A 8- és 16-bites korszakot idéző platformerek és hasonló "pixeles" retro projektek, gondolom többeteknek is a könyökén jön már ki... Szerencsénkre egy tokiói úriember gondol a Playstation 1 "low-poly" modelleinek kedvelőire is, és egy horrorjáték keretein belül próbálja rekreálni a nosztalgikus érzést, ami elmondása szerint nem csak a "grafikára", hanem a képkockasebességre és a felbontásra is ugyanúgy ki fog terjedni. De ha nem hisztek nekem, alant mozgásban is megcsodálhatjátok a Back in 1995-t.
Back in 1995 ízelítő - Bezzeg régen!
#1 - 2015.04.19 - 13:15,v
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Van amit nem kéne bolygatni, mert csak az igénytelenség jut róla az eszembe 2015-ben. Még csak nem is artos, mint a pixelgrafikás indie-k...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
sztem is ocsmany
covfefe
A fejlesztő úr elfelejti azt, hogy a 95-02 cuccokkal azért játszik az ember, mert anno már megvolt, és elnézi neki a hibáit, ha viszont nincs nosztalgia faktor... Pl nekem anno kimaradt a Full Throttle. Pár éve felraktam, de nem jött be nagyon a kezdetleges grafója, míg a régen is nyüstölt DotT ma is oké a szememben.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Szerintem a Full Throttle most is szép, és az irányítása is jó (2007-ig kimaradt nekem), de a kezdetleges 3D-t gyanakodva figyeltük (lásd Alone in the Dark), és érdekességként fogadtuk el a szép 2D mellett.
Mellesleg az olyan '96-os nagyágyúk, mint a Super Mario 64, a Crash Bandicoot vagy a Tomb Raider ezerszer jobban néznek ki, egyáltlaán nem riaszt el a grafika. (Játszottam őket a közelmúltban full HD kijelzőn, az első kettőt életemben először.)
Sors bona, nihil aliud.
TR1 kurvajó még most is minden szempontból, jól öregedett. Ráadásul asszem be lehet mókolni alá a nagyfelbontást és az aliasingot is glide wrapperral.
Ha lenne rá időm, simán évente végigjátszanám... Bár szerintem az Anniversary is bitang jó lett.
Ez a szar meg csak szimplán szar.
Nekem csak annyi a bajom a Tomb Raiderrel, hogy az új monitoromon csak ablakban fut, úgy meg bélyegméretű, játszhatatlan. Teljes képernyőre téve ugyanis feketséget kapok, de több más DOSBoxot használó GOG-os játékban is. Sajnos félbe is kellett hagynom miatta tavaly :(
(Bár psishock akkor adott egy "hátha" tippet, de akkor hetekig nem volt időm kipróbálni, azóta meg visszakeresni. Ennyit az elszántságomról.)
Sors bona, nihil aliud.
Volt idő, mikor a TR1-et én is szinte évente végigjátszottam. Talán ez volt egyetlen játék, amit többször újrajátszottam (elejétől a végéig.) Ez a fenti grafika meg akkor is gáz. Ha egy full interaktív világ lenne, minden épületében bejárható gta 4 nagyságú világgal, még akkor meggondolnám, hogy játsszak e vele.