:-)
Ősrégi: Szülőszobán vajúdik a protoss feleség, de csak nem jön a baba. Férj az orvoshoz: De hát mit csinálunk rosszul?! Orvos: YOU MUST CONSTRUCT ADDITIONAL PYLONS!!!
Én azonban inkább zerggel játszom:
rwurl=http://i.imgur.com/YTp3qsg.jpg
(mondjuk nekünk a jelek szerint volt elég overlord, de a második gyerekhez még várnék párat :-) )
Csak belenéztem a Dead Island Riptide-ba, de valahogy nagyobb a gépigénye, mint az elődnek, így lehet, hogy nagyobb elnapolás lesz belőle. Ellenben a Retribution előtt rájöttem, hogy van egy keserves munkával feltelepített és épp csak elkezdett Bioshock is a gépen, szóval előbb az fog jönni. Mindjárt eldöntöm, hogy mi legyen az első Little Sister sorsa. :)
A múlt héten ezzel toltam. Meg az előtte levő 7 hónapban. Minden nap. Sőt mondhatni minden órában. Maga a Sátán játéka, az idle/clicker műfaj csimborasszója. Steam szerint 353 óra ment el rá, azaz átlag napi másfél óra, ami persze nem igaz, mert az aktív játékkal eltöltött idő ennek töredéke, szóval inkább csak a háttérben futott, miközben valami teljesen mást csináltam. Senkinek nem ajánlom, inkább csak elrettentésnek írtam be.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
én a clicker heroes-zal jártam így. de szerencsére most tiszta vagyok :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Meglepődve vettem észre, hogy van Metal Gear Solid 2/3 HD edition Xboxra, akciós volt, le is csaptam rá, mivel soha nem játszottam egyetlen részével sem, ellenben ismerősiem, akik igen, párás tekintettel, suttogva beszéltek róla...
Egyelőre a MGS2 nyitópályán vagyok, a hajón, és már gyűlölöm a kamerakezelést, meg az irányítást, ennek ellenére odaszögezett a kanapéhoz :-D A rádiós csávó kínai bölcsességeitől kész vagyok!
Ezt így ne. A második története a leginkább retardált (a későbbiekben), és még annyira sem érthető az első rész ismerete nélkül, ami köröket ver rá történet/hangulatban.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Felraktam egy PSX emut, Crash 3-at toltam tegnap, majdnem tökéletes (valamiért a ePSXe nem állítja be jól a DualShock 4-en a d-pad irányokat, a többit sikerült), de amúgy hót poén és megdöbbentő bizonyos részeknél milyen beidegződéseim vannak a "váratlan" helyzetekre. :D Nemtom hogy végignyomom-e vagy mostmár megvárom a Remastered-et. :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Across all 3 games (Clicker Heroes, AdVenture Capitalist, Crusaders of the Lost Idols), about 70% of these gamers identify as core gamers, 20% identify as hardcore gamers, and only 10% identify as casual gamers. This distribution essentially matched our baseline data (i.e, the full sample with over 220,000 gamers). So Idle Clicker gamers are not primarily casual gamers. In fact, they have a perfectly average core gamer profile.
[...]
And it slowly dawned on us that Idle Clickers attract core gamers (especially core RPG gamers) because they cleanly isolate the power progression and accumulation mechanics from the typical trappings of AAA RPGs. These are the gamers who enjoy the leveling up and power accumulation in RPGs, but less interested in big-action combat or elaborate fantasy settings that often come bundled together in an RPG.
Imagine if the Achievers in MMOs were allowed to strip away all the game mechanics and elements they saw as secondary. Idle Clickers are probably very close to what they would end up with. And that achievement-driven, min-maxing mentality is very much a core gamer mentality.
Jaj, hát remélem a magas tornyodból elnézed nekem, szarszemét újdonsült konzolparasztnak, hogy egy sokak által istenített sorozat általam hozzáférhető és játszható részein sorban szeretnék végigmenni.
Xbox 360 verzió? Technikailag rendben van? Gondolok itt arra, hogy esetleg leesik a frame 30 alá tartósan, bármi grafikai gond... Mert rémlik valami megjelenés környékéről, hogy voltak hasonló gondok. Viszont most már lassan illene megvenni, had gyarapodjon a backlogom. =D
Igen, én is azért szeretem mert valahol a diablora emlékeztet. De én vagyok a kazuár 10%.
Az lenne a jó, ha mobil appal is szinkronizálna. Úgy lehetne rendesen kihasználni.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A SteamWorld-"sorozat" előző részeihez pont annyi köze van, mint azoknak egymáshoz: tower defense és Terraria/Spelunky-klón(?) után a Heist egy Wormsbe oltott 2D XCOM, és meglepően jól veszi ezen ambíciójának akadályait. Van egy hajód, rajta masseffectesen sokasodó és szellemeskedő harcoscsapattal, akikkel egy űrtérkép különböző állomásain/hajóin kell átverekedned magad, leggyakrabban háromemberesrobotos "ölj meg mindenkit" vagy "csórd el x-et" ostromküldetésekben, amelyekben körökre osztva, a mozogj-mozogj vagy mozogj-lőj szabályokat követve nyitsz be új, ellenfelekkel megtömött szobákba, próbálod nem túllépni az extra ellenséget riadóztató visszaszámlás időlimitjét, és szem előtt tartani a lootolás magasabb prioritását a pusztításéval szemben, ugyanis XP-t a gyilkolásért nem kapsz. Költheted viszont karakterfejlesztésre (9 levelnyi karakterspecifikus képesség unlockolható szintlépéssel, szintenként egy, nincs "fa"), a pénz (és gondolom, hajóüzemanyag meg karakterellátmány, lévén gőzgépnek áll a világunk) szerepét betöltő vízen pedig a térképen szétszórt bárokban és kereskedőknél fegyvert (9 tierbe osztott minőség/hatékonyság fegyverosztályonként, mint heavy és assault), felszerelést (missziónként egyszer használható elsősegélydoboz, gránát, extra életerőt biztosító páncél stb., minden karakter kettő ilyet vihet magával küldetésre), plusz inventory space-t a lootnak, valamint kalapokat vehetsz. A játék nagyon el van varázsolva a kalapoktól.
Akit idegesített az XCOM-ban az állandó, valószínűtlen céltévesztések kiküszöbölhetetlen törvényszerűsége, az, heh, szerintem inkább messzire kerülje el ezt a cuccot, mert a skalpját fogja enni a frusztrációtól, amikor egy-egy lövés nem oda megy, ahova kéne. A torkolattól a célpontig vezető lézervonalas irányjelzéssel csak a mesterlövész típusú fegyverek rendelkeznek, és még azok is ritmikusan, de őrjítő egyenetlenül ringanak fel-le a célra tartó karakter kezében, mintha ugyan robotjaink lélegeznének vagy nem bírnának egyenesen megtartani egy pisztolyt, ami meg nem szűnő velejárója minden tűzharcnak, és az első számú oka, hogy nem tudnám igazi új top kedvencemnek nevezni a játékot, bármennyire élveztem is a kimaxolásával töltött ~15 órát. (Ráadásul a játék következetlen is ebben, hiszen a gránátjaink és a rakétalövő karakterképességünk - egyik sem minősül a felszerelt fegyverünkkel végzett akciónak - útját szép pontosan kijelöli a célig, még a terepen való pattogást és a hatósugarat is kirajzolja. Nem tudom, nyilván úgy gondolhatták a dizájnerek, hogy a fegyveres célzás ilyetén megvalósítása túlzottan könnyűvé tenné a játékot, amiben van is igazság, csak hát így meg a játékélmény szívja meg valamelyest.) Vegyük ehhez hozzá az íves röppályákat, amiket csak megsaccolni lehet, a robbanószerek friendly fire attribútumát, a kontrollergomb megnyomásának mikroszintű, de ebben a játékban magát mocskosul éreztető latencyjét, nem beszélve a falakról-tárgyakról sokszorosan visszapattanó lövedéktípusok ösztönözte, ám sokszor hálátlannak bizonyuló trükközés okozta rossz szájízt, és az eredmény megannyi elvétett szépreményű lövés, illetve a közelharcibb taktika előnyben részesítése. Illetve ugye a körök sorozatos visszatöltése menüből.
Nagyon kellemes taktikai játék, ami valójában jóval nagyobb és relatíve komplexebb, mint elsőre vártam - két alkalommal is bennem volt, hogy na, ez az utolsó harc, ez se volt egy rossz kis indie eresztés, aztán kiderült, hogy csak a harmadánál/kétharmadánál jártam. A sztori tisztán funkcióbetöltő jellegű*, a háttérvilág hangulata azonban a látványdizájn megoldásainak, a karakterek egyéniségének stb. köszönhetően kiemelkedőnek mondható, noha a hipszterwestern zenével (főleg a bárokban szólókkal) enyhén szólva nem sikerült kibékülnöm, és a kikacsintós humor is túltolja néha a viccesport.
rwurl=http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/260465617075427638/D37852C...
Tehát ajánlom. Nagyon, ami azt illet, a fenti caveatokkal is együtt.
Van hozzá DLC is: egy új karakter egy pár(?) új küldetéssel. Nincs meg, nem próbáltam.
A játékot amúgy steamgiftsen nyertem úgy egy hete. Életem legnagyobb vakszerencse-momentuma, szó szerint és igen, eléggé szomorú módon. :D
*
ShowHide spoiler #
Egyébként nagyon tetszett benne a háromtérképes felosztás eszkalálódó jellege és vizuálisan eltérő egyedisége: eleinte gőzrobot-kalózokkal hadakoztál rozsdás teknőkben, aztán a királyi gárda dízelbotjaival katonai létesítményekben, végül "idegen" kiborgokkal elektrobotokkal olyan környezetben, ami leginkább a Rage vaultjaira emlékeztet.
Éés most nézem, hogy a trailer le is lő pár dolgot, amiről spoilereztem. Nem meglepő, csak hát én vakon kezdtem bele, úgy hatásosabb volt, szóval inkább hanyagoljátok a trailert, ha egy mód van rá. Vagy ne, igazán nem nagy dolog.
szerk.
Volt nem olyan rég az a BioWare-féle fanfelmérés arról, érdekelné-e a közönségüket egy XCOM- és/vagy Fire Emblem-szerű Dragon Age (vagy Mass Effect?) spinoff. No, egy Heistre hajazó volumenű mellékprojektet simán el tudnék viselni belőle; sokkal komolyabbat, mélyebbet amúgy se nagyon várnék el tőlük, pláne, hogy úgyis a játék min. negyedét kitevő románcolásba fektetik majd a legtöbb kreatív energiájukat. :p
Már a trailer megjelenésekor kinéztem magamnak a játékot. Kösz a leírást, nem tántorodtam el tőle. Nyomtam egy ápvótot is, úgyis régen volt a címlapon (user) content.
Adtam egy esélyt No Man's Sky-nak. https://www.twitch.tv/nagi603/v/83204707
Aztán fent voltam vele 6-ig. Megj: én minecrafttal, factorioval, terraria-val is képes vagyok 10-15 órákat játszani, ha elkap a gépszíj. Itt meg akartam tudni, mennyire szar a játék
Bevágom steam-es review-met:
ShowHide spoiler #
Let's start with some insane stuff:
- mouse acceleration on by default, cannot be disabled
- framerate hickups with a GTX1080 + 4770K + 24GB RAM and running from an SSD
- no 21:9 support (stretched UI, 100 degrees max FoV, I'm pretty sure the vertical vs horizontal mouse movement is also borked to hell)
- pop-in like you paid for that
- textures. Wait, what textures?
- no ui scaling of any sort. If you have a large, high resolution monitor, enjoy gigantic icons and UI elements
The mouse+keyboard controls are utterly horrible.
Space dogfight is especially bad for anyone who tried space sims ever. You want to fight pirates? Go and play Freespace 1 + 2 (and check out the open source project) and don't look back ever. Controls are very mushy, reaction time of the ship is just ridiculous. You push the mouse up, the ship does not move. You get tired, try pushing down, now it starts to react. To the up. Try hitting targets like that.
Every time you want to accept / change anything, you have to press the mouse button down and hold. As if you were using a controller. Even if you just want to change the "texture detail" (lol) from Medium to High.
The mouse wheel is not used in the options menu, or the cursor / wasd keys. You have to click the up/down buttons to advance the list of options.
Mouse position resets to the middle of the screen every time you change menus or menu tabs.
Generic UI problems
- There is no separate menu for crafting.
- You can only view your recepies if you have a free inventory space
- you cannot exchange two items unless you have a free inventory space to temporarily move one of them there
- no "upload all discoveries" option
- the starmap simply does not work as a map. There is no zoom to have an overview of the galaxy segment, or even see more than your current star system at once.
Deisgn problems:
Unfortunately, there are more problems. The creatures are very, very generic most of the time. Quadrupled antilop/deer/cat/cow grazing animal, hunter spider-thing. The guardian drones are an annoyance, and if you hide inside your ship, 75% of the time they lose sight of you. The large advanced dog-drone (that looks like that DARPA dog-robot) is bugged if you use grenades on it and will enter a state of permanent semi-death.
...and so on. You can guess from here.
And that from a €60 game that did not have regional pricing, or preorder discount. (Thus it cost me 50% more than any AAA-game locally.) Shame on you! This is a €30 launch price game, not even close to €60!
If you want space fight, go with Freespace 1-2. If you want great moody graphics, go with Firewatch. If you want infinite terrain, go with Minecraft. If you want weird creatures, go with Spore, although that's not a good game either. But don't go with No Man's Sky, it's not the sum of the above, just the sum of the covers of the above. It has none of the substance, enough problems for dozens of indie games, and a price for dozens too.
Ez tök jó lenne főoldalas port reportnak. :) Mellesleg a poén az, hogy nekem is az volt az egyik első gondolatom a gameplay videók megnézése után, hogy rá kéne már nézni arra a Firewatch-ra. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kellemes kis valós idejű roguelike
Random pályák, fegyverek, választható képességek
Nagy pixelek
Posztapok szetting
Mutáns főhősök érdekes kepességekkel
Coop lehetőség
A hatodik pályáig jutottam egyelőre. Érdekes élmény a PC-s után, hogy nem csak fekete háttér van, hanem néhány helyen egészen komoly grafikák, hogy bátran nyúltak a színekhez és, hogy van aláfestő zene is. A némileg tájidegen, szaltóval beköszönő női boss mondjuk mindennél jobban meglepett, pedig mintha régen láttam volna már longplay videón. :)
A végére értem. Voltak benne jól felépített, gondolkozós pályák. A végjátékban a bossok egymás utáni újra megjelenése kicsit meglepett, de le tudtam darálni őket elsőre.
Wow, ez a játék borzalmas. :D Kis részben tapiképernyős bunyóról (három tappra kombózol, két ujjadat a képernyőn hagyva blokkolsz, meg vannak special támadások, amiknél különféle egyéb taperolással lehet damage bónuszt kapni - hát nem atomfizika), ennél sokkal durvábban azonban gyűjtögetős kártyajátékról van szó. Természetesen az MKX-ben lévő összes karaktervariáció külön kártyát kapott itt, sőt, még 3 tier is van belőlük (bronz, ezüst és arany), hogy biztosan legyen mindig mit gyűjteni.
Nagyon durván freemium cucc: tandemben működik a játék a konzolos / PC-s MKX-szel, így mindjárt az elején jó sok extra koint meg miegymást kaptam. Mondom remek, talán a "nagy játékkal" együtt nézve nem akarnak annyira vásárlásra szorítani... nem a fenét nem, a nagy rakás "pénzem" olyan gyorsan tűnt el, mintha én lennék Guybrush Threepwood a Monkey Island 2-ből. Négy különféle deviza van a játékban: koinok, soulok, ezüstértmék meg valami vérrubintok vagy mi a tököm, és természetesen egyik sem univerzális, így kb. 3 különböző formában lehet lehúzni a whale-eket. Kártyáink, vagyis karaktereink a harcok során fáradnak is... ez freemium játékban természetesen timereket jelent, szóval összességében minden itt van, ami egy gyomorforgatóan pénzsóvár játékhoz csak kell. :D
A kedvencem mégsem ez, hanem az a nagyon gáz "álsocial" elem, ami elég prominensen jelen van a játékban. Az MKX Mobile-ban folyamatosan használod a többi játékos ún. champion kártyáit, ami nehezebb harcoknál tényleg hasznos fícsör. Barátnak is jelölheted az így "megismert" embereket, aminek egyetlen értelme, hogy a friends listedben jelen lévő "kollégák" használatáért dupla annyi ezüstérmét kapsz, mintha egy random illető championját nyúlnád le. Beszélgetni már nem tudsz a többiekkel, szóval hiába vannak "barátaid", igaziakra sosem tehetsz szert. :)
Van multiplayer is... de egy átverés az egész: a multi módban nem mások ellen, hanem mások által összeállított paklik ellen játszhatsz... van egy olyan érzésem, hogy ez nem meríti ki a multiplayer fogalmát. :D
Ettől függetlenül el lehet vele szórakozni, de a játékmenet sekélyes, a többi meg teljesen felesleges.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Vagy inkább "You must construct additional pylons!", az apja meg visszakézből lever neki egyet, mert mindenki utálja ezt a beszólást.
rwurl=https://threegirlsfourfistsfifteenwaystomakethisurlsexual.files.wordpres...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
:-)
Ősrégi: Szülőszobán vajúdik a protoss feleség, de csak nem jön a baba. Férj az orvoshoz: De hát mit csinálunk rosszul?! Orvos: YOU MUST CONSTRUCT ADDITIONAL PYLONS!!!
vagy, ha nem a feleségnek építi:
rwurl=http://i.imgur.com/KGRtwTF.png
Én azonban inkább zerggel játszom:
rwurl=http://i.imgur.com/YTp3qsg.jpg
(mondjuk nekünk a jelek szerint volt elég overlord, de a második gyerekhez még várnék párat :-) )
Melyik ligáig sikerült elmennetek? Én 1v1-ben meg 2v2-ben is platináig jutottam. 3v3-ban goldig, 4v4-ben meg csak silverig... bénák a haverok :)
Nekem a haverok a jobbak :-) Az arany alján vagyok egyedül, velük a platina alján. Nagyon más a taktika együtt mint külön.
Csak belenéztem a Dead Island Riptide-ba, de valahogy nagyobb a gépigénye, mint az elődnek, így lehet, hogy nagyobb elnapolás lesz belőle. Ellenben a Retribution előtt rájöttem, hogy van egy keserves munkával feltelepített és épp csak elkezdett Bioshock is a gépen, szóval előbb az fog jönni. Mindjárt eldöntöm, hogy mi legyen az első Little Sister sorsa. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
AdVenture Capitalist
A múlt héten ezzel toltam. Meg az előtte levő 7 hónapban. Minden nap. Sőt mondhatni minden órában. Maga a Sátán játéka, az idle/clicker műfaj csimborasszója. Steam szerint 353 óra ment el rá, azaz átlag napi másfél óra, ami persze nem igaz, mert az aktív játékkal eltöltött idő ennek töredéke, szóval inkább csak a háttérben futott, miközben valami teljesen mást csináltam. Senkinek nem ajánlom, inkább csak elrettentésnek írtam be.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
én a clicker heroes-zal jártam így. de szerencsére most tiszta vagyok :D
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Arról váltottam. Az túl sok interakciót igényelt, még a passzív vonalon is. 300 óra abba is belement. :/
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Meglepődve vettem észre, hogy van Metal Gear Solid 2/3 HD edition Xboxra, akciós volt, le is csaptam rá, mivel soha nem játszottam egyetlen részével sem, ellenben ismerősiem, akik igen, párás tekintettel, suttogva beszéltek róla...
Egyelőre a MGS2 nyitópályán vagyok, a hajón, és már gyűlölöm a kamerakezelést, meg az irányítást, ennek ellenére odaszögezett a kanapéhoz :-D A rádiós csávó kínai bölcsességeitől kész vagyok!
Ezt így ne. A második története a leginkább retardált (a későbbiekben), és még annyira sem érthető az első rész ismerete nélkül, ami köröket ver rá történet/hangulatban.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Felraktam egy PSX emut, Crash 3-at toltam tegnap, majdnem tökéletes (valamiért a ePSXe nem állítja be jól a DualShock 4-en a d-pad irányokat, a többit sikerült), de amúgy hót poén és megdöbbentő bizonyos részeknél milyen beidegződéseim vannak a "váratlan" helyzetekre. :D Nemtom hogy végignyomom-e vagy mostmár megvárom a Remastered-et. :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Az első rész sztoriját elolvastam, meg pár videót megnéztem azért a Shadow Moses első említése után. Snake Eater milyen lesz? :-D
Csak magad okolhatod innentől.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
The Surprising Profile of Idle Clicker Gamers
Jaj, hát remélem a magas tornyodból elnézed nekem, szarszemét újdonsült konzolparasztnak, hogy egy sokak által istenített sorozat általam hozzáférhető és játszható részein sorban szeretnék végigmenni.
edit: rossz topic
Xbox 360 verzió? Technikailag rendben van? Gondolok itt arra, hogy esetleg leesik a frame 30 alá tartósan, bármi grafikai gond... Mert rémlik valami megjelenés környékéről, hogy voltak hasonló gondok. Viszont most már lassan illene megvenni, had gyarapodjon a backlogom. =D
Remélem, a többrészes filmeket is éppen ott kezded, amelyik éppen elérhető :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen, én is azért szeretem mert valahol a diablora emlékeztet. De én vagyok a kazuár 10%.
Az lenne a jó, ha mobil appal is szinkronizálna. Úgy lehetne rendesen kihasználni.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
SteamWorld Heist
A SteamWorld-"sorozat" előző részeihez pont annyi köze van, mint azoknak egymáshoz: tower defense és Terraria/Spelunky-klón(?) után a Heist egy Wormsbe oltott 2D XCOM, és meglepően jól veszi ezen ambíciójának akadályait. Van egy hajód, rajta masseffectesen sokasodó és szellemeskedő harcoscsapattal, akikkel egy űrtérkép különböző állomásain/hajóin kell átverekedned magad, leggyakrabban három
emberesrobotos "ölj meg mindenkit" vagy "csórd el x-et" ostromküldetésekben, amelyekben körökre osztva, a mozogj-mozogj vagy mozogj-lőj szabályokat követve nyitsz be új, ellenfelekkel megtömött szobákba, próbálod nem túllépni az extra ellenséget riadóztató visszaszámlás időlimitjét, és szem előtt tartani a lootolás magasabb prioritását a pusztításéval szemben, ugyanis XP-t a gyilkolásért nem kapsz. Költheted viszont karakterfejlesztésre (9 levelnyi karakterspecifikus képesség unlockolható szintlépéssel, szintenként egy, nincs "fa"), a pénz (és gondolom, hajóüzemanyag meg karakterellátmány, lévén gőzgépnek áll a világunk) szerepét betöltő vízen pedig a térképen szétszórt bárokban és kereskedőknél fegyvert (9 tierbe osztott minőség/hatékonyság fegyverosztályonként, mint heavy és assault), felszerelést (missziónként egyszer használható elsősegélydoboz, gránát, extra életerőt biztosító páncél stb., minden karakter kettő ilyet vihet magával küldetésre), plusz inventory space-t a lootnak, valamint kalapokat vehetsz. A játék nagyon el van varázsolva a kalapoktól.Akit idegesített az XCOM-ban az állandó, valószínűtlen céltévesztések kiküszöbölhetetlen törvényszerűsége, az, heh, szerintem inkább messzire kerülje el ezt a cuccot, mert a skalpját fogja enni a frusztrációtól, amikor egy-egy lövés nem oda megy, ahova kéne. A torkolattól a célpontig vezető lézervonalas irányjelzéssel csak a mesterlövész típusú fegyverek rendelkeznek, és még azok is ritmikusan, de őrjítő egyenetlenül ringanak fel-le a célra tartó karakter kezében, mintha ugyan robotjaink lélegeznének vagy nem bírnának egyenesen megtartani egy pisztolyt, ami meg nem szűnő velejárója minden tűzharcnak, és az első számú oka, hogy nem tudnám igazi új top kedvencemnek nevezni a játékot, bármennyire élveztem is a kimaxolásával töltött ~15 órát. (Ráadásul a játék következetlen is ebben, hiszen a gránátjaink és a rakétalövő karakterképességünk - egyik sem minősül a felszerelt fegyverünkkel végzett akciónak - útját szép pontosan kijelöli a célig, még a terepen való pattogást és a hatósugarat is kirajzolja. Nem tudom, nyilván úgy gondolhatták a dizájnerek, hogy a fegyveres célzás ilyetén megvalósítása túlzottan könnyűvé tenné a játékot, amiben van is igazság, csak hát így meg a játékélmény szívja meg valamelyest.) Vegyük ehhez hozzá az íves röppályákat, amiket csak megsaccolni lehet, a robbanószerek friendly fire attribútumát, a kontrollergomb megnyomásának mikroszintű, de ebben a játékban magát mocskosul éreztető latencyjét, nem beszélve a falakról-tárgyakról sokszorosan visszapattanó lövedéktípusok ösztönözte, ám sokszor hálátlannak bizonyuló trükközés okozta rossz szájízt, és az eredmény megannyi elvétett szépreményű lövés, illetve a közelharcibb taktika előnyben részesítése. Illetve ugye a körök sorozatos visszatöltése menüből.
Nagyon kellemes taktikai játék, ami valójában jóval nagyobb és relatíve komplexebb, mint elsőre vártam - két alkalommal is bennem volt, hogy na, ez az utolsó harc, ez se volt egy rossz kis indie eresztés, aztán kiderült, hogy csak a harmadánál/kétharmadánál jártam. A sztori tisztán funkcióbetöltő jellegű*, a háttérvilág hangulata azonban a látványdizájn megoldásainak, a karakterek egyéniségének stb. köszönhetően kiemelkedőnek mondható, noha a hipszterwestern zenével (főleg a bárokban szólókkal) enyhén szólva nem sikerült kibékülnöm, és a kikacsintós humor is túltolja néha a viccesport.
rwurl=http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/260465617075427638/D37852C...
Tehát ajánlom. Nagyon, ami azt illet, a fenti caveatokkal is együtt.
Van hozzá DLC is: egy új karakter egy pár(?) új küldetéssel. Nincs meg, nem próbáltam.
A játékot amúgy steamgiftsen nyertem úgy egy hete. Életem legnagyobb vakszerencse-momentuma, szó szerint és igen, eléggé szomorú módon. :D
*
kiborgokkalelektrobotokkal olyan környezetben, ami leginkább a Rage vaultjaira emlékeztet.Éés most nézem, hogy a trailer le is lő pár dolgot, amiről spoilereztem. Nem meglepő, csak hát én vakon kezdtem bele, úgy hatásosabb volt, szóval inkább hanyagoljátok a trailert, ha egy mód van rá. Vagy ne, igazán nem nagy dolog.
rwurl=https://youtu.be/mV5_Hp3kG7U
szerk.
Volt nem olyan rég az a BioWare-féle fanfelmérés arról, érdekelné-e a közönségüket egy XCOM- és/vagy Fire Emblem-szerű Dragon Age (vagy Mass Effect?) spinoff. No, egy Heistre hajazó volumenű mellékprojektet simán el tudnék viselni belőle; sokkal komolyabbat, mélyebbet amúgy se nagyon várnék el tőlük, pláne, hogy úgyis a játék min. negyedét kitevő románcolásba fektetik majd a legtöbb kreatív energiájukat. :p
ibi amentia latet
Már a trailer megjelenésekor kinéztem magamnak a játékot. Kösz a leírást, nem tántorodtam el tőle. Nyomtam egy ápvótot is, úgyis régen volt a címlapon (user) content.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Adtam egy esélyt No Man's Sky-nak.
https://www.twitch.tv/nagi603/v/83204707
Aztán fent voltam vele 6-ig. Megj: én minecrafttal, factorioval, terraria-val is képes vagyok 10-15 órákat játszani, ha elkap a gépszíj. Itt meg akartam tudni, mennyire szar a játék
Bevágom steam-es review-met:
Ez tök jó lenne főoldalas port reportnak. :) Mellesleg a poén az, hogy nekem is az volt az egyik első gondolatom a gameplay videók megnézése után, hogy rá kéne már nézni arra a Firewatch-ra. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
+1
Nagi, írd mán meg magyarul, azt dob ki a főoldalra pls! Nem baj, ha suta, a hibákat majd megpimpolja a hiriro-GN tengely. ;)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
okay, okay, kalapálok valamit. :D
Nuclear Throne
Kellemes kis valós idejű roguelike
Random pályák, fegyverek, választható képességek
Nagy pixelek
Posztapok szetting
Mutáns főhősök érdekes kepességekkel
Coop lehetőség
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Prince of Persia (SNES)
A hatodik pályáig jutottam egyelőre. Érdekes élmény a PC-s után, hogy nem csak fekete háttér van, hanem néhány helyen egészen komoly grafikák, hogy bátran nyúltak a színekhez és, hogy van aláfestő zene is. A némileg tájidegen, szaltóval beköszönő női boss mondjuk mindennél jobban meglepett, pedig mintha régen láttam volna már longplay videón. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A végére értem. Voltak benne jól felépített, gondolkozós pályák. A végjátékban a bossok egymás utáni újra megjelenése kicsit meglepett, de le tudtam darálni őket elsőre.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Akkor jöhet a PoP2! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mortal Kombat X Mobile
Wow, ez a játék borzalmas. :D Kis részben tapiképernyős bunyóról (három tappra kombózol, két ujjadat a képernyőn hagyva blokkolsz, meg vannak special támadások, amiknél különféle egyéb taperolással lehet damage bónuszt kapni - hát nem atomfizika), ennél sokkal durvábban azonban gyűjtögetős kártyajátékról van szó. Természetesen az MKX-ben lévő összes karaktervariáció külön kártyát kapott itt, sőt, még 3 tier is van belőlük (bronz, ezüst és arany), hogy biztosan legyen mindig mit gyűjteni.
Nagyon durván freemium cucc: tandemben működik a játék a konzolos / PC-s MKX-szel, így mindjárt az elején jó sok extra koint meg miegymást kaptam. Mondom remek, talán a "nagy játékkal" együtt nézve nem akarnak annyira vásárlásra szorítani... nem a fenét nem, a nagy rakás "pénzem" olyan gyorsan tűnt el, mintha én lennék Guybrush Threepwood a Monkey Island 2-ből. Négy különféle deviza van a játékban: koinok, soulok, ezüstértmék meg valami vérrubintok vagy mi a tököm, és természetesen egyik sem univerzális, így kb. 3 különböző formában lehet lehúzni a whale-eket. Kártyáink, vagyis karaktereink a harcok során fáradnak is... ez freemium játékban természetesen timereket jelent, szóval összességében minden itt van, ami egy gyomorforgatóan pénzsóvár játékhoz csak kell. :D
A kedvencem mégsem ez, hanem az a nagyon gáz "álsocial" elem, ami elég prominensen jelen van a játékban. Az MKX Mobile-ban folyamatosan használod a többi játékos ún. champion kártyáit, ami nehezebb harcoknál tényleg hasznos fícsör. Barátnak is jelölheted az így "megismert" embereket, aminek egyetlen értelme, hogy a friends listedben jelen lévő "kollégák" használatáért dupla annyi ezüstérmét kapsz, mintha egy random illető championját nyúlnád le. Beszélgetni már nem tudsz a többiekkel, szóval hiába vannak "barátaid", igaziakra sosem tehetsz szert. :)
Van multiplayer is... de egy átverés az egész: a multi módban nem mások ellen, hanem mások által összeállított paklik ellen játszhatsz... van egy olyan érzésem, hogy ez nem meríti ki a multiplayer fogalmát. :D
Ettől függetlenül el lehet vele szórakozni, de a játékmenet sekélyes, a többi meg teljesen felesleges.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.