Joda írta: Gondolnád, hogy kompetitívben már figyelnek arra ki mit pickel. A nagy lófaszt. Kezdtem a placement meccseket két akkora vereséggel, hogy a fal adta a másikat. Mert hiába írsz a csapatnak, hiába van 2-3 értelmes ember, egyszerűen páran KÉPTELENEK értelmesen pickelni és tönkrebasznak mindent egy-egy ilyen csodálatos baromsággal. Holywood-on attack Torbjörn baszki és egyszerűen nem volt hajlandó cserélni egy értelmes támadó karakterre, sírni tudnék. Ugyanez mikor pickeli a Symmetra-t hogy akkor van support. :D Elképesztő. Egyszerűen elképesztő. Én naív meg azt hittem a kompetitív megoldja majd ezt a problémát. Hát kvára nem. :D
Nem tudom, hogy miért gondolta bárki, hogy ranked más lesz.
Egyértelmű volt, hogy ott is jelen lesznek a gyökerek. Persze majd nem jutnak messzire így előbb utóbb le lehet majd őket rázni csak hát az alsóbb szinteken elég lesz majd így átvergődni...
Forumon most azon megy a vita, hogy rankeden ha egy valaki kilép onnantól bukta lesz mert hát 5v6 felállás van és ugye ha kilépsz te is akkor autó defeat neked is. Ha maradsz akkor szintén mert hát egy emberrel kevesebben vagytok. Szóval marha jó.
Viszont kezd már egy kicsit unalmas lenni, hogy megállás nélkül tankot kell vinnem, mert ha én nem akkor rohadtul senki nem hoz. -.-"
Itt többen lehurrogtak amikor mondtam, hogy ha engedsz és mindig healer, tankot viszel mert más nem akar akkro örökké tankkal meg healerrel fogsz játszani. Itt van rá megint az élő példa...
Ismétlem ez persze random emberekre vonatkozik.
Itt többen lehurrogtak amikor mondtam, hogy ha engedsz és mindig healer, tankot viszel mert más nem akar akkro örökké tankkal meg healerrel fogsz játszani. Itt van rá megint az élő példa...
Ismétlem ez persze random emberekre vonatkozik.
Nézd, ez is nézőpont kérdése. Én ha az elején első pillanatban választok valami damage karaktert és aztán basznak pickelni tankot vagy supportot akkor inkább váltok, minthogy 5-10 percig rohangáljak tátott szájjal a faszerdőben. :(
És szerintem ez rossz nézőpont.
Ebből nem fog tanulni. Mert így az megy, hogy nem választok tankot mert valaki úgy is hozni fog.
Viszont ha senki se hoz és jön a bukta sokadjára akkor majd elgondolkodik, hogy talán néha hozhatnék tankot és akkor lenne esély nyerni.
De ezek szerint én gondolom rosszul.
Ja hogy te azért játszol mert nevelni akarod a sok hülyét cserébe meg beszívod a játékokat ennek érdekében? Hát én meg azért játszom, hogy lehetőség szerint nyerjek egy jó játék formájában. Ehhez néha be kell vállalni olyat amit nem akarnál mert a többiek túl hülyék és ez nem kevésszer már elég volt ahhoz, hogy nyerjünk is.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
De ha bénák, miért nem lépsz ki (nyilván amikor nem cserbenhagyás), esetleg be is írod az okát. Az is konstruktívabb, mint egy nem csapatba illő karakterrel trollkodni. Ha balfékek is, beválaszthatsz egy kevésbé gyakorolt tankot, ilyenkor kockázatmentesebb, tanulni pedig mindig van mit.
Én még mindig viszonylag éreztem a kényszert, hogy adott karakter legyek, az már problémásabb, ha se tank, se support, akkor mit válassz.
Nyomtam 4 kört competitive-en. Az első kettőt teljesen random emberekkel. Nagyon jól együttműködött mindenki. Nagyon jól választottak herokat 2x tank 2x healer és 2x dmg dealer volt a csapatban. Meg is nyertük mindkettőt. Aztán 3 ik mecset már másodmagammal játszottam de a partnert kidobta a játék és mire visszajött letelt az 1 perc ( 1 perced van rá, hogy visszacsatlakozz). De ez édes kevés úgy néz ki. Mellesleg megnyertük az első kört emberhátrányban de utána kilépett még egy ember így bukta. 4 ik meccsen meg elkalapáltak minket csúnyán és az is bukta volt.
5-ik meccs kezdésnél kiválasztottak két pharaht. Beírtam csetre, hogy "Do not pick two pharah please" erre jött a válasz ékesen csengő brit akcentussal, hogy " Fákk jú méjt". De azért csak lecserélte a pharat az egyik gyökér. Nyertünk is.
Szóval Jodanak gondoltam megosztom az én élményemet is. 6 Placement matchen voltam eddig. Elsőben rommá aláztak minket. Viszont a többi 5-ön pörgös, adrenalinos, EGYÜTTMÜKÖDŐS játékokat tapasztaltam végig (meg is nyertük azokat). Szóval eddig azért úgy fest van némi erösebb figyelem.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Competitive módban még nem játszottam, most nincs időm játékra, de engedjetek egy kicsit ördögügyvédkedni.
38 órám van a játékban, és még soha nem pickeltem tankot (az a négy perc Roadhog, amit mittudomén miért hoztam nem ér). Luciót is csak kb. 2 órát játszottam. Erm, szóval az az igazság, hogy döntő többségben Soldierrel loccsantottam agyvelőket, 32 órám van benne.
Miért? Mert elsősorban azért játszok, hogy élvezzem a játékot, és elsősorban akkor élvezem a játékot, ha jól játszok és a csapatomnak hasznos vagyok. Relatív erős kompetitív FPS előzményeim vannak, két évig aktív voltam a Wolf:ET színterén, állandó klánháborúk, miegymás. Majd' tizenöt éve már... Lényegtelen. A Soldiert nem kellett tanulni, instant helyre kattant vele minden, eredményes vagyok vele, nagyon ritkán van úgy, hogy nem adom a csapatnak azt, amit kell ezzel a karival: nyers tűzerőt és flankolást. A statisztikám szerint két arany plusz egy ezüst érmem van minden lejátszott meccsre és minden második meccsen kiemelt kártyát kapok, ami azért bizonyít valamit (pl. azt, hogy javíthatatlan statplayer vagyok :D ).
Sajnos kicsit már türelmetlen vagyok, middlelifecrisis meg mittudomén, nagyon nehezemre esik, hogy akármi mást választok béna vagyok vele, és nem tűröm, hogy tanulni kell. Értem én az érvelést, hogy ígymegúgy győzelem, meg kompozíció, de hiába győzelem, ha úgy érzem hogy csak kolonc vagyok a csapat nyakán és hiába van a legjobb kompozíciónk, ha az ellenfél othonosabb, ügyesebben játszik a sajátjával.
Szóval - az egyelőre kizárólag casual quick play során - lelkiismeretfurdalás nélkül toltam Soldierrel orrba-szájba. Inkább legyen egy vesztett parti, amely során mindent ki tudtam hozni a karimból, mint egy győztes, ahol csak a többiek húztak, vagy ami a legrosszabb, vesztes parti, ahol jogosan érzem azt, hogy miattam vesztettünk, mert szarul játszottam ki a karimat és zéró hozzájárulásom volt meccshez. A lényeg az, hogy élvezzem a játékot, és a Soldierrel lehet, kompozíciótól függetlenül. Hozzáteszem, hogy nagyon mákos vagyok, mert a játékidőm kb. 4/5-ét haveri csapatban játszhatom, és jó arcok, akik ezt tolerálják, sőt értékelik is.
Na megvolt a 10 placement match. 7-et nyertünk szóval nem olyan rossz az arány. Rank 45-re tolt be ez alapján. A matchekben is kb ilyen szintű arcokkal voltam amúgy is leginkább együtt szóval ja ez kb stimmelhet.
Nem mindegyik kör volt fasza összjáték de azért én úgy éreztem jobb összjátékok voltak. Persze lehet ez is csak a véletlen vagy jó csapatba sorsolás műve de egész feszek körökben volt részem. Illios mapet pl utálom és ehhez képest 4-5x ezt dobta a gép és egyszer sem kaptunk ott ki. Na erre varjon valaki gombot :D
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Még ha nem is érzed eleinte a karaktereket és frusztrál is javaslom ha jó a csapat többi tagja (érezni fogod) akkor próbáld meg néha feszegetni a határaidat és más karakterekt is eröltetni. Amikor az ember ráérez egy-két karakterre akkor az nagyon jó érzés tud lenni és máris bővül a választékod :)
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
A Soldier végül is jó mindenhová, és egyébként is klasszikus kezdőknek való karakter, illetve hagyományosabb FPS vele a játék. Én is szoktam hozzá menekülni :)
De tényleg érdemes változtatni, növeli a játék változatosságát, és amikor a part szakad, akkor jól jön a nagyobb repertoár. Meg aztán úgy tényleg nem érdemes elvárásokat támasztani a véletlenszerűen sorsolt játékosokkal szemben, ha az ember maga foggal-körömmel ragaszkodik a kedvencéhez.
54-re értünk oda a placement meccsekből, volt olyan game ahol 5-en kiléptek és egyedül voltam 6 ember ellen, amikor kiírta a game nagy kegyesen, hogy most már kiléphetsz te is biztonsággal (nem tettem). :D
Összefoglalva a lényeg: Ha mondjuk rank 50 es vagy és vesztesz 1db meccset akkor vesztesz egy egész rankot. És kb 6-7 játékot kell nyerned, hogy 1 rankkel fentebb lépj.
Tegnap rank 45-re lött be a placement játékok után. Utána toltam még egy kört. Vesztettünk és rögtön vissza is pofozott 44-re. Szóval a lefele részét meg tudom erősíteni :/
Edit: Most olvasgattam még a hozzászólásokat. Ha ez tényleg így van akkor ez tényleg cink. Így akkor hamar az emberek többsége vissza fog esni Rank 0-ra :D.
Még azt tudom elképzelni, hogy talán valamilyen sávok vannak amit még nem vettek érszre az emberek. Bizonyos szintek között könnyebb visszaesni és nehezebb feljebb kerülni talán. De passz. Majd úgyis kiderül idővel.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Nem véletlen, hogy jobbak. Abban a statban nincs benne az első bénázások 1-1 heroval amíg hozzájuk nem szoktál. Meg ha jól gondolom rankden olyat választ az emeber amivel jól megy a játék. Az átlag sebzésem konkrétan a duplája rankeden mint quick matchen.
Jelenleg itt tartok, egyszerűen elképesztő az a szintű balfaszkodás amivel szembemegyek megállás nélkül. Van egy Lucio healerünk, szarráaláznak minket mert a másik csapatnál van egy Mercy és megállás nélkül ultizik. Írom, hogy legyen már kedves azt hozni ha healert akar. Erre beírja hogy a lucio op és kussoljak, ha akarok Mercy-t hozni hozzam én. Mondom ok, akkor nincs tank. Nem volt tank másfél körig (a 3-ból, mert ugye végig aláztak minket természetesen), de már az első fél kör után több healem volt mint neki másfél kör alatt. :D A végére 100al kevesebb healem jött össze mint a másik csapat Mercyjének 3 kör alatt. Egyszerűen nevetésges b+. Arról meg ne is beszéljünk, hogy összedob 20-30-as szintűekkel az ellenfélnél meg kapásból 2 darab 100+os van. A fszom kivan az egésszel már úgy ahogy van.
rwurl=http://i.imgur.com/LJywEkt.jpg
Imádnivaló, hogy az egyéni skill pointot majd úgy dönti el, hogy mennyire voltál balfasz csapattal. :D
Eddig nyugodtan elvoltam a játékkal, semmi feszülés csak fun fun fun. De nem bazdmeg muszáj volt ezt a k competitive módot belerakni. Nem gondoltam volna, hogy ebből a békés játékból csapaton belül egymást anyázó vérgőzzel átitatott játék is lehet. Néha olyan szinten bedózerolnak zsinórban 2-3 alkalommal, hogy ALT+F4 lesz vége :D
Imádnivaló, hogy az egyéni skill pointot majd úgy dönti el, hogy mennyire voltál balfasz csapattal. :D
Ez tényleg vicc, ráadásul magasabb pontértéket kaptam (47, ennél szerintem rosszabb vagyok, már le is dolgoztam 46-ra), mint a nálam háromszor többet és tízszer jobban játszó ismerősök :) Mondjuk a helyezésről döntő meccsek közül egyet sem nyomtam random csapattal (ez eleve nem bölcs dolog, persze ha éppen senki nincs kéznél, akkor így járt az ember), igaz, volt pár meccs, ahol nem álltunk fel 6-os saját partyval, azok bukók is lettek (mondjuk addig néhányszor szerencsénk volt az ellenféllel).
e már az első fél kör után több healem volt mint neki másfél kör alatt.
Nekem Lúcióval magasabb a gyógyítási csúcsom és az átlagom is. Persze életben tartani egy kísért karaktert Mercyvel lehet, plusz az ultija büntet. Lúcióé se rossz, de lassabban jön össze, feltámasztani meg szinte folyamatosan lehet, és egy teljes csapatot felszedni már über.
@ödönke
Besorolásig ez teljesen rendben van, nincs ezzel semmi gond. Az a baj, hogy utána is ez lesz :D
Komolyan most lehet azért mert ittam de 5. competative matchet nyerem PoTGal Roadhoggal :D
Nem tudom, hogy miért gondolta bárki, hogy ranked más lesz.
Egyértelmű volt, hogy ott is jelen lesznek a gyökerek. Persze majd nem jutnak messzire így előbb utóbb le lehet majd őket rázni csak hát az alsóbb szinteken elég lesz majd így átvergődni...
Forumon most azon megy a vita, hogy rankeden ha egy valaki kilép onnantól bukta lesz mert hát 5v6 felállás van és ugye ha kilépsz te is akkor autó defeat neked is. Ha maradsz akkor szintén mert hát egy emberrel kevesebben vagytok. Szóval marha jó.
Itt többen lehurrogtak amikor mondtam, hogy ha engedsz és mindig healer, tankot viszel mert más nem akar akkro örökké tankkal meg healerrel fogsz játszani. Itt van rá megint az élő példa...
Ismétlem ez persze random emberekre vonatkozik.
Nézd, ez is nézőpont kérdése. Én ha az elején első pillanatban választok valami damage karaktert és aztán basznak pickelni tankot vagy supportot akkor inkább váltok, minthogy 5-10 percig rohangáljak tátott szájjal a faszerdőben. :(
És szerintem ez rossz nézőpont.
Ebből nem fog tanulni. Mert így az megy, hogy nem választok tankot mert valaki úgy is hozni fog.
Viszont ha senki se hoz és jön a bukta sokadjára akkor majd elgondolkodik, hogy talán néha hozhatnék tankot és akkor lenne esély nyerni.
De ezek szerint én gondolom rosszul.
Ja hogy te azért játszol mert nevelni akarod a sok hülyét cserébe meg beszívod a játékokat ennek érdekében? Hát én meg azért játszom, hogy lehetőség szerint nyerjek egy jó játék formájában. Ehhez néha be kell vállalni olyat amit nem akarnál mert a többiek túl hülyék és ez nem kevésszer már elég volt ahhoz, hogy nyerjünk is.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Persze kizárólag ez az életcélom! lol
De ha bénák, miért nem lépsz ki (nyilván amikor nem cserbenhagyás), esetleg be is írod az okát. Az is konstruktívabb, mint egy nem csapatba illő karakterrel trollkodni. Ha balfékek is, beválaszthatsz egy kevésbé gyakorolt tankot, ilyenkor kockázatmentesebb, tanulni pedig mindig van mit.
Én még mindig viszonylag éreztem a kényszert, hogy adott karakter legyek, az már problémásabb, ha se tank, se support, akkor mit válassz.
Sors bona, nihil aliud.
Nyomtam 4 kört competitive-en. Az első kettőt teljesen random emberekkel. Nagyon jól együttműködött mindenki. Nagyon jól választottak herokat 2x tank 2x healer és 2x dmg dealer volt a csapatban. Meg is nyertük mindkettőt. Aztán 3 ik mecset már másodmagammal játszottam de a partnert kidobta a játék és mire visszajött letelt az 1 perc ( 1 perced van rá, hogy visszacsatlakozz). De ez édes kevés úgy néz ki. Mellesleg megnyertük az első kört emberhátrányban de utána kilépett még egy ember így bukta. 4 ik meccsen meg elkalapáltak minket csúnyán és az is bukta volt.
5-ik meccs kezdésnél kiválasztottak két pharaht. Beírtam csetre, hogy "Do not pick two pharah please" erre jött a válasz ékesen csengő brit akcentussal, hogy " Fákk jú méjt". De azért csak lecserélte a pharat az egyik gyökér. Nyertünk is.
Szóval Jodanak gondoltam megosztom az én élményemet is. 6 Placement matchen voltam eddig. Elsőben rommá aláztak minket. Viszont a többi 5-ön pörgös, adrenalinos, EGYÜTTMÜKÖDŐS játékokat tapasztaltam végig (meg is nyertük azokat). Szóval eddig azért úgy fest van némi erösebb figyelem.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Competitive módban még nem játszottam, most nincs időm játékra, de engedjetek egy kicsit ördögügyvédkedni.
38 órám van a játékban, és még soha nem pickeltem tankot (az a négy perc Roadhog, amit mittudomén miért hoztam nem ér). Luciót is csak kb. 2 órát játszottam. Erm, szóval az az igazság, hogy döntő többségben Soldierrel loccsantottam agyvelőket, 32 órám van benne.
Miért? Mert elsősorban azért játszok, hogy élvezzem a játékot, és elsősorban akkor élvezem a játékot, ha jól játszok és a csapatomnak hasznos vagyok. Relatív erős kompetitív FPS előzményeim vannak, két évig aktív voltam a Wolf:ET színterén, állandó klánháborúk, miegymás. Majd' tizenöt éve már... Lényegtelen. A Soldiert nem kellett tanulni, instant helyre kattant vele minden, eredményes vagyok vele, nagyon ritkán van úgy, hogy nem adom a csapatnak azt, amit kell ezzel a karival: nyers tűzerőt és flankolást. A statisztikám szerint két arany plusz egy ezüst érmem van minden lejátszott meccsre és minden második meccsen kiemelt kártyát kapok, ami azért bizonyít valamit (pl. azt, hogy javíthatatlan statplayer vagyok :D ).
Sajnos kicsit már türelmetlen vagyok, middlelifecrisis meg mittudomén, nagyon nehezemre esik, hogy akármi mást választok béna vagyok vele, és nem tűröm, hogy tanulni kell. Értem én az érvelést, hogy ígymegúgy győzelem, meg kompozíció, de hiába győzelem, ha úgy érzem hogy csak kolonc vagyok a csapat nyakán és hiába van a legjobb kompozíciónk, ha az ellenfél othonosabb, ügyesebben játszik a sajátjával.
Szóval - az egyelőre kizárólag casual quick play során - lelkiismeretfurdalás nélkül toltam Soldierrel orrba-szájba. Inkább legyen egy vesztett parti, amely során mindent ki tudtam hozni a karimból, mint egy győztes, ahol csak a többiek húztak, vagy ami a legrosszabb, vesztes parti, ahol jogosan érzem azt, hogy miattam vesztettünk, mert szarul játszottam ki a karimat és zéró hozzájárulásom volt meccshez. A lényeg az, hogy élvezzem a játékot, és a Soldierrel lehet, kompozíciótól függetlenül. Hozzáteszem, hogy nagyon mákos vagyok, mert a játékidőm kb. 4/5-ét haveri csapatban játszhatom, és jó arcok, akik ezt tolerálják, sőt értékelik is.
Na megvolt a 10 placement match. 7-et nyertünk szóval nem olyan rossz az arány. Rank 45-re tolt be ez alapján. A matchekben is kb ilyen szintű arcokkal voltam amúgy is leginkább együtt szóval ja ez kb stimmelhet.
Nem mindegyik kör volt fasza összjáték de azért én úgy éreztem jobb összjátékok voltak. Persze lehet ez is csak a véletlen vagy jó csapatba sorsolás műve de egész feszek körökben volt részem. Illios mapet pl utálom és ehhez képest 4-5x ezt dobta a gép és egyszer sem kaptunk ott ki. Na erre varjon valaki gombot :D
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Még ha nem is érzed eleinte a karaktereket és frusztrál is javaslom ha jó a csapat többi tagja (érezni fogod) akkor próbáld meg néha feszegetni a határaidat és más karakterekt is eröltetni. Amikor az ember ráérez egy-két karakterre akkor az nagyon jó érzés tud lenni és máris bővül a választékod :)
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
A Soldier végül is jó mindenhová, és egyébként is klasszikus kezdőknek való karakter, illetve hagyományosabb FPS vele a játék. Én is szoktam hozzá menekülni :)
De tényleg érdemes változtatni, növeli a játék változatosságát, és amikor a part szakad, akkor jól jön a nagyobb repertoár. Meg aztán úgy tényleg nem érdemes elvárásokat támasztani a véletlenszerűen sorsolt játékosokkal szemben, ha az ember maga foggal-körömmel ragaszkodik a kedvencéhez.
Sors bona, nihil aliud.
54-re értünk oda a placement meccsekből, volt olyan game ahol 5-en kiléptek és egyedül voltam 6 ember ellen, amikor kiírta a game nagy kegyesen, hogy most már kiléphetsz te is biztonsággal (nem tettem). :D
Nah ezzel elegem is lett ebből a fosból... inkompetens emberek társasága.
rwurl=https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/13523994_101543376828579...
Ez itt elég érdekes ha tényleg így van.
Összefoglalva a lényeg: Ha mondjuk rank 50 es vagy és vesztesz 1db meccset akkor vesztesz egy egész rankot. És kb 6-7 játékot kell nyerned, hogy 1 rankkel fentebb lépj.
Ha ha ha! Reális! Főleg, annak aki általában egyedül játszik. :D
Tegnap rank 45-re lött be a placement játékok után. Utána toltam még egy kört. Vesztettünk és rögtön vissza is pofozott 44-re. Szóval a lefele részét meg tudom erősíteni :/
Edit: Most olvasgattam még a hozzászólásokat. Ha ez tényleg így van akkor ez tényleg cink. Így akkor hamar az emberek többsége vissza fog esni Rank 0-ra :D.
Még azt tudom elképzelni, hogy talán valamilyen sávok vannak amit még nem vettek érszre az emberek. Bizonyos szintek között könnyebb visszaesni és nehezebb feljebb kerülni talán. De passz. Majd úgyis kiderül idővel.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=FWDDSBf0tZ0
Heh, akkor hagyom, hogy egy kicsit még beta-teszteljétek nekem a kompetitív módot :D
Amúgy azt írják, hogy csak a capture-the-point (alias "control", Ilios, Nepal, Lijiang) winek adnak kevesebb (10%-ot mindössze) xpt.
Masteroverwatch látom szépen külön bontva most már trackeli a Copetitive statokat is. Vicces látni, hogy ott most még sokkal jobbak a számaim :D
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Nem véletlen, hogy jobbak. Abban a statban nincs benne az első bénázások 1-1 heroval amíg hozzájuk nem szoktál. Meg ha jól gondolom rankden olyat választ az emeber amivel jól megy a játék. Az átlag sebzésem konkrétan a duplája rankeden mint quick matchen.
Egyértelmű de erre utaltam én is. Kb 1 hét aztán ez is kb ugyanolyan szinten lesz mint a quick play.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Elméletileg valami bug van ami miatt kevesebb xp-jön bizonyos mapokon.
rwurl=http://i.imgur.com/0sIwolo.jpg
Gyakorlatilag nem érdemes competitivet játszani amíg ki nem javítják mert nyersz 6-7 meccset és egyetlen egy vesztéssel semmissé teszed.
Jelenleg itt tartok, egyszerűen elképesztő az a szintű balfaszkodás amivel szembemegyek megállás nélkül. Van egy Lucio healerünk, szarráaláznak minket mert a másik csapatnál van egy Mercy és megállás nélkül ultizik. Írom, hogy legyen már kedves azt hozni ha healert akar. Erre beírja hogy a lucio op és kussoljak, ha akarok Mercy-t hozni hozzam én. Mondom ok, akkor nincs tank. Nem volt tank másfél körig (a 3-ból, mert ugye végig aláztak minket természetesen), de már az első fél kör után több healem volt mint neki másfél kör alatt. :D A végére 100al kevesebb healem jött össze mint a másik csapat Mercyjének 3 kör alatt. Egyszerűen nevetésges b+. Arról meg ne is beszéljünk, hogy összedob 20-30-as szintűekkel az ellenfélnél meg kapásból 2 darab 100+os van. A fszom kivan az egésszel már úgy ahogy van.
rwurl=http://i.imgur.com/LJywEkt.jpg
Imádnivaló, hogy az egyéni skill pointot majd úgy dönti el, hogy mennyire voltál balfasz csapattal. :D
Utolsó két meccsen olyan gyökerek voltak a csapatomban, hogy szerintem botok voltak...
Eddig nyugodtan elvoltam a játékkal, semmi feszülés csak fun fun fun. De nem bazdmeg muszáj volt ezt a k competitive módot belerakni. Nem gondoltam volna, hogy ebből a békés játékból csapaton belül egymást anyázó vérgőzzel átitatott játék is lehet. Néha olyan szinten bedózerolnak zsinórban 2-3 alkalommal, hogy ALT+F4 lesz vége :D
Ez tényleg vicc, ráadásul magasabb pontértéket kaptam (47, ennél szerintem rosszabb vagyok, már le is dolgoztam 46-ra), mint a nálam háromszor többet és tízszer jobban játszó ismerősök :) Mondjuk a helyezésről döntő meccsek közül egyet sem nyomtam random csapattal (ez eleve nem bölcs dolog, persze ha éppen senki nincs kéznél, akkor így járt az ember), igaz, volt pár meccs, ahol nem álltunk fel 6-os saját partyval, azok bukók is lettek (mondjuk addig néhányszor szerencsénk volt az ellenféllel).
Nekem Lúcióval magasabb a gyógyítási csúcsom és az átlagom is. Persze életben tartani egy kísért karaktert Mercyvel lehet, plusz az ultija büntet. Lúcióé se rossz, de lassabban jön össze, feltámasztani meg szinte folyamatosan lehet, és egy teljes csapatot felszedni már über.
@ödönke
Besorolásig ez teljesen rendben van, nincs ezzel semmi gond. Az a baj, hogy utána is ez lesz :D
Sors bona, nihil aliud.