Na, tök jó, ha ilyen szépen épül a helyi közösség, kevésbé fogja elrontani a mókát az online lag. :D Itt vagyok én is, nyugodtan jelöljetek csak, mert kezdő nem vagyok, de béna attól még igen :D : http://steamcommunity.com/id/zaxerkutya/
Mellesleg mostanában Kitanával kezdtem el bajlódni, mert nagy kedvenc volt MK9-ben, de egyelőre csak azt hallottam, hogy szutyok az MKX-ben. Nem értem, kombózni pl. ugyanolyan könnyű vele hála a legyezőknek és az upraise-nek, bár a "Jade-es" variációját egyáltalán nem értem még, de a másik kettőben vannak hasznos dolgok. Lehet, hogy kijönnek majd a hiányosságok, online még nem néztem, mindenesetre remekül lehet vele variálni az ütéseket és összeraktam egy x-ray-nyit sebző viszonylag könnyű, ámde meterhasználat nélküli kombót is, mondjuk ezt se ma fogom biztosan beütni multiban:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5Ce6zpTuinw
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én meghirdettem a példányomat, öreg vagyok én már ehhez, pedig baromira vártam, lesz belőle Diablo III meg LittleBigPlanet 3, azokat legalább tudom nyomni a csajommal. :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Kétféle emberrel találkoztam eddig online: azokkal, akiket könnyedén megverek és azokkal, akik olyan szinten átdobnak a palánkon, hogy több meccs alatt sem tudom kitalálni, mit csinálnak. :D Ritka a jó meccs és sok a kicsinyes játékos, aki addig szórakozik a karakterválasztó képernyőn, amíg nem talál egy olyan karaktert, amelyik pont a tiéd ellen a legjobb, és aztán kezdődik az egész elölről. Az esetek többségében "játsszunk már" alapon feladom ezt az előjátékot, persze általában megiszom a levét. :D
Ja és mindenki Scorpion. :D Asszem még pár hétig csak ímmel-ámmal fogok multiban játszani: a mindig ugyanazt művelő gyengéket unom, az erősekhez kicsi vagyok még, nem fun, mindennek tetejébe meg MK9-es játszópajtásaim többségének nem fut jól a cucc.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
MKX memóriahasználat:
rwurl=http://i.imgur.com/7HZujBT.png
Ekkora memory leaket még életemben nem láttam. :D Majdnem a teljes 4 gigát felfalja a GTX 970-emen, aztán szépen lassan elkezdi fogyasztani a maradékot a rendszerből.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Borzasztoan van optimalizalva a jatek. Egyenesen csapnivalo ebbol a szempontbol.
Maga a jatek viszont egyre jobban tetszik. Egyelore a gepet csak mediumon tudom elverni, de igyekszem gyakorolni hogy evolvalodjak is valamit.
Valamint eszre vettem hogy nem minden gombot oda raktak mint ahol az MK9ben volt. (kontrollerrel jatszom)
Azt kell mondjam elfogultsag nelkul, hogy ez a valaha alkotott legjobb verekedos jatek minden tulzas nelkul. Az extra tartalom mint peldaul a tortenet, bar nem sikerult valami fenyesen, szigoruan a jatekmechanikara osszpontositva: a jatek kifogastalan. Ilyen letisztult es komplex harcrendszert meg nem lattam a mufajon bellul. Gyonyoru lett a fizika is, orom nezni a harcokat de legfokepp jatszani: fantasztikus kombo rendszerek, es kiegyensulyozott jatekmenet. Szakmai szempontbol nem hinnem hogy letezik jelenleg ennel jobb jatek a zsaneren bellul. Egyszoval nagyon fel kell kotnie a gatyat a kozelgo Street Fighter V-nek ha labdaba akar rugni mellette.
Azért biztosan nagyon jól meg lesz csinálva az a Street Fighter 5 is. :) Egyébként szerintem annyira nem lehet összevetni egymással a kettőt, az SF nagyon más filozófiát képvisel. A többivel nagyrészt egyetértek, mondjuk a balanszon azért bőven van mit kalapálni, főleg ha online is érvényesülni akar az ember, pl. Erron Blacknek olyan mixup kombói vannak, hogy nagyon pici lagnél is már szinte esélytelen normálisan kiblokkolni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ó te jó ég, Jason zseniális a stream alapján. Tökéletesen eltalálták a feelinget, baszki az egyik variációja feltámad egy kevés élettel minden menet végén. :DDD
+ holnap kövér PC peccs, Ed Boon szerint végre paritásban lesz egymással a konzolos és a PC-s verzió.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Imádom ezt a karaktert, egyszerűen remek design. "Pro" szinten gondolom használhatatlan, mert Shinnok elég limitált a kevés és egymással nem igazán összefűzhető kombói miatt, de online trollkodásra és spam-büntetésre kitalálni sem lehet jobbat, fekszem a röhögéstől, ahányszor csak előveszem. A limitáltságot azzal ellensúlyozták, hogy maga a sebzés meglehetősen "OP", ami alapból szinte fel sem tűnik az embernek, csakhogy impostor variációnál van egy úgynevezett mimikri special move, ami ad egy löketet a sebzésnek is, így az alap 4 gombos kombóval 20%-os demidzset lehet bevinni (x-ray-jel meg 43%-ot). A mimikri persze elsősorban nem erre lett kitalálva, ugyanis használata elcseni az ellenfél egyik special move-ját, amit aztán a mimikri gombkombinációjával lehet egyszer előhozni, hogy aztán újra el kelljen csenni.
A legjobb, hogy a mimikrit rohadt könnyű bevinni, mivel a minden kombó végére oda lehet rakni (egyébként meg közepes távolságú ranged attack, Shinnok kombói között meg akad egy kellemes mixup), sőt, Shinnok függőleges fireballjai meter burn használata esetén adnak egy pop-upot, hogy aztán egy szimpla jump punch után azonnal el lehessen lőni az ellenre a mimikrizést. Ez egyébként le is bénítja az ellent, sőt, damage resetet is csinál, a trükk viszont az, hogy bénultan is tud blokkolni az opponens, így alapból baromi OP, de könnyen védhető támadás.
És hogy miért kell vele menni a csúnyán spammelős, mondjuk Jacqui Briggsel nyomuló újoncok ellen? Hát azért, mert Shinnoknak van egy ugrás közben alkalmazható teleportja, ami ráadásul az ellenfél fölé pozicionál, így ha nincs blokk, akkor biztos az overhead ütés és a vele járó pop-up (spammer játékosnál meg miért lenne blokk? :D). Innentől kezdve vagy kombó-mimikri vagy fireball-meter burn-beugrás-jump punch-mimikri, egy kis trollkodás a frissen szerzett special move-val (ezek általában kombónyújtó special-ok, pl. Scorpiontól a "gyerecsakide" vagy Kitanatól a fan raise), aztán a mutatvány megismétlése a menet megnyeréséig, ha az ellenfél nem találja ki, hogy mit csinálsz (nem fogja, mert spammer, csak lőni tud, bunyózni azt nem).
Esküszöm, hogy a Netherrealm "a noobok noob-gyilkosának" rakta be ezt a variációt, ráadásul az elcsórt specialok használata miatt még idegesítő is ellene játszani (pl. imádod Scorpiont, mindenkit meggyerecsakidéztél meg becsúsztál mint állat, aztán jön egy barom, aki átkombóz a fél pályán, aztán lemásolja a kedvenc támadásodat, majd szétkap vele :D). Ennek hatására sikerült behúznom az első quitalitymet is. :D
Egyben jön a kettő majd egy nagy update-ben. Mellesleg PS4-en már kint van Jason, gondolom azért, hogy ne legyen min meglepődnünk. :D A poén az, hogy tegnap éjfél körül megnéztem a játék SteamDB oldalát és a frissítéseket High Voltage részről már fellőtték, szóval a Steam miatt késünk.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
We’ve been monitoring the forums and are aware of the issues players are encountering. We appreciate the constructive feedback from you, the community. We want you to know that there is ongoing support behind the scenes and it’s important to us that Mortal Kombat X is a fun experience for all of our players. We will be posting announcements more frequently to keep you aware of upcoming fixes.
Today we are posting a new patch for the early access release of Jason Voorhees to Kombat Pack owners. The patch will also address the following for all users:
-Added the free Klassic Sub-Zero costume.
-Display drivers should no longer crash during online play.
-A crash will no longer occur after a full rotation of players in the lobby during Round Robin matches.
-Fixed a crash that some users experienced during the first QTE in the story.
-Game no longer crashes when players attempt to join a game through Steam or in a room.
-Fixed startup crash on high end systems (those with > 8 cores).
-Fixed a crash that would occur during recorded match playback.
-Save data safety check to try to eliminate save data loss.
-Fix to prevent save game data from being corrupted while closing the game.
-Walk away animations now appear at the end of the character selection process.
-The levers in Shao Khan's Tomb will now activate.
-Shinnok's Flick Trick Fatality no longer experiences a significant framerate drop.
-Functionality is no longer lost while watching a match replay.
-Pre-game lobbies will populate 10 players into Faction Battle matches.
-Kombat Kards will now display correct Icons, Backgrounds, and Borders in a KOTH match.
-Fatality inputs no longer change into QTE inputs during in Online Tower Battles.
-Game no longer desynchronizes when a player selects a character that their opponent has not unlocked.
-D'Vorah's cape no longer moves when she's killed.
-Game no longer freezes when opponent in online closes the game.
-Title remains responsive while story cinematics are loading.
-Fixed leaderboards and kombat kards not updating past the top players.
-After entering Replays with the controller the Player can use the keyboard when watching a replay from an online match.
-Loading screens now display before progress bar fills up.
-Diagonal arrows are shown instead of keys when Alternate Control is enabled.
-Sometimes saving a Custom1 preset displayed as being saved for Custom1-4 in the character select and pause menu controls screens.
-The UI arrows will now switch sides on a tagged move when the character switched position with his opponent.
-Chat room names will now display properly (instead of SteamIDs.)
-Fixed input callouts when switching between keyboard and USB controller after entering a KOTH match.
-Additional graphical fidelity options.
· General Matchmaking improvements.
· Performance improvements
· Improved online stability
· Multiplayer invite improvements
· Gameplay fixes and balancing
· Various Kombat Kard fixes
· WB Play fixes
· General bug fixes
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pfffft nevetséges. Nem érdekel mennyi javitás van benne semmi ismétlem SEMMI nem magyarázhatja meg, hogy miért kell baszki patchenként több játék méretnyit letölteni.
Béna buzi banda.
Cserébe gondolom a patch azt nem oldja meg, hogy ne egy kibaszott atomerőmű kelljen PCn, hogy valamennyire rendesen fusson is.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
A legjobb, hogy ezután a 15 gigás patch után rengetegen arra panaszkodnak, hogy resetelte a profilt, krypt 0, achik 0 faction és profil lvl 0. És még a steam könyvtárból backup-olt save sem segít:(
Már eleve nem értem ezt a patch méretet sem, de ilyenek után már tényleg nem tudom miért nem néz már Boon egy hozzáértőbb banda után akik képesek pc-re portolni...
A játékot amúgy imádom, de ez a port tényleg kritikán aluli:(
NEHOGY LETÖLTSÉTEK EZT A SZART!!!! Törli a mentéseket, vissza is vonta a High Voltage:
Save Data Loss
Community Announcements - CookieMunsterCheese_WB
We are temporarily removing the patch until we can pinpoint the cause of save data loss. We are actively working on this and will keep everyone posted as we work towards a fix. We sincerely apologize for this disruption.
Nem fogom szidni őket, mert szerencsétlenek még hétvégente is a játékon robotolnak, de azért srácok!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sebaj nemsokára jön a new and improved patch immáron nem törli majd a mentett állásaidat cserébe 30GB lesz. Fucking wankers!
Nem fogom szidni őket, mert szerencsétlenek még hétvégente is a játékon robotolnak, de azért srácok!
Mindjárt egy krokodil könnyet hullatok értük. Más szóval hétvégén is dolgoznak és még így SEM képesek időben egy nem gigászi és nem kataklizmikus patchet alkotni? Igazi szakértők!
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Én a WB-t okolom: annyira béta szaga volt a PC portnak első naptól kezdve, hogy sztem csak kilökték a kapun úgy, hogy még egy hónapot kellett volna törpölni rajta. Gyors rabszolgamunkában biztosan nagyobb eséllyel történnek ilyen hibák.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem a WB hibája. Lehet, hogy ők nyomást gyakoroltak de végső sorban a fejlesztő sara ha képtelen minőséget előállítani, amire megbízták és nincsenek kibaszott quality gate-jei vagy töketlen és nem birja megmondani a megbízónak, hogy figyi kurvára több időre van szükségünk. WB max arról tehet, hogy tehetségtelen bandát bizott meg és szintén nem ért a minőség ellenőrzéshez.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Igaz lehet, de azért a High Voltage pedigréje nem túl rossz: az MK9 és az Injustice tök jó portok voltak, a Gat out of Hellről sem hallottam még rosszat, a WB-nél meg azért ott van az a béna Arkham City launch, az Arkham Origins a gamebreaking bugjaival stb.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kesobb kellett volna megjelennie a pc portnak. Hibak nelkul, megfeleloen optimalizalva. Ehelyett kiadtak a kezuk kozul egy ezer sebbol verzo jatekot amit a megjelenes ota csak foltozgatnak.
Na, tök jó, ha ilyen szépen épül a helyi közösség, kevésbé fogja elrontani a mókát az online lag. :D Itt vagyok én is, nyugodtan jelöljetek csak, mert kezdő nem vagyok, de béna attól még igen :D :
http://steamcommunity.com/id/zaxerkutya/
Mellesleg mostanában Kitanával kezdtem el bajlódni, mert nagy kedvenc volt MK9-ben, de egyelőre csak azt hallottam, hogy szutyok az MKX-ben. Nem értem, kombózni pl. ugyanolyan könnyű vele hála a legyezőknek és az upraise-nek, bár a "Jade-es" variációját egyáltalán nem értem még, de a másik kettőben vannak hasznos dolgok. Lehet, hogy kijönnek majd a hiányosságok, online még nem néztem, mindenesetre remekül lehet vele variálni az ütéseket és összeraktam egy x-ray-nyit sebző viszonylag könnyű, ámde meterhasználat nélküli kombót is, mondjuk ezt se ma fogom biztosan beütni multiban:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5Ce6zpTuinw
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://www.youtube.com/watch?v=pSHiY4aRDb0#t=96
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én meghirdettem a példányomat, öreg vagyok én már ehhez, pedig baromira vártam, lesz belőle Diablo III meg LittleBigPlanet 3, azokat legalább tudom nyomni a csajommal. :D
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pSHiY4aRDb0
Kétféle emberrel találkoztam eddig online: azokkal, akiket könnyedén megverek és azokkal, akik olyan szinten átdobnak a palánkon, hogy több meccs alatt sem tudom kitalálni, mit csinálnak. :D Ritka a jó meccs és sok a kicsinyes játékos, aki addig szórakozik a karakterválasztó képernyőn, amíg nem talál egy olyan karaktert, amelyik pont a tiéd ellen a legjobb, és aztán kezdődik az egész elölről. Az esetek többségében "játsszunk már" alapon feladom ezt az előjátékot, persze általában megiszom a levét. :D
Ja és mindenki Scorpion. :D Asszem még pár hétig csak ímmel-ámmal fogok multiban játszani: a mindig ugyanazt művelő gyengéket unom, az erősekhez kicsi vagyok még, nem fun, mindennek tetejébe meg MK9-es játszópajtásaim többségének nem fut jól a cucc.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
MKX memóriahasználat:
rwurl=http://i.imgur.com/7HZujBT.png
Ekkora memory leaket még életemben nem láttam. :D Majdnem a teljes 4 gigát felfalja a GTX 970-emen, aztán szépen lassan elkezdi fogyasztani a maradékot a rendszerből.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Borzasztoan van optimalizalva a jatek. Egyenesen csapnivalo ebbol a szempontbol.
Maga a jatek viszont egyre jobban tetszik. Egyelore a gepet csak mediumon tudom elverni, de igyekszem gyakorolni hogy evolvalodjak is valamit.
Valamint eszre vettem hogy nem minden gombot oda raktak mint ahol az MK9ben volt. (kontrollerrel jatszom)
Ez nem is az optimalizáció bűne, egyszerűen folyik a memória a játékból. :D Ennyire durva bug nem értem, hogyan maradhatott benne.
Egyébként igen, az MK9-hez képest megcserélték a throw-t, a jobb shoulderről a balra került át, a jobbal most az objecteket tudod dobálni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Elders react to Fatalities:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ShL2_j8-q74
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Azt kell mondjam elfogultsag nelkul, hogy ez a valaha alkotott legjobb verekedos jatek minden tulzas nelkul. Az extra tartalom mint peldaul a tortenet, bar nem sikerult valami fenyesen, szigoruan a jatekmechanikara osszpontositva: a jatek kifogastalan. Ilyen letisztult es komplex harcrendszert meg nem lattam a mufajon bellul. Gyonyoru lett a fizika is, orom nezni a harcokat de legfokepp jatszani: fantasztikus kombo rendszerek, es kiegyensulyozott jatekmenet. Szakmai szempontbol nem hinnem hogy letezik jelenleg ennel jobb jatek a zsaneren bellul. Egyszoval nagyon fel kell kotnie a gatyat a kozelgo Street Fighter V-nek ha labdaba akar rugni mellette.
Azért biztosan nagyon jól meg lesz csinálva az a Street Fighter 5 is. :) Egyébként szerintem annyira nem lehet összevetni egymással a kettőt, az SF nagyon más filozófiát képvisel. A többivel nagyrészt egyetértek, mondjuk a balanszon azért bőven van mit kalapálni, főleg ha online is érvényesülni akar az ember, pl. Erron Blacknek olyan mixup kombói vannak, hogy nagyon pici lagnél is már szinte esélytelen normálisan kiblokkolni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jason:
https://www.facebook.com/MortalKombat/videos/946026535428744/
Ó te jó ég, Jason zseniális a stream alapján. Tökéletesen eltalálták a feelinget, baszki az egyik variációja feltámad egy kevés élettel minden menet végén. :DDD
+ holnap kövér PC peccs, Ed Boon szerint végre paritásban lesz egymással a konzolos és a PC-s verzió.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Új szerelmem van, Impostor Shinnoknak hívják. :D
Imádom ezt a karaktert, egyszerűen remek design. "Pro" szinten gondolom használhatatlan, mert Shinnok elég limitált a kevés és egymással nem igazán összefűzhető kombói miatt, de online trollkodásra és spam-büntetésre kitalálni sem lehet jobbat, fekszem a röhögéstől, ahányszor csak előveszem. A limitáltságot azzal ellensúlyozták, hogy maga a sebzés meglehetősen "OP", ami alapból szinte fel sem tűnik az embernek, csakhogy impostor variációnál van egy úgynevezett mimikri special move, ami ad egy löketet a sebzésnek is, így az alap 4 gombos kombóval 20%-os demidzset lehet bevinni (x-ray-jel meg 43%-ot). A mimikri persze elsősorban nem erre lett kitalálva, ugyanis használata elcseni az ellenfél egyik special move-ját, amit aztán a mimikri gombkombinációjával lehet egyszer előhozni, hogy aztán újra el kelljen csenni.
A legjobb, hogy a mimikrit rohadt könnyű bevinni, mivel a minden kombó végére oda lehet rakni (egyébként meg közepes távolságú ranged attack, Shinnok kombói között meg akad egy kellemes mixup), sőt, Shinnok függőleges fireballjai meter burn használata esetén adnak egy pop-upot, hogy aztán egy szimpla jump punch után azonnal el lehessen lőni az ellenre a mimikrizést. Ez egyébként le is bénítja az ellent, sőt, damage resetet is csinál, a trükk viszont az, hogy bénultan is tud blokkolni az opponens, így alapból baromi OP, de könnyen védhető támadás.
És hogy miért kell vele menni a csúnyán spammelős, mondjuk Jacqui Briggsel nyomuló újoncok ellen? Hát azért, mert Shinnoknak van egy ugrás közben alkalmazható teleportja, ami ráadásul az ellenfél fölé pozicionál, így ha nincs blokk, akkor biztos az overhead ütés és a vele járó pop-up (spammer játékosnál meg miért lenne blokk? :D). Innentől kezdve vagy kombó-mimikri vagy fireball-meter burn-beugrás-jump punch-mimikri, egy kis trollkodás a frissen szerzett special move-val (ezek általában kombónyújtó special-ok, pl. Scorpiontól a "gyerecsakide" vagy Kitanatól a fan raise), aztán a mutatvány megismétlése a menet megnyeréséig, ha az ellenfél nem találja ki, hogy mit csinálsz (nem fogja, mert spammer, csak lőni tud, bunyózni azt nem).
Esküszöm, hogy a Netherrealm "a noobok noob-gyilkosának" rakta be ezt a variációt, ráadásul az elcsórt specialok használata miatt még idegesítő is ellene játszani (pl. imádod Scorpiont, mindenkit meggyerecsakidéztél meg becsúsztál mint állat, aztán jön egy barom, aki átkombóz a fél pályán, aztán lemásolja a kedvenc támadásodat, majd szétkap vele :D). Ennek hatására sikerült behúznom az első quitalitymet is. :D
A profibbak már egy kombóban lopják és használják a specialokat, erre rá kell feküdni a maximum troll élmény érdekében:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8AfMT5JyaoQ
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Megvettem a Kombat Pack-et. Azonban meg nem latom a rosterben Jason-t. Mikorra varhato? Valamint ma jon az uj patch is?
Egyben jön a kettő majd egy nagy update-ben. Mellesleg PS4-en már kint van Jason, gondolom azért, hogy ne legyen min meglepődnünk. :D A poén az, hogy tegnap éjfél körül megnéztem a játék SteamDB oldalát és a frissítéseket High Voltage részről már fellőtték, szóval a Steam miatt késünk.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hol kesik az az update?!
Baszki, megint 16 gigabyte. :DDD Mondjuk rengeteg fix van benne :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Patch notes, hogy lássunk ilyet is:
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pfffft nevetséges. Nem érdekel mennyi javitás van benne semmi ismétlem SEMMI nem magyarázhatja meg, hogy miért kell baszki patchenként több játék méretnyit letölteni.
Béna buzi banda.
Cserébe gondolom a patch azt nem oldja meg, hogy ne egy kibaszott atomerőmű kelljen PCn, hogy valamennyire rendesen fusson is.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
A legjobb, hogy ezután a 15 gigás patch után rengetegen arra panaszkodnak, hogy resetelte a profilt, krypt 0, achik 0 faction és profil lvl 0. És még a steam könyvtárból backup-olt save sem segít:(
Már eleve nem értem ezt a patch méretet sem, de ilyenek után már tényleg nem tudom miért nem néz már Boon egy hozzáértőbb banda után akik képesek pc-re portolni...
A játékot amúgy imádom, de ez a port tényleg kritikán aluli:(
Egyébként meg üdv mindenkinek az új oldalon is:)
Leszedte a patchet, a dlc list-en a steam azt irta ki hogy letoltotte Jason-t is. Aztan belepek a jatekba es semmi. Jason sehol...WTF?!
Lávli.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
NEHOGY LETÖLTSÉTEK EZT A SZART!!!! Törli a mentéseket, vissza is vonta a High Voltage:
Nem fogom szidni őket, mert szerencsétlenek még hétvégente is a játékon robotolnak, de azért srácok!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sebaj nemsokára jön a new and improved patch immáron nem törli majd a mentett állásaidat cserébe 30GB lesz. Fucking wankers!
Mindjárt egy krokodil könnyet hullatok értük. Más szóval hétvégén is dolgoznak és még így SEM képesek időben egy nem gigászi és nem kataklizmikus patchet alkotni? Igazi szakértők!
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Hogy basssznaaaaak keresztbe az anyjukat!!!!444
Én a WB-t okolom: annyira béta szaga volt a PC portnak első naptól kezdve, hogy sztem csak kilökték a kapun úgy, hogy még egy hónapot kellett volna törpölni rajta. Gyors rabszolgamunkában biztosan nagyobb eséllyel történnek ilyen hibák.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem a WB hibája. Lehet, hogy ők nyomást gyakoroltak de végső sorban a fejlesztő sara ha képtelen minőséget előállítani, amire megbízták és nincsenek kibaszott quality gate-jei vagy töketlen és nem birja megmondani a megbízónak, hogy figyi kurvára több időre van szükségünk. WB max arról tehet, hogy tehetségtelen bandát bizott meg és szintén nem ért a minőség ellenőrzéshez.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Igaz lehet, de azért a High Voltage pedigréje nem túl rossz: az MK9 és az Injustice tök jó portok voltak, a Gat out of Hellről sem hallottam még rosszat, a WB-nél meg azért ott van az a béna Arkham City launch, az Arkham Origins a gamebreaking bugjaival stb.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kesobb kellett volna megjelennie a pc portnak. Hibak nelkul, megfeleloen optimalizalva. Ehelyett kiadtak a kezuk kozul egy ezer sebbol verzo jatekot amit a megjelenes ota csak foltozgatnak.