Úgy rémlik, a játék figyelmeztet a végjáték megkezdése előtt annak véglegességéről.
ShowHide spoiler #
Ami valójában kettő back-to-back misszió.
.
Nálam csak egy hajótámadás volt, bár én az elején egy vagy két UFO trackinges sötét eseményt is kiiktattam, mert féltem, mi lesz.
És én is bazi későn kezdtem pszilni, de... na, kussolok.
Ami az utolso kuldetest illeti, szolni fog elotte a jatek.
Kecske, jogos hogy okosabban kell jatszani de pl a CTRL-os mozgas el sem lett magyarazva a tutorialban a szintlepesekkel meg hogyan taktikazzak amikor nem latom az emberek XPjet? :D
(ok hogy a rookiek lelonek egy embert es az eleg)
Elkezdtem most nezni egy ilyen fail video sorozatot Commander fokozaton, vannak benne szep dolgok pl a jatek nem jelzi ki egy utvonalnal hogy eszre fognak venni,a 8 HP-s sectoid 2x3 HP elvesztese utan 3HPval szaladgal + full coverben marad flank utan is :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
OK, köszi. Akkor még elleszek, mert nem fejlesztettem ki még minden páncélt, meg a Psi szakik sem voltak még bevetésen.
Amúgy most ez a játék rövidebbnek tűnik, de lehet, hogy az enemy within exalt szála miatt tűnt hosszabbnak az előző rész. (akkor asszem 62 küldit toltam le a végig, itt tippre a felét, max 2/3-át)
Amúgy úgy alakult, hogy a csapatban végig nem volt heavy karakter, így legalább nem kellett a specifikus fegyverére sokáig költenem. Talán még nincsenek kimaxolva, de most elég gyengének tűnik az osztály.
Nem olyan régen kaptam meg sniperhez a chain shot perket. Elég brutál, mikor megnövelt tárral egy körben 5 alient küld a másvilágra. A ninják kardja az elején még nagyon hasznosnak tűnt, amíg mindenki bénán célzott a csapatból, de mivel a shoti így a végén jobban sebez, így már nem sokban tűnnek ki a tömegből.
A sniper mellett a második kedvenc már a specialista. Szimplán azért, mert a kis repkedő droid nélkül sok dolog nehezebb lenne.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Érdekes, mert amúgy az egész játék során érzésre kevéssé volt domináns a psi faktor. Az embereimet is még a játék elején max 3-4x sikerült mind controll alá vonni, azóta általában lepattan róluk a próbálkozás, mindenféle shield nélkül is.
Amikor mondjuk egyszer csak megjelent az a fehér hajú kis geci, és még támadásban volt közben két kigyó, egy muton, meg egy gyalogos haverja, akkor elég erősen ment a visszatöltögetés :DD
Azt hittem, jön majd később is, mert amúgy jó kihívás volt, és normális fegyverekkel már nem lett volna olyan súlyos dolog elbánni vele.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
az elmúlt 2-3 hétben nem nagyon folytattam a játékot.
most tartottam ott, hogy elnyúltam tőlük egy kaput.
az ok: eltűnt a narrátor a játékból, de csak a hangja, mert kb ugyanúgy végig kell várnom, hogy elmonja láthatatlanul/hallhatatlanul, amit akar.
szóval mondjuk küldetés elején 5-10 mp-ig figyelem az egyhelyben álldogáló embereimet, mire végre megkapom az irányítást.
hogy ezt most a mod-ok okozták, vagy az alapjáték hibája... tudja a franc eldönteni.
jelenleg hiába kapcsolom ki a modokat, ugyanúgy megmarad ez a hiba, szóval gecijó.
research szövegablakokon kívül azt hiszem lemaradok a játék maradék részében a történetről...
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
azt hiszem nem fogalmaztam elég pontosan. (bár abból, hogy "5-10mp emberfigyelés csupán" lejöhetett volna tán)
szóval se subtitle, se beszéd, se mozgószájú karakterkép, semmi. ahol eddig bármilyen szinten a narrátor volt, most semmi sincs, csak színtiszta üresjárat.
kipróbáltam, indítottam egy teljesen új játékot, itt is ez van.
azt hiszem törlöm a francba az egész játékot, unsubscribe-olom a modokat is, és újratelepítem, mert ez így enyhén szólva bosszantó...
szerk: mondjuk nem érzek túl sok kedvet nulláról kezdeni, így hogy még egyszer se játszottam végig....
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
nos. igen, vszleg az is elég lett volna, de egy kicsit későn juttattad sajnos eszembe, szóval újból leszedve :D másfél-két óra alatt megvolt, szóval túlélhető.
és újra frankó minden yaaaay!
és itt a hibátlan lehetőség, hogy új játék és kiidegeljem magam egy commander - ironman kombinációval.
úgy el fognak picsázni, hogy nagyon :D
szerk: gyorsan elkezdtem tanácsokat olvasni, és ilyenbe botlottam:
Pay attention to the line of sight indicator.
You've probably heard that XCOM 2 has received a brand new LoS indicator, but haven't found it in the UI. The reason for that is it's very subtle. To see whether or not you will be able to hit an enemy from a particular position, look for a crosshair next to an enemy's health bar. If a crosshair is visible, you will be able to hit that enemy upon traversing to the new location.
Using the LoS indicator you will be able to find new positions throughout the map that provide advantageous defense while allowing you to fire at enemies, including holes in cement walls and windows.
így 10-20 óra játék után jó értesülni erről (remélem másnak se tűnt föl, és nem csak én vagyok ilyen vak :D)
kommentek közül meg ez:
flashbangs removes the special abiltlies of most enemies
Vipers: Cant tongue grab.
Stun lancers: Cant melee.
Sectoids: Break their psi wen hit by a flashbang (mind controlled or reanimated)
Mutons: Cant melee and wont counter attack. Cant throw grenades.
Advent soldiers: Cant throw grenades.
Codec: Cant clone and that weapon lock thingie. Cant teleport.
tudom, többször is említettétek, hogy a flashbang az egy kötelező és legjobb dolog, de a fentiekkel ezidáig nem olyan nagyon voltam tisztában :D
bár a néha előtörő türelmetlenségemből fakadóan biztos elbukom az első pár játékot, de meglátjuk, remélhetőleg nem vagyok reménytelen :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
ahogy bejön a bázis két flashbang vétel a játék legelején, gecinagy területre hat, megmenti egy körre az egész csapatot kb., nemcsak a spec képességeket felejtik el, meg lövésre ritkán találnak (bár volt hogy lecrittelte a csávómat közben, de egyszer, azon kívül viszont soha nem is találtak el senkit), de közelharcba sem kezdenek, ami külön öröm.
és amint megvan 3 alakváltó hulla, kész az első mimic beacon-öd, ami kvázi cheat kategória, az vmi irgalmatlan durva. ugyanis amíg él az összes ellenfél kötelezően azt támadja, ráadásul használja a covert is basszus. elég nevetséges, sztem nerfelni fogják. ;)
wow, most neztem bele egy videoba a csavo konkretan korbepakolta a mimicet a konnyebb celpontot nyujto embereivel es akkor is azt lottek
És még aid protocol is adhato neki :D
Azert LoS-nel vannak meg mokas dolgok,egy ficko ki akart kerulni egy spotted voros kockat, szepen kihuzza a kurzort az eppen aktualis katona max 2 actionos sarga movement rangebol, majd visszahuzza a sarga terulet egy kockajara ok tiszta a terep.
De ha ugy huzza a kurzort hogy vegigmegy a keken es megall a sargaban nem elhagyva azt akkor mar kurvara nem tiszta :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
igen, mimic beacon-ön én is ledöbbentem, hogy mennyire nevetségesen erős.
flashbang meg így szintén aránytalanul táp, aminek kifejezetten örülök, így hogy frissen fogok belevágni egy jóval keményebb campaign-be.
remélem csak utána nerfelik, hogy végeztem a játékkal :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Vicces ezeket így utólag olvasni. Mimic beacon-t utsó küldire vittem csak magammal (és igen kurva táp és hasznosnak bizonyult) flashbanget meg soha mert gondoltam ennél még a sima gránát is fontosabb nekem :)
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
flashbanget nem fogják nerfelni, max hatósugárra egy picit, pont ugyanezt csinálta uis sima XCOM-ban is.. :) a beacon-re mondjuk ráférne, mert illúzióromboló néha, így ritkán használom csak, kiútként a véletlen dupla pulloknál :)
igen, és elég gyorsan föladtam ezt az ironman mókát, ahogy sejtettem, nem nekem való.
vagy csak az én betegségem, hogy csalásnak érzem, amikor egy mezőre azt mondja a gép, hogy nem riasztja be az alien-eket, és odavezető félúton mégis csak kiszúrnak?
4 rookie-val rámszabadult 1 advent officer, 1 sectoid, 2 sima advent
be lettek flashbang-elve, ennek ellenére (sajnos csak) félcover-ben lévő emberemet critical lövés és leszedték a körükben, utána meg kb másfél képernyő távolságból az overwatch-ot választó sectoid simán leszedte a pár mezőt közelebb mozgó emberemet.
az én szerencsémmel, taktikai képességeimmel, és idegeim kímélése érdekében azt hiszem még most föladom ezt az ironman elképzelést :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
nope. lepusztult, nem indusztriális környezet, sima piactér volt. hacsak nem egy pult fölött átugrás közben félrelökött görögdinnye figyelmeztette jelenlétemre őket... ebben az esetben én kérek bocsánatot
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
We’re excited to reveal more info today on Anarchy’s Children, the first DLC pack coming to XCOM 2 on March 17.
Anarchy’s Children features over 100 new exotic customization options for your soldiers
Additionally, we’re preparing a patch that will include performance optimizations and gameplay bug fixes. We will have more info to share on this very soon.
tegnap volt időm tolni kicsit, átvettem a vezérlést egy MEC fölött, és úgy lett vége egy körnek, hogy már csak az élt, így kiírta, hogy nyertem. miafasz? :D el se hiszem, XCOM 1-ben ilyenkor szopni kellett mindig, mert az ő körében ért véget mindig a mind control..
Noh, végigtoltam. Nem vagyok büszke magamra, mert nem éppen úgy vezényeltem le a küldit, ahogy a designerek gondolták. Szépen beálltam lesbe az előző terembe (ahol a felállított műház is van), és beküldtem egy arcot, hogy az alienek észrevegyék. Elég volt kétszer megmutatnia magát, a rosszarcúak sorban (de nem egyszerre) jöttek szépen az ajtóhoz, aztán vadkacsalövészet :)
Ha kijön valami mission pack, remélem, lesz valami keményebb kihívás si a felfejlesztettet katonákra mérve.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Első körben amúgy bementem, és lekaszaboltam az első avatart sérülés nélkül, de aztán elmentem aludni, és a következő kezdésnél rögtön elkúrtam az egészet, úgyhogy inkább újrakezdtem egy korábbi mentéstől.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
az avataros reszig 1 db andromedont +1-2 egyebet mind controllozva fogtam fel az osszes lovest majd a killzones sniperek takaritottak,mondjuk a vegen beszoptam azt hittem siman csak 1x jon erosites az osszes teleporterbol es nem siettem avatart gyilkolni :)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Úgy rémlik, a játék figyelmeztet a végjáték megkezdése előtt annak véglegességéről.
.
Nálam csak egy hajótámadás volt, bár én az elején egy vagy két UFO trackinges sötét eseményt is kiiktattam, mert féltem, mi lesz.
És én is bazi későn kezdtem pszilni, de... na, kussolok.
ibi amentia latet
Ami az utolso kuldetest illeti, szolni fog elotte a jatek.
Kecske, jogos hogy okosabban kell jatszani de pl a CTRL-os mozgas el sem lett magyarazva a tutorialban a szintlepesekkel meg hogyan taktikazzak amikor nem latom az emberek XPjet? :D
(ok hogy a rookiek lelonek egy embert es az eleg)
Elkezdtem most nezni egy ilyen fail video sorozatot Commander fokozaton, vannak benne szep dolgok pl a jatek nem jelzi ki egy utvonalnal hogy eszre fognak venni,a 8 HP-s sectoid 2x3 HP elvesztese utan 3HPval szaladgal + full coverben marad flank utan is :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Válaszoljatok egyértelműen.
Az utóbbi küldi előtt kiírta, hogy minden fejlesztés meg fog állni, meg ilyenek. Ebből nekem csak sejthető, de nem egyértelmű, hogy az uccsó küldi.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
OK, köszi. Akkor még elleszek, mert nem fejlesztettem ki még minden páncélt, meg a Psi szakik sem voltak még bevetésen.
Amúgy most ez a játék rövidebbnek tűnik, de lehet, hogy az enemy within exalt szála miatt tűnt hosszabbnak az előző rész. (akkor asszem 62 küldit toltam le a végig, itt tippre a felét, max 2/3-át)
Amúgy úgy alakult, hogy a csapatban végig nem volt heavy karakter, így legalább nem kellett a specifikus fegyverére sokáig költenem. Talán még nincsenek kimaxolva, de most elég gyengének tűnik az osztály.
Nem olyan régen kaptam meg sniperhez a chain shot perket. Elég brutál, mikor megnövelt tárral egy körben 5 alient küld a másvilágra. A ninják kardja az elején még nagyon hasznosnak tűnt, amíg mindenki bénán célzott a csapatból, de mivel a shoti így a végén jobban sebez, így már nem sokban tűnnek ki a tömegből.
A sniper mellett a második kedvenc már a specialista. Szimplán azért, mert a kis repkedő droid nélkül sok dolog nehezebb lenne.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Azert az utolso kuldi kemeny lesz, kell oda a psi teljesen kifejlesztve :)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Érdekes, mert amúgy az egész játék során érzésre kevéssé volt domináns a psi faktor. Az embereimet is még a játék elején max 3-4x sikerült mind controll alá vonni, azóta általában lepattan róluk a próbálkozás, mindenféle shield nélkül is.
Amikor mondjuk egyszer csak megjelent az a fehér hajú kis geci, és még támadásban volt közben két kigyó, egy muton, meg egy gyalogos haverja, akkor elég erősen ment a visszatöltögetés :DD
Azt hittem, jön majd később is, mert amúgy jó kihívás volt, és normális fegyverekkel már nem lett volna olyan súlyos dolog elbánni vele.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Majd valaki emlékeztessen egy év múlva, hogy ezt a topikot vegyem ki az unalmasból! :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
az elmúlt 2-3 hétben nem nagyon folytattam a játékot.
most tartottam ott, hogy elnyúltam tőlük egy kaput.
az ok: eltűnt a narrátor a játékból, de csak a hangja, mert kb ugyanúgy végig kell várnom, hogy elmonja láthatatlanul/hallhatatlanul, amit akar.
szóval mondjuk küldetés elején 5-10 mp-ig figyelem az egyhelyben álldogáló embereimet, mire végre megkapom az irányítást.
hogy ezt most a mod-ok okozták, vagy az alapjáték hibája... tudja a franc eldönteni.
jelenleg hiába kapcsolom ki a modokat, ugyanúgy megmarad ez a hiba, szóval gecijó.
research szövegablakokon kívül azt hiszem lemaradok a játék maradék részében a történetről...
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Subtitles?
ibi amentia latet
azt hiszem nem fogalmaztam elég pontosan. (bár abból, hogy "5-10mp emberfigyelés csupán" lejöhetett volna tán)
szóval se subtitle, se beszéd, se mozgószájú karakterkép, semmi. ahol eddig bármilyen szinten a narrátor volt, most semmi sincs, csak színtiszta üresjárat.
kipróbáltam, indítottam egy teljesen új játékot, itt is ez van.
azt hiszem törlöm a francba az egész játékot, unsubscribe-olom a modokat is, és újratelepítem, mert ez így enyhén szólva bosszantó...
szerk: mondjuk nem érzek túl sok kedvet nulláról kezdeni, így hogy még egyszer se játszottam végig....
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Modok nélkül Verify integrity of game cache, az gyorsabb a letöltés + nulláról újrarakásnál.
A mentéseid megmaradnak.
ibi amentia latet
nos. igen, vszleg az is elég lett volna, de egy kicsit későn juttattad sajnos eszembe, szóval újból leszedve :D másfél-két óra alatt megvolt, szóval túlélhető.
és újra frankó minden yaaaay!
és itt a hibátlan lehetőség, hogy új játék és kiidegeljem magam egy commander - ironman kombinációval.
úgy el fognak picsázni, hogy nagyon :D
szerk: gyorsan elkezdtem tanácsokat olvasni, és ilyenbe botlottam:
így 10-20 óra játék után jó értesülni erről (remélem másnak se tűnt föl, és nem csak én vagyok ilyen vak :D)
kommentek közül meg ez:
tudom, többször is említettétek, hogy a flashbang az egy kötelező és legjobb dolog, de a fentiekkel ezidáig nem olyan nagyon voltam tisztában :D
bár a néha előtörő türelmetlenségemből fakadóan biztos elbukom az első pár játékot, de meglátjuk, remélhetőleg nem vagyok reménytelen :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
ahogy bejön a bázis két flashbang vétel a játék legelején, gecinagy területre hat, megmenti egy körre az egész csapatot kb., nemcsak a spec képességeket felejtik el, meg lövésre ritkán találnak (bár volt hogy lecrittelte a csávómat közben, de egyszer, azon kívül viszont soha nem is találtak el senkit), de közelharcba sem kezdenek, ami külön öröm.
és amint megvan 3 alakváltó hulla, kész az első mimic beacon-öd, ami kvázi cheat kategória, az vmi irgalmatlan durva. ugyanis amíg él az összes ellenfél kötelezően azt támadja, ráadásul használja a covert is basszus. elég nevetséges, sztem nerfelni fogják. ;)
wow, most neztem bele egy videoba a csavo konkretan korbepakolta a mimicet a konnyebb celpontot nyujto embereivel es akkor is azt lottek
És még aid protocol is adhato neki :D
Azert LoS-nel vannak meg mokas dolgok,egy ficko ki akart kerulni egy spotted voros kockat, szepen kihuzza a kurzort az eppen aktualis katona max 2 actionos sarga movement rangebol, majd visszahuzza a sarga terulet egy kockajara ok tiszta a terep.
De ha ugy huzza a kurzort hogy vegigmegy a keken es megall a sargaban nem elhagyva azt akkor mar kurvara nem tiszta :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
igen, mimic beacon-ön én is ledöbbentem, hogy mennyire nevetségesen erős.
flashbang meg így szintén aránytalanul táp, aminek kifejezetten örülök, így hogy frissen fogok belevágni egy jóval keményebb campaign-be.
remélem csak utána nerfelik, hogy végeztem a játékkal :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Vicces ezeket így utólag olvasni. Mimic beacon-t utsó küldire vittem csak magammal (és igen kurva táp és hasznosnak bizonyult) flashbanget meg soha mert gondoltam ennél még a sima gránát is fontosabb nekem :)
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
flashbanget nem fogják nerfelni, max hatósugárra egy picit, pont ugyanezt csinálta uis sima XCOM-ban is.. :) a beacon-re mondjuk ráférne, mert illúzióromboló néha, így ritkán használom csak, kiútként a véletlen dupla pulloknál :)
igen, és elég gyorsan föladtam ezt az ironman mókát, ahogy sejtettem, nem nekem való.
vagy csak az én betegségem, hogy csalásnak érzem, amikor egy mezőre azt mondja a gép, hogy nem riasztja be az alien-eket, és odavezető félúton mégis csak kiszúrnak?
4 rookie-val rámszabadult 1 advent officer, 1 sectoid, 2 sima advent
be lettek flashbang-elve, ennek ellenére (sajnos csak) félcover-ben lévő emberemet critical lövés és leszedték a körükben, utána meg kb másfél képernyő távolságból az overwatch-ot választó sectoid simán leszedte a pár mezőt közelebb mozgó emberemet.
az én szerencsémmel, taktikai képességeimmel, és idegeim kímélése érdekében azt hiszem még most föladom ezt az ironman elképzelést :D
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Volt az odavezeto uton ablak? Azokkal is szeret trukkozni a jatek :)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
nope. lepusztult, nem indusztriális környezet, sima piactér volt. hacsak nem egy pult fölött átugrás közben félrelökött görögdinnye figyelmeztette jelenlétemre őket... ebben az esetben én kérek bocsánatot
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
https://xcom.com/news/en-xcom-2-recruits-anarchys-children-on-march-17
rwurl=https://downloads.2kgames.com/xcom2/blog_images/ac_keyart.jpg
ibi amentia latet
What in the actual Fuck? O.o
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
tegnap volt időm tolni kicsit, átvettem a vezérlést egy MEC fölött, és úgy lett vége egy körnek, hogy már csak az élt, így kiírta, hogy nyertem. miafasz? :D el se hiszem, XCOM 1-ben ilyenkor szopni kellett mindig, mert az ő körében ért véget mindig a mind control..
Noh, végigtoltam. Nem vagyok büszke magamra, mert nem éppen úgy vezényeltem le a küldit, ahogy a designerek gondolták. Szépen beálltam lesbe az előző terembe (ahol a felállított műház is van), és beküldtem egy arcot, hogy az alienek észrevegyék. Elég volt kétszer megmutatnia magát, a rosszarcúak sorban (de nem egyszerre) jöttek szépen az ajtóhoz, aztán vadkacsalövészet :)
Ha kijön valami mission pack, remélem, lesz valami keményebb kihívás si a felfejlesztettet katonákra mérve.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Beismered, hogy kvázi elcsaltad-olcsósítottad az utolsó szakaszt, majd rögtön utána a kihívás hiányára panaszkodsz?
ibi amentia latet
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Szerintem az ilyet azért még mindig spoilerezni kellene.
ibi amentia latet
Erre nem gondoltam, de akkor tessék.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ha ez megnyugtat én az utolso kuldetesben
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut