Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Hogy érted azt, hogy hosszú? Egy spanom 9 óra alatt játszotta végig.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



A Joda?

ibi amentia latet



Én jelentem 2 óránál tartok, azóta hanyagolom az XCOM miatt. ;)



De az a 2 óra megvolt 5 perc alatt.:D

Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.

When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson



9 óra még úgy is lehetetlen ha hanyagolod a side questeket es tomb-okat sem fosztogatsz. Egyszerűen lehetetlen.



Akkor meginterjúvolom holnap.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Just Cause 3
Kicsit félig sültnek érzem. Iszonyú fárasztó a küldetések zöme, a challenge-ekhez sincs semmi kedve az embernek. A JC2 összességében jobb package volt, kidolgozottabb, változatosabb világgal, epikusabb cselekménnyel.

A rendesen átsült fele viszont - ha csak 20 perces adagokban is, de - iszonyatosan fun: a wingsuitos helyváltoztatás remek élmény, a harc pedig tömény élvezet, különös tekintettel a random provokált járműves üldözésekre :D. Ha visszahozzák a sűrített levegős puskát az elődből, szerintem belenyomok még 100+ freeroam órát.



Rise of the Tomb Raidert 100%-ra végigjátszani (tehát mindent összeszedni, kifejleszteni, stb.) kb. 30-35 óra, normál nehézségen. Még nem értem a végére, de 27 óránál járok, nagyjából 4-5 óra játék lehet vissza.
Én elképzelhetőnek tartom, hogy legkönnyebb nehézségen, csak a fő küldetésre koncentrálva végig lehet rohanni rajta 9 óra alatt, de annak az égvilágon semmi értelme.

Respect is not given. It's taken.



Doom 2 No Rest for the Living

Már ezért a szövegért megérte végigvinni:
rwurl=http://i.imgur.com/MUpmcO9.jpg
:D
Egyébként mind a 9 pálya baromi jó volt, simán az egyik legjobb hivatalos kiegészítőcsomag.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



the wolf among us
fantasztikus! neha sajnos annyira belefelejtkeztem a tortenesekbe, hogy elfelejtettem hogy jatek es keson dodge-oltam vagy reagaltam parbeszedre, vagy valami, de fenomenalis ultrakozmikus cucc volt, epic jelenetekkel.(nyilvan tok elfogult vagyok a werewolf tema miatt, de akkor is)

"okey-dokey!"



asszonynak apusnak +1 mese

ibi amentia latet



mikkamakka írta: nyilvan tok elfogult vagyok a werewolf tema miatt

Nyilván? Talán Vietnamban van az egyik legerősebb vérfarkas-közösség, vagy ezt hogy kell érteni?

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Úgy dekódolnám nagy szakértő módon, hogy szereti a vérfarkasokat, amit szerinte annyiszor hangoztatott a fórumon, hogy azt mindenkinek meg kellett már jegyeznie róla.

ShowHide spoiler #

ibi amentia latet



ugy-ugy, ahogy damoqles kollega magyarazza.:)

"okey-dokey!"



Far Cry 3

Az Ubi Humble-ből berántottam. Kellett valami, hogy felvidítson két orrfújás között az emiatt hosszúra nyúlt hétvégén, és ez kiválóan megfelelt. Elég elnagyoltan haladok (mert az kizárt dolog, hogy minden egyes ládát megkeresgéljek), így az északi szigettel nagyjából végeztem is (van még 2-3 outpost, amit azért még elfoglalok, meg talán a reliceket még begyűjtöm, mert azoknak a megtalálása valamennyire izgalmas).
Játékélményileg kicsit olyan érzésem van, mint a Just Cause 2 esetén, csak a léptéke "mikróbb"; nincsenek autópályák és repülő gépek (sem repülő főhős), cserébe minden elérhető messzeségben van a szigeten terepjáróval is, és lehet alaposabban szüttyögni a felszereléssel.
A vadászat-batyukraftolósdi egész kellemes kis kiegészítő elfoglaltságot ad. Két rádiótorony vagy főküldetés közt mókás egy kis kitérőt tenni valamelyik vadászmező felé, és kilőni egy-két vadállatot (vagy csak a bokorban gubbasztva megnézni, hogy a kalózokat hogyan zabálja fel sorban egy tigris).
A fő küldetések is szórakoztatók. A ragazenével aláfestett gandzsaültetvény gyújtogató feladat volt legutóbb, azt eléggé vigyorogva csináltam végig. :)

A játék nálam vásárolgatás közben és a menüben itt-ott ötletszerűen lefagy. Emiatt a kelleténél jobban is megismerkedtem a játék mentési rendszerével (fel is derengett az első Far Cry). Nem túl kellemes, amikor egy ereklyevadászat végeztével eladnám a szajrét, és persze a menüben lefagy a játék, én meg a játék újraindítása után az utolsó 2-3 relicet gyűjthetem be újra. Emiatt rászoktam a manuális mentegetésre, de az is kétélű, mert már fagyott le mentés közben is. :)
(Azt írják, hogy az Uplay overlay kikapcsolása bizonyos fagyásokon segít, majd azt még kipróbálom.)
Van még egy negatív dolog: több óra játék után sem bírom megszokni, hogy a Use gombot mindenhol hosszan kell nyomni. Nem igazán értem, ennek mi haszna van, miért így alakították ki.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



a Use gombot mindenhol hosszan kell nyomni.

gondolom azt hiszik, így interaktívabb.
legutóbb nálam mad max-nél volt így. oké amikor feszegetem a ládát ott nyomogatni a gombot tökjó, de bármihez nyomvatartani értelmetlen szerintem.
főleg ha melee weapon van a kezemben, aminek meg az eldobása hosszú use nyomás,
így többször kerültem olyan helyzetbe, hogy fel akarok mászni egy létrán, vagy vizet akarok tölteni, ehelyett eldobja a fegyót, aztán felveszi, eldobja...

néha a túl egyszerűsítés visszafele sül el

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Agyrém.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Firewatch
Nem tudtam mit várjak tőle, viszont amit nagyjából elképzeltem, ne ez pont nem olyan. :D Valahogy ilyen se füle se farka játék ez. A hangulat, a képivilág és a dialógusok hibátlanok (a szinkronnal együtt), de mégis az egészből hiányzott nekem valami. Nem nagyon tudom megmagyarázni mi, de a végére csak így "meh, ennek is vége van" hangulat fogott el. Kicsit mást vártam volna tőle azért. Kár, teljes áron egyáltalán nem ajánlatos, de valami akcióban azért érdemes lesz beszerezni, mert a végét leszámítva tényleg egy jó kis "journey".



Rise of the Tomb Raider
Szegény ember Uncharted-e még mindig. A végén már röhögtem, hogy a játék felépítése is egy az egyben másolva lett az Uncharted 2-ről. A sztori is feltűnően sok hasonlóságot mutat, na mind1. Amúgy nem rossz. Leszámítva, hogy a végére nevetségesen könnyű, az AI borzalmas, puzzle továbbra is 0 kategória, tomb bár itt már több van, de bonyolultságuk egy faékkel vetekszik. Ettől függetlenül élveztem, mert jól össze lett rakva, de minden eleme innen onnan összeszedett dolog, 0 eredetiséggel.



Factorio.com

Uccso lehetoseg 15 euroert megvenni, mert steamre koltozes utan kb 20 eurora fogdragulni ez a tulelos sandbox gamma (amivel csak a heten toltam vagy 25orat ;)

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=DR01YdFtWFI

Ego, Draco Ordinis Mallei Inquisitor, per auctoritate Digamma Decimatio Duodecies, ultimum exterminatum planetae Stalindromae cum extreme celeritate impero!



Superhot
Pony Island says hello. Nagyon jó a játékmechanika, de 20 euroért ez nagyon kevés sajnos. Nagyon hiányzik belőle valami zene, ezt mondjuk lehet gyorsan orvosolni egy hotline miami soundtrack-el ami 200%-ot dob a játékon. Baromi jó dolgokat is lehet csinálni, csak az a hülye árcédula az ami miatt azt tudom mondani, hogy nem éri meg jelenleg. Fele ennyiért egy jó zenével már nagyon jó vétel lenne.



Desperados

A 12. küldetésig bírtam, ami több, mint ameddig általában elverekszem magamat a "fuck this shit" feeling eléréséig. Néhány évente előkapom, "hátha most sikerül végigvinni" alapon, de nope, hiába imádom a Commandost, ez egyszerűen nem megy. Az ok: egy határ szar a játékmechanika úgy, ahogy van.

Kiszámíthatatlanság a köbön az egész cucc, kurva idegesítő trial and error, annyira, hogy egy idő után egyszerűen nincs kedved visszatérni rá. Kuka, ezúttal asszem véglegesen: hiába vagy szép és hangulatos, Desperados, sajnos a játszhatóság az nincs meg, olyan, mintha valami elmért béta verziót nyüstölne az ember. Ez klasszikus? Hagyjuk már, gyanítom, hogy csak azért szerette a kritika annak idején, mert éppen szerencsés időben jött ki, hiszen milyen dolog az, hogy:

- Valamennyire random HP alapú a sebzés egy real-time tactics játékban, így a fegyverekben egyszerűen nem lehet bízni... persze a legtöbb őr egy lövéssel eltesz láb alól közelről, hogy még rémálmaid is legyenek, miután merészelted használni a fegyvereidet (amikkel egyébként mellé is lehet lőni, ami megint csak remek lenne... egy körökre osztott programban). A kedvencem a feka rabszolga srác keményen beharangozott különleges képessége: tudja kezelni az elfoglalt gatlinget. Mondom hú de, király... aztán találok egy gatlinget, elfoglalom, oda akarok pörkölni a mexikóiaknak, de amin elsütöm, lelőnek a francba. Mellesleg egy csomó ilyen, elsőre frankónak tűnő, valójában azonban nevetségesen rosszul kivitelezett és haszontalan elemmel van tele a játék.

- Elvileg 3D-s a játéktér, ami azt jelenti, hogy remekül lehetne settenkedni a domborzati különbségek miatt, csak sajnos ezt az esetek 75%-ában elfelejtették leprogramozni. A kúszás néha bugos és egyszerűen nem működik - egy helyen nem tudtam hangtalanul kúszva átjutni egy hídon, ezért a teljes addig felépített taktikám borult, így kb. szarakodhattam a borzalmasan fosszar lövöldözéssel egy kis save scumming kíséretében valami értelmes helyett.

- Sok őr egyszerűen nem csak abban a tartományban lát, amiben kijelzi a játék, sőt, hallanak is, viszont arról semmi sem tájékoztat, hogy milyen messzire. Így lehet aztán settenkedni... ja nem, nem lehet.

- MINDEN lassú és körülményes, de annyira, mint a rohadt élet. A kedvencem a dobálás, amivel egyszerűen nem lehet gyorsan dolgozni: a dinamitnak és a kábítógáznak vmi hülye röppályát számol a program, de néha olyan szarul, hogy a doki képes belekúrni az előtte lévő falba a gázt, hogy aztán magát altassa be. Remek.

- Bizonyos őrök máshogyan reagálnak bizonyos fogásokra, amivel alapból semmi baj lenne, sőt, a változatosság gyönyörködtet... de miért nem lehet ezt trial and error nélkül a játékos tudtára adni? Tele van a játék különféle karaktermodellekkel, szóval biztosan meg lehetett volna oldani a dolgot mondjuk a különféle őrök vizuális elkülönítésével. Ezt még használja is a játék... hogy aztán jól átbasszon a palánkon, amikor aztán látod, hogy a tök egyforma őrök tök máshogyan reagálnak ugyanarra.

Borzalmas program, idióták által fejlesztve.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Dust an Elysian tail

3 óra van benne eddig, jó játék, de egyelőre nem túl nehéz és nem is érzem magam úgy bevonva, mint pl. az Ori and the Blind Forest, vagy a Braid esetében.
Fidget for prezident amúgy, nagyon jópofa a karakter.



Far Cry 3

A húsa nagyját megettem, a csontot már nincs kedvem lerágni. Beleharptam inkább a Blood Dragon című másik combba.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Csapasd a Hard Westet western TBS témában.

Non serviam



Egesz jo a Hard West, egyedul azt sajnalom hogy van benne permanens serules, ami kesobb meggyogyul es nemileg erosebb is lesz a karaktered, sajnos olyan rovid minden kampany alig lehet ezt kihasznalni.

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Mégis maradt a Desperados, mivel leküzdöttem egy pályát és képes volt egy új karakter megmenteni az egész játékot. Sanchez pont az a badass motherfucker, akivel végre tempósan lehet teljesíteni a pályákat: az egyetlen, aki normálisan tudja használni a gatling gunt, így pályától függően 20-30 őrt le tudsz vele darálni mindenféle nehézség nélkül, kitakarítja a katonákkal teli épületeket, ráadásul tetten érni is elég nehéz, mert remekül használható álcát is kapott. Teljesen más a játék képe, amióta a bandában van, nem is értem, miért ilyen későn kaptam meg, annyira alapnak tűnik. Ez kb. olyan, mintha green beret nélkül kéne lenyomnod a Commandos első felét, a pofám leszakad.

A küldetések is sokkal jobbak: széftörés, bankrablás, ostrom alatt lévő város, stb., röhej, mintha egy tök másik fejlesztőcsapat munkája lenne. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Igen, Sanchez után elég rendesen felfelé ível a játékélmény. Az utolsó pályák okoznak talán csak igazi fennakadást, de szerencsére leginkább csak a jó időzítés eltalálása és nem bugok és bénaságok miatt.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Én újra a végefelé járok a Rayman Legends-nek, anno Xbox-on kimaxoltam (kivittem :D), nemrég nekiláttam PS4-en is, még 3 világban kell rendet tennem meg aztán kis farmolás. Továbbra is az utóbbi évek legjobb platformerének tartom, zseniális pályatervezéssel és ritmussal. Az Origins pályák a Legends szintjeitől elmaradnak egy kicsit, ezért azokat már nyögvenyelősebb csinálni a végén, de ugyanúgy élvezetesek, csak nem olyan pörgős, pontos ugrásokat igénylő, ritmusos pályák, mint a Legends-é.

Én egy Rayman Karting játékot szeretnék. A settingek adottak, a karakterek is, mindenféle ránk rontó ellenfélből/bombából/kardokból lehetne jobbnál jobb fegyvereket csinálni + ez a gyönyörű már-már festményes stílus és a Mario Kart felköthetné a gatyát. :)

- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!



Minél többet játszok vele, annál kevésbé értem a koncepciót egyébként: Sanchez úgy cipeli a gatling gunt, mint BJ Blazkowicz a legutóbbi Wolfensteinben, kővel a tereptől függően akár látótávon kívülről is ki tud ütni egy őrt fényes nappal, ha körbeveszik, akkor meg egyszerre akár 4-5 katonát is le tud ütni a puskatussal, a ellenfelekkel teli épületek kipucolása meg még exploitolható is (észreveteted magadat, befutsz egy épületbe és várod, hogy utánad menjenek, csak arra kell figyelni, nehogy 3-nál többen jöjjenek utánad, mert az a max, amivel megbirkózik). Minden egyes képessége hasznos, egyetlen hátránya, hogy hangtalanul nem tud ölni + puszta kézzel nem lehet vele agyonverni / agyontökönrúgni senkit, csak leütni, de az is inkább csak pepecselés, hiszen a leütött katonát problémamentesen le tudod szúrni Cooperrel, Sanchez meg egyszerre kettő hullát / leütött csávót tud cipelni.

Egy gyilkológép a csávó, azt a pályát, amin egy hegybe vájt bányát kell megmászni konkrétan úgy csináltam meg, hogy letettem magam mellé a pályáról begyűjthető két gatlinget, beálltam egy olyan helyre, ahonnan a fél térképet látni jól kontrollálhatóan, aztán minden egyes mexikóit lekaszáltam a 300 lőszerrel. Ezzel összehasonlítva a többi karaktert mindenkinek van 1, de inkább kettő nagyon szituációfüggő és pepecselős képessége (Sam kígyója és puskaporos hordója, a doki kabátja és gázos lufija, a hamiskártyás csaj kártyái meg a tükre, a kínai kiscsaj majma, Cooper zenélő órája) és egy rossz mozdulat elég a game overhez. Sanchez? Ha ő a pályán van, kizárt, hogy 1 órán belül ne haljon meg mindenki a 'csába.

Hatalmas poén, de a kiegyensúlyozottságot nem érzem. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!