hát high lvl grifthez biztos nem jó, de csak funból játszani tényleg jó móka vele.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Konzolosoknak" vagy a játékot konzolon kipróbáló "PC-seknek"? Mert én eddig azt hittem, hogy csak engem nem győzött meg a konzolos irányítás és a dodge. Amúgy nem volt rossz, de ja, 50 órás tapasztalatom az éppen nekem sincs.
Szerintem elég más a két verzió, amit a beviteli eszközökön kívül a kamera elhelyezése is nagyban tükröz. A konzolos változatban a kamera közelebb került a karakterekhez, így egyszerre kevesebb ellenfél van a képernyőn, akikkel a harc dinamikája sok vetődésből és kombók felépítéséből tevődik össze. Ezzel kontraszban a PC-n jóval távolabbról szemléled a csatateret, ami számszerűen is több ellenfelet jelent - a konzolos mobilitás és kombók nélkül -, így az összecsapások inkább az szörnyek közötti prioritizálásáról szól. Vagyis a harcok felépítése is eltérő dinamikát enged meg, amit a beviteli eszközök különbsége csak tetéz: az egérgomb nyomvatartása közben történő "húzó" mozdulat már eltérést mutat a controllertől, de a képernyő másik végén lévő ellenfél megtámadása szemlélteti talán a legjobban a különbségeket. Ugyanis az egér lehetővé teszi, hogy a kurzort a képernyő bármelyik ellenfelére helyezzük, és egy gombnyomás hatására odamenjünk és egyben meg is támadjuk, azaz technikailag sokkal inkább utasítást adunk ki. A controllerrel ezzel ellenben oda kell navigálnunk a karakterünket (az analóg karral, vetődésekkel megszakítva), és a támadás indítására is külön gomb szolgál.
Vagyis számomra meglepően bejött az korábban csak egeren keresztül történő utasítások elkülönítése, ami a többi mechanikai eltéréssel karöltve egy sokkal dinamikusabb élményt adott.
Amúgy az Ultimate Evil Editionnel játszottam PS4-en, túlnyomórészt coopban, Expert/Master nehézségeken. A Torment fokozatokat elég hamar otthagytuk, mivel a néhai sok ütést kívánó, vagy egy csapásra gyilkos ellenfeleket - az ezeket megkerülő grindoláshoz hasonlóan - nem találtuk túl érdekfeszítőnek.
swoder írta: Amúgy az Ultimate Evil Editionnel játszottam PS4-en, túlnyomórészt coopban, Expert/Master nehézségeken. A Torment fokozatokat elég hamar otthagytuk, mivel a néhai sok ütést kívánó, vagy egy csapásra gyilkos ellenfeleket - az ezeket megkerülő grindoláshoz hasonlóan - nem találtuk túl érdekfeszítőnek.
Áhá, itt lesz szerintem a lényeg. Nektek elég a totál kezsüel szint, mert (ezek szerint) így is megvan a játékélmény. Nincs is ezzel baj, ne értsd félre.
Margóra:
Gondolom a többség inkább a PC-s vonalon látott giga-brutál TX, GR100, talpig ancient és META buildekkel próbál(na) érvényesülni. Aztán mikor látja, hogy ez csak úgy egyből nem megy, sőt, elég sokat kell kínlódni (pláne ahogy írtad is, csak apránként lehet egyre feljebb lépni) akkor pedig
ad1.) hagyja az egészet a francba vagy
ad2.) cheatel.
Tehát a platformok közti eltérések, véleményem megismerése helyett inkább a nehézség reduktív vektora mentén kívántál beskatulyázni? Szerencsére nem a PC-s videókban látott puccos cuccok iránt ácsingózók többségét erősítem, sőt, a magánvéleményemmel még a mezei kazuárok címkéjéhez is méltatlan vagyok, hiszen a totál kezsüel szinttel is megelégszem. :D
Sejtettem, hogy nem rossz szándék vezérel, de a szabadkozásodtól eltekintve az érvelésed kizárólag a nehézség mentén épült fel. Gondolom okkal, ezért érdeklődnék, hogy milyen összefüggést látsz a beviteli eszköz és a nehézség között. Vagy ha controllerrel nincsen tapasztalatod, a te élményedben milyen szerepet tölt be a nehézség (és a PC-s irányítás, ha már ez volt a kiindulópont).
Ugyanis az 50 órás kommented és a szűk közösségekre utalás alapján úgy fest, mintha az endgame tartalmat vennéd alapvetésnek. Ez a perspektíva kifejtve érdekes lehet, de normaként aligha lehet rá tekinteni.
Én igazság szerint csak találgatok, hogy miért nem fogyott eléggé/hagyták ott a konzolverziót. Aztán a leírásod alapján úgy láttam, ez is lehet egy ok.
kb március óta nem játszottam D3-at, 1-2 hete már rányomtam az uninstall-ra, de most rányomnék még egyszer ha lehetne
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Na tessék darkosabb lett és az se jó a népnek. Nézz meg egy D1 gameplay videót pont így mozognak abban is a karakterek. De amúgy le lehetne butítani a grafikát, hogy még fosabbul nézzen ki és akkor valóban jobban hasonlítana.
úgy látom, a mozgás és célzás maradt 360-os, csak az animáció lett 8 felé osztva
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
ne tréfáljunk uram... egy párszor végigtoltam D1-et mindegyik karakterrel sokféle nehézségi szinten megjelenése környékén, szóval tisztában vagyok a működésével. ;)
de attól hogy próbálták vmilyen szinten lemásolni a szűrőit, meg visszahozták a darabos mozgást, attól még nem lenne pofám a helyükben remake-nek nevezni.
azt hittem kicsit megerőltetik magukat és beraknak pár extra modellt, texture-t a játékba. nem hiszem, hogy ezzel a darabos kinézet visszahozatallal olyan halálosan megerőltető dolog lett volna. ennyi.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Nem is értem, hogy egyáltalán miért foglalkoznak ezzel.
Ott a D1 meg a D2 is fel lehet telepíteni és lehet vele játszani aki arra vágyik. Ez meg a D3 ne akarjunk már belőle 1et csinálni.
Őszintén szólva én valami olyasmit vártam volna még blizzcon előtt mint az Age of Empires II HD. Rendes képernyő felbontás, modern windows support, új battlenet integráció.
Atyaeg ennél még akármelyik random ukrán moddercsapat is jobbat csinál... jobb is asszem, hogy csak évente egyszer januárban engedélyezik. Mondjuk "ünnepnek" semmiképpen sem nevezném LOL
PZ: még mindig létezik a darkosito directx mód, ha enyire kell...
Felmentem en is PTR-re.
Nos ez a Dio1 event tenyleg nem lett nagy szam. Raraktak egy ilyen pixeles szurot es a Dio3 palya elemeibol osszeferceltek egy 16 szintes dungeont amiben a regi 8iranyu mozgassal gyakhatsz. Amit pozitivumkent tudnek emliteni az a zene es a hangok es az eredeti diablos betutipus a targyakon.
Viszont! Ha mindent felhuztok a graf beallitasokban...pofam leszakadt. A Dio3 valami kegyetlen jol nez ki, konkretan tu eles lett a graf. Plussz ujabb effectek is helyet kaptak.Gyonyoru! Foleg a Dio1 eventbol visszaterve sokkolo a latvany. Szoval a graf rancfelvarras miatt mar erdemes varni a patchet!
ez esetben elnézést, több cikk is remake-ként említette emlékezetem szerint, azokat vettem alapul, gondolva, hogy ez Blizzard szóhasználatból fakadt.
de akkor se látom semmi értelmét ennek a parasztvakításnak. vagy csinálják rendesen, vagy sehogy.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
hát high lvl grifthez biztos nem jó, de csak funból játszani tényleg jó móka vele.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Konzolosoknak" vagy a játékot konzolon kipróbáló "PC-seknek"? Mert én eddig azt hittem, hogy csak engem nem győzött meg a konzolos irányítás és a dodge. Amúgy nem volt rossz, de ja, 50 órás tapasztalatom az éppen nekem sincs.
Sors bona, nihil aliud.
Szerintem elég más a két verzió, amit a beviteli eszközökön kívül a kamera elhelyezése is nagyban tükröz. A konzolos változatban a kamera közelebb került a karakterekhez, így egyszerre kevesebb ellenfél van a képernyőn, akikkel a harc dinamikája sok vetődésből és kombók felépítéséből tevődik össze. Ezzel kontraszban a PC-n jóval távolabbról szemléled a csatateret, ami számszerűen is több ellenfelet jelent - a konzolos mobilitás és kombók nélkül -, így az összecsapások inkább az szörnyek közötti prioritizálásáról szól. Vagyis a harcok felépítése is eltérő dinamikát enged meg, amit a beviteli eszközök különbsége csak tetéz: az egérgomb nyomvatartása közben történő "húzó" mozdulat már eltérést mutat a controllertől, de a képernyő másik végén lévő ellenfél megtámadása szemlélteti talán a legjobban a különbségeket. Ugyanis az egér lehetővé teszi, hogy a kurzort a képernyő bármelyik ellenfelére helyezzük, és egy gombnyomás hatására odamenjünk és egyben meg is támadjuk, azaz technikailag sokkal inkább utasítást adunk ki. A controllerrel ezzel ellenben oda kell navigálnunk a karakterünket (az analóg karral, vetődésekkel megszakítva), és a támadás indítására is külön gomb szolgál.
Vagyis számomra meglepően bejött az korábban csak egeren keresztül történő utasítások elkülönítése, ami a többi mechanikai eltéréssel karöltve egy sokkal dinamikusabb élményt adott.
Amúgy az Ultimate Evil Editionnel játszottam PS4-en, túlnyomórészt coopban, Expert/Master nehézségeken. A Torment fokozatokat elég hamar otthagytuk, mivel a néhai sok ütést kívánó, vagy egy csapásra gyilkos ellenfeleket - az ezeket megkerülő grindoláshoz hasonlóan - nem találtuk túl érdekfeszítőnek.
Áhá, itt lesz szerintem a lényeg. Nektek elég a totál kezsüel szint, mert (ezek szerint) így is megvan a játékélmény. Nincs is ezzel baj, ne értsd félre.
Margóra:
Gondolom a többség inkább a PC-s vonalon látott giga-brutál TX, GR100, talpig ancient és META buildekkel próbál(na) érvényesülni. Aztán mikor látja, hogy ez csak úgy egyből nem megy, sőt, elég sokat kell kínlódni (pláne ahogy írtad is, csak apránként lehet egyre feljebb lépni) akkor pedig
ad1.) hagyja az egészet a francba vagy
ad2.) cheatel.
Tehát a platformok közti eltérések, véleményem megismerése helyett inkább a nehézség reduktív vektora mentén kívántál beskatulyázni? Szerencsére nem a PC-s videókban látott puccos cuccok iránt ácsingózók többségét erősítem, sőt, a magánvéleményemmel még a mezei kazuárok címkéjéhez is méltatlan vagyok, hiszen a totál kezsüel szinttel is megelégszem. :D
Örülök, hogy félreértetted, holott direkt szóltam, hogy ne tedd :D
Sejtettem, hogy nem rossz szándék vezérel, de a szabadkozásodtól eltekintve az érvelésed kizárólag a nehézség mentén épült fel. Gondolom okkal, ezért érdeklődnék, hogy milyen összefüggést látsz a beviteli eszköz és a nehézség között. Vagy ha controllerrel nincsen tapasztalatod, a te élményedben milyen szerepet tölt be a nehézség (és a PC-s irányítás, ha már ez volt a kiindulópont).
Ugyanis az 50 órás kommented és a szűk közösségekre utalás alapján úgy fest, mintha az endgame tartalmat vennéd alapvetésnek. Ez a perspektíva kifejtve érdekes lehet, de normaként aligha lehet rá tekinteni.
Én igazság szerint csak találgatok, hogy miért nem fogyott eléggé/hagyták ott a konzolverziót. Aztán a leírásod alapján úgy láttam, ez is lehet egy ok.
~3000 ora PC D3
~120 ora XBO D3
PC-s jobb! Ennyi.
Ezért az érvelésért itt a végén érdemes volt elolvasni a pár oldal lemaradást! :Đ
Guess what! Its shit.
rwurl=http://imgur.com/MvMYjUp
Choose your next words with excpetional care!
Jól láttam, hogy jövőre jön a Necromancer?
Csak a szelíd madarak vágyakoznak. A többiek repülnek.
Jah.
Choose your next words with excpetional care!
Viszont kellően dárkos.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mF7vbCXg3Pw
Choose your next words with excpetional care!
ez még annál is gagyibb, mint amire számítottam.
pár filter + darabos mozgás = Diablo1
grat.
kb március óta nem játszottam D3-at, 1-2 hete már rányomtam az uninstall-ra, de most rányomnék még egyszer ha lehetne
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Na tessék darkosabb lett és az se jó a népnek. Nézz meg egy D1 gameplay videót pont így mozognak abban is a karakterek. De amúgy le lehetne butítani a grafikát, hogy még fosabbul nézzen ki és akkor valóban jobban hasonlítana.
úgy látom, a mozgás és célzás maradt 360-os, csak az animáció lett 8 felé osztva
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
ne tréfáljunk uram... egy párszor végigtoltam D1-et mindegyik karakterrel sokféle nehézségi szinten megjelenése környékén, szóval tisztában vagyok a működésével. ;)
de attól hogy próbálták vmilyen szinten lemásolni a szűrőit, meg visszahozták a darabos mozgást, attól még nem lenne pofám a helyükben remake-nek nevezni.
azt hittem kicsit megerőltetik magukat és beraknak pár extra modellt, texture-t a játékba. nem hiszem, hogy ezzel a darabos kinézet visszahozatallal olyan halálosan megerőltető dolog lett volna. ennyi.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Nem is értem, hogy egyáltalán miért foglalkoznak ezzel.
Ott a D1 meg a D2 is fel lehet telepíteni és lehet vele játszani aki arra vágyik. Ez meg a D3 ne akarjunk már belőle 1et csinálni.
Nem is remaket ígértek... Hanem ammit írtál. Mapokat (a meglévő elemekből), néhány grafikus szűrőt és darabos mozgást.
Amit a Blizzconon bejelentettek, az inkább áprilisi tréfa szintű dolog volt, ez már nekem akkor lejött. Kuriózumnak elmegy, de nem fő featúra.
Őszintén szólva én valami olyasmit vártam volna még blizzcon előtt mint az Age of Empires II HD. Rendes képernyő felbontás, modern windows support, új battlenet integráció.
Choose your next words with excpetional care!
Grafikus szűrőt az alap d3ra is rálehet majd tenni?
Atyaeg ennél még akármelyik random ukrán moddercsapat is jobbat csinál... jobb is asszem, hogy csak évente egyszer januárban engedélyezik. Mondjuk "ünnepnek" semmiképpen sem nevezném LOL
PZ: még mindig létezik a darkosito directx mód, ha enyire kell...
De ez nem kamu? Valami jólelkű ezeröcsi összerakta otthon? Nagyon ócskának fest, még a blizzardtól is.
Well.... f*ck. o.O
Nem moddolok, nem érdekel annyira, de ha ott lenne a menüben kipróbálnám.
Be kell másolni egy fájlt. Egy kattintás. Dark3mod néven fut már a dio megjelenésétől kezdve. És testreszabhato.
Felmentem en is PTR-re.
Nos ez a Dio1 event tenyleg nem lett nagy szam. Raraktak egy ilyen pixeles szurot es a Dio3 palya elemeibol osszeferceltek egy 16 szintes dungeont amiben a regi 8iranyu mozgassal gyakhatsz. Amit pozitivumkent tudnek emliteni az a zene es a hangok es az eredeti diablos betutipus a targyakon.
Viszont! Ha mindent felhuztok a graf beallitasokban...pofam leszakadt. A Dio3 valami kegyetlen jol nez ki, konkretan tu eles lett a graf. Plussz ujabb effectek is helyet kaptak.Gyonyoru! Foleg a Dio1 eventbol visszaterve sokkolo a latvany. Szoval a graf rancfelvarras miatt mar erdemes varni a patchet!
Sóhaj.
Nincs ott semmiféle rancfelvarras, csak az eredeti d3 szarrá van blurrozva. A fent említett directx szűrő amúgy ezt is tudja persze csökkenteni.
ez esetben elnézést, több cikk is remake-ként említette emlékezetem szerint, azokat vettem alapul, gondolva, hogy ez Blizzard szóhasználatból fakadt.
de akkor se látom semmi értelmét ennek a parasztvakításnak. vagy csinálják rendesen, vagy sehogy.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King