The Division

Utolsó bejegyzés


Hardon mentünk tegnap pár küldit, tetszik, ha hülye az ember hamar büntet.

szerk: persze lehet ehhez az is hozzájárult, hogy lvl7en mentünk lvl9-es cuccok ellen.

Well.... f*ck. o.O



A matchmaking egyszerűen zseniálisan jó. Odaállok a küldetés elég vagy kiválasztom miközben rohanok oda és már csatlakoznak is be a játékosok. És meglepő módon *KOP *KOP* nem találkoztam még egy gyökérrel sem. Remek érzés, amikor rámentek egy 9-es küldetésre haverral, de még behívtok két embert és együtt lövöldöztök, majd pacsi és taps a végén a sikeres küldetéssel és loottal a hátunk mögött a bejáratnál. Imádom! :D



Vegyetek fel pls, keveset fogok játszani, de akkor szeretnék coopot :P

PunkZoli



“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Zhavony néven rám lehet találni estétől, bár úgy se akar velem senki játszani soha, de ha véletlen valakinek van kedve és mostanában kezdi...



“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Respect is not given. It's taken.



Téged láttalak akkor tegnap este kolbászolni egyedül. :D



en mindenkit felvettem aki irt, de tudom hogy kb ketnaponta egy nevet enged accepralni a rohadt ubi kliens.:D
#Holden Caulfield
ez a kep jol eltalalt. kat napja ugy lvl14 kornyeken eppen oromkodve vartam a koptert, hogy az elso lila droppomat kimenekitsem amikor lecsapott ram egy haromfos lvl19-es banda. azota nem voltam DZben, power lvl-kedek, most tartok 23nal. jovheten meglesz sztem a max(hetvegen nem tok jaccani), utana szivesen kisergetek barkit DZben tamogataskepp.:) amugy huszas szint felett durvan sokat szamit egy-egy szint kulonbseg, gyakorlatilag folyamatosan duplazodnak az armour ertekek szintenkent.

"okey-dokey!"



Nálam folyamatosan away vagy, akkor is, amikor bent állsz mellettem a játékban. (Meg sztem néha azt se látod, amit ubi chatbe írok)

>>> Vki ma belépett hozzám egy percre, miközben a semmi közepén álltam: éppen a menü 4-ik rétegében voltam Leoval! :D

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Tegnap kollegával bementünk DZ-be, lvl12-13, féltem hogy el leszünk kalapálva. De egész baráti volt bent a légkör. Ingame voice az "kihallatszik", volt egy "hello-hello", aztán futkárkoztunk tovább. Ugyan az a pár név jött szembe folyamatosan, együtt vártuk a helcsit, írtottuk a mobokat amikor épp úgy volt. Egy kötekedő pöts jött be a végén, de az egyedül volt és lvl11, azt elég hamar elkapartuk :) Kollega akivel játszottam mondta, hogy érdekes, béta alatt ez közel sem volt ilyen békés és barátságos...

Well.... f*ck. o.O



Hali!

Én is jelentkezek csoportba:
r0hir néven (igen nullaval) :)



nekem pont ellentetesek a tapasztalataim. mivel ugye a betaban szint limit volt, amit fel nap alatt elertel, mindenki max lvl-en darkzoneozott- tehat kb egyenlo eselyekkel lovoldoztek egymasra. most ez eltolodott, a magasabb szintuek szeretnek seggbe trollkodni kisebbeket-bizonyara nem a nekik mar "elavult" lootokra vadasznak.

"okey-dokey!"







Sikerült végére érni a sztorinak. "Sztorinak". A végére pont kezd érdekes lenni, végre történik is valami, szóval végre van történet, erre puff vége. :D Itt kéne kezdődnie az egésznek, nem pedig végetérnie. Vicc. Az utolsó bossfight pedig annyira ötlettelen és borzalmas, hogy én nem is értettem. Hihetetlen szar. Az ellenfelek terén is baromi gyenge a játék. A végén akkorát röhögtem, mikor bedobtak egy új típusú ellenfelet... Az utolsó küldetésre. WTF? :D Remélem a következő kontentekre megerőltetik magukat és varázsolnak bele egy kis változatosságot.

Viszont a játék többi fele teljesen oké. Baromira élveztem az összes instance-t. Még hátra van pár mellékküldetés és a wingeket is teljesen ki kell nyitnom még, de utána jöhet a dark zone. Egyelőre így 24+ óra után a sztori totális hiánya ellenére is baromi jól szórakozom vele. Balga módon bevásároltam a season pass-t is, pedig ilyet még egy játéknak se előlegeztem meg. Szégyellem is magam, hogy egy ubi játék törte meg a jeget.



“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



The perverse ideology of The Division

This is the paranoid fantasy of the right-wing brought into disturbing actualization by The Division. Look at the three gangs that form the main antagonists of the game: The “Rikers” are the prisoners of Rikers island prison that lies off the coast of The Bronx. They are the most obvious member of what The Division presents as societies’ dangerous underclass—known criminals. The “Cleaners” are former sanitation workers, who have decided that the solution to the virus is to burn it out of the city. A gang of blue-collar garbage men and janitors equipped with flamethrowers, they represent the lowest rung of the working class. The third gang are the “Rioters,” a majority black, generic street gang, decked in hoodies and caps that spend their time looting electronics stores and dead bodies. Perhaps the laziest and most repugnant of all the game’s representations, the Rioters might have been clipped from the one-sided and inaccurate media coverage of disasters like Hurricane Katrina. Their collective name even seeks to mark anybody who resists the dominant regime for execution. Together, these gangs present a trinity of soft political targets, those that can be killed with little social guilt or questioning. The Division mercilessly uses these skewed representations to justify its political violence.



most egy hetre eltunok (cambodia, laos nezes), addig legyszives erjetek utol mert kene parti a napi challenging questekhez!:D jelenleg lvl30-rank40 en dekkolok. grif, remelem ertessz a szobol!;)

"okey-dokey!"



rwurl=pbs.twimg.com/media/Cd1pno5UAAA0NfN.jpg



Dehát erre én már készen állok. (~95%)

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



egy kis exploit lehetoseg:
http://kotaku.com/here-s-a-good-way-to-farm-items-and-phoenix-credits-in...
nekem mar nem muxik-ha egyszer kinyirtad az egesz bandat, tobbet nem spawnol sajnos.

"okey-dokey!"



Ahogy észrevettem elég gyorsan javítgatnak mindent, és még elég jó supportja van a játéknak.

Well.... f*ck. o.O



Ezért nem kell megölni őket. :D Mondjuk hozzá kell tenni, hogy valamiért nem mindenkinél van ott. Az én progressemben pl nem volt ott (pedig azon a részén a térképnek nem is jártam egyszer se szóval nem ölhettem meg), de becsatlakoztam ismerőshöz, nála már igen. Igaz elég ha becsatlakozol aztán a másik kilép, mert a játék bennhagy az ő progressében. Mondjuk szerintem ezt a jövőheti karbantartásnál fixelni fogják úgyhogy addig érdemes farmolgatni kicsit ha valakinek van hozzá ingerenciája. Nekem lett egy jó extended magazine meg egy firearms gearmod receptem belőle. :)



50+ óra játék után már frusztráló, hogy mennyire ostoba módon van megoldva a mobok működése. Tökmindegy honnan lősz és tökmindegy milyen messziről, az első leadott lövés után azonnal tudják, hogy hol vagy, megindulnak feléd a térkép túloldaláról és minden lövésük talál. Nem engedi a játék, hogy taktikázz. Épp ezért pl. teljesen felesleges olyan dolgokra fejleszteni, mint hangtompító, mert minek?
Illetve lehet hogy csak engem zavar, de szívesen játszanék úgy, hogy fedezékről fedezékre, egyesével kapom el az egyre jobban összezavarodott és megrémült mobokat. Csak mert erre sajnos nincs lehetőségem, ugyanis a fedezék egyetlen célja, hogy azt lőjék és ne téged. Az első általad leadott lövés után, azonnal elveszíti a bujkálásra és becserkészésre alkalmas "fedezék" funkcióját.
Az meg, hogy egy elite-nél vagy egy bossnál annyi a taktika, hogy 2 tár helyett 20-at kell beleereszteni, az minden csak nem életszerű.
A környezet, a zenék, a fegyverek és a fejlesztések, meg az UI nagyon rendben van, viszont minden más erősen kívánnivalót hagy maga után.
Hatalmas kihagyott ziccer ez a játék sajnos.



Gargarago írta:
Illetve lehet hogy csak engem zavar, de szívesen játszanék úgy, hogy fedezékről fedezékre, egyesével kapom el az egyre jobban összezavarodott és megrémült mobokat. Csak mert erre sajnos nincs lehetőségem, ugyanis a fedezék egyetlen célja, hogy azt lőjék és ne téged. Az első általad leadott lövés után, azonnal elveszíti a bujkálásra és becserkészésre alkalmas "fedezék" funkcióját.

Ez egyáltalán nem igaz. Ha nem láthatóan haladsz a fedezékek között, a legutóbbi ismert pozíciódat tartják tűz alatt, így pont, hogy faszán hátba lehet őket támadni.

Respect is not given. It's taken.



De ugye érted, hogy mire akartam kilyukadni? Ott van pl. a Splinter Cell, abban egész jól működnek ezek a becserkészős, egyesével levadászós technikák, nem is értem, hogy itt miért hagyták ki.
Vagy működhetne úgy, mint a Batman játékokban. Összezavarodott és rémüldöző mobok, akik összerezzennek a legkisebb zajra és lövik az árnyékokat, mert meg vannak ijedve.
Hiányolom ezeket a dolgokat. Akárhonnan lőttem eddig, még a 3 emeletnyi külső állványzat tetején is kiszúrtak, pedig a szomszéd utcából lőttem egy vasállványzat mögött guggolva, mesterlövészpuskával. Lelőttem az első mobot, már pattogtak is előttem a lövedékek, amik közül volt ami el is talált. Engem ez frusztrál.



REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!