kabbe!
ket eve(vagy egy?) vettem egy ps3-at a the last of us miatt. a jatek ki sincs bontva asszem, a gep meg azota porosodik a nappaliban.:-/ (van hozza egy dragons dogma meg egy red dead redemption)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
@Vajk!
nehez ravenni magam. amolyan inyenc vagyok, a legjobb falatot hagytam volna utoljara, beleneztem az RDR-be es elment az egesz konzolosditol a kedvem az elb@szott kontrolleres lovoldozestol (no offense konzolfanok, en vagyok a bena meg minden, nem jott be) azota be sem kapcsoltam a gepet.
@brainspirit!
lasd fentebb, amugy lehet hogy a fiam kibontotta mikor itt volt (akkor viszont tuti, hogy legalabb ket eve vettem, most hogy belegondolok) mert ot nagyon izgatta.
beleneztem az RDR-be es elment az egesz konzolosditol a kedvem az elb@szott kontrolleres lovoldozestol (no offense konzolfanok, en vagyok a bena meg minden, nem jott be)
Nem akarlak elkeseríteni, de a Last of Us irányítása egészen nehézkes PS3-on. :D Egyébként elsőre mindenki béna, de nagyon hamar meg lehet szokni a kontrollert, én pl. a Max Payne 3 kivételével az összes külső nézetes akciójátékot kontrollerrel lőttem végig az utóbbi években, manapság meg már a Serious Sam 3-mal is elboldogulok magasabb nehézségen is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Már vannak egész jó egér/bill használatát lehetővé tevő kiegészítők ps-hez. Bár amit én próbáltam az ps4-re volt (de elvileg támogatja a többieket is, xo, x360, ps3) cserébe tényleg majdnem olyan volt mint pc-n. Azért ha nagyon oda figyel az ember akkor érzi a különbséget de még így is fényévekkel jobb mint kontrollerrel
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nem akarlak elkeseríteni, de a Last of Us irányítása egészen nehézkes PS3-on. :D Egyébként elsőre mindenki béna, de nagyon hamar meg lehet szokni a kontrollert
az sajnalatos. a megszokas nem jott ossze, inkabb frusztralt. sztem mar ranott a kezem az egerre. :D
@sandalar
nem mondanam. sokat jatszok(talan tul sokat is). de pc-n.
@brainaspirin
itt nalunk meg normalis gep kereskedes sincs (saigonban lattam egy xbox boltot) jatekot, filmet, softwaret nem kapsz legalisan. a kiegeszito kutyuk meg meg tavolabb allnak. de olyan szempontbol mind1 is hogy nem akarnek tobb penzt aldozni ra, igy is eleg sokba volt porfogonak. valszeg szetosztom a csaladban mint az xboxot a fable 2 utan.:)
Zaxx írta: Egyébként elsőre mindenki béna, de nagyon hamar meg lehet szokni a kontrollert, én pl. a Max Payne 3 kivételével az összes külső nézetes akciójátékot kontrollerrel lőttem végig az utóbbi években, manapság meg már a Serious Sam 3-mal is elboldogulok magasabb nehézségen is.
Mert ha elutazom, akkor laptop van nálam kontrollerrel. :) FPS, minden körülmények között. :)
Egyébként a Doom-ot is simán végigvittem ultra violence-en, de az kontrollerrel még jobb is, mint az ősi billentyűzetes megoldás, szóval nem nagy kunszt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Zaxx írta: Mert ha elutazom, akkor laptop van nálam kontrollerrel. :)
Szerintem a legtöbb egér kisebb és kompaktabb a legtöbb kontrollernél utazáshoz elpakolva is. Persze ha mindenáron le akarod magad sántítani, lelked rajta.
Ez valószínűleg az én egyéni szoc problémám, de egyszerűen nem szeretek "hagyományos" módon, asztalnál ülve játszani laptopon. Nagy kezeim vannak, a lapim meg sima 15,4-es cucc, szóval minden egy picit kicsi, így 50x kényelmesebb bárhogyan máshogy, mint begörnyedni a cókmókhoz. :)
Tudod, ízlések meg pofonok.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gondolom, nem étterembe, kocsmába vagy sátrazni jár doomozni. Mondjuk ha nem köti rá tévére a laptopot, akkor nekem is nehezen értelmezhető a történet. A Doom (1-2) amúgy tényleg elég jó kontrollerrel, nem a fejesekről szól a játék, a Max Payne 3 viszont nagyon is.
Hitman Ep.2: Sapienza
Az eddigi legrészletesebb map a Hitman univerzumban. Maga a küldetés nem nagy kihívás, setbackek nélkül, kényelemben kb. 1 óra rajta átvergődni. De akkor még csak a map egyik felét (hatalmas villa, alatta kutatólabor) érintettük, a másik oldalon (hangulatos nyaralóvároska) még rengeteg lehetőség maradt a későbbi vadászatokra.
Eddig úgy áll, hogy megérte az árát.
Én sem tudok normálisan ilyen szarokkal célozni, viszont a LásztofÁsz egy kifejezetten lassú, taktikus játék, és nekem totál hozzáadott a feelinghez, hogy alig van skuló, de azt is legjobb fedezékből, szép komótosan becélozva érdemes felhasználni. Ha meg borul a bili, inkább futás, mert sok esélyed nincs a pisztolyharcban. Szóval meglepő, de a nehézkes irányítás nekem hozzáadott, míg tudom, más játéknál inkább elvett volna. Vagy mondhatnám azt is; nem egérre van belőve a nehézség. Úgy gyakorlatilag Max Payne módon oldhatnál meg bizonyos szitukat akár a 40 kilós kiscsaj szereplővel is, de a játék egyértelműen nem ezekre a megoldásokra van kitalálva.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Tno írta: És a kanapét utánfutón hordozod, vagy az is befér a tatyóba?
A Dommal kontrollerrel pl. utoljára a tavaly nyári kánikulában játszottam esténként, ha épp nem volt mivel elütnöm az időt... egy apró kerti asztalnál, a szabad ég alatt, ahol esélyem sem lett volna nekiállni egerezni (oké, lehet, hogy lett volna, de elképzelheted, hogy néz ki egy sokéves, agyonhasznált, zománcfestékkel bevont fém asztal - hát nem akarsz rá egeret pakolni, annyi szent :D). :D
A laptopnak az a lényege, hogy cibálhatod magaddal, szóval az én nézőpontomból pont annak nem lenne értelme, ha egy egérrel pont ezt korlátoznám le - egyébként meg egerem sincs a géphez, az asztaliból a fene se akarja kihúzkodni, venni meg minek? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Starcraft II. Nem tudom mi van a metával és/vagy velem, de egyszerűen képtelen vagyok másképp nyerni mint rush-al... Azzal úgy hatvan százalékban jó vagyok, de ha nekiállok építkezni, mindegyik jól bevált buildemet lenyomják olykor még a bronz ligások is :-)
Haverral ketten játszva is hasonló a helyzet, holott ő jobb volt mint én, most meg úgy látszik mindenki Metabolic Boost kávét iszik rajtunk kívül :-)
rwurl=http://i.imgur.com/9AzNY5v.jpg
(igen tudom hogy van topicja, de gondoltam ha már az ennek a neve hogy mivel játszottam a héten... :-) )
Jópofa 3D platformer, legalábbis leginkább olyasmi, amiből eleve nincs sok (bár platforming szinte mindenben van már), de viszonylag egyedi is. Ugyanis a hangsúly a két kezünkkel való hegymászós kapaszkodáson van, külön-külön lehet velük megragadni bármit. Persze tudunk ugrani, és kapunk idővel fejleszthető jetőacket, valamint siklási lehetőséget, és kezdettől fogva lovagolhatunk a növekedésnek indított szárakon. A kis bot(anikus robot)unkkal egy égigérő paszulyt kell növeszteni, fel az űrhajónkig. Közben keresztülvágunk vertikálisan a vidéken és annak flóráján-faunáján, melyből opcionálisan lehet mintát gyűjtögetni, a jetpackünket pedig kristályokkal fejleszthetjük - a főszár végére végtelenre, ami nem rossz, onnantól kezdve a kapaszkodást el is felejthetjük, csak már sok teendő úgysincs :)
Elég egyszerű a játék, nincs benne sok minden, és a gyűjtögetés sem itt a valaha látott legizgalmasabb, de addig a pár óráig, amíg tart, "kispoén játéknak" megteszi.
@Mikka
Azért azt a Dragon's Dogmát most már jobb elfelejteni PS3-on, elég régi masina az, PC-n jobban jársz vele. Pláne ha csak az alapjáték, és nem tartalmazza a Dark Arisent, ami egyszerűen létkérdés. Mondjuk képzelem, nem most vágsz bele, ha már ennyi ideje porosodik :) Különben az RDR nálam is, a digitális fiókomon digitális porral.
Ezzel a Ki milyen videojátékkal nem játszott ezen a héten sem? rovat is megvolt.
@Vajk!
ez eleg lelkesito, meg emesztem a lehetoseget, thx!:)
@Zoo!
az RDR-re nagyon ra voltam indulva -gta western- sztem baromi jo kis jatek, ha te tudsz vele lovoldozni meg lovaglani, mindenkepp fujd le a digitalis port!
a kedvünkre kunkorodó bájdorongokon. A cím egy hasonlóan merev, teljesítmény hajtotta hódítást feltételez, viszont a domború idomokkal felruházott szerszámunk átjáróként szolgál a porzás önfeledt élményéhez. Vagy még inkább afféle eggyé válásról lehet beszélni, ahol az aktus üteme és az ebből való megpihenés adja az élmélyedés és a színes-szagos környezet görbületeiben való gyönyörködés ritmikusságát.
Kíváncsiságból leszedtem és belekostoltam. Na nem a repülős mókának estem neki, mert ahhoz elő kellene kotornom az elásott Saitec kontrollereimet**. Arra meg max egy XWing újrázás késztetne, úgyhogy maradt a Tank csatázás.
(A Gunner célzás érzékenységet kell lehúzni az opcióban és akkor könnyű lesz a célzás.)
- Free to play Repülő/Tank csata. Légi csatánál vannak földi célpontok (vadász/bombázó/zuhanó bombázó repcsik)
- Tank csatában az elfoglalt területek termelte pontból átszállhatunk különböző repcsikbe és azokkal zaklathatjuk a földi ellenséget (kamikaze módon is belerepülhetünk a peches célpontba). Vannak légelhárító egységek, amik pont ezek ellen halálosak, ha jól kezelik őket. Ja, és ha kifejlesztjük a tüzérségi támogatást, akkor azt is bevethetjük. (Nincs külön tüzérségi egység ala WoT*)
- Természetesen jármű fejlesztések/unlock +legénység fejlesztés
- Nincs premium ammo ala WoT, de fejleszthetőek különböző lövedékek.
- Tűzoltó cucc kifejleszthető és permanensen elérhető, nem kerül pénzbe ala WoT.
- Premium account nem drága, cserébe durva boost-ot kapunk fejlesztésekre. Persze csak annak érdemes költeni rá, akit kellően beszippant a multi hent és mielőbb szeretne jobb cuccokkal púpozni az ellent.
- Szimulátor mód, na ez a hardcore és igazán időmilliomosoknak való. :)
Pro:
- A garázsban van páncél erősséget megjelenítő mód és röntgen mód, ahol látható a legénység és a kritikus cuccok helyzete.
- (kikapcsolható) Sikeres találatnál, jobbra fent mutatja, kis ablakban, hol ment be és mit művelt a lövedékünk a célponton, röntgen módban. Ha minket ütnek ki, megmutatja ki honnan lőtt és miként kaptuk be, szintén röntgen módban. Ennek az az előnye, hogy lehet okulni az adott pályán.
- Ami nagy előny a WoT-tal szemben, hogy itt nincs kliens moddolás/piszkálás, mert a kritikus számolások mind a szervereken futnak. Amúgy is nagyobb hangsúllyal ellenőrzik a klienst.
- A másik finomság a Realistic Battle mód. Itt ellentétben az arcade henttel (ott 3 jármű hívható be csatába -egyiket kilövik, jöhet a következő), egy járművel megyünk csatába, ha kilövik vége a dalnak, jöhet a következő énekkar. Ráadásul nincs célzás segítés, mint az arcade-ban, vagyis a célkereszt nem jelzi színekkel, hogy milyen átütést érhetünk el az aktuális célzással. Aztán még egy jelentős különbség van, hogy nem jelzi piros text mező merre mozog az ellenfél, azaz ki kell szúrni a terepen megbúvó/lopakodó ellenséget. Ez egy alkonyati vagy déli sivatagi pályán ahol az árnyékok szinte feketék kifejezetten halálos rejtőzködéseknek ad teret. Figyelni kell a lövedék csíkokat, hogy kiszúrjuk az ellenfél pozícióját.
- Ha valaki csapattárson trollkodik*** (szétlövi) durva költséget kap a nyakába, vagyis negatívba megy az IC. Szerencsére ritka az ilyen idióta, sőt mióta játszom, a chaten se szaladtam kindertojás-rage-hisztibe, legalább is nem egymásra szoktak durrogni (inkább saját járműre, lag, elakadás terepen, nem átütő lövedék :D).
- Tankok fölött az ég is csatatér.
- Éjszakai csatában a világító lövedékek istenes hangulatot adnak.
Con:
- Machmaking
Járművek határozzák meg, kik kerülnek egy csapatba. (Arcade módban a 3 jármű közül a legmagasabb Tiert nézi)
A jármű Tiert a használatuk (statisztika) alapján és néha nem a képességeik alapján sorolják be Tier fokozatba.
Van olyan meccs, mikor agyaggalamb lövészeten vesz részt az ember, aztán meg olyan, ahol olvadnak a csapattársak, vagy láthatóan nem nézik a térképet, vagy lövésük nincs mit is kell csinálni egy zóna elfoglalásához.
Nem érezni, hogy a player skill mennyire befolyásolja a sorsolást.
- Spawn
A játék szerver oldala elindul, miközben az emberek belépnek a pályára, így előfordul olyan, hogy pont az orrunk elé teleportál kollégát, így az ütközés, vagy összeakadás gyakori jelenség ilyenkor. Néha a kliens még ki se rajzolja kivel akadtunk össze, csak abból lehet tudni, hogy valami nem kerek, hogy a járművünk elakad/elkanyarodik vagy furcsán belassul. Ilyenkor célszerű megállni és kivárni mit lép a kolléga. Vannak agyatlanok akik csak tolják előre szemellenzővel.
- Terep fizika
A hidak és néhány szikla mesh hajlamos becsapni a járművünk ütköző meshét és van mikor menthetetlenül fennakadunk, vagy furcsán kifordítja a járművünket és képtelenség kihozni belőle. (Itt most nem egy hülyén tankcsapdára mászásra kell gondolni, hanem hibás ütközés detektálásra) Gondolom ezért van olyan lehetőség, hogy lehet vontatni a partnert, mint a Spintire-ben. Ehhez persze kell olyan partner aki észreveszi és hajlandó segíteni.
A másik jelenség, mikor tereptárgyat rombolunk és néha a kliens és a szerver nincs szinkronban. Ekkor azt tapasztaljuk, hogy a járművet pár méterrel a korábbi pozícióba dobja. Nem gyakori, de néha előfordul.
Jut eszembe, a hidakat úgy közelítsétek meg, hogy ne legyen birkatenger körülöttetek, mert van aki képes kilökni agyatlan módon.
Mondjuk hozzá kell tenni, hogy a fenti jelenségek szerencsére nem gyakoriak, de ne lepődjön meg senki, ha megtapasztalja. Pont ez az oka annak, hogy kliens oldalon nem nagyon lehet modolni szerencsére. Valamit valamiért.
- Kamikaze.
Amilyen poén a használója kezében ugyanannyira idegesítő a földön harcoló számára. Részben azért, mert ha nem lövik a levegőből nem is veszi észre, hogy a fejére érkeznek, míg a lövedék látható, vagy egy bombának van hangja, ha melléd esik, akkor látható piros bomba figyel rád pár másodpercig (opcióban állítható) a robbanásig, esélyt kapva a menekülésre, addig a Kamikaze észrevétlenül csapódhat beléd. Legidegesítőbb az, ha nem egy hanem három terrorista landol a seggedre.
- ***Trollok büntetése.
Sajnos nincs olyan opció, mint a WoT-ban, hogy aki kreténbe megy azt büntetlenül lehet kilőni.
- Realistic mód
Amennyire élvezetesebb az arcade-hoz képest, sajnos annyival kevesebben is játsszák, így a queu time is hosszabb.
*WoT=World of Tanks
**egér billentyű max az arcade bohóckodáshoz "jó" repülésnél, a Tankozáshoz tökéletes.
Summarium:
Számomra élvezetes és kellően flexibilis játék. A mazsola és pro mód segít könnyen megtalálni az adott idő és hangulat alapján mivel szórakozzon az ember. A Realistic mod kenterbe veri a WoT élményt és ez a játék kevésbé akar a zsebünkben turkálni.
Mivel orosz fejlesztés, nem kell kihangsúlyozni melyik náció tankjai a combosak úgy általában. A németek a közepes és magasabb Tierben lépnek igazán pariba. A Briteknél van egy két durva páncélzatú jószág.
Természetesen vehetőek prémium Tankok (ahogy repcsinél is), amik teljesen ki vannak fejlesztve és néha valamelyik páncéljuk egy kicsit erősebb (pl. a torony front páncél 40 helyett 50mm) a vele azonos kifejleszthető változatnál, de inkább a lényeges funkciójuk a research vagy IC boost a használatukkal.
Az arany sast :D vagyis a gold-ot érdemes legénység fejlesztésre költeni.
Szerintem jó játék.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Uncharted 4
Mindenki szaladjon boltba és vegyen egy PS4 + Uncharted 4-t! Most fel háromkor! Hajrá!
Zárva volt az összes! Fakjú.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
kabbe!
ket eve(vagy egy?) vettem egy ps3-at a the last of us miatt. a jatek ki sincs bontva asszem, a gep meg azota porosodik a nappaliban.:-/ (van hozza egy dragons dogma meg egy red dead redemption)
"okey-dokey!"
Megérte még így is! :D
Last of ász durván ütött. Anno megérte kb ezért kölcsönkérni a gépet. Ha egyszer rászánod magad, majd a végén megköszönöd magadnak is.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
meg Bloodbornet, nekem előbb pc-t kell újítanom.
no meg az Uncharted 3. részét se vittem végig.
....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....
Én majd az új videokártyához, akarom mondani a PS4 Neóhoz veszem.
Sors bona, nihil aliud.
Na ez nagyon jól hangzik. Sajnos a héten nem valószínű, hogy bele tudok merülni, talán majd a jövőhéten.
szólj és akkor majd játszhatunk együtt. ^^
....Rebel with a cause, outlaw with a lawyer....
....Lófaszt, nehogy már, te vagy a Blade Runner....
Miért nem bontottad ki?
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
@Vajk!
nehez ravenni magam. amolyan inyenc vagyok, a legjobb falatot hagytam volna utoljara, beleneztem az RDR-be es elment az egesz konzolosditol a kedvem az elb@szott kontrolleres lovoldozestol (no offense konzolfanok, en vagyok a bena meg minden, nem jott be) azota be sem kapcsoltam a gepet.
@brainspirit!
lasd fentebb, amugy lehet hogy a fiam kibontotta mikor itt volt (akkor viszont tuti, hogy legalabb ket eve vettem, most hogy belegondolok) mert ot nagyon izgatta.
"okey-dokey!"
Nem akarlak elkeseríteni, de a Last of Us irányítása egészen nehézkes PS3-on. :D Egyébként elsőre mindenki béna, de nagyon hamar meg lehet szokni a kontrollert, én pl. a Max Payne 3 kivételével az összes külső nézetes akciójátékot kontrollerrel lőttem végig az utóbbi években, manapság meg már a Serious Sam 3-mal is elboldogulok magasabb nehézségen is.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha ennyi elveszi a kedved, akkor igazából játszani se nagyon akarsz.
Már vannak egész jó egér/bill használatát lehetővé tevő kiegészítők ps-hez. Bár amit én próbáltam az ps4-re volt (de elvileg támogatja a többieket is, xo, x360, ps3) cserébe tényleg majdnem olyan volt mint pc-n. Azért ha nagyon oda figyel az ember akkor érzi a különbséget de még így is fényévekkel jobb mint kontrollerrel
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
@Zaxx
az sajnalatos. a megszokas nem jott ossze, inkabb frusztralt. sztem mar ranott a kezem az egerre. :D
@sandalar
nem mondanam. sokat jatszok(talan tul sokat is). de pc-n.
@brainaspirin
itt nalunk meg normalis gep kereskedes sincs (saigonban lattam egy xbox boltot) jatekot, filmet, softwaret nem kapsz legalisan. a kiegeszito kutyuk meg meg tavolabb allnak. de olyan szempontbol mind1 is hogy nem akarnek tobb penzt aldozni ra, igy is eleg sokba volt porfogonak. valszeg szetosztom a csaladban mint az xboxot a fable 2 utan.:)
"okey-dokey!"
teatyaúristenmiért
ibi amentia latet
Mert ha elutazom, akkor laptop van nálam kontrollerrel. :) FPS, minden körülmények között. :)
Egyébként a Doom-ot is simán végigvittem ultra violence-en, de az kontrollerrel még jobb is, mint az ősi billentyűzetes megoldás, szóval nem nagy kunszt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem a legtöbb egér kisebb és kompaktabb a legtöbb kontrollernél utazáshoz elpakolva is. Persze ha mindenáron le akarod magad sántítani, lelked rajta.
ibi amentia latet
Ez valószínűleg az én egyéni szoc problémám, de egyszerűen nem szeretek "hagyományos" módon, asztalnál ülve játszani laptopon. Nagy kezeim vannak, a lapim meg sima 15,4-es cucc, szóval minden egy picit kicsi, így 50x kényelmesebb bárhogyan máshogy, mint begörnyedni a cókmókhoz. :)
Tudod, ízlések meg pofonok.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
És a kanapét utánfutón hordozod, vagy az is befér a tatyóba?
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
Gondolom, nem étterembe, kocsmába vagy sátrazni jár doomozni. Mondjuk ha nem köti rá tévére a laptopot, akkor nekem is nehezen értelmezhető a történet. A Doom (1-2) amúgy tényleg elég jó kontrollerrel, nem a fejesekről szól a játék, a Max Payne 3 viszont nagyon is.
Sors bona, nihil aliud.
Hitman Ep.2: Sapienza
Az eddigi legrészletesebb map a Hitman univerzumban. Maga a küldetés nem nagy kihívás, setbackek nélkül, kényelemben kb. 1 óra rajta átvergődni. De akkor még csak a map egyik felét (hatalmas villa, alatta kutatólabor) érintettük, a másik oldalon (hangulatos nyaralóvároska) még rengeteg lehetőség maradt a későbbi vadászatokra.
Eddig úgy áll, hogy megérte az árát.
Mikka!
Én sem tudok normálisan ilyen szarokkal célozni, viszont a LásztofÁsz egy kifejezetten lassú, taktikus játék, és nekem totál hozzáadott a feelinghez, hogy alig van skuló, de azt is legjobb fedezékből, szép komótosan becélozva érdemes felhasználni. Ha meg borul a bili, inkább futás, mert sok esélyed nincs a pisztolyharcban. Szóval meglepő, de a nehézkes irányítás nekem hozzáadott, míg tudom, más játéknál inkább elvett volna. Vagy mondhatnám azt is; nem egérre van belőve a nehézség. Úgy gyakorlatilag Max Payne módon oldhatnál meg bizonyos szitukat akár a 40 kilós kiscsaj szereplővel is, de a játék egyértelműen nem ezekre a megoldásokra van kitalálva.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A Dommal kontrollerrel pl. utoljára a tavaly nyári kánikulában játszottam esténként, ha épp nem volt mivel elütnöm az időt... egy apró kerti asztalnál, a szabad ég alatt, ahol esélyem sem lett volna nekiállni egerezni (oké, lehet, hogy lett volna, de elképzelheted, hogy néz ki egy sokéves, agyonhasznált, zománcfestékkel bevont fém asztal - hát nem akarsz rá egeret pakolni, annyi szent :D). :D
A laptopnak az a lényege, hogy cibálhatod magaddal, szóval az én nézőpontomból pont annak nem lenne értelme, ha egy egérrel pont ezt korlátoznám le - egyébként meg egerem sincs a géphez, az asztaliból a fene se akarja kihúzkodni, venni meg minek? :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Starcraft II. Nem tudom mi van a metával és/vagy velem, de egyszerűen képtelen vagyok másképp nyerni mint rush-al... Azzal úgy hatvan százalékban jó vagyok, de ha nekiállok építkezni, mindegyik jól bevált buildemet lenyomják olykor még a bronz ligások is :-)
Haverral ketten játszva is hasonló a helyzet, holott ő jobb volt mint én, most meg úgy látszik mindenki Metabolic Boost kávét iszik rajtunk kívül :-)
rwurl=http://i.imgur.com/9AzNY5v.jpg
(igen tudom hogy van topicja, de gondoltam ha már az ennek a neve hogy mivel játszottam a héten... :-) )
Grow Home
Jópofa 3D platformer, legalábbis leginkább olyasmi, amiből eleve nincs sok (bár platforming szinte mindenben van már), de viszonylag egyedi is. Ugyanis a hangsúly a két kezünkkel való hegymászós kapaszkodáson van, külön-külön lehet velük megragadni bármit. Persze tudunk ugrani, és kapunk idővel fejleszthető jetőacket, valamint siklási lehetőséget, és kezdettől fogva lovagolhatunk a növekedésnek indított szárakon. A kis bot(anikus robot)unkkal egy égigérő paszulyt kell növeszteni, fel az űrhajónkig. Közben keresztülvágunk vertikálisan a vidéken és annak flóráján-faunáján, melyből opcionálisan lehet mintát gyűjtögetni, a jetpackünket pedig kristályokkal fejleszthetjük - a főszár végére végtelenre, ami nem rossz, onnantól kezdve a kapaszkodást el is felejthetjük, csak már sok teendő úgysincs :)
Elég egyszerű a játék, nincs benne sok minden, és a gyűjtögetés sem itt a valaha látott legizgalmasabb, de addig a pár óráig, amíg tart, "kispoén játéknak" megteszi.
@Mikka
Azért azt a Dragon's Dogmát most már jobb elfelejteni PS3-on, elég régi masina az, PC-n jobban jársz vele. Pláne ha csak az alapjáték, és nem tartalmazza a Dark Arisent, ami egyszerűen létkérdés. Mondjuk képzelem, nem most vágsz bele, ha már ennyi ideje porosodik :) Különben az RDR nálam is, a digitális fiókomon digitális porral.
Ezzel a Ki milyen videojátékkal nem játszott ezen a héten sem? rovat is megvolt.
Sors bona, nihil aliud.
@Vajk!
ez eleg lelkesito, meg emesztem a lehetoseget, thx!:)
@Zoo!
az RDR-re nagyon ra voltam indulva -gta western- sztem baromi jo kis jatek, ha te tudsz vele lovoldozni meg lovaglani, mindenkepp fujd le a digitalis port!
"okey-dokey!"
Én tudok, de a PS3-on alig fut el, ráférne egy upgrade, mert így olyan, mint ha egyfolytában öngyilkossággal fenyegetőzne közben.
Sors bona, nihil aliud.
a kedvünkre kunkorodó bájdorongokon. A cím egy hasonlóan merev, teljesítmény hajtotta hódítást feltételez, viszont a domború idomokkal felruházott szerszámunk átjáróként szolgál a porzás önfeledt élményéhez. Vagy még inkább afféle eggyé válásról lehet beszélni, ahol az aktus üteme és az ebből való megpihenés adja az élmélyedés és a színes-szagos környezet görbületeiben való gyönyörködés ritmikusságát.
rwurl=http://i.imgur.com/TfVGx0z.gif
War Thunder Tankokkal előre
Kíváncsiságból leszedtem és belekostoltam. Na nem a repülős mókának estem neki, mert ahhoz elő kellene kotornom az elásott Saitec kontrollereimet**. Arra meg max egy XWing újrázás késztetne, úgyhogy maradt a Tank csatázás.
(A Gunner célzás érzékenységet kell lehúzni az opcióban és akkor könnyű lesz a célzás.)
Játék honlapja
- Free to play Repülő/Tank csata. Légi csatánál vannak földi célpontok (vadász/bombázó/zuhanó bombázó repcsik)
- Tank csatában az elfoglalt területek termelte pontból átszállhatunk különböző repcsikbe és azokkal zaklathatjuk a földi ellenséget (kamikaze módon is belerepülhetünk a peches célpontba). Vannak légelhárító egységek, amik pont ezek ellen halálosak, ha jól kezelik őket. Ja, és ha kifejlesztjük a tüzérségi támogatást, akkor azt is bevethetjük. (Nincs külön tüzérségi egység ala WoT*)
- Természetesen jármű fejlesztések/unlock +legénység fejlesztés
- Nincs premium ammo ala WoT, de fejleszthetőek különböző lövedékek.
- Tűzoltó cucc kifejleszthető és permanensen elérhető, nem kerül pénzbe ala WoT.
- Premium account nem drága, cserébe durva boost-ot kapunk fejlesztésekre. Persze csak annak érdemes költeni rá, akit kellően beszippant a multi hent és mielőbb szeretne jobb cuccokkal púpozni az ellent.
- Szimulátor mód, na ez a hardcore és igazán időmilliomosoknak való. :)
Pro:
- A garázsban van páncél erősséget megjelenítő mód és röntgen mód, ahol látható a legénység és a kritikus cuccok helyzete.
- (kikapcsolható) Sikeres találatnál, jobbra fent mutatja, kis ablakban, hol ment be és mit művelt a lövedékünk a célponton, röntgen módban. Ha minket ütnek ki, megmutatja ki honnan lőtt és miként kaptuk be, szintén röntgen módban. Ennek az az előnye, hogy lehet okulni az adott pályán.
- Ami nagy előny a WoT-tal szemben, hogy itt nincs kliens moddolás/piszkálás, mert a kritikus számolások mind a szervereken futnak. Amúgy is nagyobb hangsúllyal ellenőrzik a klienst.
- A másik finomság a Realistic Battle mód. Itt ellentétben az arcade henttel (ott 3 jármű hívható be csatába -egyiket kilövik, jöhet a következő), egy járművel megyünk csatába, ha kilövik vége a dalnak, jöhet a következő énekkar. Ráadásul nincs célzás segítés, mint az arcade-ban, vagyis a célkereszt nem jelzi színekkel, hogy milyen átütést érhetünk el az aktuális célzással. Aztán még egy jelentős különbség van, hogy nem jelzi piros text mező merre mozog az ellenfél, azaz ki kell szúrni a terepen megbúvó/lopakodó ellenséget. Ez egy alkonyati vagy déli sivatagi pályán ahol az árnyékok szinte feketék kifejezetten halálos rejtőzködéseknek ad teret. Figyelni kell a lövedék csíkokat, hogy kiszúrjuk az ellenfél pozícióját.
- Ha valaki csapattárson trollkodik*** (szétlövi) durva költséget kap a nyakába, vagyis negatívba megy az IC. Szerencsére ritka az ilyen idióta, sőt mióta játszom, a chaten se szaladtam kindertojás-rage-hisztibe, legalább is nem egymásra szoktak durrogni (inkább saját járműre, lag, elakadás terepen, nem átütő lövedék :D).
- Tankok fölött az ég is csatatér.
- Éjszakai csatában a világító lövedékek istenes hangulatot adnak.
Con:
- Machmaking
Járművek határozzák meg, kik kerülnek egy csapatba. (Arcade módban a 3 jármű közül a legmagasabb Tiert nézi)
A jármű Tiert a használatuk (statisztika) alapján és néha nem a képességeik alapján sorolják be Tier fokozatba.
Van olyan meccs, mikor agyaggalamb lövészeten vesz részt az ember, aztán meg olyan, ahol olvadnak a csapattársak, vagy láthatóan nem nézik a térképet, vagy lövésük nincs mit is kell csinálni egy zóna elfoglalásához.
Nem érezni, hogy a player skill mennyire befolyásolja a sorsolást.
- Spawn
A játék szerver oldala elindul, miközben az emberek belépnek a pályára, így előfordul olyan, hogy pont az orrunk elé teleportál kollégát, így az ütközés, vagy összeakadás gyakori jelenség ilyenkor. Néha a kliens még ki se rajzolja kivel akadtunk össze, csak abból lehet tudni, hogy valami nem kerek, hogy a járművünk elakad/elkanyarodik vagy furcsán belassul. Ilyenkor célszerű megállni és kivárni mit lép a kolléga. Vannak agyatlanok akik csak tolják előre szemellenzővel.
- Terep fizika
A hidak és néhány szikla mesh hajlamos becsapni a járművünk ütköző meshét és van mikor menthetetlenül fennakadunk, vagy furcsán kifordítja a járművünket és képtelenség kihozni belőle. (Itt most nem egy hülyén tankcsapdára mászásra kell gondolni, hanem hibás ütközés detektálásra) Gondolom ezért van olyan lehetőség, hogy lehet vontatni a partnert, mint a Spintire-ben. Ehhez persze kell olyan partner aki észreveszi és hajlandó segíteni.
A másik jelenség, mikor tereptárgyat rombolunk és néha a kliens és a szerver nincs szinkronban. Ekkor azt tapasztaljuk, hogy a járművet pár méterrel a korábbi pozícióba dobja. Nem gyakori, de néha előfordul.
Jut eszembe, a hidakat úgy közelítsétek meg, hogy ne legyen birkatenger körülöttetek, mert van aki képes kilökni agyatlan módon.
Mondjuk hozzá kell tenni, hogy a fenti jelenségek szerencsére nem gyakoriak, de ne lepődjön meg senki, ha megtapasztalja. Pont ez az oka annak, hogy kliens oldalon nem nagyon lehet modolni szerencsére. Valamit valamiért.
- Kamikaze.
Amilyen poén a használója kezében ugyanannyira idegesítő a földön harcoló számára. Részben azért, mert ha nem lövik a levegőből nem is veszi észre, hogy a fejére érkeznek, míg a lövedék látható, vagy egy bombának van hangja, ha melléd esik, akkor látható piros bomba figyel rád pár másodpercig (opcióban állítható) a robbanásig, esélyt kapva a menekülésre, addig a Kamikaze észrevétlenül csapódhat beléd. Legidegesítőbb az, ha nem egy hanem három terrorista landol a seggedre.
- ***Trollok büntetése.
Sajnos nincs olyan opció, mint a WoT-ban, hogy aki kreténbe megy azt büntetlenül lehet kilőni.
- Realistic mód
Amennyire élvezetesebb az arcade-hoz képest, sajnos annyival kevesebben is játsszák, így a queu time is hosszabb.
*WoT=World of Tanks
**egér billentyű max az arcade bohóckodáshoz "jó" repülésnél, a Tankozáshoz tökéletes.
Summarium:
Számomra élvezetes és kellően flexibilis játék. A mazsola és pro mód segít könnyen megtalálni az adott idő és hangulat alapján mivel szórakozzon az ember. A Realistic mod kenterbe veri a WoT élményt és ez a játék kevésbé akar a zsebünkben turkálni.
Mivel orosz fejlesztés, nem kell kihangsúlyozni melyik náció tankjai a combosak úgy általában. A németek a közepes és magasabb Tierben lépnek igazán pariba. A Briteknél van egy két durva páncélzatú jószág.
Természetesen vehetőek prémium Tankok (ahogy repcsinél is), amik teljesen ki vannak fejlesztve és néha valamelyik páncéljuk egy kicsit erősebb (pl. a torony front páncél 40 helyett 50mm) a vele azonos kifejleszthető változatnál, de inkább a lényeges funkciójuk a research vagy IC boost a használatukkal.
Az arany sast :D vagyis a gold-ot érdemes legénység fejlesztésre költeni.
Szerintem jó játék.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.