Ez már a békaszemű, gondolom. Olcsó kisautó belülről, de semmi különös szégyenkezni valót nem láttam rajta. A küszöb egy része úgy van kiképezve, hogy gyűjti a mocskot. Ott is megnézném, hogy rohad-e. A legkisebb motoros változat elég fos módon megy.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ismerős gyakorlatilag 7/24-ben a 2003-asokkal foglalkozik (összerakja, bontja, nepperkedik, alkatrészeket ad el, stb), elég megbízható konstrukció. Talán mintha a váltót mondta volna, hogy gyenge láncszem. A 2004-es swifttel szerintem egy kategória. Az kicsit szebb belül, emez csajosabb. Az drágább, emezt kevésbé élvezetes vezetni.
Ezekről nincs mit beszélgetni, még itt is volt róla szó (Vajk kb. az előző oldalon tárgyalta), én meg éppen most veszek egyet a csajomnak:
Bakancs Micrának hívják, K11-es.
Az 1.3-1.4-ből a facelifteseket (ami esetünkben a második 5 év és nem a második 2, mert 10 évig futott ezzel a kasztnival, aszem hívják P8-nak is) érdemes keresni.
Semmiképpen sem lőnék alulra, mert a legdrágább sem annyival drágább, mint amennyibe egyetlen komolyabb hiba kerülhet. (Szóval például a linkelt az teljesen felejtős.)
Ha most jót veszel, azzal nem lesz baj sokáig = megtérül.
ShowHide spoiler #
Ha meg szart, akkor te is olyan leszel, aki csak a felét fogadta meg a tanácsnak, utána meg azt terjeszti, hogy szar tanács volt, meg az autó is szar :D
Leírásokat, tanácsokat találsz bőven a TC-n pl., ők is ezt ajánlják már sok éve elsőként és leginkább, ha ilyen kis rohangálós autó kell.
Tehát a típus tökéletes, jöhet a második TC-s mantra: Állapotot vegyél.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ilyesmink volt, más színben. Nagyon fürge. Ha előtte böhömnagy kasznis régi motorral szerelt occsó nagyautókhoz szokott az ember, akkor tényleg dodzsemként startol. Hátra beszálni kissé problémás, ha 120 kiló az ember. Én magam nem vezettem, csak egy-két alkalommal. Nagyon ugrálós autó.
Sok-sok éven keresztül volt, de jól karban tartva, női vezetővel. Asszem éves (vagy kettő) állás (garázsban) után (volt céges autó, nem volt ki vigye) akksit kellett csak cserélni benne. Soha nem kellett vontatni, csak miután szarrá törte öcsém. :D (Ellentétben a "hiperokos" mazda cx5-tel.)
olyan gyors, hogy előre utazott az időben.
amúgy mi fasz villog neki egyfolytában?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
úgy lehet kihozni mindent a mociból?
bár azért engem a nullán stagnáló üzemanyagjelző érdekelne néha.
vagyis, ez olyan paradox dolog, ha úgyis szarunk mindenre, kit érdekel a benzin?
de ha meg már így van, akkor miért lennék kíváncsi a sebességre?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Valszeg bekúrt a csomitartóba egy verseny üzemanyagtankot, annak az sznitmérője meg nem kompatibilis / nem érdekelte, hogy beszélget-e a fedélzeti computerrel megfelelően.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Érdekességek:
-alkatrészt nem kapsz, service manual szintén nem
-übereztél? ugrik a kiterjesztett garancia
-vontattál/vontattak? szintén.
-ODB-II port nincs, és a szervíz menübe se léphetsz be. ("root" törés nincs, ki vagy zárva saját autódból)
-az a hihetetlenül sok szenzor által gyűjtött adat tehát a user számára nem elérhető
..ez a deaktiválás nem épp szép dolog azoknak, akik valami komolyabbat szeretnének művelni az autóval. Persze megállíthatják az itthon is sokszor szidott totálkáros autót kikalapáló, aztán azt nemdohányzó-nőivezetőtől szöveggel eladó szarháziakat, de egyre inkább egyetértek ezzel:
Who really owns a Tesla? Not the title holder, that's for sure.
Nice... kíváncsian várom, hogy az "olcsó" 3-assal fel fog-e ez robbanni a képükbe.
Jelenleg ez a helyzet az S modellekkel::
In another 4 years, the first wave will be leaving the extended warranty coverage, and then people will have to pay the full costs to maintain the car.
Which, unless something changes, involves going to a Tesla Service Center and paying whatever they want, since you can't get parts other places, and even if you do get the parts, you can't find out how to install them. And, at least some of them apparently involve firmware updates to make things work, which you can't get the software to do.
tl;dr:
They're selling vehicles outright, offering owners the title, and then essentially saying, "But it's still our car - not yours. You can't access it, you can't repair it, and you can't have the information from it."
Zaxx írta: Pontosan, innentől már nincs mit perelni, a gyártó mindent megtett az ilyen esetek elkerülése érdekében. Az igazi vicc meg az, hogy gyártási hibáról igazából szó nincs, csak egy jelzés volt félreérthető a verdában, amitől könnyen lehetett üresben hagyni figyelmetlenségből.
Tragikus Yelchin halála, mert remek színész volt, de a dolog valahol a Darwin díjért is erős versenyben áll.
Nem vezettem automatát, ha az a bizonyos parkoló állás az ami automatikusan "behúzza a kéziféket" az más. Ha neked biztos infóid vannak, hogy ez a helyzet, és automatákban nincs kézifék akkor tévedtem.
Csak ilyen kis pöcök, amit fel kell kattintani, kioldáshoz pedig visszanyomni. Legalábbis azokban, amiket én vezettem, de tudom, hogy léteznek klasszikusabb, karos megoldások is.
Árulnak ebből egy sokkal jobb változatot, csak az Honda ;D
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
És nem 800ezer
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hátha még nem volt :-)
rwurl=http://comedycentral-hu.mtvnimages.com/images/articles/022_fixek_a_szeke...
http://energiainfo.hu/cikk/oruelten-hatekony-motort-alkotott-egy-orosz-tudos.33889.html
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Jah, egy ruszki mérnök majd lenyomja a Mazda stábját a sok évtizedes tapasztalataikkal meg X piacra dobott modelljükkel :P
Bejegyezett szabadalma van Amerikában, egy millió dollárt adott neki a DARPA - elég meggyőző lehet az öreg.
Azt meg majd meglátjuk, mi lesz belőle.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
rwurl=http://i2.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/000/681/what-you-did-th...
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Nissan micrával van valakinek tapasztalata? Főleg a 2000es évjarat környékiekkel.
Ez már a békaszemű, gondolom. Olcsó kisautó belülről, de semmi különös szégyenkezni valót nem láttam rajta. A küszöb egy része úgy van kiképezve, hogy gyűjti a mocskot. Ott is megnézném, hogy rohad-e. A legkisebb motoros változat elég fos módon megy.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Na most a 2003-as , vagy a korábbi?
Ismerős gyakorlatilag 7/24-ben a 2003-asokkal foglalkozik (összerakja, bontja, nepperkedik, alkatrészeket ad el, stb), elég megbízható konstrukció. Talán mintha a váltót mondta volna, hogy gyenge láncszem. A 2004-es swifttel szerintem egy kategória. Az kicsit szebb belül, emez csajosabb. Az drágább, emezt kevésbé élvezetes vezetni.
Na akkor konkretizáljuk a dolgot. Pl Erre a típusra gondoltam.
Áhá, ezekről nem tudok sajnos semmi érdemlegeset mondani :(
Ezekről nincs mit beszélgetni, még itt is volt róla szó (Vajk kb. az előző oldalon tárgyalta), én meg éppen most veszek egyet a csajomnak:
Bakancs Micrának hívják, K11-es.
Az 1.3-1.4-ből a facelifteseket (ami esetünkben a második 5 év és nem a második 2, mert 10 évig futott ezzel a kasztnival, aszem hívják P8-nak is) érdemes keresni.
Semmiképpen sem lőnék alulra, mert a legdrágább sem annyival drágább, mint amennyibe egyetlen komolyabb hiba kerülhet. (Szóval például a linkelt az teljesen felejtős.)
Ha most jót veszel, azzal nem lesz baj sokáig = megtérül.
Leírásokat, tanácsokat találsz bőven a TC-n pl., ők is ezt ajánlják már sok éve elsőként és leginkább, ha ilyen kis rohangálós autó kell.
Tehát a típus tökéletes, jöhet a második TC-s mantra: Állapotot vegyél.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ilyesmink volt, más színben. Nagyon fürge. Ha előtte böhömnagy kasznis régi motorral szerelt occsó nagyautókhoz szokott az ember, akkor tényleg dodzsemként startol. Hátra beszálni kissé problémás, ha 120 kiló az ember. Én magam nem vezettem, csak egy-két alkalommal. Nagyon ugrálós autó.
Sok-sok éven keresztül volt, de jól karban tartva, női vezetővel. Asszem éves (vagy kettő) állás (garázsban) után (volt céges autó, nem volt ki vigye) akksit kellett csak cserélni benne. Soha nem kellett vontatni, csak miután szarrá törte öcsém. :D (Ellentétben a "hiperokos" mazda cx5-tel.)
Némi üvöltés 320-ig (vagy sem, döntse el magának mindenki :D) az erre érzékenyebbek számára:
rwurl=https://www.facebook.com/vezess/videos/10154378887976171/
wrmmmm wrmmmm
rwurl=http://9gag.com/gag/arNV0v5
olyan gyors, hogy előre utazott az időben.
amúgy mi fasz villog neki egyfolytában?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A be nem kötött érzékelők hibajelzői.
úgy lehet kihozni mindent a mociból?
bár azért engem a nullán stagnáló üzemanyagjelző érdekelne néha.
vagyis, ez olyan paradox dolog, ha úgyis szarunk mindenre, kit érdekel a benzin?
de ha meg már így van, akkor miért lennék kíváncsi a sebességre?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=http://i.imgur.com/E9eUn.gif
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Valszeg bekúrt a csomitartóba egy verseny üzemanyagtankot, annak az sznitmérője meg nem kompatibilis / nem érdekelte, hogy beszélget-e a fedélzeti computerrel megfelelően.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Biztos csak ez történt, a műszeregység meg napozni feküdt ki a műszerfal tetejére.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ez igen valószínű! :)
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Teslákról érdekes iromány:
https://syonyk.blogspot.com/2016/03/is-tesla-building-throwaway-cars.html
Érdekességek:
-alkatrészt nem kapsz, service manual szintén nem
-übereztél? ugrik a kiterjesztett garancia
-vontattál/vontattak? szintén.
-ODB-II port nincs, és a szervíz menübe se léphetsz be. ("root" törés nincs, ki vagy zárva saját autódból)
-az a hihetetlenül sok szenzor által gyűjtött adat tehát a user számára nem elérhető
..ez a deaktiválás nem épp szép dolog azoknak, akik valami komolyabbat szeretnének művelni az autóval. Persze megállíthatják az itthon is sokszor szidott totálkáros autót kikalapáló, aztán azt nemdohányzó-nőivezetőtől szöveggel eladó szarháziakat, de egyre inkább egyetértek ezzel:
Mintha licenszelné az ember....
Nice... kíváncsian várom, hogy az "olcsó" 3-assal fel fog-e ez robbanni a képükbe.
Jelenleg ez a helyzet az S modellekkel::
tl;dr:
(átmozdítva az elhunytak topikból http://www.rewired.hu/comment/75233#comment-75233)
http://index.hu/kultur/cinematrix/2016/08/02/perelnek_a_szulok_a_star_trek-filmek_szineszenek_halala_miatt/
" így sokszor üresben maradtak az autók, és semmi sem akadályozta meg, hogy elinduljanak. "
Ennyit változtak volna az autók ? Régebben a kézifék az pont arra való volt, hogy ha üresbe van az autó ne guruljon el csak úgy.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ez az USA. Nem várhatod el tőlük, hogy a drága idejüket holmi kézifék húzogatására pazarolják!
Nem, ott most is ugyan úgy olyan magas az automata váltós autók aránya (~90%), ahogy itt máig alacsony.
Te meg gondolom automata váltós autót nem is nagyon vezettél még, de azért értesz hozzá ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Nem vezettem automatát, ha az a bizonyos parkoló állás az ami automatikusan "behúzza a kéziféket" az más. Ha neked biztos infóid vannak, hogy ez a helyzet, és automatákban nincs kézifék akkor tévedtem.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Csak ilyen kis pöcök, amit fel kell kattintani, kioldáshoz pedig visszanyomni. Legalábbis azokban, amiket én vezettem, de tudom, hogy léteznek klasszikusabb, karos megoldások is.
ibi amentia latet