Jatekokra is alpha beta fazisokban 3x-os kiadasi arakat elszedhetnek, csak azert hogy meg legyen a privilegiumuk hogy akar bugosan meg ficsoroktol mentesen szenvedo allapotban, de ok lehessenek az elsok akik elmondhatjak hogy "jatszottak" vele. :)
Masik reszrol eleg megnezned a friss iPhone modellekert napokig csoveskent satorozo autista embereket az uzletek elott. :)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Ja, megkövetem magam, tényleg hozza a 980 ti/titan és a furyx +30%-ot... Nem semmi, de ennyi pénzért legyen is az. Remélem az 1070 is csak kicsit lassabb.
Minap neztem en is. Licensz feltetelek kicsit kodosek voltak elsore. Es megjegyzendo, hogy ez tenyleg csak az engine, se editor nincs hozza se data fajlok, amit renderelhetne, tehat ha valaki most kezdene ilyesmikkel foglalkozni, ne itt kezdje :) Elmeletileg majd jon hozza editor valamikor, amivel keszithetsz ala kontentet.
De leven nem ingyenes, en inkabb a Lumberyardot probalnam ki, az is a CryEngine-rol lett forkolva es az full ingyenes.
Ashes + DX12 az lényegében cheat mode az AMD-nek, meglátjuk, mit tud DX11-ben. No meg addigra az Nvidia is jön a GTX 1060-nal és társaival az alsóbb szegmensekben.
Zenről túl sok minden nem derült ki, csak hogy még jön idén valamikor, az ígért számok ugyanazok, mint eddig (Bulldozer +40%).
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Jah, ráadásul amiket teszteket (nano CF) nézegettem már a Fury-nél sincs minden rendben crossfire alatt. Értsd: ahol működik, ott is sokszor stuttering lép fel. :(
Plusz ami meg eleg khm... ha ez valo igaz ami a kepen van akkor minimalisan gyorsabb dx12ben a 1080nal. Viszont 300w TDP-n? :D Nem teljesen ertem ez hol erne meg. Oke hogy olcsobb, de a CF olyan amilyen es hat... ehh az egesz.
Szerintem annyival nem. En csak 10%-al lassabra szamitok ha az 5.5 TF es az azzal jaro orajel meg mindig all (mert gondolom a GPU-n meg optimalizaltak dolgokat).
Nem feltétlen hír, de érdekes lehet. A gamer nexus jómadara ellátogatott a Gigabyte gyárba és próbált valami informatívat összehozni, nem túl sok sikerrel. Ettől eltekintve ha valakit érdekel a téma egy gyors megnézést érdemel a dolog. Ha kikerül a b-roll a csatornájukra az valószínű érdekesebb lesz. Mondjuk azon eléggé meglepődtem, hogy manuálisan rakják a hátsó i/o portokat a lapra. :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=oE3CSc2lyL8
Sajnos én nap mint nap ilyen környezetben dolgozom.
A legtöbb helyen a nagyobb dolgokat még mindig emberek rakják rá a panelre. Egyszerűbb, de főleg sokkal olcsóbb, mint a gép. Az ESD karszalag amúgy rohadt nagy szemétség :(
Egyébként nézegettem az általam ismert legjobb kiszivárgott szintetikus eredményt. Kb ugyanilyen procival (4770K-m van, a tesztek 4770-nel mentek) ilyen eredményt értem el egy 290X-szel. Tuning: +50% power limit.
Gyors összehasonlítás (az első az ismeretlen GPU, azaz valszleg 480, a második a saját 290X-em):
rwurl=https://i.imgur.com/DPDzuh0.png
A physics score alapján valszleg nem irtott le minden háttérfolyamatot futtatáskor, ezért a combined és physics eredmények nem mérvadóak.
A graphics részlegben viszont láthatóan +6-44%-ot ráver. Előbbi döntően volumentric light-os tessalation nélkül, tóbbi pedig szinte teljességében tessalation teszt. A tesztek leírása és az eredmények összevetése alapján az ismeretlen kártya tessalation téren fog nagyon erősíteni. Ennél többet sajnos nem lehet levonni ennyiből. :(
Persze kérdéses, mennyire végleges HW mellett készültek ezek. A driverről tudni, hogy 16.200.0.0, azaz egy béta volt, most a legújabb a 16.200.1013.0, amivel az én tesztem is készült.
Jellemzően ismét az erőforrás-igényes részeken próbálnak gyorsítani, ami szerintem okos döntés. Amúgy állítólag nem csak a tesszeláció lesz hatékonyabb, hanem az early z test (nem látható poligonok eldobása).
Ezen kívül amit még tudni lehet:
- gyorsabb parancsproci (ebből _csak_ a low level apik profitálnak)
- gyorsabb utasítás betöltés (ez meg főleg a VR-re érdekes)
Azért a dupla 480-as kártya ajánlatnál nem kéne elfelejteni, hogy DX12 alatt NINCS se CF, se SLI, cserében van multi GPU, ahol a skálázódás nem olyan gáz, mint a CF és SLI megoldásoknál, másrészt DX12 alatt pont ezért nem lesz olyan, hogy a játék nem vagy csak fél szívvel támogatja. Cserében viszont lehet kevert multi GPU is, kérdés ki fog ilyennel élni? Nehéz elképzelni, hogy valaki pl. GTX970 + R480 kombóval nyomja majd. A dolog hátúlütője, hogy mire lesz elég épkézláb DX12 cím, addigra már a Polaris és Pascal utódjai is kaphatóak lesznek. :D
Ami még poén, hogy a tesztben a két 480 csak félig volt utilizálva úgy, hogy több havat rendereltek, mint az 1080, ami laza 150W fogyasztást sejtet a 2 kártyának együtt(!) a 100%-on pörgő 1080 180W-jával szemben. :D Persze ez extrém példa, AotS senkit nem érdekel, majd ha Witcher 3-ban meg Doomban hozzák ezt a szintet, akkor lehet kalapot emelgetni.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
De pont az a lényeg, hogy nem fogják, ha csak át nem írja valaki őket DX12-re. :D
A 4K gaming meg akkor lesz, ha a Wicher 3-hoz nem kell Tri SLI Titan X 60FPS-hez.
És ugye kisebb vagyonért van már 120Hz 4K (OLED) monitor is.
Komplikato írta: Azért a dupla 480-as kártya ajánlatnál nem kéne elfelejteni, hogy DX12 alatt NINCS se CF, se SLI, cserében van multi GPU, ahol a skálázódás nem olyan gáz, mint a CF és SLI megoldásoknál, másrészt DX12 alatt pont ezért nem lesz olyan, hogy a játék nem vagy csak fél szívvel támogatja.
Amennyire én tudom, explicite bele kell írni a játékba a multi-GPU támogatást. Ezért is van mindenhol az AoS mutatva, mivel jelenleg az az egyedüli, ami ezt a feature-t tudja. Ezek után nem hinném, hogy bármennyire is emelkedne a CF/SLI támogatás.
Plusz biztos lehetsz benne, hogy nvidia kitalál majd valamit, hogy elbassza az AMD+nvidia kombókat, lásd anno amit physics társkártyaként való használatnál csináltak. Driverből, mert azt mindenképp telepítened kell.
ne becsuld ala az emberek autizmusat.
Jatekokra is alpha beta fazisokban 3x-os kiadasi arakat elszedhetnek, csak azert hogy meg legyen a privilegiumuk hogy akar bugosan meg ficsoroktol mentesen szenvedo allapotban, de ok lehessenek az elsok akik elmondhatjak hogy "jatszottak" vele. :)
Masik reszrol eleg megnezned a friss iPhone modellekert napokig csoveskent satorozo autista embereket az uzletek elott. :)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Én még többért adnám. Ez az a réteg, amelyik bármennyit kifizetne érte. De az Nvidia nagylelkű.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Jah, pár tesztet átböngésztem, és tényleg nincs értelme Founders Editiont venni. Még csak nem is jó a hűtő, se teljesítményben, se csendességben.
Remélhetőleg hamar megjelennek az OC-re szánt kártyák.
Csak akkor van értelme founders-nek, ha:
- nincs más (az elején nem lesz)
- custom hűtőt akarsz, legyen az víz vagy 3rd party lég.
Ha jól számolom, ma este 7-től lesz a Google I/O. Infók, linkek például itt:
http://www.theverge.com/2016/5/18/11658560/google-io-keynote-livestream-...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ja, megkövetem magam, tényleg hozza a 980 ti/titan és a furyx +30%-ot... Nem semmi, de ennyi pénzért legyen is az. Remélem az 1070 is csak kicsit lassabb.
https://ipon.hu/hir/hamarosan_android_tamogatast_kap_a_raspberry_pi_3/37318
CryEngine a GitHubon:
http://phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=CRYENGINE-On-GitHub
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Minap neztem en is. Licensz feltetelek kicsit kodosek voltak elsore. Es megjegyzendo, hogy ez tenyleg csak az engine, se editor nincs hozza se data fajlok, amit renderelhetne, tehat ha valaki most kezdene ilyesmikkel foglalkozni, ne itt kezdje :) Elmeletileg majd jon hozza editor valamikor, amivel keszithetsz ala kontentet.
De leven nem ingyenes, en inkabb a Lumberyardot probalnam ki, az is a CryEngine-rol lett forkolva es az full ingyenes.
Es ilyen gyongyszemek is vannak a kodban:
rwurl=http://i.imgur.com/feLCpCR.jpg
Regen minden jobb volt.
Kíváncsi leszek, reggelre lesz-e bármilyen értékelhető információ a Polarisról és a Zenről.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
RX480 4GB - $199
RX480 8GB - $229
Megjelenés Június vége.
rwurl=http://core0.staticworld.net/images/article/2016/05/radeon-480-stats-100...
rwurl=http://core0.staticworld.net/images/article/2016/05/radeon-480-dx12-1006...
rwurl=http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2016/05/AMD-Radeon-RX-480-Pol...
Ashes + DX12 az lényegében cheat mode az AMD-nek, meglátjuk, mit tud DX11-ben. No meg addigra az Nvidia is jön a GTX 1060-nal és társaival az alsóbb szegmensekben.
Zenről túl sok minden nem derült ki, csak hogy még jön idén valamikor, az ígért számok ugyanazok, mint eddig (Bulldozer +40%).
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Jah, ráadásul amiket teszteket (nano CF) nézegettem már a Fury-nél sincs minden rendben crossfire alatt. Értsd: ahol működik, ott is sokszor stuttering lép fel. :(
szerk: összehasonlítás az előző modellekkel, via anandtech:
rwurl=http://i.imgur.com/o7bz6dB.png
Plusz ami meg eleg khm... ha ez valo igaz ami a kepen van akkor minimalisan gyorsabb dx12ben a 1080nal. Viszont 300w TDP-n? :D Nem teljesen ertem ez hol erne meg. Oke hogy olcsobb, de a CF olyan amilyen es hat... ehh az egesz.
Nem tudunk semmit a fogyasztásról, csak annyit, hogy 6 pines tápcsati kell neki, tehát <= 150W.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
150w a tdp elvileg (elso kep). A teljesitmenyt meg ket kartyaval mertek a 1080hoz.
Hopp, valóban, ez már AMD anyag, nem találgatás!
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Szoval kb. GTX 980 teljesitmeny netto 200 dollarert.
Ezek a számok alapján nagy átlagban alatta lesz 20-25%-al.
Szerintem annyival nem. En csak 10%-al lassabra szamitok ha az 5.5 TF es az azzal jaro orajel meg mindig all (mert gondolom a GPU-n meg optimalizaltak dolgokat).
YT komment az AMD eloadasrol :D
"want something cheap? put an indian in charge"
(Raja Koduri miatt)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Nem feltétlen hír, de érdekes lehet. A gamer nexus jómadara ellátogatott a Gigabyte gyárba és próbált valami informatívat összehozni, nem túl sok sikerrel. Ettől eltekintve ha valakit érdekel a téma egy gyors megnézést érdemel a dolog. Ha kikerül a b-roll a csatornájukra az valószínű érdekesebb lesz. Mondjuk azon eléggé meglepődtem, hogy manuálisan rakják a hátsó i/o portokat a lapra. :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=oE3CSc2lyL8
Sajnos én nap mint nap ilyen környezetben dolgozom.
A legtöbb helyen a nagyobb dolgokat még mindig emberek rakják rá a panelre. Egyszerűbb, de főleg sokkal olcsóbb, mint a gép. Az ESD karszalag amúgy rohadt nagy szemétség :(
PSA: RX 480 review-ket illetően:
forrás: Reddit-en egy olasz magazin főszerkesztője (állítólag.)
Egyébként nézegettem az általam ismert legjobb kiszivárgott szintetikus eredményt. Kb ugyanilyen procival (4770K-m van, a tesztek 4770-nel mentek) ilyen eredményt értem el egy 290X-szel. Tuning: +50% power limit.
Gyors összehasonlítás (az első az ismeretlen GPU, azaz valszleg 480, a második a saját 290X-em):
rwurl=https://i.imgur.com/DPDzuh0.png
A physics score alapján valszleg nem irtott le minden háttérfolyamatot futtatáskor, ezért a combined és physics eredmények nem mérvadóak.
A graphics részlegben viszont láthatóan +6-44%-ot ráver. Előbbi döntően volumentric light-os tessalation nélkül, tóbbi pedig szinte teljességében tessalation teszt. A tesztek leírása és az eredmények összevetése alapján az ismeretlen kártya tessalation téren fog nagyon erősíteni. Ennél többet sajnos nem lehet levonni ennyiből. :(
Persze kérdéses, mennyire végleges HW mellett készültek ezek. A driverről tudni, hogy 16.200.0.0, azaz egy béta volt, most a legújabb a 16.200.1013.0, amivel az én tesztem is készült.
Nem túl nagy előrelépés, ennyiért nem érné meg cserélni.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ez nagyjából összecseng ezzel a cikkel.
Jellemzően ismét az erőforrás-igényes részeken próbálnak gyorsítani, ami szerintem okos döntés. Amúgy állítólag nem csak a tesszeláció lesz hatékonyabb, hanem az early z test (nem látható poligonok eldobása).
Ezen kívül amit még tudni lehet:
- gyorsabb parancsproci (ebből _csak_ a low level apik profitálnak)
- gyorsabb utasítás betöltés (ez meg főleg a VR-re érdekes)
Azért a dupla 480-as kártya ajánlatnál nem kéne elfelejteni, hogy DX12 alatt NINCS se CF, se SLI, cserében van multi GPU, ahol a skálázódás nem olyan gáz, mint a CF és SLI megoldásoknál, másrészt DX12 alatt pont ezért nem lesz olyan, hogy a játék nem vagy csak fél szívvel támogatja. Cserében viszont lehet kevert multi GPU is, kérdés ki fog ilyennel élni? Nehéz elképzelni, hogy valaki pl. GTX970 + R480 kombóval nyomja majd. A dolog hátúlütője, hogy mire lesz elég épkézláb DX12 cím, addigra már a Polaris és Pascal utódjai is kaphatóak lesznek. :D
Ami még poén, hogy a tesztben a két 480 csak félig volt utilizálva úgy, hogy több havat rendereltek, mint az 1080, ami laza 150W fogyasztást sejtet a 2 kártyának együtt(!) a 100%-on pörgő 1080 180W-jával szemben. :D Persze ez extrém példa, AotS senkit nem érdekel, majd ha Witcher 3-ban meg Doomban hozzák ezt a szintet, akkor lehet kalapot emelgetni.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
De pont az a lényeg, hogy nem fogják, ha csak át nem írja valaki őket DX12-re. :D
A 4K gaming meg akkor lesz, ha a Wicher 3-hoz nem kell Tri SLI Titan X 60FPS-hez.
És ugye kisebb vagyonért van már 120Hz 4K (OLED) monitor is.
Amennyire én tudom, explicite bele kell írni a játékba a multi-GPU támogatást. Ezért is van mindenhol az AoS mutatva, mivel jelenleg az az egyedüli, ami ezt a feature-t tudja. Ezek után nem hinném, hogy bármennyire is emelkedne a CF/SLI támogatás.
Plusz biztos lehetsz benne, hogy nvidia kitalál majd valamit, hogy elbassza az AMD+nvidia kombókat, lásd anno amit physics társkártyaként való használatnál csináltak. Driverből, mert azt mindenképp telepítened kell.