Hoppá, kisebb bombácskát dobtak most le 1.1 loot ügyben, 100% HE drop neves csávóktól + jönnek a loot táblák is. Végre lesz sárga m1a-m, ami eddig kb. esélytelen volt. From now on killing a named NPC will grant you a guaranteed High-End drop! That’s right, you will now always get a High-End item from killing a named NPC of level 30+.
To sum up the list of changes brought with update 1.1 in regards to item drops and crafting, we will:
- Increase drop rates of High-End items on named NPCs (100% drop rate, actually)
- Increase drop rates of Division Tech, to make it less of a bottleneck than it currently is
- Modify loot tables for each named NPC, to make the hunt for loot more controlled
- Increase conversion costs of lower quality materials to high quality ones, making it harder to convert low quality materials into high quality ones
- Decrease construction yields, making it less interesting to farm lower quality items in order to obtain crafting materials, and because you’ll get more High-End items as a whole
- Increase cost of crafting High-End items, because High-End materials will be much easier to come by
es azt hogy csinalod? :-/
csak mert az en tapasztalatom szerint:
amint elertem az 50-et bevasaroltam es legyartottam mindent DZ receptekbol (sargat persze), amiket csak a phoenix receptek uberelnek. az viszont lassan csorog. az egyetlen cuccom ami lila az a m1a-m, mert annal optimalisabb sniper puttyogtatot meg nem lattam.
tagnap viszont effektiv napom volt, egyreszt osszeszedtem egy rakat division techet es az osszes goncomben mostmar sarga gearmod van, ami brutalisan eros, masreszt volt ket sarga droppom is, -az egyik kulcsos ladikobol egy maszk, ami erosebb mint az altalam gyartott, -a masik a midas nevu smg amit egy boss dobott a dz-ben. mondanom sem kell felkaptam es futottam mint a nyul az extraction ponthoz, es baromira szoritottam, hogy ne most fussak egy rablo player bandaba.:D
szoval yippiii!
ok, a ma reggeli elso droppom, szinten egy midas volt. nem tom hogy lesz a csere-bere az uj patch utan, de az egyiket szivesen lepasszolom valakinek, ha igeny van ra-meg persze ha lehetseges. addig a stashben pihen a tesojaval.
Mármint mit, a várakozást? Ha jól emlékszem, nálam pont ma fog frissülni a készlet a bázison, mintha 1 hétig lenne ugyanaz.
Én még csak 30/42 vagyok, nem dark zone-oztam az utóbbi időben, meg lassú is már a fejlődés.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
hiába van egy csomó Phoenix kreditem, ha nincs olyan receptje, ami kéne. :S
ezt hogy?
nallam szinte mindenre van receptje, csak nincs az a phoenix kredit mennyiseg ami eleg lenne ra. azert is mondom, hagyd a turoba a DZ-s recepteket, vegyel meg amit tudsz Phoenixbol, mert azok sokkal erosebbek. raadasul a DZ receptekhez meg division tech is kell (ne pazaroljatok el a sarga div techet high end alkatreszekre!!!) azt meg farmolni, szornyusegesen lassu dolog!
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
no most lett tele a f@szom a jatekkal. vagy inkabb a playerekkel. mind1 is mert elvezhetetlen a game szamomra. a drop site-okra csak azert megyek, mert mindig van boss=PC, mivel a ladaban csak ket lila szokott alt lenni, nem eri meg lelovetni magad erte, mikozben a bossok tuti sargat dobnak. de mar azt sem veszem fel mert tuti belefutsz egy atlag 80-99 lvl partiba, akik azonnal lelonek, ha egyedul vagy es batyu van a hatadon (amugy is 99% szutyok fegyver kiegek, vagy gear upgrade-ek a droppok). szal bekes es baromi unalmas farmolgatas volt a jatek a kieg ota. erre most megjelent egy rakat teleporter. idod sincs belesebezni a bossokba, beteloprtal eled shotival lelovi a bosst kifarmolja, kinyitja a ladat es kiteleportal, te meg ott allsz a behuzott 30 mob kozepen es csak pislogsz. lelonek a haztetorol, mikozben irtassz, leteleportal, felkapja a kulcsaid/dz kreditet es visszaportal a tetore.
a pvp gyakorlatilag arrol szol, ki lovi hatba a masikat mikozben farmol es/vagy csiterek. frusztralo.
Patch óta pve területen hard mode mission bossok is tuti dobnak sárgát.... bár gondolom DZ-ben magasabb gear score-ost kapsz nála. és van mission, ami nevetségesen egyszerű még hard mode-on is. (pl ami tegnap volt daily, a boss meg a spawnolt mobjai úgy ölhetőek, hogy nem férnek hozzád soha, és bármikor visszavonulhatsz fedezékbe).
szerk: hudson refugee camp az ominózus mission, 20 perc alatt én is lesolozom.
Engem az basz fel a leginkább, hogy akárhová és akármilyen messzire bújsz el, a mobok mindenhonnan eltalálnak. Ebből is látszik, hogy büdös volt már leprogramozni az AI-t, úgyhogy a harc annyiból áll, hogy amikor a mob úgy bújik el, hogy kilátszik valamelyik testrésze, vagy épp táraz, akkor van esélyed lelőni. Minden más esetben csukott szemmel és háttal állva is bármikor eltalálja a homlokod közepét.
Valahol orulok, hogy ebbol kimaradtam. (Legalabbis a BK fix utan par nappal raktam le uj contentig) Majd ha kijon az elso dlc akkor ujra visszanezek ra. Addigra talan osszekapjak magukat.
Leírom a saját példámon keresztül, hogy látom.
Nagyon érdekes jelenség ám ez. Kijön egy játék, elég nagy fába vágja a fejszéjét, de alapvetően problémamentes az indulás, én végigjátszottam a sztorit 35-40 óra alatt úgy, hogy nem találkoztam súlyos hibával. Ez tehát már 35-40 óra játék, méghozzá nagyon rövid idő alatt, mert játszatja magát a játék keményen. Ez nyilván egyénfüggő, de még csak zsákbamacskáról sincs szó a béták miatt.
Jön az end-game és a koppanás: ennyi? Napi 2 hard, ami megy, 1 challenging, ami nem, mert még gyenge vagyok. DZ idegesít, mert lelőnek a gecibe, és pontosan miért is szerezzek új cuccokat? Hogy menjen az, ami most nem megy? De minek, ha azon túl már más nincs.
Kicsit csökken a lelkesedés, de azért nyomom a napikat, összeszedegetem a cuccokat, kipróbálom a skilleket, a különböző fegyver kombinációkat, szóval alakulgat a játékstílus.
Majd, egy hónappal a megjelenés után (kb. 100 óra játék, ami rengeteg!) jön a patch, új napi feladatok, heti feladatok, új cuccok, stb., amikkel néha gond van (nincs challenging, ugyanazok a napik), de összességében 1-2 óra játékra azért ad lehetőséget naponta. Inkább 2, de ha benézek a DZ-be, akkor néha 3. Ennyi időm igazából már nagyon ritkán van, mert hát meló, edzés, magánélet, főzni is kell, stb.
És ennyi. Nem, tényleg nem írtam a glitchekről egy kurva szót sem. Meg arról sem, hogy nincs hova fejlődni, mert megvan már minden és full cuccban feszítek. Ugyanis nincs így. Vannak jó cuccaim, többségtől eltérő (nem Vector) elképzelésem a jó fegyverkombinációról, skillekről, stb.
De egyszer sem csaltam. Nem használtam ki egyetlen egy hibát sem, nem akartam olyan előnyhöz jutni, amihez tisztességtelen úton lehet csak. Amikor választhattam, hogy csalok, vagy nem, akkor meg sem fordult a fejemben, hogy csaljak. Leszarom, hogy más megteszi, nem érdekel, esetleg DZ-ben agyonlőnek, és ha gyakran előfordul, akkor majd ritkábban megyek oda (azért 38 szintet összeszólóztam ott is).
A másik pedig, hogy nincs 4 karakterem, akikkel farmolom a napikat, meg a glitch-eket. Tudod, hogy miért? Leírtam: mert egy karakterrel is van kb. 2 órányi teendő naponta, örülök, ha összejön. Akiknek már nincs hova fejlődniük, megvan mindenük és úsznak a PxC-ben, azok napi 6-8 órákat játszanak és bőven elkerülték már a 200 órát a megjelenés óta. Legyen mondjuk 250 órájuk benne, ami nem ritka a fórumok tanulsága szerint: az nettó másfél hét. Hat (azaz 6) hete jelent meg a játék, abból másfelet úgy töltöttek el vele, hogy abban nincs alvás, munka, magánélet, semmi. Ez szerinted normális?
És ezek az emberek sírják tele a kurva internetet a nyűgükkel. Mert nekik tényleg semmi más bajuk nincs, mint ez, és hát hogy is lehetne? Hiszen ez tölti ki a teljes életüket/szabadidejüket. Feleségül vették a játékot, elkötelezték magukat, nagyon durván.
A másik oldala a dolognak persze az, hogy a UBI nem éppen a legjobban csinálja a dolgokat. Ezt nem vitatja senki, meg éppenséggel az újdonság letaglózó ereje sem járja át a mondatot. De nézzünk egy példát: a játék elején DZ-ben a bossok leölése után 15 PxC járt, ez hiba volt, levették kevesebbre. A Diablo 3-ban az elején valós pénzért lehetett cuccokat árulni és venni a RMAH-ban. Lehet érezni a két dolog között a kaliberbeli különbséget? Könyörgöm, majd javítják. Oké, nem azonnal, hanem lehet, hogy csak jövő héten, húha.
Most mondhatnám, hogy annak idején egy hónapot vártunk, mire összevakartunk valahonnan egy javítást, amikor nem volt internet. Vagy ott rohadt meg úgy, ahogy volt. Nyilván nem ezt sírom vissza, de nem tudok olyan körülményről, ami miatt ne lehetnék egy kicsit türelmesebb.
120 órát tettem a játékba én is, ami rengeteg ennyi idő alatt. Plusz ennyi pénzért. Jönnek rendszeresen a bővítések, a játék majd alakulni fog, idővel. A Diablo 3 nagyjából botrányosan indult és nem 6 hét telt el, mire helyrejött, hanem évek. Ha a játékosok nem basszák szét, idővel a Division is alakulni fog. Ha mégsem, na akkor lehet majd ráhúzni a UBI-ra a vizes lepedőt. De egyelőre ingyenesen bővítgetik - a maguk kicsit elbaszott módján - az amúgy is elég színvonalas játékukat, mi meg olyan cikkeket linkelgetünk, amiben azt írjuk, hogy a játék halott. Szerintem meg a játékos réteg haldoklik, és már többet kommentelnek, meg hisztiznek, mint amennyit játszanak, pedig pont az előbb írtam, hogy az sem kevés.
Vagy nem olvastad el a cikket, vagy nem igazán fogtad fel, miről van benne szó.
Hogy mennyire szélsőségesen elbaszták már réges-régen azok szórakozását, akik ebbe komolyan szerettek volna időt és energiát ölni. Szóval akik úgy MMO-san kattantak volna rá, és nem haxolva, glicthelve, pár hét alatt bármit elérve, ami neked sose lesz.
Ezek ugyanis nehezen egyeztethetőek össze egy jó MMO élménnyel - még ha ez számodra elsőre nem is egyértelmű.
Az én szórakozásomat annyira nem bassza el, mert azt a napi 2-3 órát lerohangálom, ahogy te is.
Mi vagyunk a helyi nyuggerek, aki minden nap lemennek a boltba kefirért. Meg mondjuk én alapból tudom, hogy az rpg-s fps az csak elbaszott lehet (egy szinten), így semmi meglepő nincs benne.
De aki szeretett volna napi pár órát csak úgy a DZ-ben létezni, meg kaland, kolbász, kurvák - nos neki ez így egy percig sem adatik meg. Őt szépen feláldozták a senkiházi wannabek oltárán.
Amikor ugyanis találkozhatsz olyan másik játékossa, hogy ő meg se sérül, téged pedig egy lövéssel tud ölni, akkor ott alapjaiban van valami nagyon durván benézve.
És hát konkrétan ez a helyzet, mégpedig az eleje óta.
Ha most ehhez hozzá veszem, hogy én közben hány küldiről kellett kijöjjek pusztán azért, mert egy random arc megunta és kilépett, amit ugye pótolni nem lehetett közben...
Vagy hogy a modok/küldik nem eléggé izoláltak, így ha vki csak egyet belép (ami az utcán előre lépést jelenti), utána hiába lép hátra, mert a küldi indítómenüje éppen egy lvl32-es tűzharc...
Alapjaiban van elbaszva az egész.
Az pedig, hogy még így is ennyire szórakoztató tud lenni, nem azt mutatja, hogy milyen kurva jó a játék, hanem hogy milyen kurva jó volt az ötlet meg az elképzelés.
...aminek 30 óra játék után egy tök értelmetlen és teljesen üres város, meg egy teljesen átgondolatlan zóna a főnyereménye, aminek semmilyen szempontból nincs semmi értelme.
Megmaradtak volna a coop-nál, átgondolták volna előre, hol is fog a játékos sokkal több időt eltölteni, figyeltek volna inkább arra amire kell, és mindenki sokkal boldogabb lenne.
De minden másra figyeltek, csak erre nem. Tök szép, tök látványos és tök átgondolatlan.
TE pedig ezt nem tudod azzal megcáfolni, hogy milyen kurva jó 200 óra ennyi pénzért (mihez képest? Játszottál-e már ingyenes játékkal évekig? :D ), meg hogy te minden nap tök jól el vagy 1-2 órát. Miközben leginkább oda se mész soha, ahol igazán szar, de már akkor se érintene, mert elég jól elszeparál téged a DZ lvl-ed.
Tehát ez téged most nem érint, és talán sosem fog. Mert ha érintene, akkor kurvára zavarna :D De csak egy helyi nyugdíjas vagy, aki naponta lejár a boltba ;P
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
a napi kuldik... a 2 hard gyakorlatilag 20 perc, heal nelkul lezavarom, esetleg a boss fightnal kell kicsit kepben lenni es lerakni a cigit a kezembol. challenge modnal gyakorlatilag a belepo hulladek mobok ledaralnak mielott egyet kinyirhatnek. a darkzone farmolas az egyetlen epkezlab megoldas, hatvan valamennyi dz lvl vagyok- 75 nel tudok jobb cuccokat venni (a sarga droppok eleg gyengek, lvl32 nevesitett bossrol meg almodni sem merek) a gear lvl-em valami szazhetven ize. no meg persze PxC farm ezerrel. arra is gyorsabb a dz-ben szabadon setalo, mostanra eleg surun spawnolo bossok, foleg hogy a drop siteoknal is mindig van +1.
Cselendzsingre nem egyedül kell bemenni. Megállsz előtte, egy gyors csapat keresés, 10 másodpercen belül dobja a partyt és mentek. Oda nincs is értelme egyedül menni. (Sztem kb. semmilyen gearrel, de persze biztos lehet akkorát hazudni :D )
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Hoppá, kisebb bombácskát dobtak most le 1.1 loot ügyben, 100% HE drop neves csávóktól + jönnek a loot táblák is. Végre lesz sárga m1a-m, ami eddig kb. esélytelen volt.
From now on killing a named NPC will grant you a guaranteed High-End drop! That’s right, you will now always get a High-End item from killing a named NPC of level 30+.
To sum up the list of changes brought with update 1.1 in regards to item drops and crafting, we will:
- Increase drop rates of High-End items on named NPCs (100% drop rate, actually)
- Increase drop rates of Division Tech, to make it less of a bottleneck than it currently is
- Modify loot tables for each named NPC, to make the hunt for loot more controlled
- Increase conversion costs of lower quality materials to high quality ones, making it harder to convert low quality materials into high quality ones
- Decrease construction yields, making it less interesting to farm lower quality items in order to obtain crafting materials, and because you’ll get more High-End items as a whole
- Increase cost of crafting High-End items, because High-End materials will be much easier to come by
Részletesebben:
http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm:1...
Mellékesen dolgoznak végre egy normális összehasonlító rendszeren, ahol lehet modokkal és anélkül is hasonlítgatni a cuccokat.
Vééégre. Én meg addig várom, hogy az árusnak frissüljön a készlete, mert hiába van egy csomó Phoenix kreditem, ha nincs olyan receptje, ami kéne. :S
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
es azt hogy csinalod? :-/
csak mert az en tapasztalatom szerint:
amint elertem az 50-et bevasaroltam es legyartottam mindent DZ receptekbol (sargat persze), amiket csak a phoenix receptek uberelnek. az viszont lassan csorog. az egyetlen cuccom ami lila az a m1a-m, mert annal optimalisabb sniper puttyogtatot meg nem lattam.
tagnap viszont effektiv napom volt, egyreszt osszeszedtem egy rakat division techet es az osszes goncomben mostmar sarga gearmod van, ami brutalisan eros, masreszt volt ket sarga droppom is, -az egyik kulcsos ladikobol egy maszk, ami erosebb mint az altalam gyartott, -a masik a midas nevu smg amit egy boss dobott a dz-ben. mondanom sem kell felkaptam es futottam mint a nyul az extraction ponthoz, es baromira szoritottam, hogy ne most fussak egy rablo player bandaba.:D
szoval yippiii!
"okey-dokey!"
ok, a ma reggeli elso droppom, szinten egy midas volt. nem tom hogy lesz a csere-bere az uj patch utan, de az egyiket szivesen lepasszolom valakinek, ha igeny van ra-meg persze ha lehetseges. addig a stashben pihen a tesojaval.
"okey-dokey!"
Nem lehetséges, elvileg úgy lesz, hogy csapattársak között lehetséges a csere friss loottal, 2 órán keresztül. Utána rajtad marad.
Respect is not given. It's taken.
sux. azert egy-ket high-weapon alkatreszert (amibol csillio van mar igyis) szetkapni egy nevesitett cuccot, olyan hulye erzes.
"okey-dokey!"
Mármint mit, a várakozást? Ha jól emlékszem, nálam pont ma fog frissülni a készlet a bázison, mintha 1 hétig lenne ugyanaz.
Én még csak 30/42 vagyok, nem dark zone-oztam az utóbbi időben, meg lassú is már a fejlődés.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
ezt hogy?
nallam szinte mindenre van receptje, csak nincs az a phoenix kredit mennyiseg ami eleg lenne ra. azert is mondom, hagyd a turoba a DZ-s recepteket, vegyel meg amit tudsz Phoenixbol, mert azok sokkal erosebbek. raadasul a DZ receptekhez meg division tech is kell (ne pazaroljatok el a sarga div techet high end alkatreszekre!!!) azt meg farmolni, szornyusegesen lassu dolog!
"okey-dokey!"
Se fegyvertok, se golyóálló mellény recept nem kapható nála... Ez a kettő emiatt még lila.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Megjöttek a szetek + a bónuszok:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/Cfh9CLTWIAAudbp.jpg:large
szöveg nélkül:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/CfiGW8bUEAI4Qza.jpg:large
Az a Sentry's Call egy icipicit OP-nek tűnik így első ránézésre. A path of the nomad teljesen haszontalan a másik kettő meg úgy ahogy elmegy.
Kíváncsi leszek milyen könnyen lehet majd beszerezni őket.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cIKOlharuZY
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Így pont még lvl 29-en olyan teljesen kihalt a DZ alsó része.... :D
http://www.se7ensins.com/forums/threads/falcon-lost-glitch-how-to-never-...
https://www.vg247.com/2016/04/13/the-division-incursions-glitch-is-massi...
csak a szokásos Ubi quality.... :D
Legendary Agents Trailer, jópofa:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=fJp_-bx6kI4
jó kis hangulatfokozó
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
no most lett tele a f@szom a jatekkal. vagy inkabb a playerekkel. mind1 is mert elvezhetetlen a game szamomra. a drop site-okra csak azert megyek, mert mindig van boss=PC, mivel a ladaban csak ket lila szokott alt lenni, nem eri meg lelovetni magad erte, mikozben a bossok tuti sargat dobnak. de mar azt sem veszem fel mert tuti belefutsz egy atlag 80-99 lvl partiba, akik azonnal lelonek, ha egyedul vagy es batyu van a hatadon (amugy is 99% szutyok fegyver kiegek, vagy gear upgrade-ek a droppok). szal bekes es baromi unalmas farmolgatas volt a jatek a kieg ota. erre most megjelent egy rakat teleporter. idod sincs belesebezni a bossokba, beteloprtal eled shotival lelovi a bosst kifarmolja, kinyitja a ladat es kiteleportal, te meg ott allsz a behuzott 30 mob kozepen es csak pislogsz. lelonek a haztetorol, mikozben irtassz, leteleportal, felkapja a kulcsaid/dz kreditet es visszaportal a tetore.
a pvp gyakorlatilag arrol szol, ki lovi hatba a masikat mikozben farmol es/vagy csiterek. frusztralo.
"okey-dokey!"
Patch óta pve területen hard mode mission bossok is tuti dobnak sárgát.... bár gondolom DZ-ben magasabb gear score-ost kapsz nála. és van mission, ami nevetségesen egyszerű még hard mode-on is. (pl ami tegnap volt daily, a boss meg a spawnolt mobjai úgy ölhetőek, hogy nem férnek hozzád soha, és bármikor visszavonulhatsz fedezékbe).
szerk: hudson refugee camp az ominózus mission, 20 perc alatt én is lesolozom.
Én 1 hete nem játszom vele, mondjuk amikor akartam, akkor se tudtam belépni, ezek szerint nem sokat vesztettem.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Engem az basz fel a leginkább, hogy akárhová és akármilyen messzire bújsz el, a mobok mindenhonnan eltalálnak. Ebből is látszik, hogy büdös volt már leprogramozni az AI-t, úgyhogy a harc annyiból áll, hogy amikor a mob úgy bújik el, hogy kilátszik valamelyik testrésze, vagy épp táraz, akkor van esélyed lelőni. Minden más esetben csukott szemmel és háttal állva is bármikor eltalálja a homlokod közepét.
Így múlik el egy világ dicsősége.
Nagyon jól összeszedett cikk, időrendben szépen leírva, hogy honnan indult és hová jutott a játék, egy teljesen inkompetens fejlesztőgárdával az élen.
http://www.gamestar.hu/velemeny-a-division-haldoklik-de-en-nem-vagyok-hajlando-vegignezni.html
Valahol orulok, hogy ebbol kimaradtam. (Legalabbis a BK fix utan par nappal raktam le uj contentig) Majd ha kijon az elso dlc akkor ujra visszanezek ra. Addigra talan osszekapjak magukat.
Szerintem meg egy rohadt nagy baromság.
Leírom a saját példámon keresztül, hogy látom.
Nagyon érdekes jelenség ám ez. Kijön egy játék, elég nagy fába vágja a fejszéjét, de alapvetően problémamentes az indulás, én végigjátszottam a sztorit 35-40 óra alatt úgy, hogy nem találkoztam súlyos hibával. Ez tehát már 35-40 óra játék, méghozzá nagyon rövid idő alatt, mert játszatja magát a játék keményen. Ez nyilván egyénfüggő, de még csak zsákbamacskáról sincs szó a béták miatt.
Jön az end-game és a koppanás: ennyi? Napi 2 hard, ami megy, 1 challenging, ami nem, mert még gyenge vagyok. DZ idegesít, mert lelőnek a gecibe, és pontosan miért is szerezzek új cuccokat? Hogy menjen az, ami most nem megy? De minek, ha azon túl már más nincs.
Kicsit csökken a lelkesedés, de azért nyomom a napikat, összeszedegetem a cuccokat, kipróbálom a skilleket, a különböző fegyver kombinációkat, szóval alakulgat a játékstílus.
Majd, egy hónappal a megjelenés után (kb. 100 óra játék, ami rengeteg!) jön a patch, új napi feladatok, heti feladatok, új cuccok, stb., amikkel néha gond van (nincs challenging, ugyanazok a napik), de összességében 1-2 óra játékra azért ad lehetőséget naponta. Inkább 2, de ha benézek a DZ-be, akkor néha 3. Ennyi időm igazából már nagyon ritkán van, mert hát meló, edzés, magánélet, főzni is kell, stb.
És ennyi. Nem, tényleg nem írtam a glitchekről egy kurva szót sem. Meg arról sem, hogy nincs hova fejlődni, mert megvan már minden és full cuccban feszítek. Ugyanis nincs így. Vannak jó cuccaim, többségtől eltérő (nem Vector) elképzelésem a jó fegyverkombinációról, skillekről, stb.
De egyszer sem csaltam. Nem használtam ki egyetlen egy hibát sem, nem akartam olyan előnyhöz jutni, amihez tisztességtelen úton lehet csak. Amikor választhattam, hogy csalok, vagy nem, akkor meg sem fordult a fejemben, hogy csaljak. Leszarom, hogy más megteszi, nem érdekel, esetleg DZ-ben agyonlőnek, és ha gyakran előfordul, akkor majd ritkábban megyek oda (azért 38 szintet összeszólóztam ott is).
A másik pedig, hogy nincs 4 karakterem, akikkel farmolom a napikat, meg a glitch-eket. Tudod, hogy miért? Leírtam: mert egy karakterrel is van kb. 2 órányi teendő naponta, örülök, ha összejön. Akiknek már nincs hova fejlődniük, megvan mindenük és úsznak a PxC-ben, azok napi 6-8 órákat játszanak és bőven elkerülték már a 200 órát a megjelenés óta. Legyen mondjuk 250 órájuk benne, ami nem ritka a fórumok tanulsága szerint: az nettó másfél hét. Hat (azaz 6) hete jelent meg a játék, abból másfelet úgy töltöttek el vele, hogy abban nincs alvás, munka, magánélet, semmi. Ez szerinted normális?
És ezek az emberek sírják tele a kurva internetet a nyűgükkel. Mert nekik tényleg semmi más bajuk nincs, mint ez, és hát hogy is lehetne? Hiszen ez tölti ki a teljes életüket/szabadidejüket. Feleségül vették a játékot, elkötelezték magukat, nagyon durván.
A másik oldala a dolognak persze az, hogy a UBI nem éppen a legjobban csinálja a dolgokat. Ezt nem vitatja senki, meg éppenséggel az újdonság letaglózó ereje sem járja át a mondatot. De nézzünk egy példát: a játék elején DZ-ben a bossok leölése után 15 PxC járt, ez hiba volt, levették kevesebbre. A Diablo 3-ban az elején valós pénzért lehetett cuccokat árulni és venni a RMAH-ban. Lehet érezni a két dolog között a kaliberbeli különbséget? Könyörgöm, majd javítják. Oké, nem azonnal, hanem lehet, hogy csak jövő héten, húha.
Most mondhatnám, hogy annak idején egy hónapot vártunk, mire összevakartunk valahonnan egy javítást, amikor nem volt internet. Vagy ott rohadt meg úgy, ahogy volt. Nyilván nem ezt sírom vissza, de nem tudok olyan körülményről, ami miatt ne lehetnék egy kicsit türelmesebb.
120 órát tettem a játékba én is, ami rengeteg ennyi idő alatt. Plusz ennyi pénzért. Jönnek rendszeresen a bővítések, a játék majd alakulni fog, idővel. A Diablo 3 nagyjából botrányosan indult és nem 6 hét telt el, mire helyrejött, hanem évek. Ha a játékosok nem basszák szét, idővel a Division is alakulni fog. Ha mégsem, na akkor lehet majd ráhúzni a UBI-ra a vizes lepedőt. De egyelőre ingyenesen bővítgetik - a maguk kicsit elbaszott módján - az amúgy is elég színvonalas játékukat, mi meg olyan cikkeket linkelgetünk, amiben azt írjuk, hogy a játék halott. Szerintem meg a játékos réteg haldoklik, és már többet kommentelnek, meg hisztiznek, mint amennyit játszanak, pedig pont az előbb írtam, hogy az sem kevés.
Respect is not given. It's taken.
Vagy nem olvastad el a cikket, vagy nem igazán fogtad fel, miről van benne szó.
Hogy mennyire szélsőségesen elbaszták már réges-régen azok szórakozását, akik ebbe komolyan szerettek volna időt és energiát ölni. Szóval akik úgy MMO-san kattantak volna rá, és nem haxolva, glicthelve, pár hét alatt bármit elérve, ami neked sose lesz.
Ezek ugyanis nehezen egyeztethetőek össze egy jó MMO élménnyel - még ha ez számodra elsőre nem is egyértelmű.
Az én szórakozásomat annyira nem bassza el, mert azt a napi 2-3 órát lerohangálom, ahogy te is.
Mi vagyunk a helyi nyuggerek, aki minden nap lemennek a boltba kefirért.
Meg mondjuk én alapból tudom, hogy az rpg-s fps az csak elbaszott lehet (egy szinten), így semmi meglepő nincs benne.
De aki szeretett volna napi pár órát csak úgy a DZ-ben létezni, meg kaland, kolbász, kurvák - nos neki ez így egy percig sem adatik meg. Őt szépen feláldozták a senkiházi wannabek oltárán.
Amikor ugyanis találkozhatsz olyan másik játékossa, hogy ő meg se sérül, téged pedig egy lövéssel tud ölni, akkor ott alapjaiban van valami nagyon durván benézve.
És hát konkrétan ez a helyzet, mégpedig az eleje óta.
Ha most ehhez hozzá veszem, hogy én közben hány küldiről kellett kijöjjek pusztán azért, mert egy random arc megunta és kilépett, amit ugye pótolni nem lehetett közben...
Vagy hogy a modok/küldik nem eléggé izoláltak, így ha vki csak egyet belép (ami az utcán előre lépést jelenti), utána hiába lép hátra, mert a küldi indítómenüje éppen egy lvl32-es tűzharc...
Alapjaiban van elbaszva az egész.
Az pedig, hogy még így is ennyire szórakoztató tud lenni, nem azt mutatja, hogy milyen kurva jó a játék, hanem hogy milyen kurva jó volt az ötlet meg az elképzelés.
...aminek 30 óra játék után egy tök értelmetlen és teljesen üres város, meg egy teljesen átgondolatlan zóna a főnyereménye, aminek semmilyen szempontból nincs semmi értelme.
Megmaradtak volna a coop-nál, átgondolták volna előre, hol is fog a játékos sokkal több időt eltölteni, figyeltek volna inkább arra amire kell, és mindenki sokkal boldogabb lenne.
De minden másra figyeltek, csak erre nem. Tök szép, tök látványos és tök átgondolatlan.
TE pedig ezt nem tudod azzal megcáfolni, hogy milyen kurva jó 200 óra ennyi pénzért (mihez képest? Játszottál-e már ingyenes játékkal évekig? :D ), meg hogy te minden nap tök jól el vagy 1-2 órát. Miközben leginkább oda se mész soha, ahol igazán szar, de már akkor se érintene, mert elég jól elszeparál téged a DZ lvl-ed.
Tehát ez téged most nem érint, és talán sosem fog. Mert ha érintene, akkor kurvára zavarna :D De csak egy helyi nyugdíjas vagy, aki naponta lejár a boltba ;P
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
a napi kuldik... a 2 hard gyakorlatilag 20 perc, heal nelkul lezavarom, esetleg a boss fightnal kell kicsit kepben lenni es lerakni a cigit a kezembol. challenge modnal gyakorlatilag a belepo hulladek mobok ledaralnak mielott egyet kinyirhatnek. a darkzone farmolas az egyetlen epkezlab megoldas, hatvan valamennyi dz lvl vagyok- 75 nel tudok jobb cuccokat venni (a sarga droppok eleg gyengek, lvl32 nevesitett bossrol meg almodni sem merek) a gear lvl-em valami szazhetven ize. no meg persze PxC farm ezerrel. arra is gyorsabb a dz-ben szabadon setalo, mostanra eleg surun spawnolo bossok, foleg hogy a drop siteoknal is mindig van +1.
"okey-dokey!"
Cselendzsingre nem egyedül kell bemenni. Megállsz előtte, egy gyors csapat keresés, 10 másodpercen belül dobja a partyt és mentek. Oda nincs is értelme egyedül menni. (Sztem kb. semmilyen gearrel, de persze biztos lehet akkorát hazudni :D )
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Aaaaaaz igen.
marhogy, mi a meglepodes alapja? ha jelenleg tiz percnel tobbet toltessz a jatekban, akkor mindezzel tokeletesen tisztaban lehetsz.:)
"okey-dokey!"
0 percet játszottam vele az open bétát leszámítva.
Azon lepődtem meg, hogy még mindig nem orvosolták a hibákat?