Szerintem már csak azon múlik, hogy az engine fejlesztésénél prioritás volt-e. Nem tudom, hogy a ruszkik anno sajátot írtak, vagy kukázták valahonnan, de úgy tűnik, vagy egyszerűen elavult, vagy anno lebecsülték a szükségességét/vagy még inkább féltek belevágni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
CPU idő nagy részét a render pipeline és az AI (bármilyen fapados is, még az A* is) viszi el. Előbbit tipikusan nem tudják szálakra szedni, utóbbit meg a legtöbbb fejlesztő még game loopra is alig képes lebontani, így egy határozott NOPE a válasz. Ha külön rakják a hangokat, a network kódot, annak már örülnek mint majom a farkának. ;)
WoT-nál - mivel tipikus szerver side vezérlésű multi - AI egyáltalán nincs kliens oldalon, így marad a grafika. Szal nem is nagyon van mit bontani. Mondjuk WoT nem az a grafikai sziont, ahol bárki is givelne egy kósza fuckot, hogy hány processzoron fut.. :D
Ok, jobban értesz hozzá, de olyat azért már láttam, hogy elég szépen beterheli mind a 4 magot. Persze, ha azt mondod, hogy ilyenkor direkt egy benchmarkal pörgeti a másik 3 magot, hogy látszódjon a dolgozás, akkor nem szóltam;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Alig van néhány játék, ami ki tudná pörgetni az i7-esemet maxon. Civ: Beyond Earth volt az első, ami - szigorúan csak betöltés alatt, néhány másodpercre - képes volt 100%-ra hajtani. Semmi más. BF4-et meg hardline-t nem próbáltam, azok a tesztek alapján szintén nem képesek rá, de jobban hajtják a magokat, mint a korábbi frostbite cuccok.
Mondjuk tény, hogy fejlődnek a játékok, de sok dolog van még, amit képtelenek, vagy lusták átírni igazán többszálassá. Lásd anno mekkora szenvedés volt a PS3-ra való optimalizálásoknál. Nem véletlen, hogy az új konzolokban nem duplázták a magok számát. Asszem akkor kollektívan sikítva szúrnák magukat tökön az AAA-játékfejlesztők.
Ez esetben beláthatod, hogy nincs is ilyen jó procira szükséged. Cseréljünk, odaadom az i5-öt, és az enyém támogatja a virtualizációt is, úgyhogy no para ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
érdekes, hogy ezt mondod, mert WoT esetében pont el tudnám képzelni, hogy ha sokat pampognak emiatt, akkor meglépnék akár ezt is, elvégre szlávok, kis vodka után lehet beeshet egy ilyen 5let élesbe, who gives a fuck comrade ;D
Mondjuk MMO-k tipikusan egy szálon CPU-intenzívek, ha megjelenik 1-200 karakter a képernyőn, mert épp raid van. Anno ezért is dobtam az A8-as APU-mat, mert 0.5fps-t produkált a gép. i7-essel 20-50fps ugyanott. Viccelődik is mindenki world bossoknál, hogy hé, még 20 fps-sel megy a játék, akkor tuti van még hely!
Szerintem már csak azon múlik, hogy az engine fejlesztésénél prioritás volt-e. Nem tudom, hogy a ruszkik anno sajátot írtak, vagy kukázták valahonnan, de úgy tűnik, vagy egyszerűen elavult, vagy anno lebecsülték a szükségességét/vagy még inkább féltek belevágni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Továbbra is BS. Mindenesetre nagyon jót röhögtem rajta. XD
CPU idő nagy részét a render pipeline és az AI (bármilyen fapados is, még az A* is) viszi el. Előbbit tipikusan nem tudják szálakra szedni, utóbbit meg a legtöbbb fejlesztő még game loopra is alig képes lebontani, így egy határozott NOPE a válasz. Ha külön rakják a hangokat, a network kódot, annak már örülnek mint majom a farkának. ;)
WoT-nál - mivel tipikus szerver side vezérlésű multi - AI egyáltalán nincs kliens oldalon, így marad a grafika. Szal nem is nagyon van mit bontani. Mondjuk WoT nem az a grafikai sziont, ahol bárki is givelne egy kósza fuckot, hogy hány processzoron fut.. :D
Vótmá?
Ok, jobban értesz hozzá, de olyat azért már láttam, hogy elég szépen beterheli mind a 4 magot. Persze, ha azt mondod, hogy ilyenkor direkt egy benchmarkal pörgeti a másik 3 magot, hogy látszódjon a dolgozás, akkor nem szóltam;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Alig van néhány játék, ami ki tudná pörgetni az i7-esemet maxon. Civ: Beyond Earth volt az első, ami - szigorúan csak betöltés alatt, néhány másodpercre - képes volt 100%-ra hajtani. Semmi más. BF4-et meg hardline-t nem próbáltam, azok a tesztek alapján szintén nem képesek rá, de jobban hajtják a magokat, mint a korábbi frostbite cuccok.
Mondjuk tény, hogy fejlődnek a játékok, de sok dolog van még, amit képtelenek, vagy lusták átírni igazán többszálassá. Lásd anno mekkora szenvedés volt a PS3-ra való optimalizálásoknál. Nem véletlen, hogy az új konzolokban nem duplázták a magok számát. Asszem akkor kollektívan sikítva szúrnák magukat tökön az AAA-játékfejlesztők.
Ez esetben beláthatod, hogy nincs is ilyen jó procira szükséged. Cseréljünk, odaadom az i5-öt, és az enyém támogatja a virtualizációt is, úgyhogy no para ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
:D
Hirtelen be akartam írni, hogy százért adom... de a boltban már 110, szóval legyen annyi. :D
Ha beszámítod ugyanennyiért, az i5-öt, ám legyen.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
The Book of Annoyance (kb amolyan worst customer experiences leirasok)
http://www.actsofgord.com/Annoy/chapter01.php
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
hosszu de en jot rohogtem rajta ;)
Ego, Draco Ordinis Mallei Inquisitor, per auctoritate Digamma Decimatio Duodecies, ultimum exterminatum planetae Stalindromae cum extreme celeritate impero!
érdekes, hogy ezt mondod, mert WoT esetében pont el tudnám képzelni, hogy ha sokat pampognak emiatt, akkor meglépnék akár ezt is, elvégre szlávok, kis vodka után lehet beeshet egy ilyen 5let élesbe, who gives a fuck comrade ;D
Mondjuk MMO-k tipikusan egy szálon CPU-intenzívek, ha megjelenik 1-200 karakter a képernyőn, mert épp raid van. Anno ezért is dobtam az A8-as APU-mat, mert 0.5fps-t produkált a gép. i7-essel 20-50fps ugyanott. Viccelődik is mindenki world bossoknál, hogy hé, még 20 fps-sel megy a játék, akkor tuti van még hely!
Gyakori probléma lehetett ha tábla is készült :-)
És, tud?
wtf did I just watch :D
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
gerinctörés
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
;-)
megjött a segítség
http://444.hu/2016/01/31/megvaltoztatta-a-nevet-egy-kanadai-ferfi-csak-hogy-szettrollkodhasson-egy-idokozi-valasztast
Az utolsó bekezdés kiadja :D
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Női verzió:
mivel erosen horcsogparti vagyok, ezert most kiutalok egy veseleverest a kis lotyonak. ha talalkozunk, meg is kapja.
covfefe
amúgy tengerimalac
az hori, nem cocus
covfefe
Alapból megadnám minden fajta állatkínzásra, ugyan akkor felvetül a kérdés, hogy a kisérletező és vadász ösztönt hol élje ki a gyermek? ;)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ettől csak a sötétben fog világítani, ami egyébként nagyon hasznos.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw