Mert ilyesmi EDDIG nem volt, lsd. még Skyrim lakótornyát, vagy akár az Oblivion lópáncélját :D Más kérdés, hogy én is inkább F3-as DLC-sorozatban reménykedem (külön sztorik, ilyesmik), de hát arra ott lesz a májusi cucc. És az megvolt, hogy növelik is a Season Pass árát, ugye? :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Utóbbi nem izgat, mivel amíg nem lesz min. 50%-os leárazásban, addig nem ruházok be rá. Úgysem fut el a gépemen élvezhető módon és minőségben a játék, szóval tök ráérek.
Én meg most nekiállhatom valahogy kigazdálkodni a dolgot, mert érdekel, 100 órám van az alapban, és nem akarok warezzal vacakolni - csak hát még így normál áron is több, mint nyolcezer forint basszus.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Pedig mondom én, hogy fenn van a térképen szinte minden hely. Annyi, hogy egy elenyésző részükben még nem néztem be minden bokor mögé. (A leginkább élményromboló, hogy pár helyre először véletlen, később pedig akár két ízben is visszanéztem küldi miatt, és elég lehangoló, hogy a NPC-k és tárgyak egy az egyben respawnolnak, mintha a progi nem is tartaná lányegesnek, hogy megjegyezze az ottjártamat.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Kipróbáltam a Pip-boy alkalmazást a tableten... és hát bizony aki így játszik, az előtt le a kalappal. Egyedül a térkép lehet hasznos, de azért majd próbálkozom - most nekiálltam Very Hard-on, hogy a DLC-kig kőkemény karaktert hozzak össze :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Úgy toltam, hogy tabletre feltoltam a mapot, és kitámasztottam a monitor mellé. Minden mást a rendes pipboy-ból használtam. Bevált így, mert gyakorlatilag realtime-ban frissíti a mapot.
Pár pletyka a Survival modrol:
- Nem lesz se normál, se gyorsmentés. Ahhoz, hogy a játékállást el tudjuk menteni, aludnunk kell majd, méghozzá egy ágyban, vagy hálózsákban. (Az még nem tiszta, hogy lehet-e nálunk hálózsák, de az biztos, hogy ha abban szunyálunk a well rested bónuszt nem kapjuk meg, sőt, jó eséllyel gyógyulni sem gyógyulunk, de a játék elmentődik).
- Nem lesz Fast travel, mindenhova gyalog kell elcaplatni.
- Az ellenfelek respawnolhatnak az új helyszíneken, cserébe némi, de az addiginál jóval kevesebb loot azért érkezhet.
- A lábsérülés már semmilyen módon nem gyógyul meg, csak Stimpakkal - tehát alvástól sem forr össze mágikus módon a csontunk, sőt, étkezéstől sem.
- Az ellenfelek persze erősebbek, és nagyobbakat sebeznek - ráadásul nem is jelennek meg az iránytűn.
- Jön valami "Adrenaline" perk, amelyet automatikusan megkapunk, és az alapján skálázódik, hogy mennyit öltünk (a sebzésre lesz kihatással) - egy óránál több alvásnál viszont szépen visszaáll alapra.
- A sérült, de nem gyógyított csapattársak hazamennek, miután magukhoz térnek.
- A lőszereknek is lesz súlya.
- Wellness rendszer: enni, inni, aludni kell, vagy elkezdenek romlani a SPECIAL statisztikák.
- Betegségek jöhetnek nyers hús evésekor, vagy drogozáskor - ezeket csak méregdrága, de akár kraftolható antibiotikumokkal hozhatjuk helyre.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
NightBagoly írta: Kipróbáltam a Pip-boy alkalmazást a tableten... és hát bizony aki így játszik, az előtt le a kalappal. Egyedül a térkép lehet hasznos, de azért majd próbálkozom - most nekiálltam Very Hard-on, hogy a DLC-kig kőkemény karaktert hozzak össze :D
A térkép kurvahasznos volt, amíg hajlandó volt működni.... Nagyon, nagyon hasznos, mivel ugye nincs minimap.
Hát nem tudom, engem talán pont a fast travel nem zavar annyira - hardon is csak a végén használtam már, mert mindenki egy lövés volt, akivel találkoztam - de ez már az a szint, amit nem hiszem, hogy bevállalnék csak azért, hogy szopassam magam, még, ha el is ismerem, hogy ha már "survival" a nehézségi fok neve, logikus, hogy ennyire szopatós.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Fallout 4 is a serious game full of caricatures; it's a comedy game without any funny parts; it's a 100+ hour single player shooter; it's a treadmill of linear fetch and kill quests coupled with atrocious writing. It's a shallow and simplistic game that struggles to create an illusion of depth and variety. It is a lazy, nonsensical, and fundamentally dumb piece of design that offers nothing of interest to the discerning cRPG player. I regret every minute I wasted playing this game. There is nothing more to say.
Az ilyen nagyon bisz-basz dolgokat nem veszem bele (mondjuk kutassam fel az összes újságot), de úgy láttam legutóbb, hogy a térképen még 1-2 felfedezetlen helyszín volt, és melyeken már voltam, azokat nem úgy hagytam ott, hogy lenne még ott valami. (mármint persze, hogy volt, mivel az ellenfelekkel együtt az összes tárgy is resetelődik - tök jó így a beleélés)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Pár napja ugye kijött a Bethesda creation kit-je, és ezzel "hivatalos" mod support is.
Meg néhány kevésbé hirdetett apróság:
-megváltozott a betöltés menete, plugins.txt-t újra kell írnod többek közt. mod managert használsz? Szopás, kezd az egészet elölről.
-ha bármi mod van engedélyezve, akkor ugrottak az achik. (LOL) Ráadásul nem elég kikapcsolni őket, új játékot kell kezdeni, mert a mentésbe beleégeti a flag-et a játék. :DDDDDD (van már rá script extender mod elvileg...)
...és a patch előtt még nagyjából jól működő játékom ma már be se tölt. Fyeah.
And yet, despite an intensified focus on combat, the action in the latest Fallout is intermittent at most. The experience of play is marked by extended periods of quietude, a kind of contemplative silence that is nevertheless tense, inflected with a perpetual feeling of danger. It’s that tension, that enduring unease, which makes Fallout 4 so delightful. When Franklin accusatorily claims that the latest Fallout is “less cerebral” than the systems-focused isometric games, he accidentally gets at something interesting: the appeal of Bethesda’s latest lies beneath theme and strictly intellectual engagement. The appeal of the new Fallout lies in pure emotional response, the recasting of a negative tension as pure pleasure. It is sublime.
Drukkoljunk együtt azért, hogy a szerző csak egy orcátlan cklickbaiter legyen, és ne gondolja komolyan ezt az üres, fellengzős, totálisan cím-, sőt zsáneragnosztikus maszturbációt, ami már majdhogynem elárulja videojátékos szüzessége tényét. Akárhogy is, a részlet briliánsan szemlélteti, hogy mi az egyik legnagyobb baj a kortárs videojátékos újságírás egy aggasztóan méretes halmazával: a szakik titkon magukon alulinak érzik, hogy nördi mechanikai részletekről és őszinte szórakoztatófaktorról értekezzenek ahelyett, hogy bukott bölcsész énjük egójának nimbuszát fényezzék kétségbeesetten bizonygatva, hogy még egy F4-féle kommersz zsibáruban is van valami feltárásra érdemes transzcendens kvalitás, minek révén igazolni tudják saját maguknak, hogy mégis jó szakmai pályát választottak a Kotaku sarkában való loholással.
(Megj.: csak a fenti idézetet olvastam el belőle, részben mert a teljestől elriasztott ilyen gyöngyszemek megpillantása, mint "Everything described thus far – the omnipresent danger, the aesthetics of the gameworld, and the player-character’s sense of being – creates in Fallout 4 an incredible vehicle for creating sublime sensation." Politikusbeszéd, ráadásul zömében abszolút nem F4-specifikus, a jó életbe is már.)
Biztos megvan az oka annak, hogy egy független, önkéntes alapon működő magazin egyetlen paragrafusába is a Kotaku maszkát viselő támadást vizionálsz...
Amúgy miért gondolod, hogy csakis zsánersajátosságok mentén lehet értelmezni egy-egy játékot?
Igen, Twitterről.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
DLC-k, nő a Season Pass ára, ilyenek...
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Az első kettő hiánypótló, nélkülük egyszerűen elképzelhetetlen a játék.
Mekkora derp lett a Bethesda, FFS...
Non serviam
Mert ilyesmi EDDIG nem volt, lsd. még Skyrim lakótornyát, vagy akár az Oblivion lópáncélját :D Más kérdés, hogy én is inkább F3-as DLC-sorozatban reménykedem (külön sztorik, ilyesmik), de hát arra ott lesz a májusi cucc. És az megvolt, hogy növelik is a Season Pass árát, ugye? :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Utóbbi nem izgat, mivel amíg nem lesz min. 50%-os leárazásban, addig nem ruházok be rá. Úgysem fut el a gépemen élvezhető módon és minőségben a játék, szóval tök ráérek.
Non serviam
Én meg most nekiállhatom valahogy kigazdálkodni a dolgot, mert érdekel, 100 órám van az alapban, és nem akarok warezzal vacakolni - csak hát még így normál áron is több, mint nyolcezer forint basszus.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Az gáz, ha nekem benne van mondjuk 40 órám, helyek 98%-át felfedeztem, még nem kezdtem teleportálgatni, de kb 3 hete a játék felé sem nézek?
@Night: A sírós Luke legyen az avatarod a képregény végéről.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Inkább vagy mondjuk 140, vagy úgy 38%.
A játékra nézve gáz.
ibi amentia latet
Pedig mondom én, hogy fenn van a térképen szinte minden hely. Annyi, hogy egy elenyésző részükben még nem néztem be minden bokor mögé. (A leginkább élményromboló, hogy pár helyre először véletlen, később pedig akár két ízben is visszanéztem küldi miatt, és elég lehangoló, hogy a NPC-k és tárgyak egy az egyben respawnolnak, mintha a progi nem is tartaná lányegesnek, hogy megjegyezze az ottjártamat.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Jelentem, én ezt - is - elbuktam, idén maximum már csak bundleket vásárolok, de most bezsákoltam a Season Passt.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Kipróbáltam a Pip-boy alkalmazást a tableten... és hát bizony aki így játszik, az előtt le a kalappal. Egyedül a térkép lehet hasznos, de azért majd próbálkozom - most nekiálltam Very Hard-on, hogy a DLC-kig kőkemény karaktert hozzak össze :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Úgy toltam, hogy tabletre feltoltam a mapot, és kitámasztottam a monitor mellé. Minden mást a rendes pipboy-ból használtam. Bevált így, mert gyakorlatilag realtime-ban frissíti a mapot.
Derpfag.
Non serviam
Pár pletyka a Survival modrol:
- Nem lesz se normál, se gyorsmentés. Ahhoz, hogy a játékállást el tudjuk menteni, aludnunk kell majd, méghozzá egy ágyban, vagy hálózsákban. (Az még nem tiszta, hogy lehet-e nálunk hálózsák, de az biztos, hogy ha abban szunyálunk a well rested bónuszt nem kapjuk meg, sőt, jó eséllyel gyógyulni sem gyógyulunk, de a játék elmentődik).
- Nem lesz Fast travel, mindenhova gyalog kell elcaplatni.
- Az ellenfelek respawnolhatnak az új helyszíneken, cserébe némi, de az addiginál jóval kevesebb loot azért érkezhet.
- A lábsérülés már semmilyen módon nem gyógyul meg, csak Stimpakkal - tehát alvástól sem forr össze mágikus módon a csontunk, sőt, étkezéstől sem.
- Az ellenfelek persze erősebbek, és nagyobbakat sebeznek - ráadásul nem is jelennek meg az iránytűn.
- Jön valami "Adrenaline" perk, amelyet automatikusan megkapunk, és az alapján skálázódik, hogy mennyit öltünk (a sebzésre lesz kihatással) - egy óránál több alvásnál viszont szépen visszaáll alapra.
- A sérült, de nem gyógyított csapattársak hazamennek, miután magukhoz térnek.
- A lőszereknek is lesz súlya.
- Wellness rendszer: enni, inni, aludni kell, vagy elkezdenek romlani a SPECIAL statisztikák.
- Betegségek jöhetnek nyers hús evésekor, vagy drogozáskor - ezeket csak méregdrága, de akár kraftolható antibiotikumokkal hozhatjuk helyre.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
A fasttravel hiánya miatt nem kezdenék neki, a többi teljesen vállalható, sőt alapból így kellett volna. :)
A térkép kurvahasznos volt, amíg hajlandó volt működni.... Nagyon, nagyon hasznos, mivel ugye nincs minimap.
Hát nem tudom, engem talán pont a fast travel nem zavar annyira - hardon is csak a végén használtam már, mert mindenki egy lövés volt, akivel találkoztam - de ez már az a szint, amit nem hiszem, hogy bevállalnék csak azért, hogy szopassam magam, még, ha el is ismerem, hogy ha már "survival" a nehézségi fok neve, logikus, hogy ennyire szopatós.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
rwurl=https://youtu.be/aMY0IETkDrU
Én majd esetleg visszanézek a játékba, miután kijött az utolsó DLC is és "be lett fejezve" az egész.
ibi amentia latet
Kint van a Codex 10 ezer szó feletti beszámolója!
rwurl=http://i.imgur.com/Daq1x.png
13 Shocking Facts about Fallout 4 That Will Forever Change the Way You Think about RPGs
Todd apánk feje, amikor épp a negatív Steames beszámolókban gyönyörködik:
rwurl=http://i.imgur.com/zZll9fD.jpg
Bónuszkép a rajongóknak!
Ja és ezzel egyben kérvényezném a topik átnevezését "NMA: Todd Howard rajongói klubjává".
Ú, ez finom lesz.
rwurl=http://www.rpgcodex.net/forums/smiles/codex_mob.png
rwurl=http://www.rpgcodex.net/forums/smiles/fattydrink.gif
ibi amentia latet
Én is hasonlóan éreztem, csak éppen tippre 60 óra után leálltam, és azóta sem folytattam :) (Amúgy nekem nem úgy tűnt, hogy még 40 óra hátra lenne)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Attól függ, mennyire análisan vagy maximalista. "Nincs benne annyi" abban az értelemben, hogy nem éri meg beleölni annyit, ha lehet is.
ibi amentia latet
Az ilyen nagyon bisz-basz dolgokat nem veszem bele (mondjuk kutassam fel az összes újságot), de úgy láttam legutóbb, hogy a térképen még 1-2 felfedezetlen helyszín volt, és melyeken már voltam, azokat nem úgy hagytam ott, hogy lenne még ott valami. (mármint persze, hogy volt, mivel az ellenfelekkel együtt az összes tárgy is resetelődik - tök jó így a beleélés)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Reggel lőttem a Szentendrei úton :D
rwurl=http://kepfeltoltes.hu/160429/20160429_100757_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Fújj radioaktivitásjelet a négyzetbe és ghoulsminket a hölgyire. Bár ez utóbbi kihagyható, ha tényleg azzal az anyaggal működnek a tusolóik. :)
ibi amentia latet
Pár napja ugye kijött a Bethesda creation kit-je, és ezzel "hivatalos" mod support is.
Meg néhány kevésbé hirdetett apróság:
-megváltozott a betöltés menete, plugins.txt-t újra kell írnod többek közt. mod managert használsz? Szopás, kezd az egészet elölről.
-ha bármi mod van engedélyezve, akkor ugrottak az achik. (LOL) Ráadásul nem elég kikapcsolni őket, új játékot kell kezdeni, mert a mentésbe beleégeti a flag-et a játék. :DDDDDD (van már rá script extender mod elvileg...)
...és a patch előtt még nagyjából jól működő játékom ma már be se tölt. Fyeah.
Fallout 4 and the Sublime
Kevesebb füvet kéne szívnia....
Drukkoljunk együtt azért, hogy a szerző csak egy orcátlan cklickbaiter legyen, és ne gondolja komolyan ezt az üres, fellengzős, totálisan cím-, sőt zsáneragnosztikus maszturbációt, ami már majdhogynem elárulja videojátékos szüzessége tényét. Akárhogy is, a részlet briliánsan szemlélteti, hogy mi az egyik legnagyobb baj a kortárs videojátékos újságírás egy aggasztóan méretes halmazával: a szakik
titkonmagukon alulinak érzik, hogy nördi mechanikai részletekről és őszinte szórakoztatófaktorról értekezzenek ahelyett, hogy bukott bölcsész énjük egójának nimbuszát fényezzék kétségbeesetten bizonygatva, hogy még egy F4-féle kommersz zsibáruban is van valami feltárásra érdemes transzcendens kvalitás, minek révén igazolni tudják saját maguknak, hogy mégis jó szakmai pályát választottak a Kotaku sarkában való loholással.(Megj.: csak a fenti idézetet olvastam el belőle, részben mert a teljestől elriasztott ilyen gyöngyszemek megpillantása, mint "Everything described thus far – the omnipresent danger, the aesthetics of the gameworld, and the player-character’s sense of being – creates in Fallout 4 an incredible vehicle for creating sublime sensation." Politikusbeszéd, ráadásul zömében abszolút nem F4-specifikus, a jó életbe is már.)
ibi amentia latet
Biztos megvan az oka annak, hogy egy független, önkéntes alapon működő magazin egyetlen paragrafusába is a Kotaku maszkát viselő támadást vizionálsz...
Amúgy miért gondolod, hogy csakis zsánersajátosságok mentén lehet értelmezni egy-egy játékot?