Mondjuk a NotR a mágusok kihívásgörbéjét eléggé durván alakította az alapjátékhoz képest (mindkét módon végigbűvöltem magam rajta), a karakterfejlesztést is kissé elszúrta a sok kőtábla, és az, hogy magasabb szinteken sokkal több LP kellett a tanuláshoz. Az alapelképzelés nem volt rossz, de a végeredmény nem lett jó. Frankó a NotR nagyon, de azért nem csak javított a alapokon. Elővenni már nyilván nem fogom a szűz verziót, mindhárom kaszttal kitapasztaltam eléggé. A Gothic 2 mindenhogy őrületesen jó RPG.
Zoo írta: Szól valami az Enemy Unknown eredeti kampánya mellett, vagy egyből az Enemy Withinbe érdemes beleugrani? (Tudom, hogy az utóbbi azt bővíti ki.)
EW behoz egy kvázi független új szálat (Exalt), amitől kicsit lesz nehezebb, ellenben némileg változatosabb is.
Emellett behozza a MELD-et, ami szoros timert jelent minden pályán, vagy nem tudod felszedni. Ha nem szeded fel, akkor nincs semmi, ha felszeded, akkor abból építesz MEC-et meg génmanipulált katonákat amik gecidurvák és sokkal könnyebb velük a játék (ez nem spoiler, már a legelső küldiben is kapod), tehát semmiképp ne az alsó két fokozat valamelyikén indítsd. Összességében jóval változatosabb alternatív dolgok vannak csak benne, és könnyebb EW-vel a játék.
Second Wave optionból pedig amint írtam már régebben, az Absolutely Critical és az Aiming Angles must have. Ezekkel írdatlan nagyot szopik aki flankelve van (ellenfél és csapat is), amivel nagyon lecsökken a randomizálás miatti szívás, sokkal taktikusabb a játék. XCOM2-ben egyébként ahogy nézem alapban benne van mindkettő, annyira alapvető.
Same for me I get to the launcher, hit the play button. The little mouse circle spins and it crashes. :( I've also noticed that 2 files always fail to validate when I check.
dekurvajo, a launchernel meghal a jatek probaltam verifyolni le is toltott 2 filet, ugyanugy meghal :D
1 hete meg jo volt...
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Kellett nekem beleasni magam az Xcom subredditbe, aztirjak PSA-ba hogy a fustgranat nem is mukodik, neked kell kezzel beleirni configban mekkora -aim modositot nem szegyellsz :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Dejo hogy mar ketszer toltottem le ezt a fasszopo jatekot ("letoltottem" ergo csinalt egy 38 megas konyvtarat a 25 gigat meg valahova eltette a gecibe) es most mar teljesen uj disk write hibaval szall el meg patcheles kozben
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
jah megoldottam kozben, csak amig a reggeli elso hibat nem oldotta meg a szokasos "exe kompatibilitas win7 mod" addig a delutanra elert harmadikat mar igen
de egyre tobb helyen olvasom hogy a smoke modositot konkretan kihagytak az ini fajlbol :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
minek neked smoke amúgy? defenzív bónusz neked is meg az ellenfélnek is. flash is the way to go, konkrétan első gomb amit megnyomtam, mikor bejött induláskor a bázis, hogy veszek kettőt.
Odaig meg nem jutottam meglatom majd mi lesz.
Azert vannak meg gondok, most pl egy ablak nelkuli 100% ép epulet masik oldalarol szurtak le az emberem :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Már én is tolom pár napja. Kész. Imádom!
=
Amúgy egy bugos xar :D Már volt olyan, hogy az AI szimplán lefagyott, és nem volt hajlandó támadni, aztán meg a csávókám maradt meg a kígyó szorításában szenvedő animációval a pálya végéig. Néha meg csak úgy poénból átmegy slow motionbe az ellenség köre.
A falon átcsapunk lazán a játékmechanika része, úgy tűnik, az viszont kevésbé, hogy egy kétszintes épületben már totál káosz van. Egyszer konkrétan azért töltöttem vissza egy állást, mert nem tudtam megállapítani, hogy hol van az emberem, egyáltalán él-e, hal-e :D
Mondjuk azt nem mondanám, hogy a taktikázásnak olyan sok köze lenne az életszerűséghez. Inkább hátrányt jelent ha megpróbáljuk párhuzamos útvonalon kereszttűzbe fogni a várható ellenfeleket, mert annyit érünk el, hogy egyszerre többen fognak észrevenni. A legjobb, ha igazi no brainer módon megy egy utcában az egész turistacsoport, aztán majd kisegítik egymás a bajban.
Amúgy minden tiszteletem azé, aki ezt képes a pálya közbeni mentés nélkül tolni, mert (a félrekattintás még hagyján) kevés kivételtől eltekintve szvsz eddig mindegyik küldetésben legalább a fele brancs megmurdált volna, ha egyáltalán sikerül a küldi...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ha még csak a fele... tokeletes koronkenti mentesekkel is altalaban utolso vagy azelotti korre sikerult megcsinalni a kuldeteseket tobbnyire
Persze lehet hogy nem alapbol hardon kellett volna kezdeni amig 1x legalabb vegig nem vittem
de valahogy mindig jon valahonnan egy 3 fos osztag azokat 2 kor kinyirni van 8 korod kozben tolts ujra, mozogj elore de ne tul sokat mert ha 2 osztagot huztal be akkor véged :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Én Legend-en tolom, nem nehezebb érezhetően a másodiknál, és már azt bánom, hogy nem Iron Man-t kezdtem.
Ha úgy állsz neki, hogy nem fogod visszatölteni, vagy ne adj isten nem is tudnád, akkor teljesen másképp játszol. pl.
- már kezdésnek veszel flashbang-et, rágyúrsz a mimic beacon-re, etc.
- nem lépsz soha semmilyen körülmények között olyan helyre, ha épp be van húzva valami, amelyik irányból még van minimális esély is behúzni még egyet
- stb.
persze nem lehet meggátolni senkit, hogy call of dutys/amerikai filmes kommandós stílusban tolja, de jelzem, hogy ez egy stratégiai játék. :Đ persze visszatöltögetéssel is lehet szórakoztató, elvégre játék.
ömm. lehet hogy nem figyeltem a tutorial résznél eléggé, de nem tudtam, hogy ki lehet jelölni checkpoint-okat mozgásnál :D (39:45-nél csinálja a jóember)
hogy kell aztat csinálni? :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
CTRL, settingsnél át lehet rakni másra. de nem waypointokat rak, hanem az első akció waypointját csak. bár így is elég hasznos, ha civileket kell kerülgetni. ami a videóiból egyébként tanulságos, hogy közelharcben semmilyen szinten nem gondolkodik, és lopakodásra mennek a rangerek. ami iron manben valahol főleg nem meglepő :D
#elég sok trükköt nyom készségből, régebbi videói alapján tűnt fel egyszercsak, hogy még arra is figyel mindig, hogy lehetőleg szét legyenek osztva a szintlépések egy csatán belül, mindenkire jusson. vmi irdatlan mennyiségű embert felszintez, hogy legyen tartalék ha wipe lenne. de persze nemhogy wipe, de még halál is ritka, pedig pár seasont letolt (1-ben persze, itt asszem ez az első)
No csak azért, mert ha így van, elhúzom még. Van pár dolog, amit nem fejlesztettem ki még / ki sem próbáltam. A PSI harcosaim is most kezdtek nem rég gyakorolni a kamrájukban.
ShowHide spoiler #
Többször is lehet hajó támadás? (nincs turet telepítő szobám, igaz nem is kellett, mert könnyű küldi volt nélküle is, mikor megtámadtak) Ha nem ez az uccsó küldi, amit említettem, akkor szükséges elfoglalni az összes országot majd? (gondolom, nem)
Persze úgy feleljetek, hogy ne spoilerezzétek el, amit nem kell. Köszi ;D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
EW. A Gothic 2-t se nagyon játsszuk már a NotR nélkül, hacsak nem a rövidebb játékidő és szegényesebb tartalom a cél.
ibi amentia latet
OFF
Mondjuk a NotR a mágusok kihívásgörbéjét eléggé durván alakította az alapjátékhoz képest (mindkét módon végigbűvöltem magam rajta), a karakterfejlesztést is kissé elszúrta a sok kőtábla, és az, hogy magasabb szinteken sokkal több LP kellett a tanuláshoz. Az alapelképzelés nem volt rossz, de a végeredmény nem lett jó. Frankó a NotR nagyon, de azért nem csak javított a alapokon. Elővenni már nyilván nem fogom a szűz verziót, mindhárom kaszttal kitapasztaltam eléggé. A Gothic 2 mindenhogy őrületesen jó RPG.
Sors bona, nihil aliud.
Csak úgy heti rendszerességgel. Hogy jön ez ide?
A pókerhez ész (is) kell.
Non serviam
Új XCOM-ot csak EW-vel játssz, nekem ezt javasolták. Nem volt rossz, de azért szar volt. Na nem. Elment. A Long War mod viszont fura.
Non serviam
Követelem vissza az idézést!
Non serviam
rwurl=http://i.imgur.com/wvzSG8A.gif
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Ugye, hegy ugye? Meg random hisztis .gifek is jöhetnek, hadd dolgozzanak a modok, úgyis mindjárt hétvége.
Non serviam
EW behoz egy kvázi független új szálat (Exalt), amitől kicsit lesz nehezebb, ellenben némileg változatosabb is.
Emellett behozza a MELD-et, ami szoros timert jelent minden pályán, vagy nem tudod felszedni. Ha nem szeded fel, akkor nincs semmi, ha felszeded, akkor abból építesz MEC-et meg génmanipulált katonákat amik gecidurvák és sokkal könnyebb velük a játék (ez nem spoiler, már a legelső küldiben is kapod), tehát semmiképp ne az alsó két fokozat valamelyikén indítsd. Összességében jóval változatosabb alternatív dolgok vannak csak benne, és könnyebb EW-vel a játék.
Second Wave optionból pedig amint írtam már régebben, az Absolutely Critical és az Aiming Angles must have. Ezekkel írdatlan nagyot szopik aki flankelve van (ellenfél és csapat is), amivel nagyon lecsökken a randomizálás miatti szívás, sokkal taktikusabb a játék. XCOM2-ben egyébként ahogy nézem alapban benne van mindkettő, annyira alapvető.
újrakezdem nehezebb fokozaton, de ettől függetlenül.. gecijó ez a játék!!! :DD
plusz az alábbi három modot tudom javasolni, extra igényesek (i.e. balanszosak és további változatosságot adnak):
https://xcom.com/news/en-long-war-studios-preparing-three-xcom-2-mods-for-launch
Na itt a moddolt centurion, azaz néha vezér a mutonoknak, vezér nekünk, a két mod együtt szinte full balance! :)
rwurl=http://i.imgur.com/hqK8Zbr.jpg
dekurvajo, a launchernel meghal a jatek probaltam verifyolni le is toltott 2 filet, ugyanugy meghal :D
1 hete meg jo volt...
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Kellett nekem beleasni magam az Xcom subredditbe, aztirjak PSA-ba hogy a fustgranat nem is mukodik, neked kell kezzel beleirni configban mekkora -aim modositot nem szegyellsz :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Dejo hogy mar ketszer toltottem le ezt a fasszopo jatekot ("letoltottem" ergo csinalt egy 38 megas konyvtarat a 25 gigat meg valahova eltette a gecibe) es most mar teljesen uj disk write hibaval szall el meg patcheles kozben
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
nekem működik és amúgy kurvajó! :P
bár most kicsit megütött ez a 90 napos excavation cost a harmadik szinthez, mennyibe fog kerülni basszus akkor a négyes?!?? o_O
jah megoldottam kozben, csak amig a reggeli elso hibat nem oldotta meg a szokasos "exe kompatibilitas win7 mod" addig a delutanra elert harmadikat mar igen
de egyre tobb helyen olvasom hogy a smoke modositot konkretan kihagytak az ini fajlbol :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Odaig meg nem jutottam meglatom majd mi lesz.
Azert vannak meg gondok, most pl egy ablak nelkuli 100% ép epulet masik oldalarol szurtak le az emberem :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Feature, not a bug.
Non serviam
Ez melyik csodás filmből van? :D
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
Már én is tolom pár napja. Kész. Imádom!
=
Amúgy egy bugos xar :D Már volt olyan, hogy az AI szimplán lefagyott, és nem volt hajlandó támadni, aztán meg a csávókám maradt meg a kígyó szorításában szenvedő animációval a pálya végéig. Néha meg csak úgy poénból átmegy slow motionbe az ellenség köre.
A falon átcsapunk lazán a játékmechanika része, úgy tűnik, az viszont kevésbé, hogy egy kétszintes épületben már totál káosz van. Egyszer konkrétan azért töltöttem vissza egy állást, mert nem tudtam megállapítani, hogy hol van az emberem, egyáltalán él-e, hal-e :D
Mondjuk azt nem mondanám, hogy a taktikázásnak olyan sok köze lenne az életszerűséghez. Inkább hátrányt jelent ha megpróbáljuk párhuzamos útvonalon kereszttűzbe fogni a várható ellenfeleket, mert annyit érünk el, hogy egyszerre többen fognak észrevenni. A legjobb, ha igazi no brainer módon megy egy utcában az egész turistacsoport, aztán majd kisegítik egymás a bajban.
Amúgy minden tiszteletem azé, aki ezt képes a pálya közbeni mentés nélkül tolni, mert (a félrekattintás még hagyján) kevés kivételtől eltekintve szvsz eddig mindegyik küldetésben legalább a fele brancs megmurdált volna, ha egyáltalán sikerül a küldi...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Próbáltad, hogy betolsz előtte egy kis fehérje turmixot, vagy az az agyra nem hat, és ez lehet a gond az utolsó bekezdésben? :D
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Ha még csak a fele... tokeletes koronkenti mentesekkel is altalaban utolso vagy azelotti korre sikerult megcsinalni a kuldeteseket tobbnyire
Persze lehet hogy nem alapbol hardon kellett volna kezdeni amig 1x legalabb vegig nem vittem
de valahogy mindig jon valahonnan egy 3 fos osztag azokat 2 kor kinyirni van 8 korod kozben tolts ujra, mozogj elore de ne tul sokat mert ha 2 osztagot huztal be akkor véged :D
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=623425061&searchtext=ayy
:D :D :D
Annyit nem tudtál megoldani, hogy a síró Obiván Lúkot rakd be avatarnak, aztán te dumálsz...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én Legend-en tolom, nem nehezebb érezhetően a másodiknál, és már azt bánom, hogy nem Iron Man-t kezdtem.
Ha úgy állsz neki, hogy nem fogod visszatölteni, vagy ne adj isten nem is tudnád, akkor teljesen másképp játszol. pl.
- már kezdésnek veszel flashbang-et, rágyúrsz a mimic beacon-re, etc.
- nem lépsz soha semmilyen körülmények között olyan helyre, ha épp be van húzva valami, amelyik irányból még van minimális esély is behúzni még egyet
- stb.
persze nem lehet meggátolni senkit, hogy call of dutys/amerikai filmes kommandós stílusban tolja, de jelzem, hogy ez egy stratégiai játék. :Đ persze visszatöltögetéssel is lehet szórakoztató, elvégre játék.
Tessék egy legend ironman live streames játszás, community által beküldött pre-designolt karakterekkel, a három longwar studios moddal (azaz enabled muton commanderrel):
https://www.youtube.com/watch?v=5UIMUXt5gPs&index=1&list=PLj_Goi54wf0f2XYwenlNTbLJH7P3LiiDS
ömm. lehet hogy nem figyeltem a tutorial résznél eléggé, de nem tudtam, hogy ki lehet jelölni checkpoint-okat mozgásnál :D (39:45-nél csinálja a jóember)
hogy kell aztat csinálni? :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
CTRL, settingsnél át lehet rakni másra. de nem waypointokat rak, hanem az első akció waypointját csak. bár így is elég hasznos, ha civileket kell kerülgetni. ami a videóiból egyébként tanulságos, hogy közelharcben semmilyen szinten nem gondolkodik, és lopakodásra mennek a rangerek. ami iron manben valahol főleg nem meglepő :D
#elég sok trükköt nyom készségből, régebbi videói alapján tűnt fel egyszercsak, hogy még arra is figyel mindig, hogy lehetőleg szét legyenek osztva a szintlépések egy csatán belül, mindenkire jusson. vmi irdatlan mennyiségű embert felszintez, hogy legyen tartalék ha wipe lenne. de persze nemhogy wipe, de még halál is ritka, pedig pár seasont letolt (1-ben persze, itt asszem ez az első)
http://steamed.kotaku.com/modder-is-trying-to-make-xcom-2s-snake-ladies-...
Interview: Firaxis’ Jake Solomon On What Went Right And Wrong With XCOM 2
ibi amentia latet
Akarom kérdezni, miután:
már az uccsó misön következik?
No csak azért, mert ha így van, elhúzom még. Van pár dolog, amit nem fejlesztettem ki még / ki sem próbáltam. A PSI harcosaim is most kezdtek nem rég gyakorolni a kamrájukban.
Persze úgy feleljetek, hogy ne spoilerezzétek el, amit nem kell. Köszi ;D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."