The Division

Utolsó bejegyzés


Itt már ki lettem oktatva a múltkor, hogy nem jól tudom, de azóta sem nagyon változott a véleményem: 120+ óra után is marha jól elvagyok a játékkal, vannak rövid és hosszú távú céljaim benne és egyetlen alkalommal sem okozott idegeskedést vagy frusztrációt.
Napi feladatokat többnyire megcsinálgatom benne, meg esetleg még egy kis PxC farmolás is belefér, ha úgy van időm, és már el is ment 2(!) órám vele.

Ja, hogy vannak csalók, akik óriási előnyre tesznek szert a többi játékossal szemben? Hol? :D Dark Zone-ban? Miért ott mi van? Mármint a napi küldetéseken túl? A Supply Dropok nem nagy számok, a bossok 1-3 PxC-t dobnak, tehát nem éri meg farmolni őket, a loot gyenge, nincs semmi fix szinte és a napikat/hetit is le lehet zavarni pár perc alatt. Magyarul SEMMI olyan nincs ott, ami miatt neked bent kell szopnod órákat és a csalók ellehetetlenítenének téged.

Én 40-es szintű vagyok, azt nagyjából kiszólóztam, egy-két alkalommal voltak társaim percekre. Csalóval nem találkoztam, ha egy csapat agyonlőtt szórakozásból, azon meg nem húztam fel magam, most mit idegeskedjek. Ennek a lehetőségnek a tudatában lépek be mindig, néha elő is fordul, de általában nem.
Azt nyilván elismerem, hogy aki a DZ miatt vette a játékot, annak most szopás van, bár nem tudom, hogy ő mit gondolt, hogy mi lesz :) A single tartalmak ezzel ellentétben simán kiadják a napi 1-2 óra játékot, ha pedig kitalál az ember egy (vagy több) célt magának, akkor még nagyon sokáig el lehet vele lövöldözni.

Pl. én kitaláltam, hogy a Striker és a Sentry setek 2-2 darabját is megszerzem, receptből. Ez kb. 1500 PxC, szóval gecisok. Pláne úgy, hogy nincsenek altok, meg semmi trükközés, glitcheket nem használom ki, eddig sem tettem, stb. Szóval marad a napi/heti/farm, ahogy időm és kedvem engedi. Ha megunom holnapután, akkor is tettem bele 130 órát, majd elkönyvelem, hogy bár lehetett volna jobb is, azért elég jól szórakoztam. De szó sincs erről, mert biztos, hogy minden frissítésnél (tehát havonta nagyjából) visszanéznék, beletennék még 10-20 órákat.

Én nem tudom, hogy ez az egész mindezek fényében hogy tud ekkora gyűlölethullámot kiváltani. Oké, balfasz a UBI (húha, nagy újdonság :D), nem ez lett az új WoW (rettentő meglepő ez is). Amúgy ez a kedvenc hasonlatom. Tényleg nagyon életszerű egy már meglévő és nagyon népszerű univerzumra építő, havidíjas játékot összehasonlítani egy összesen 10e forintért megvehető, alapvetően single, teljesen új címmel :D Akkor már inkább Diablo 3, csak ugye úgy akár még a Division oldalára is billenhetne a mérleg, mert hát tényleg gáz, hogy lehet csalni, meg lelőnek DZ-ben, de mondjuk egy RMAH-hoz képest ez még simán jó :D

De persze van ismerősöm, aki 300 óránál jár és a kurva anyját a világnak, amiért nem tud még ennél is jobban szórakozni, tökéletesebben kikapcsolódni a pénzéért. Meg majd Grifter is mindjárt beírja, hogy vannak, akik több ezer órát játszanak ingyenes játékokkal, és akkor ez az érv nagyjából visz is mindent, mert így gondolom a pasziánsz vagy az aknakereső GOTY úgy 25 éve.
Lehet, hogy jobb viszonyítási alap lenne mondjuk egy Rise of the Tomb Raider, aminek nagyjából hasonló a single végigjátszása (amivel nagyjából véget is ér a játék, tehát kb. 35-40 óra a 100%), itt meg már elkerültem a 120-at is.

Respect is not given. It's taken.



nem kell idegeskedni, en kb 184 oranal jarok, hatvan 5-6-7 DZ level korul es en is elvagyok napi szinten. persze kiborul a bili nalam amikor rendszeresen futom a nagy kort a DZ-ben es egy rohadt jaror npc-t sem talalok, nemhogy ladat/bosst/divtechet mikozben mellettem elhuznak a "gorkoriszindik" (nem teleportalnak csak geci gyorsan csuszkalnak, kb a normal sprint sebesseg tizszeresevel) majd a csiteknek koszonhetoen egy bursttel lelonek mindent ami droppolhat. amikor mar tenyleg ures a map, akkor teged is. akar 5-6 szor egymas utan, mert te ugyis droppolsz amig van dz credited es kulcsod.
azert dz-zek mert egy szint utan mar a sima bossok is droppolnak zoldet (igaz eddig csak gyengebbet mint amim van -en is PxC-bol vettem a sajatom), ha egy jo teammel vagy csiterek nelkul egy negyed ora alatt legalabb 3-4 bosst kiiktatsz -cirka 10 PxC- a dz level kriteriummal dz krediter is lehet baromi jo cuccokat venni. div techet meg sehol mashol nem talalsz.

a DZ az end game kontent, azert hadd ne legyek en a hulye mert elbasszak a jatekomat a csiterek es exploiterek amivel szemben a fejlesztok tehetetlenek.

"okey-dokey!"



Dehát én senkit nem hülyéztem le :)
Oké, aki a DZ miatt vette a játékot és meglepődött, azért azzal van baj, vagy csak játssza a hülyét. Én csak azt mondtam, hogy a többiek (pl. én) azért jól el tudják tölteni akár naponta is a kis idejüket, különösebb problémák nélkül.

Respect is not given. It's taken.



persze, bocsi-arra utalok csak, hogy ne legy meglepodve amikor valakinek eldurran az agya. en legalabbis nem azt mondom, hogy a jatek szar (szerintem tok elvezetes meg mindig, a single resze meg akarhanyszor(?) ujrajatszhato) csak qrva duhito a passzivitas az UBI reszerol amikor a csiter-exploiterek miatt sirnak a playerek (meg jomagam is) eredmeny nelkul.:)
nem a DZ miatt vettem a jatekot, de az a jatek resze, attol teljes, az a "vegkifejlet".
jatszottam en mar ugy tobb jatekot is vegig, hogy csak a fo bosst nem tudtam lenyomni, mert az addigi jatekmenettel szembe menve megolhetetlen lett/teljesen mas jatekstilus szuksegeltetett a legyozesehez. na az ilyen erzes, feb@ssza az agyam.

"okey-dokey!"



Egyébként van egy érdekes olvasata még ennek a helyzetnek, amiről - végülis érthető módon - senki nem beszél. Mégpedig az, hogy a játékélményt valóban tönkretevő hibák opcionálisak, vagyis nem olyasmiről van szó, hogy te nem tudod megkerülni őket, hanem arról, hogy nem akarod. Mármint nem te, hanem a görény, aki korcsolyázás közben leterít egy lövéssel egy gázpisztollyal 86 óra játék után.
Pl. a Witcher 3 egy viszonylag bugmentes játék lett (a méreteihez képest), de volt egy küldetés, amit nem tudtam megcsinálni egy játékhiba miatt. Ugyan nem akadtam ki rajta, de mondjuk ha ott van hiszti, az valamennyire érthető, mert az egy megkerülhetetlen hiba. Itt is van ilyen, pl. különböző talentek hibásan működnek, és ezért nem lehet használni őket, amíg nem javítják, de ezek azért nem nyírják ki a játékot, senki nem ezeken van kiakadva.

Én pl. nem csalok, és ezt nem is tartom erénynek vagy teljesítménynek, ez az alap. Hívtak csalni többször is, ismerősök is, de nem mentem. Ha ők sem mentek volna, és senki sem ment volna, a UBI-nak akkor is a kurva anyját, amiért ezt így adta ki a keze közül és nem javítja gyorsabban/azonnal, de a játék játszható lenne és fair.
Tudom, hogy "csalók mindenhol vannak" és nyilván a fejlesztő oldaláról kell rendezni a dolgokat, de érdekes, hogy az már fel sem merül, hogy mi lenne, ha mindenki tisztességes lenne. Vagy legalább az aktív játékosok 2/3-a. Annyira alap csalni, elbaszni a másik játékát és rohadék módon viselkedni, hogy fel sem merül az ellenkezőjét standardként beállítani.

Respect is not given. It's taken.



mikkamakka írta: a DZ az end game kontent, azert hadd ne legyek en a hulye mert elbasszak a jatekomat a csiterek es exploiterek amivel szemben a fejlesztok tehetetlenek.

correction: nem tehetetlenek, hanem töketlenek és hülyék a csíterekkel.



Egyébként Kb egyetértek Jodával. A lövölde része nagyon el van találva, de a fejlesztők meg annyira síkhülyék az online részhez, hogy sokszor sikítvaröhögök az egészen. Eddig 65 órát nyomtam bele, de a season pass-t kötve hiszem, hogy megvenném.

:popcorn:



Nincs benne AI, semmilyen. Akárhonnan lőnek rád, elsőre eltalálnak. Ez nem AI programozás, hanem szimpla igénytelenség.



Van benne AI, közepesen jó. Lőnek néha mellé is, de ha ennél többet hibáznának, sétagalopp lenne. Ki lehet játszani őket a fedezékrendszer segítségével, akár meg is lehet őket kerülni. Ha többen vagyunk, el lehet terelni a figyelmüket, oldalba- vagy hátbatámadni őket, zárótűzzel lefoglalni őket, amire különbözően reagálnak, stb.
Nem nagy szám az AI, de a célnak teljesen megfelel. De ezt már elmondták neked mások is, és én sem először írom le. Van esetleg olyan része, ami nem igaz, vagy nem érted? :)

Respect is not given. It's taken.



Kijavították az egyik lebegős bugot... ezentúl vannak olyan létrák, amik megölik a usert :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ccg12dZwwCo&feature=youtu.be

ééés a DZ-n kívüli safehouse-okban nem lehet fegyvert használni. Perrrrsze:
http://imgur.com/a/TfG8H

ééés napi best reddit thread:

I feel like I cheated on Destiny with what seemed to be a hotter girl (Let's call her Division), only to find out she's batshit crazy and has daddy issues.

Division may be crazy but the sex is so stale with Destiny. I wanted to explore with Division, she said she liked butt stuff. Never thought it would be me taking it up the ass...



Szerintem nem ugyanazzal a játékkal játszunk. :)



Tegnap a ládámból hiányzott egy teljes extract (utána még mentem tovább, majd haltam, nem volt kedvem vissza menni - kijöttem, de az extractólt cucc se volt meg), ma egyszerűen elvitte a kopter, de nem került át bele semmi.

Sztem ezt a játékot direkt akarják tönkre tenni.

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Plusz tegnap a daily is hiányzott gondolom mindenkinek. :D

(legalábbis nekem igen, és redditen is szitkozódtak elég sokan)



Jah, semmi nem vót.

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



kiirva nem volt, de probalkoztam az osszes daily hard achival es mintha az egyik adott 10 PxCt, mikor megcsinaltam. De nem csinaltam meg az osszeset meg egyszer(3-4 hianyzott csak), ad e egy masik is 10-et. Challengre se altam neki csapatot keresni, talan csak az egyikre, az nem adott.

eLeM

"Say, please,... pretty please,... ...with cherry on top!"



Ma megint nincsenek napik, de a ládámban megjelent 18 dolog (bár sztem csak 9 lehetett benne, ami nem került oda, de mind1), ami persze mind szar volt, DE előkerült !

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Nem tudom, hogy mennyire igaz, de azért csak az epic facepalm miatt bevágom...

Ezt valaki bevágta redditre, datamining közben leltek rá a daily-hiány okára: nem az van, hogy "naponta random dobj egy mission-t", hanem minden időszakra meg van fixen adva, melyik mission legyen. Az időszakokat azonban itt-ott elírták, (31. napja a 30 napos hónapnak, ilyenek) valszleg alulfizetett gyakornok volt az illető. Aki viszont kitalálta, az egy hatalmas idióta és nem engedném gép közelébe soha többet.

https://bitbucket.org/nagaiki/division-general/src/b325d07920d07f3aba031...



“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



A PC játékosok száma a kezdeti kb. 115.000-ről nagyjából 22.000-re csökkent, ami bő 80%-os zuhanás a kezdetekhez képest! Drasztikus lépésekre lenne szükség, különben 1-2 hónapon belül akár le is kapcsolhatják a szervereket. Bár véleményem szerint ennek a játéknak már rohadtul mindegy, amit csak lehetett, azt elbaszták benne.
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4hlw9j/steam_playerbase_dropped_below_20k/



Semmit nem jelent. Többek közt az én példányomnak köze sincs a steamhez.



Tökmindegy, az ott így is úgy is 80%-os zuhanás. Egy kiadónak meg a számok számítanak, ami jelen esetben csökken. Ennyi meg egy bambi.



2 hónapja jelent meg a játék. Szted más játékokkal 2 hónappal a megjelenés után mennyien játszanak? Segítek: még a nagyobb címek is simán esnek 90%-ot.

Ne akarjál kényszerítőzni az egyértelművel, nem attól lesz a játék 'rossz', hogy mennyien nem játszanak vele.

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Volt 20 percem, beugrottam egy cselendzsre:
- belépek a küldibe (Lexington), elkezdek futni a többiek után, sarkon kizuhanok a grafikából, lezuhanok, 5× meghalok de felállok, végül feldob egy safe roomba, de a földön térdelve... jó, feladom, 0 méterre spawn. Oké, újra elkezdek futni felé, első sarok, megint kizuhanok a játékból. Beírom lol meg mi van, erre kirúgnak.
- új csapat, ezeknéál már be van fagyva a küldi az utcán a szokásos módon, éppen lépnek ki, mire beérek
- új csapat, megtesz főnöknek, de már nálam is be van fagyva a küldetés
- log out, belépek újra, új csapat, engem eldob a főépülethez, miközben ők már ott állnak, jó fast travel vissza, beszarsz, játszunk!
- a felénél lelőnek úgy, hogy éppen veszem elő a gyógyi pisztolyt, így esek el: miután felszednek, többé nem tudok elő venni semmit, csak fegyvert váltani
- végül dob egy sárga pisztolyt

rwurl=http://lovelace-media.imgix.net/uploads/491/92ca9870-5bb3-0132-4270-0ebc...

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Aha. Egy elofizetes alapu jateknal ertenem mit akarsz mondani, de szerinted mennyire fosnak ra, hogy hanyan jatszanak vele ha eladtak belole jopar milliot? :D A PC meg ennel a jateknal lassuk be soha nem volt az elsodleges platform.(plusz amit grifter is irt)

Szoval tovabbra is: teljesen jelentektelen. Ha kijon az elso dlc majd megint felugrik ez a szam. Aztan megint leesik. Teljesen normalis.



Nem állítom, hogy régebben bugmentes volt a challenge mód, de mitől romlott el ennyire?

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Szvsz semmi köze ahhoz, hogy éppen mit csináltam. (Kivétel az utcai küldi befagyás, de az meg alapvetően van elbaszva, szinte az összes utcáról indítós bugzott már be nálam úgy, hogy nem indul el/nem nyilik az ajtó/stb.)

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



BTW, ha már bugok... valahogy eddig sikerült nem kiesnem, valszleg mert csak ~70 órát nyomtam bele és megdobtam a lottó ötöst.

Viszont van néhány level design bug ami bassza a csőrömet mindig, amikor odaérek:
Van a küldi ahol a technikust kell a végén őrizni az antennánál, miközben az szereli. (ahol elhangzik a "take a deep breath... AND FIND YOUR BALLS" szöveg). Ott még picivel korábban amikor az egyik tetőről le kell menni a másik tetőre átvezető (asszem bombával fűszerezett) konténer-átjáróra. Ott a levezető lépcső előtt van egy drótajtó, mellette egy töltényes láda. Na AZT soha nem tudom kinyitni, mert mindig az ajtót nyitja újból.

Meg van egy sikátorban valahol egy fabric láda (egyedüli szabad ég alatti asszem), amit nem tudok kinyitni, mert nem jelenik meg a prompt. A mellette lévő már megy, de az nem.

...meg egy másik küldiben van egy ajtó, aminek a prompt-ját csak sokszoros oda-vissza lépkedés után kapom el, ugyanis a lépés két végpontján nem jelenik meg.

Éééés A térkép egyik hosszabb, drótkerítéssel lezárt oldalánál hiányoznak a beton alapozás textúrái, a lámpaoszlopok meg a látványosan a levegőben lógnak. :DDDD

Más: pár napja reddit thread nyomán bekapcsoltam a "normalized lighting" vagy miahalált az options-ben. Rohadtul atmoszferikus, leveszi az összes "látásjavító" fényt, bár így éjjel speciel csak akkor látsz, ha be van sötétítve a szobában. (Illetve vaksötét sikátorban akkor sem mindig.) Viszont tényleg realisztikusak a fényviszonyok. PvE területen való mászkáláshoz jó, ha akar bámulgatni az ember egy csöppet, főleg az in-game esti órákban a neonfényes területeken.



Nekem a kedvencem (még a játék elejei bóklászásokból, de kétlem, hogy javították), hogy ha be van kapcsolva a parkour mode (magától ugrik/mászik), akkor nem átfut a nyitott kerítés kapun, hanem átmászik a kapu tetején ;)

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



1.2 jövő héten.

rouge-oknak új faszság: mostantól le is vághatják a helikopter kötelét. (eddig utolcsó lehelleteddel felraktad a lootodat, és bemutathattál nekik. Most levágják és teabaggelnek. Vagy preemtíve megtámadod őket, és te leszel rouge. Valaki átgondolta ezt? ubisoft/massive-nél szvsz senki.)

4 új set:

Final Measure is a new defensive set.
Hunter’s Faith is a new long range set.
Predator’s Mark new support set.
Lone Star is a DPS (damage per second) gear set.

random bossok, napi és heti, elvileg a teljes területen, tehát talán lesz valamire használható a pve terület is.

Search and Destroy missions
PM: You can find the Search and Destroy missions in the safehouses of named zones once all side missions and encounters have been completed. The missions lead you to locations in the open world where groups of enemies are located.
High Value Targets
PM: High Value Targets are dangerous faction leaders. They are a threat to society and need to be stopped. Complete Search and Destroy missions to be granted enough intel to find the whereabout of these targets. There are both daily and weekly High Value Targets contracts, and some of them require a group effort to complete.
DZ Sealed Caches
PM: Named enemies will have a chance to drop Sealed Caches in the Dark Zone. The Sealed Caches contain mystery items which include gear, division tech and Dark Zone funds.
Do Sealed Caches need to be extracted?
PM: Yes, Sealed Caches are contaminated and need to be extracted.

+1 új raid, az új set itemekkel, raiderekkel. Valszleg copy-paste-elték a falcon lost-ot.

és a High Value Target-hez, ami elviekben a heti boss fight:

In the video you can see that you have to buy the HVT missions with a new currency, and then have limited time to complete it.

Elvileg ezek intelek, amiket a s&d-ből kell gyűjteni.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=y-YqSs-2qOw
https://blog.ubi.com/42953/

Tehát mostantól DZ extraction pointokon a következő fog menni:

1) get friend to run out and cut rope, sending him rouge
2) Run out yourself and collect 9 items that were dropped
3) Get gunned down, but only drop 3 public items because you were not rouge
4) repeat until the zone is clear, and you have 30 private items laying around the extraction zone



Ezzel még játszik valaki?

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!