The game is now the best-selling new IP at launch across the entire videogame industry, with more than 4 million copies sold through in its first week. That also marks Watch Dogs as the best-selling game during week 1 for Ubisoft.
Szóval ja, elég sikeres volt. Amúgy nem volt az annyira tré mint amennyire lehúzta mindenki. Na mondjuk jó sem. Erős közepesnek mondanám pár baromi zavaró faszsággal, de azért nem volt akkora tragédia. Ha összeraknak egy értelmesebb sztorit és kicsit változatosabb világot/küldetéseket akkor nem lesz gond. Én várom.
Nightcrawler írta: Amúgy milyen indítatasbol lesz Watch Dogs 2? Előző rész ennyire sikeres volt? Vagy másik univerzumban élek?
Szvsz kicsit olyan ez, mint ami a Tim Burton féle Alice film folytatásával történet pont most: ahogyan Joda is mutatta, az első résszel degeszre kereste magát az Ubi, de nem igazán jött be a népnek. A folytatás így elkerülhetetlen, de szvsz ha nem mutatnak valami nagyon frankó újítást, akkor hatalmas hasalás lehet belőle ugyanúgy, mint az Alice 2-ből.
Én imádom az Ubit, szóval szorítok az orbitális bukásért, hogy aztán innovációra sarkallja őket. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én vhogy nem ezt érzem ki abból, hogy "átvertek". A "GTA-klón az Ubitól" koncepció tök jól hangzott papíron egészen a megjelenés napjáig, aztán kiderült, hogy unalmas fos volt az egész. Kell a fenének belőle folytatás olyan minőségben, egyszer is bőven sok volt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én nekem csak ennyi a gondom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xNter0oEYxc
Az a bajom, hogy míg a Gearboxot beperelték emiatt az emberek (Aliens CM) addig itt miért nem? Ez nem false ad?
A Colonial Marines esetében emlékeim szerint abból volt a balhé, hogy a kiadás előtt egy nappal promóztak olyan demóval, aminek a kinézetével a játék tényleges kinézete legfeljebb köszönő viszonyban volt. A Watch_Dogs az idővel szépen csúnyult az előzeteseken is, szóval ott nem volt ilyen éles kontraszt, az Ubisoft a látvány terén nem árult zsákbamacskát a megjelenés előtti hetekben.
Nyilván az E3-as videókat nem érdemes készpénznek venni. Az egész a nagy durranásokról, a várakozás felostorozásáról szól. Most is szemfényvesztésre kell számítani az Ubitól (már csak néhány nap).
Nekem leginkább az volt gyanús, hogy minden egyes promóvideó kimerült a hihetetlenül intenzív és immerszív sétálásban. :D Az ötödik ilyen után már erősen érződött, hogy nincs kontent a játékban és nincs mit mutatni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az ubisoftot fel kéne vásárolnia egy nagyobb cégnek és bedarálni a faszba az egész kiadót. Évek óta nem adtak ki olyan játékot ami maradandóra sikerült volna, vagy ne hazudtak volna vele kapcsolatban a kiadás előtti hetekben/hónapokban. Az ilyen kiadókért egy pillanatig sem kár, sőt, egy ilyen lépéssel inkább csak jót tennének a játékos társadalomnak.
Azt tudod, hogy épp most próbálja a Vivendi (igen, volt Blizzard-tulaj) felvásárolni? (hostile takeover ráadásul, tehát kuuurvára nem akarja magát adni az Ubisoft.)
Eddig egy belőlük kivált mobilfejlesztő csapatot (Gameloft) vettek, ahonnan azonnal lelépett a volt főnök, meg pár másik ember persze. Ha megtörténik, akkor szvsz visszasírjuk még ezt az ubisoftot is.
Nem hinném, hogy ismerjük egymást. Annyit tudok rólad, hogy teleszarod az összes topikot, mintha kötelező lenne. Te meg annyit tudsz rólam, hogy mindent kifogásolok.
Minden más feltételezés csak a szegényes fantáziád terméke.
Nem eltűnni szoktam, hanem read only, értékesebb annál az időm, minthogy egy balfasszal vitázzak. Főleg úgy, hogy a 3 oldalnyi szövegedben van kb. 2 értékelhető mondat.
Az egész a nagy durranásokról, a várakozás felostorozásáról szól.
Reklámfunkciójukat tekintve mindenképp, de ennél azért valamivel árnyaltabb a helyzet, tekintve hogy a bejelentéskor még nagyban zajlanak a fejlesztések. Már csak ebből fakadóan is elkerülhetetlenek az eltérések, hiszen a vizuális elemeket is érintő optimalizálásra csakis később lehet sort keríteni, ahogy a hangok felvétele, implementálása is egy későbbi fázist takar.
Ennek tükrében lehet-e kizárólag szándék mentén vizsgálni a kérdéskört? A profitszerzéssel összefüggő reklámkampány elvételekor mennyire lehetne pontosan megtippelni a megjelenéskori állapotot? Ebben a képzeletbeli esetben is csak ígéretekről lehetne beszélni, mind a fejlesztési modellt, mind a kreatív folyamatok képlékenységét tekintve.
A reklámok milyenségéről persze lehetne beszélni, de a játékfejlesztés realitásait tekintve nem könnyű megtalálni a középutat, hiszen nagy költségvetés esetén muszáj korán elindítani a promóciós kampányt, viszont a fejlesztés korai stádiumát tekintve nem sok olyat lehet mutatni, ami pontosan tükrözné a végterméket.
Ennek tükrében lehet-e kizárólag szándék mentén vizsgálni a kérdéskört?
Természetesen nem, de erről szerintem nem is szólt ez a fáma. Ettől függetlenül lehet társalogni az általad felvetett dolgokról, bár szerintem egyet értünk abban, hogy egy akár 2-3 évvel később megjelenő játékot nehéz is lenne úgy megmutatni, ahogy majd akkor fog kinézni.
Ennek tükrében lehet-e kizárólag szándék mentén vizsgálni a kérdéskört?
Természetesen nem, de erről szerintem nem is szólt ez a fáma. Ettől függetlenül lehet társalogni az általad felvetett dolgokról, bár szerintem egyet értünk abban, hogy egy akár 2-3 évvel később megjelenő játékot nehéz is lenne úgy megmutatni, ahogy majd akkor fog kinézni.
A megoldás: nem kell 2-3 évvel a megjelenés előtt mutogatni, elvégre ezzel a technikával még a CD Projektnek is sikerült belefutnia a downgrade-be a Witcher 3-mal. A vertical slice egyre borzalmasabb ötletnek tűnik marketing szempontból.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A beszélgetés átverésből indult ki, aminek az alanya az Ubisoft... de a linkelt videó különösen manipulatív ilyen szempontból, hiszen a promó anyagokat az ujjongó reakciókkal együtt prezentálja, így az éles kontraszt még erősebb hatással lehet azokra, akik hasonló örömmel fogadták a promókat, játékokat. Ráadásul a rövid snittes, laugh trackhez hasonló prezentáció még ad egy komikus élt is neki. Az összevetés remek alkalmat nyújthatna, hogy az emberek elmerengjenek a reklámvideókhoz fűződő viszonyuk kapcsán, vagy bepillantást nyerhessenek a játékfejlesztés realitásai mögé. Ehelyett az egyedüli kontextust a cím jelenti, ami egy egyszerűsítő értelmezés alapján magyarazátot is ad, pontosabban bűnbakot.
@Zaxx:
A megoldás: nem kell 2-3 évvel a megjelenés előtt mutogatni
Ennyivel megjelenés előtt jellemzően külsős cégeket szoktak felbérelni CGI-os vagy előszereplős trailer kapcsán, vagy az átvezető videókat bővítik ki úgy, hogy trailerként is tudjanak funkcionálni. Az első opció igencsak költséges, míg az utóbbi több kulcsembert vonhat el az alapozáshoz szükséges folyamatoktól. Lásd: http://kotaku.com/the-real-stories-behind-e3-s-glossy-game-demos-1710169104
Szerk: A témát a közelgő E3 szerepköre kapcsán is lehetne folytatni, szóval linkeltem még egy cikket a topikjában.
Ez történt mikor megjelent:
Szóval ja, elég sikeres volt. Amúgy nem volt az annyira tré mint amennyire lehúzta mindenki. Na mondjuk jó sem. Erős közepesnek mondanám pár baromi zavaró faszsággal, de azért nem volt akkora tragédia. Ha összeraknak egy értelmesebb sztorit és kicsit változatosabb világot/küldetéseket akkor nem lesz gond. Én várom.
Szvsz kicsit olyan ez, mint ami a Tim Burton féle Alice film folytatásával történet pont most: ahogyan Joda is mutatta, az első résszel degeszre kereste magát az Ubi, de nem igazán jött be a népnek. A folytatás így elkerülhetetlen, de szvsz ha nem mutatnak valami nagyon frankó újítást, akkor hatalmas hasalás lehet belőle ugyanúgy, mint az Alice 2-ből.
Én imádom az Ubit, szóval szorítok az orbitális bukásért, hogy aztán innovációra sarkallja őket. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Erik Wolpaw és Josh Weier Portal-pápák is otthagyták a Valve-et:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=OB0PXs0YAho
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért tegyük hozzá, hogy sokan voltak akiket az átvertek abból az első hetes statisztikából. Pl. engem....
@Zaxx: this video is private
Engem is.
Már bocs, de ha valaki azért vesz meg egy játékot mert azt sokan megvették akkor az meg is érdemli. :D
Star Wars Battlefront 3 Fan Remake Devs Say It's Been Approved for Steam Release
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Én vhogy nem ezt érzem ki abból, hogy "átvertek". A "GTA-klón az Ubitól" koncepció tök jól hangzott papíron egészen a megjelenés napjáig, aztán kiderült, hogy unalmas fos volt az egész. Kell a fenének belőle folytatás olyan minőségben, egyszer is bőven sok volt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Rátapintottál a lényegre. Az előzetes videók alapján mást vártam. Azt valszleg többen tudják, mit kaptunk: egy nagyon félkész játékot.
Én nekem csak ennyi a gondom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xNter0oEYxc
Az a bajom, hogy míg a Gearboxot beperelték emiatt az emberek (Aliens CM) addig itt miért nem? Ez nem false ad?
A Colonial Marines esetében emlékeim szerint abból volt a balhé, hogy a kiadás előtt egy nappal promóztak olyan demóval, aminek a kinézetével a játék tényleges kinézete legfeljebb köszönő viszonyban volt. A Watch_Dogs az idővel szépen csúnyult az előzeteseken is, szóval ott nem volt ilyen éles kontraszt, az Ubisoft a látvány terén nem árult zsákbamacskát a megjelenés előtti hetekben.
Nyilván az E3-as videókat nem érdemes készpénznek venni. Az egész a nagy durranásokról, a várakozás felostorozásáról szól. Most is szemfényvesztésre kell számítani az Ubitól (már csak néhány nap).
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Nekem leginkább az volt gyanús, hogy minden egyes promóvideó kimerült a hihetetlenül intenzív és immerszív sétálásban. :D Az ötödik ilyen után már erősen érződött, hogy nincs kontent a játékban és nincs mit mutatni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ööö?
http://www.polygon.com/2016/6/6/11862500/blizzard-facebook-integration-o...
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Az ubisoftot fel kéne vásárolnia egy nagyobb cégnek és bedarálni a faszba az egész kiadót. Évek óta nem adtak ki olyan játékot ami maradandóra sikerült volna, vagy ne hazudtak volna vele kapcsolatban a kiadás előtti hetekben/hónapokban. Az ilyen kiadókért egy pillanatig sem kár, sőt, egy ilyen lépéssel inkább csak jót tennének a játékos társadalomnak.
Azt tudod, hogy épp most próbálja a Vivendi (igen, volt Blizzard-tulaj) felvásárolni? (hostile takeover ráadásul, tehát kuuurvára nem akarja magát adni az Ubisoft.)
Eddig egy belőlük kivált mobilfejlesztő csapatot (Gameloft) vettek, ahonnan azonnal lelépett a volt főnök, meg pár másik ember persze. Ha megtörténik, akkor szvsz visszasírjuk még ezt az ubisoftot is.
Szerk.: Amit nagi írt.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Gargarago esetében ez általában téves feltételezés szokott lenni. A csávó olyan, mint Jon Snow.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem hinném, hogy ismerjük egymást. Annyit tudok rólad, hogy teleszarod az összes topikot, mintha kötelező lenne. Te meg annyit tudsz rólam, hogy mindent kifogásolok.
Minden más feltételezés csak a szegényes fantáziád terméke.
Mindjárt elmondom a varázsszót, amire mindig eltűnsz az adott topikból néhány napra.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem eltűnni szoktam, hanem read only, értékesebb annál az időm, minthogy egy balfasszal vitázzak. Főleg úgy, hogy a 3 oldalnyi szövegedben van kb. 2 értékelhető mondat.
Ripla!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ejnye, hát már megint büdös a hal?
rwurl=http://i.imgur.com/x0g6Iv9.jpg
Már hogy lenne ez a hal büdös?! Ez nem büdös!
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
És nem is hal!
Reklámfunkciójukat tekintve mindenképp, de ennél azért valamivel árnyaltabb a helyzet, tekintve hogy a bejelentéskor még nagyban zajlanak a fejlesztések. Már csak ebből fakadóan is elkerülhetetlenek az eltérések, hiszen a vizuális elemeket is érintő optimalizálásra csakis később lehet sort keríteni, ahogy a hangok felvétele, implementálása is egy későbbi fázist takar.
Ennek tükrében lehet-e kizárólag szándék mentén vizsgálni a kérdéskört? A profitszerzéssel összefüggő reklámkampány elvételekor mennyire lehetne pontosan megtippelni a megjelenéskori állapotot? Ebben a képzeletbeli esetben is csak ígéretekről lehetne beszélni, mind a fejlesztési modellt, mind a kreatív folyamatok képlékenységét tekintve.
A reklámok milyenségéről persze lehetne beszélni, de a játékfejlesztés realitásait tekintve nem könnyű megtalálni a középutat, hiszen nagy költségvetés esetén muszáj korán elindítani a promóciós kampányt, viszont a fejlesztés korai stádiumát tekintve nem sok olyat lehet mutatni, ami pontosan tükrözné a végterméket.
Tegye fel a kezét, aki ezen meglepődött:
XCOM 2 comes to PS4 and Xbox One
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Természetesen nem, de erről szerintem nem is szólt ez a fáma. Ettől függetlenül lehet társalogni az általad felvetett dolgokról, bár szerintem egyet értünk abban, hogy egy akár 2-3 évvel később megjelenő játékot nehéz is lenne úgy megmutatni, ahogy majd akkor fog kinézni.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
A megoldás: nem kell 2-3 évvel a megjelenés előtt mutogatni, elvégre ezzel a technikával még a CD Projektnek is sikerült belefutnia a downgrade-be a Witcher 3-mal. A vertical slice egyre borzalmasabb ötletnek tűnik marketing szempontból.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A beszélgetés átverésből indult ki, aminek az alanya az Ubisoft... de a linkelt videó különösen manipulatív ilyen szempontból, hiszen a promó anyagokat az ujjongó reakciókkal együtt prezentálja, így az éles kontraszt még erősebb hatással lehet azokra, akik hasonló örömmel fogadták a promókat, játékokat. Ráadásul a rövid snittes, laugh trackhez hasonló prezentáció még ad egy komikus élt is neki. Az összevetés remek alkalmat nyújthatna, hogy az emberek elmerengjenek a reklámvideókhoz fűződő viszonyuk kapcsán, vagy bepillantást nyerhessenek a játékfejlesztés realitásai mögé. Ehelyett az egyedüli kontextust a cím jelenti, ami egy egyszerűsítő értelmezés alapján magyarazátot is ad, pontosabban bűnbakot.
@Zaxx:
Ennyivel megjelenés előtt jellemzően külsős cégeket szoktak felbérelni CGI-os vagy előszereplős trailer kapcsán, vagy az átvezető videókat bővítik ki úgy, hogy trailerként is tudjanak funkcionálni. Az első opció igencsak költséges, míg az utóbbi több kulcsembert vonhat el az alapozáshoz szükséges folyamatoktól. Lásd: http://kotaku.com/the-real-stories-behind-e3-s-glossy-game-demos-1710169104
Szerk: A témát a közelgő E3 szerepköre kapcsán is lehetne folytatni, szóval linkeltem még egy cikket a topikjában.
Injustice 2 poszter, ismét egy szörnyű Batman designnal:
http://www.polygon.com/2016/6/7/11876346/leaked-promo-posters-show-off-injustice-2
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.