát, és végül el is pusztultunk mielőtt bezárhattuk volna. Eddigre ráadásul a fél ház égett, mind sérültek voltunk a Dagón szektásokkal és az általuk idézett teremtményekkel vívott harcban, egyikünk félig megőrült, és magára vonta egy Csillagporonty figyelmét, ami rövid úton pontott tett a pályafutása végére - nagyjából ekkor szippantotta be a portál fél Arkhamet és minket is vele.
Az app nagyszerűen segített abban hogy mikor mit kell csinálni, de hogy hogyan, abban a szabálykönyvre kellett hagyatkoznunk, ami nem mindíg ment könnyen. Pl. amikor először hangzott el hogy Horror check-re van szükség, elég sokáig kerestük mi az: a tartalomjegyzékben megtalálni mi történik ha nem sikerül, melyik karakternek van olyan skillje ami segíthet valakinek benne, de hogy mi a check maga és hogyan kell dobni, azt csak az után leltük meg hogy rágugliztunk... utólag végül is logikus ott is ahol van, de a tartalomjegyzék ott abszolút mást sugallt :-P
Elsőre két-három órát tartott, de gyanítom hogy másodikra számottevően csökkenni fog az időigény, ha tudjuk mi mit jelent, és mikor mit szabad és mit nem lépnünk, lesz ebből egy-másfél óra max.
A hangulat tapintható, az app aláfestése és a játékmechanizmus is szépen táplálja.
Kellemes meglepetés volt hogy némi memória- és logikai játék része is van, egy ízben egy mágikus pecsétet tili-toli kirakós formájában kellett feltörnünk, vagy pl. a portált kombinációs játékkal kellett volna bezárjuk de ez utóbbi kifogott rajtunk az első körben, másodikat pedig már nem hagyott a belülről égő, kívülről lassan az idegen dimenzióba forduló épület :-)
Királyul hangzik. Jó ötlet az appon keresztül megvalósított minijátékok beépítése, egészen beindította a fantáziámat. :)
Az appban lehetne egy up to date szabálykönyv, aminek a vonatkozó szakaszát a játék során felbukkanó bármelyik kifejezésre bökve meg lehetne nyitni. Szerintem sokat gyorsítana a kezdők játékán.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Valóban, meg hát általában nagy híve vagyok a digitális szabálykönyveknek már csak azért is mert azokban lehet keresni :-)
Megnéztem Csibu értékelő videóját a Mansions of Madnessről:
http://huzopakli.blog.hu/2016/08/15/cthulhu_applikacioba_zarva
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XWPBzsc1k9w
Nem gondoltam volna, hogy ennyire nagyon irányítja a játékmenetet az app. Elég érdekes az az ezzel kapcsolatos kérdés, amit Csibu is feszeget valamelyest, hogy mennyire szükséges az app mellett a fizikai társasjáték.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Simán meg lehetne csinálni a kézzelfogható rész nélkül is a M.o.M.-t. Hangulatos ugyanakkor az a része, szépek a panelek, a kártyák, és a szörny/nyomozó figurák is (ha egyszer rohadtul ráérünk, kifestjük majd a báukat :-) ) Amúgy engem nem zavarna ha egy társast úgy kellene játszani hogy körbeadunk egy érintőképernyőt, de a társasjátékosok egy része biztosan hiányolná az asztali részét, és tagadhatatlan hogy hozzátesz a hangulathoz.
mai Firefly boardgame élmény:
2 órásnak jelölt küldetés 2. órája után a 3 goal közül még egyiket se teljesítette egyikőnk se.
de igaz, 1 ember már közelített hozzá, hogy az elsőbe belevágjon.
engem meg ott baszott meg a játék, ahol csak ért.
amikor aztán ott tartottam, hogy 5 dobásból sikerült produkálnom 1db 3-ast és 4db 1-est, akkor úgy döntöttem, hogy fölállok az asztaltól és inkább megkímélem az idegeimet.
egész játék alatt csak az automatikus sikerek voltak meg, amik összejöttek a crew képességeiből. bármire kellett dobni, azt elbuktam.
két lehetőség merült föl bennem ezután:
1. a jövőben messze elkerülök minden francos dobókockás játékot
2. játék elején közlöm a többiekkel, hogy esetemben fordítva működnek a számok (1 --> 6, 2-->5,...)
bár utóbbi esetben meg hirtelen tuti "megjavulna a szerencsém" és folyton 5-6-osokat dobálnék :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Nem vagy te is rokon? :-D Mostohaöcsém dob így: mindíg egyes, kivéve ha egyes kell, akkor hatos. Azzal szívatjuk hogy nem nyúlhat a kockánkhoz mert összeBalázsozza... Továbbmegyek, múltkor akkor lőtt XCOMban 100% esélyre a sniper amikor megszólalt a skype. És mellé! Na ki hívott épp...?
Master of Orion társas
rwurl=https://cf.geekdo-images.com/images/pic3174262.png
Némi infó a mechanikáról:
Illetve a szabályköny oroszul, ha még valaki érti :)
"Mind így van ezzel, ki hasonló időket megél, de a döntés nem rajta áll. A mi dolgunk eldönteni, hogy mit kezdjünk az idővel, ami megadatik nekünk."
Wherewolf. Ne kérdezz róla mert én nem játszottam, de egy haver folyton ezzel jön. Az elmondása alapján másból sem áll.