Jelenlegi hely

Hírek a Rewired figyelmébe

Utolsó bejegyzés


Na ja, a konzolos platformot akarják félig-meddig átültetni PC-re, közben meg egy nagyon kicsit pécésebbé varázsolni a boxot. A "PC játék" kikötéssel szerintem várjunk mondjuk az Age of Empires 4-ig, ami valószínűleg sosem lesz. :D

A KI portján mondjuk abból a szempontból is meglepődtem, hogy bunyós, így eredendően konzolos cucchoz képest, a kicsit gyér grafikai beállítási lehetőségeket leszámítva annyira "pécés" hatása van, hogy öröm ránézni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A KI-t már nyilván régóta portolták. A QB esetében nagyon úgy tűnik, túl későn találták ki azt, hogy a Win (10) Store nyomatása miatt egyszerre kell érkeznie a kanapés változattal. Ez nagyon nagy hiba volt, pedig a Remedy azért technológiában ügyes tud lenni. Érdekesek lehetnek a QB eladási adatai is, mert Sam Lake-ék is végképp megindulhatnak a süllyesztő felé vele.

Egyelőre viszont kissé tényleg konzolszerű elképzelésnek hat az egész MS-terv PC-n, miközben látszólag teljes a fejetlenség náluk, akár az Xbox One-ról, akár a PC-s terveikról van szó. Mintha tényleg ez lenne az egyes számú Xbox és a Windows 1(.)0. Kb. a 2013-as E3 óta tűzoltás megy náluk kommunikációs fronton.

Sors bona, nihil aliud.



Hát ez történik, hogy ha egy - feltehetően - sok éves tervet ki kell dobni a kukába, aztán hirtelen tévébox siker nélkül kell rentábilis terméket csinálni az Xboxból. A Remedy az Remedy, azok a srácok értenek a PC-s fejlesztéshez, szóval én is biztosra veszek, hogy itt egy elsietett öngyilkosságról van szó, "hála" a Microsoftnak.

A KI-t múlt nyáron jelentették be, a QB-t meg néhány hónapja, szóval sanszos, hogy a KI-re jóval több idő volt + (és lehet, hogy ez baromi fontos körülmény) a KI még DX11-es cím, a QB meg DX12-es. Elvileg az olyan low level apikra, mint a DX12 meg a Vulkan sokkal körülményesebb a fejlesztés, mert egy csomó olyan dologról is a fejlesztőknek kell gondoskodniuk, amit annó a szoftver megoldott és kész. Elég régóta rebesgették már, hogy alapvetően tökre jó dolog a low level api, de simán lehet, hogy sokkal több rossz portot fogunk látni miatta egy ideig.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



http://www.bafta.org/games/awards/games-awards-winners-in-2016

Azért a batman eléggé nevetséges.... bár ahogy látom az volt a kérdés, hogy ez kapja, vagy egy másik játék kapjon egy sokadik díjat.

Carmack meg nyert egy tagságot most, hogy már nem fejleszt játékot...
http://www.bafta.org/games/awards/john-carmack-bafta-fellowship-in-2016



Hogy mondod?

Eleve min csinálják a X1 játékokat? Talált, pécén. Aztán ugye eleve azért (is) akkora nagy "ász" a dx12 (illetve a low level api), mert ultrakönnyű portolni konzolról pc-re (és vica versa).

Kettőből kettő gigabukta nem véletlen.

Itt arról van szó szerintem, hogy egyszerűen terelik a népet a konzolra (ismét), mert vagy bedől(tik) a xbox részleg(et) mindenestül, vagy további milliárdokat kell beleönteni még évekig, főleg amekkora fail ez a gen az ms-nek.



Eleve min csinálják a X1 játékokat? Talált, pécén.

Az remek, de a lényeg az, hogy nem PC-re, arról meg fogalmunk sincs, hogy milyen portja van a QB-nek. UWP appnek indult? Nem hiszem, de fuck knows. Utólag lett UWP-re konvertálva egy hagyományos port, amit szimplán sikerült összecsapnia a Remedynek? Simán lehet, de fuck knows.

Aztán ugye eleve azért (is) akkora nagy "ász" a dx12 (illetve a low level api), mert ultrakönnyű portolni konzolról pc-re (és vica versa).

Én ilyet még nem hallottam, de annyi biztos, hogy jóval bonyolultabb a PC-s cumód lefejlesztése, ha low level apira csinálod.

főleg amekkora fail ez a gen az ms-nek.

Őszintén szólva attól, hogy a Sony több gépet és több játékot ad el még nem hiszem, hogy az MS bukna az Xbox One-nal. Nem verseny ez, vagy mi a szösz, hanem biznic, egyébként meg semmi sem annyira szar, mint amennyire azt hallod. Pl. cseppet sem vagyok elájulva a Windows Store-tól, néha meg simán feldereng a GfWL aura is körülötte, de összességében sokkal jobb szolgáltatás annál, az meg teljesen jól esik, hogy mindenféle kliensprogram nélkül, az OS-be integráltan működnek a telepített cuccok és kész. Az is jó, hogy dolcsi meg euró helyett fizethetek forintban, és Magyarországon nem 60 euró egy játék náluk - na persze ennek nem előnynek, hanem evidens dolognak kellene lennie máshol is, árazásban meg ők is idióták, a RotTR meg a QB pl. simán 20 rugó, a Killer Instinct viszont 50 dollár helyett átszámítva 36 nálunk: komolyan nem értem.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A világ legrosszabb terelése lenne, ha a saját játékuk inkompetens minőségben megjelentetésével tennék ezt, mellyel egyúttal azt is reklámoznák, hogy PC-n milyen alacsony szintű felhasználói élményt nyújt egyelőre az alfa állapotban leledző store-juk. Ez nem jó reklám arra, hogy akkor majd konzolt vegyen tőlük az ember, amin szintén megkérdőjelezhető módon fut egy csomó játék, és a riválist többen veszik (potenciálisan több haverral futhat össze rajta az ember), illetve erősebb is. A Win 10-nek (ami mondjuk már úgyis nyert), az UWP-nek és a DX12-nek szintén nem jó ajánlólevél. Ez inkompetenciareklám, nem ördögi terv.

Mindezt az egy szem QB-vel, mely eleve potenciális bukócím (lásd az Alan Wake mérsékelt sikerét, a második résznek azóta sem kapott zöld utat, pedig a Remedy szeretné), miközben sok pénzt öltek bele? A számok viszont kellenek, és ugye - ha jól tudom, mert a kommunikáció ellentmondásos - minden konzolos példányhoz jár egy Win 10-es kulcs is, a számok felhúzására máris jó. Csak ehhez nem ötödikben kellett volna bevenni a kanyart, hogy kész legyenek. Az pedig őszintén szólva erősen limitált, hogy ezen kívül mit tudnak ők maguk kínálni, ami nem third-party.

Egyelőre nem vészes ez a generáció, hiszen nem fogynak rosszul a korábbiakhoz képest, nyereség is van a hardveren, nincsen RROD, de a konzolbiznisz egy néhány szereplős piac, itt az nagyon kellemetlen, hogy másodhegedűssé váltak a Sony mögött (amely szintén hátrakötözött kézzel játszik, mert nincs többre szükség), mert irtózatos befektetés kell éveken át ahhoz, hogy a végén nyereség legyen, ha nem vagy egyeduralkodó. Ráadásul most hardveresen nem eléggé előremutatóak, ezt bizonyítja, hogy folyamatosan lemaradnak a - nyilván mindig drágább -középkategóriás PC-khez képest, sokkal jobban, mint az előző generációnál, és már most lobogtatják a konzolok bővíthetőségét, a félgenerációs váltásokat.

Sors bona, nihil aliud.


Aztán ugye eleve azért (is) akkora nagy "ász" a dx12 (illetve a low level api), mert ultrakönnyű portolni konzolról pc-re (és vica versa).

Én ilyet még nem hallottam, de annyi biztos, hogy jóval bonyolultabb a PC-s cumód lefejlesztése, ha low level apira csinálod.

Hogy lenne már bonyolultabb, ha x1-en is full ugyanaz a dx12 pörög?... Gondolkodjál már...
http://gamingbolt.com/dx-12-will-make-porting-easier-definitely-possible...

A bukta az bukta. Nem véletlenül kezdte el pezegetni a (fél)generációváltást az ms.

Zoo írta: A Win 10-nek (ami mondjuk már úgyis nyert), az UWP-nek és a DX12-nek szintén nem jó ajánlólevél. Ez inkompetenciareklám, nem ördögi terv.

Ennyire nem lehetnek nyomorékok. És ott van még az új TR is, ott sem sikerült a portolás rendesen. Minek ennyire sietni, ha ilyen jól halad a szekér (akár W10, akár X1 oldalon?) Vártak volna +2-3 hónapot a kiadással, és addigra rendbe lett volna szedve a port. 3/3 fail, ezt nem tudom elhinni. Már az elsőnél észbe kaphattak volna, ha akartak volna.



úgy zavart, hogy ismertem valahonnan azt a zenét, végre megvan :)
rwurl=https://youtu.be/BxLrTbxDNR0?t=165

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Lehet menni tojást dobálni
"Jeff Burton, az Electronic Arts társalapítója a Corvinuson"
https://www.facebook.com/events/201840330198135/


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A 2013-as E3 óta látni a folyamatos visszakozásokat, cikk-cakkokat. És azóta is elő-előkerülnek a pletykák, hogy az Xbox-üzletágat eladására vannak tervek. A tereléses elmélet ennek csak a "gonoszabb", logikátlanabb változata, nem pedig ügyesebb. Pláne ha a Windows Store-ral is szeletet szeretnének kihasítani a tortából. (Érdekes amúgy, amikor Larry Hyrb/Major Nelson is az új PC-jére vág fel Twitteren.)

Nem állnak annyira nagyon fényesen, hogy fürödjenek a végtelen pénzben, és megingathatatlan legyen a konzolbizniszük jövője, de az előző, győztes* generáció eleje elég méretes veszteséggel indult, ahhoz képest nem ledolgozandó csőd a kezdés.

A TR esetében úgy tudom, hogy nagy a gépigény, de ügyesen skálázva a beállításokat, vígan elfut jó látvány mellett i3-on és GTX 750 Ti-n is (most nem azt kell nézni, amikor egyes benchmarkokban nem kapcsolnak ki pár erőforrás-igényes beállítást, illetve nem mennek high alá), tehát nem Quantum Break, Arkham Knight vagy GTA IV. A Killer Instinct meg jó port, ha Zaxx nem hazudik. Szóval nem érdemes elkiabálni.

*Az most irreleváns, hogy azóta lehet, hogy 3 darabbal több PS3 ment el, mint 360, mert a szoftvereladásokból ők gyűjtötték be a több profitot a generáció alatt, és két sikergeneráció után kerültek a Sony elé.

Sors bona, nihil aliud.



Néha érzem, hogy egy párhuzamos dimenzióban élek, de a három játék az a Quantum Break, Tomb Raider, és Killer Instinct? Mert akkor a TR-t én nem láttam PC-s port okán fikázni (Steamen elsöprőek a pozitív vélemények, más kérdés, hogy a Win10 shopos milyen lett, de hát az nem is nagyon releváns szerintem), KI-t mindenki dicséri (itt is, Win10-es shopban is), tehát az a háromból három egyelőre úgy néz ki, háromból egy - ráadásul a TR jobban is fogy elvileg PC-n, mint Xboxon, szóval még a bukta szó ebben az értelemben sem tűnik jó szóválasztásnak.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

ráadásul a TR jobban is fogy elvileg PC-n, mint Xboxon,

Mármint a digitális kópiákból ment el háromszor annyi nyitásként (a Superdata Research honlapján csak a februári jelentést találom, a januárit elásták). De míg PC-n a digitális eladások adják a többséget, konzolon a dobozosok, tehát nem egyértelmű.

Sors bona, nihil aliud.



Hogy lenne már bonyolultabb, ha x1-en is full ugyanaz a dx12 pörög?... Gondolkodjál már...
http://gamingbolt.com/dx-12-will-make-porting-easier-definitely-possible...

Oké, kicsit félreérthető volt a mondat, de annyira azért nem, szóval még1x, mert nem portolásról beszéltem:

Én ilyet még nem hallottam, de annyi biztos, hogy jóval bonyolultabb a PC-s cumód lefejlesztése, ha low level apira csinálod.

Egyébként meg ha jól értem a cikket, akkor nem azt mondja az MS, hogy "váó, a DX12 miatt olyan könnyű a portolás, hogy álmodban megcsinálod", hanem azt, hogy "ja, Windows-on és boxon is ugyanaz az api fut, szóval könnyebb portolni", ami nem hiperfícsör, hanem egyszerű evidencia. :)

Szvsz tök mindegy, hogy mit pofázik egy cég, a puding próbája akkor is az evés marad. Az MS a DX12-es dumát pl. azzal kezdte, hogy a DX12-vel mennyivel gyorsabban fognak futni a játékok, ami ugye alapvetően igaz is, de mégis, a RotTR lassabban fut DX12 alatt, mert van benne 1-2 egyéb fícsör is. Szóval én azt mondom, hogy ha hiperkönnyű lenne portolni, akkor a Square Enix nem költött volna lóvét az állítólag egészen drága Nixxesre, mint porthouse-ra a TR-nél, a QB portja meg úgy futna, mint az álom. Ehhez képest van egy problémás GoW rimékünk meg egy még problémásabb Quantum Breakünk.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

hogy ha hiperkönnyű lenne portolni, akkor a Square Enix nem költött volna lóvét az állítólag egészen drága Nixxesre,

Eddig is rendre felfogadták a Nixxest portolni, szóval ez azt sem jelenti, hogy mostantól komplikáltabb lesz. Nem is az első néhány port alapján kéne ítélni.

Sors bona, nihil aliud.



Nem is az első néhány port alapján kéne ítélni.

Nem is akarok, csak leírtam, hogy egyelőre ez van, az előzetes nyilatkozatokból meg mindent le lehet vonni, csak azt nem, hogy az átlagfelhasználó egyáltalán érezni fog-e a DX12 előnyeiből bármit is. :D A mantra a DX11-ről 12-re való konverziónál is nagyjából úgy kezdődött, hogy "á, a DX11-es játékot baromi rövid idő alatt át lehet ültetni DX12-re", aztán nem sokkal később már ott voltunk, hogy "ja, át lehet, csak tökre ugyanúgy vagy akár még rosszabbul is fog futni, ha nem teszed bele azt a melót, ami ahhoz kell, hogy a DX12 előnyeit ki is használja", szóval én szkeptikus vagyok.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.




1. TR, bár ez inkább csak fél, mert nem MS cucc (oké az lehet az NV sara is, mert ugye ők "segítettek" a portolásban - azt meg már tudjuk, milyen, ha az NV "segít")
2. GOW ultimate edition (ez egyértelmű szerintem, borzalmas kókányfos port lett, ráadásul már volt egy PC port, és elég lett volna a textúrákat lecserélni, ehelyett lett ez a valami)
3. QB (ez egyébként külön vicces, mert szerintem bűnranda a játék, és ehhez jött ez a "gépigény" - de ehhez a grafikához a konzolos AA-s 720p is botrányos - akármilyen gyenge is legyen az X1, azért nem tegnap kezdték a fiúk a bányában)

A KI-t sajnos nem követtem, de ha azt mondjátok, hogy oké, akkor oké. (mondjuk ez egy sima verekedős 2.5D játék, az lenne az atomdurva, ha még ez se menne rendesen :DDD :DDD)

#1787:

Then we have image quality. On Xbox One, Quantum Break uses a clever reconstruction technique designed to free up resources while producing a relatively clean image. It works quite well. On PC, with more capable hardware, we would prefer to see an option to render at the native resolution of our display without this feature - but this is not provided. What this means for users is that '1080p' effectively produces a reconstructed 720p image rather than a native full HD output.

Uramisten. Ezt nem gondoltam volna. Szóval még pécén is kénytelen vagy a mosottszar 720P-n "élvezni", hiába állítod be az 1080P-t? És még így sincs meg a 30 fps egy high-end gépen?
Ezt ennyire elkúrni... ez már a látom, de nem hiszem el kategória....



rage legalább skálázta a felbontást, hogy 60fps legyen kb mindig... ez nagyon szánalmas.



Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



... now all that's left to do is sort out the politics of the mater.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=l2-iq7moFgM

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Csodalom ha mar szart akartal kiemelni miert nem ezt tetted?

The maximum frame-rate seems to be limited to 5/6th of the refresh rate - this means, when using a 60Hz monitor, the game simply cannot go beyond 50 frames per second. We even tried it with a Core i7 system paired with Titan X running at 720p on the lowest settings, but 50fps was still the limit - and the same thing applies to AMD GPUs too. The resulting frame-time graph sees the game bouncing between 16.7 and 33ms throughout the experience - even with the most powerful PC hardware available. With a 50Hz refresh rate then, you'll be limited to just 43fps.

Szerjntem sokkal viccesebb mint a 720p skalazas.



ibi amentia latet



http://uk.ign.com/videos/2016/04/11/no-mans-sky-21-minutes-of-new-gameplay-ign-first

Gyaaa, meg minding nem tudom, hogy mi is gondoljak errol a jatekrol, de most azonnal ki akarom probalni :D



rwurl=https://youtu.be/D-uMFHoF8VA

Itt van a youtube link ha az jobb valakinek. Pl nekem:D

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr




Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.




Huh, de durva a pop-in, meg a draw distance is a béka segge alatt van. =/ Eh. Ez eddig azért nem így festett.



REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!