Meglepő módon jó, pedig a bemutató videók alapján nem borítékoltam volna. Van ugyan néhány olyan eleme, amire a fejemet csóválva azt mondom, hogy jó lett volna, ha kidolgozzák és kapunk egy igazán remek játékot, de hogy dizájneri döntés vagy tőkehiány miatt alakult-e így, azt nem tudom. Végső soron mindegy is.
Ha van rá érdeklődés, rittyentek róla pár sort a napokban.
Mert rájöttem, hogy már rég kint a teljes.
Teljesen jó, az a klasszik ami sok éve hiányzott, főleg PC-ről.
Szóval aki régen szerette az ilyet, annak nagy boldogság ez ! :)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Homeworld: Deserts of Kharak
Egyelőre csak annyit szeretnék mondani, hogy OK, hogy a soundtrack 115 számos, de azok átlag cca 1 percesek. Összesen 187 perc az egész. De jó.
Ja és nincs borderless windowed, se 21:9 támogatás. (Remastered-ben volt!)
Előrebocsátom hogy nem játszottam a Homeworlddel, ezért ahoz nem tudom hasonlítani. A single player kampányhoz tudok hozzászólni, ahoz se végig még.
Adva van egy mobil bázisunk, konkrétan egy lánctalpas sivatagi anyahajó, ami egységeket tud gyártani, repülőket indítani, és variálni a rendszereit (pl. leveszek kicsit a javításról és átrakom a távolsági lövegekre mert egy kilométerre matat az ellen).
Adva van továbbá nagyon véges mennyiségű nyersanyag. Ezeket kicsi védtelen és ízletes egységekkel bányászhatjuk, amik vagy az anyahajóra vagy egy kisegítő egységre hordják haza. Ebből gyártjuk az újabb egységeket is, és ebből fejlesztünk.
Fontos valamennyire vigyázni a meglevő egységekre (jönnek velünk küldetésről küldetésre tovább), részint mert kevés rájuk a nyersanyag, részint mert szintet lépnek és egész tűrhető bónuszokat kapnak. Ez nem könnyű, mert elég könnyen halnak...
Fontos a pozícionálás, bónuszt kap aki magaslatról lő, illetve nem lőhetek ha eltakarja előlem a célpontot egy dűne. Továbbá a nagyobb egységek csak lankásabb akadályokra tudnak felkaptatni, az anyahajó szinte csak sík terepet bír.
Van pár egész fantáziadús egység: pl. a kisegítő ami nem lő számottevően nagyot, de javítja a többit illetve fel tudja venni a nyersanyagot az anyahajó helyett, plusz ki lehet fejleszteni hogy légvédelmi rakétája is legyen... Vagy amelyik szintén alig lő de tornyokat, aknákat tud telepíteni. Az is érdekes, hogy a nyersanyagokat roncsokból nyerjük ki, amiket gyakran ehez fel kell tárni robbanóanyaggal (a betakarító autócskáinknál van ilyen), és amíg fel nem nyitottuk a roncs összes rétegét, csak a nyersanyag egy részéhez férünk hozzá (illetve legbelül vannak extra technológiák olykor a kampányban). Egész picitől hatalmasig vannak amúgy egységek de az igazán nagyokat én még nem kaptam meg.
A sztori eddig hangulatos.
A zene nekem is nagyon tetszik.
Az irányítás picit szokatlan, az egységek gyakran nem azonnal csinálják amit mondok nekik, hanem pl. megipszilonozik a páncélautó mielőtt nekiindulna, a légicsapás következő hulláma olykor késik mert nem tudnak leszállni a gépek újratöltésre a másiktól, stb.
Az első epizód inkább amolyan felvezetésnek tűnik, de sikerült elkapni a figyelmemet. A helyszín és a sztori elég hétköznapinak tűnik, de azért előre van vetítve, hogy ez nem lesz ám a végig így. Egyelőre csak annyi látszik, hogy egy megszokottan ábrázolt amerikai középsulis képre van rádobva némi nem annyira hétköznapi sztorimag, meg a főhős különleges képessége.
Ez nem más mint az idő visszatekerése. Emiatt végre nincs olyan érzésem, mint a Telltale cuccainál, hogy minden döntésnél kimaradok valamiből. Csak visszacsévélem az A válasz után, és megnézem a B-t is. Cserébe mondjuk az újrajátszhatóság sérül valamicskét, de az amúgy is csak akkora, mint mondjuk egy film esetében.
Jópofa, hogy rengeteg dolgot meg lehet nézni, mindegyikről van egy-két gondolata a főhősnek. Egy csomó minden ezekből derül ki, szépen árnyalják a helyszínt, a karaktereket, a kapcsolatokat és a sztorit is.
A grafika, a vizuális rendezés lazán kenterbe veri a Telltale legjobbjait, és ügyes a zeneválasztás is. Minden audiovizuális inger szépen csendben hat az emberre, ahogyan kell. Dontnodék ügyesen játszanak az érzelmi húrokon is, a döntések emiatt még akkor sem mindig egyszerűek, ha amúgy jelentéktelen(nek tűnő) helyzetekről van is szó (és az idő visszatekerésnek hála, láttuk, hogy mi történik mindkét esetben).
Kíváncsi vagyok, hova fajul ez az egész. A következő akcióban bezsákolom a többi részt.
A Life Is Strange legerősebb pontjai kétség kívül az interakció, a környezeti részletgazdagság, a rendkívül jól eltalált zeneszerzői és licenszelt muzsika, az epizód befejezések, az egyre inkább növekvő érzelmi faktor.. És a játék azon befejezése, ahol a Foals - Spanish Sahara szól. Ezek mellett még a közhelyes, gyerekes párbeszédeket is képes voltam elnézni. Csatlakozom a többiekhez, mindenféleképpen ajánlott végigjátszani!
By the way...
Akinek tetszett a Life Is Strange, annak ajánlom az Oxenfree című nemrég megjelent darabot is.
Ex-Telltale Games fejlsztők kalandjátéka, misztikus szellemtörténet finom horror elemekkel. A LiS-hez hasonlóan ugyancsak "coming of age" tinikről szól, választható dialógusokkal, a misztika pedig ott kezdődik, hogy egy magányos szigeten, laza iszogatós tábortüzes estén sikeresen megnyitnak egy hasadékot (a főhős hordozható rádióján keresztül, ami amúgy az egyik központi játékelem), és szabadjára bocsátanak egy szellemet, ami aztán elindítja a mindfuck lavinát. Ami igazán tetszik benne a rugalmas párbeszédrendszer mellett (beszélgetés közben nem áll le a játékmenet, folyamatosan mozoghatunk és roppant egyszerűen választhatunk a lehetséges reakciók közül), hogy a klisés horrormozi hátteret karakterépítésre is felhasználják a folyamatosan kommunikáló szereplőkkel.
A LiS mellett egyébként leginkább a Kentucky Route Zero-ra emlékeztet látványban/hangulatban ami egy óriási pozitívum, valamint remek elektronikus zeneszerzői soundtrack-et is kapott:
Kösz az emlékeztetőt! Ez a játék már az első tízerével felkeltette az érdeklődésemet, csak azóta nem ért több impulzus:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zGwz4ovskx4
Felteszem a listámra.
Na most fejeztem be. Állati hangulatos volt a kampány! Ezek után muszáj nekiesni a Homeworldnek elölről :-) Amúgy igaza van TotalBisquitnek, a kampányon kívül nem sokat lehet kezdeni vele, így teljes áron nem feltétlenül éri meg, érdemes lehet leárazást várni. Mindazonáltal a grafika tetszett, és a zeneszerző díjakat érdemel. Szokatlan (sok Starcraftet játszom, biztos azért) hogy az egységeknek tehetetlensége van - fontos a mikrózás, de elég nehéz, mert nem pöccre mozognak... a galsian egységek itt pici előnyben vannak a légpárnáikkal, nem kell akkora ívben kanyarodniuk, meg ipszilonozniuk, mint a kerekes Koalíciós járműveknek. A légierő irányítása is nehezen megszokható, de így is imádtam: volt hogy azért pazaroltam el a drága vadászokat mert annyira jól esik újabb és újabb légicsapásokat mérni a célpontokra :-)
Még ennyi év után is kurva jó cucc... de az Icon of Sint egyszerűen nem tudom megcsinálni ultra-violence-en (csak a save scumming működik, mert tökre random, hogy mikor viszi be az autoaim a rakétát), mocskos szar egy pálya, szóval I give up. Sandy Petersen legyen átkozott! :D
Szerk: Egyébként érdekes egy pálya ez, mert tökre random, hogy mit dobál eléd a gép: lehet, hogy egy pinky fog rád várni a liftek tetején lévő konzolnál, de az is lehet, hogy egy archvile... utóbbi esetben természetesen restartolhatod is a mapot, szóval máris cseszheted, pedig semmit sem rontottál el. :D Aki ezt meg tudja csinálni save scumming nélkül, annak taps, kötélidegei vannak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Homeworld (remastered)
Most először játszottam vele, a Kharak meghozta a kedvemet - de a tutorialnál abbahagytam. Állati nehézkes a kezelés :-( Majd később nekifutok még egyszer, hátha megszokom.
Mars: War logs
Még mindíg jó. Ezúttal a tábornok oldalát választottam, és talán még jobb is volt a történet. Állati antipatikus pedig a csávó, de kellemeset csalódtam (Nem benne, a történetben. Politikusnak akkor hiszek ha ló legel a sírján, de messze nem fekete-fehér a két oldal).
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Jóféle puzzle játék, felfedezéssel kombinálva. Gyakorlatilag végig az a feladat, hogy egy vonalat kell terelgetni A-ból B-be egy rácsfelületen úgy, hogy a vonal saját magával ne találkozzon. Ennyi. A többi a körülményeken múlik, a szabályokat a játék beszéd nélkül, példákon keresztül közli, szóval sok esetben az lesz az akadály, hogy rá kell jönni, hogy mi is a szabály.
Puzzle rajongóknak ajánlom. Engem nagyon beszippantott. :)
Dang, nagyon durván nyomják. Az, hogy hogyan kell megcsinálni, nem gond, de egyszerűen nem tudom 100%-ra belőni azt a rohadt rakétát, kb. fél napig kéne gyakorolni god mode-dal csak azért, hogy mindig menjen. Ja és persze egy csomószor van pechem is, mert bekapok egy archvile-t mindjárt az elején. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ZSENIÁLIS! :D Magam sem érteném hogy lehetne ilyet mondani egy pónisziget nevű játékra, de a cím ne tévesszen meg senkit... Ahogy maga a játék sem.. ;) Egyéb mást mondani róla nagy spoiler lenne, így csak annyi, hogy akinek mondjuk bejött az Undertale, az ezt se hagyja ki. Rövid, de mindfuck a köbön! :)
Nem ismertem azt, gyorsan utánaolvastam, és végülis annyiban hasonlít, hogy a játék nem csupán annyit rejt amennyit a főmenüben, vagy a plakátján látsz. De ennyi. Nem fordul át horrorba (sötétnek sötét, hangulatilag talán egy feszültebb creepypasta-hoz lehetne hasonlítani), és a játék lényegét már a Steam ismertetőjében elárulja a fejlesztő: "Pony Island is a suspense puzzle game in disguise. It is not a game about ponies." Sokkal inkább a negyedik falat töri, ezért hasonlítottam az Undertale-hez, a "meta" meg a játék közben sokkal nagyobb értelmet nyer.
Grip - Early Access
Tegnap jelent meg és amint megláttam egyből meg is vettem. Early acces ide vagy oda, ez a Rollcage szellemi örököse és omg de kurva jó lesz ha elkészül. Vannak hibák és az autó irányítása se az igazi, plusz egy kis bukkanó is képes keresztbefordítani ami nagyon frusztráló és még az optimalizáció sincs a toppon, de húúúhhhh de kurva jó lesz ez! A potenciál nagyon benne van és én már most is baromira élveztem azt a szűk 1 órát amit elvertem vele. Lévén 1 pálya van teljesen kész meg 1 aréna úgy ahogy, sok content nincs, de majd jönnek szép lassan az update-ek. Aki imádta annó a Rollcage-et annak nagyon ajánlom. Ha nem is most, de mindenképp figyelésre méltó darab!
Játszogatom már nyár óta, ahogy éppen időm és kedvem jutott rá. Ma értem a végére. Alapvetően érdekes a sztori, jók a szinkronok, szép a játék megjelenése, de valahogy értelmes játékmenetet nem sikerült mögé rakni. Pedig ebben a szellemes felállásban lett volna potenciál bőven.
Több szót nem is érdemel. Ha valakit érdekel a történet, annak YouTube-végigjátszást javaslok.
Szebb, változatosabb, és hosszabb folytatása lett a 2013-as rebootnak. A grafika elképesztően gyönyorű, a harcrendszer nagyon élvezetes és végre több puzzle feladatot is kaptunk. Összegezve ezt tartom az eddig sok részt megélt sorozat legkiforrottabb, legjobb darabjának. Egyetlen negatívum talán a sablonos történet, de a játékmenet és a hangulat mindenért kárpótol. Minden percét élveztem a játéknak ami nem kis teljesítmény a hosszára való tekintettel.
Szóval ajánlom mindenkinek aki szereti a sorozatot, de annak is aki egy nagyon részlet gazdag és igényes játékra vágyik mert boritékolható hogy az év egyik legjobb pc játékát tisztelhetjük benne.
Hard West
Meglepő módon jó, pedig a bemutató videók alapján nem borítékoltam volna. Van ugyan néhány olyan eleme, amire a fejemet csóválva azt mondom, hogy jó lett volna, ha kidolgozzák és kapunk egy igazán remek játékot, de hogy dizájneri döntés vagy tőkehiány miatt alakult-e így, azt nem tudom. Végső soron mindegy is.
Ha van rá érdeklődés, rittyentek róla pár sort a napokban.
Non serviam
Érdekesnek tűnik, de ezt tényleg rossz hallgatni.
Bezzeg a jó öreg Chrome!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=bngOslGrxB8
Éljenek a videojátékok!
Darkest Dungeon
Tegnap este "rálestem", sikerült is 2-ig a gép előtt ragadnom... Eddig kurva jó.
És 1 hónapon belül ez már a második olyan indie cím, ami rohadtul betalált. A Hard West is irtó jó volt szinte végig.
Non serviam
Dirt
Mert rájöttem, hogy már rég kint a teljes.
Teljesen jó, az a klasszik ami sok éve hiányzott, főleg PC-ről.
Szóval aki régen szerette az ilyet, annak nagy boldogság ez ! :)
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Homeworld: Deserts of Kharak
Egyelőre csak annyit szeretnék mondani, hogy OK, hogy a soundtrack 115 számos, de azok átlag cca 1 percesek. Összesen 187 perc az egész. De jó.
Ja és nincs borderless windowed, se 21:9 támogatás. (Remastered-ben volt!)
Homeworld: Deserts of Kharak
rwurl=http://www.selectbutton.com/webhook-uploads/1453226619102/Desktop-01.16....
Előrebocsátom hogy nem játszottam a Homeworlddel, ezért ahoz nem tudom hasonlítani. A single player kampányhoz tudok hozzászólni, ahoz se végig még.
Adva van egy mobil bázisunk, konkrétan egy lánctalpas sivatagi anyahajó, ami egységeket tud gyártani, repülőket indítani, és variálni a rendszereit (pl. leveszek kicsit a javításról és átrakom a távolsági lövegekre mert egy kilométerre matat az ellen).
Adva van továbbá nagyon véges mennyiségű nyersanyag. Ezeket kicsi védtelen és ízletes egységekkel bányászhatjuk, amik vagy az anyahajóra vagy egy kisegítő egységre hordják haza. Ebből gyártjuk az újabb egységeket is, és ebből fejlesztünk.
Fontos valamennyire vigyázni a meglevő egységekre (jönnek velünk küldetésről küldetésre tovább), részint mert kevés rájuk a nyersanyag, részint mert szintet lépnek és egész tűrhető bónuszokat kapnak. Ez nem könnyű, mert elég könnyen halnak...
Fontos a pozícionálás, bónuszt kap aki magaslatról lő, illetve nem lőhetek ha eltakarja előlem a célpontot egy dűne. Továbbá a nagyobb egységek csak lankásabb akadályokra tudnak felkaptatni, az anyahajó szinte csak sík terepet bír.
Van pár egész fantáziadús egység: pl. a kisegítő ami nem lő számottevően nagyot, de javítja a többit illetve fel tudja venni a nyersanyagot az anyahajó helyett, plusz ki lehet fejleszteni hogy légvédelmi rakétája is legyen... Vagy amelyik szintén alig lő de tornyokat, aknákat tud telepíteni. Az is érdekes, hogy a nyersanyagokat roncsokból nyerjük ki, amiket gyakran ehez fel kell tárni robbanóanyaggal (a betakarító autócskáinknál van ilyen), és amíg fel nem nyitottuk a roncs összes rétegét, csak a nyersanyag egy részéhez férünk hozzá (illetve legbelül vannak extra technológiák olykor a kampányban). Egész picitől hatalmasig vannak amúgy egységek de az igazán nagyokat én még nem kaptam meg.
A sztori eddig hangulatos.
A zene nekem is nagyon tetszik.
Az irányítás picit szokatlan, az egységek gyakran nem azonnal csinálják amit mondok nekik, hanem pl. megipszilonozik a páncélautó mielőtt nekiindulna, a légicsapás következő hulláma olykor késik mert nem tudnak leszállni a gépek újratöltésre a másiktól, stb.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-1DGh_LBDUI
Szerintem ez semmivel sem jobb. Legfeljebb csak az idő meg az emlékek szépítik.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Life is Strange Ep1
Az első epizód inkább amolyan felvezetésnek tűnik, de sikerült elkapni a figyelmemet. A helyszín és a sztori elég hétköznapinak tűnik, de azért előre van vetítve, hogy ez nem lesz ám a végig így. Egyelőre csak annyi látszik, hogy egy megszokottan ábrázolt amerikai középsulis képre van rádobva némi nem annyira hétköznapi sztorimag, meg a főhős különleges képessége.
Ez nem más mint az idő visszatekerése. Emiatt végre nincs olyan érzésem, mint a Telltale cuccainál, hogy minden döntésnél kimaradok valamiből. Csak visszacsévélem az A válasz után, és megnézem a B-t is. Cserébe mondjuk az újrajátszhatóság sérül valamicskét, de az amúgy is csak akkora, mint mondjuk egy film esetében.
Jópofa, hogy rengeteg dolgot meg lehet nézni, mindegyikről van egy-két gondolata a főhősnek. Egy csomó minden ezekből derül ki, szépen árnyalják a helyszínt, a karaktereket, a kapcsolatokat és a sztorit is.
A grafika, a vizuális rendezés lazán kenterbe veri a Telltale legjobbjait, és ügyes a zeneválasztás is. Minden audiovizuális inger szépen csendben hat az emberre, ahogyan kell. Dontnodék ügyesen játszanak az érzelmi húrokon is, a döntések emiatt még akkor sem mindig egyszerűek, ha amúgy jelentéktelen(nek tűnő) helyzetekről van is szó (és az idő visszatekerésnek hála, láttuk, hogy mi történik mindkét esetben).
Kíváncsi vagyok, hova fajul ez az egész. A következő akcióban bezsákolom a többi részt.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
rwurl=https://media.giphy.com/media/QB78LMb32YqoE/giphy.gif
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Nem tudom, hogy ez most a játéknak szól-e vagy másnak. Sorry, ha sebeket téptem fel.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Vedd meg most az egészet. Mennyiért van pcn? 15 20 $? Sikerült karácsonykor végig vinni. Game of the year. So much feels.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Ahh, folytatnom kéne már. Csak a hiperhipszterség hella megülte a gyomrom.
ibi amentia latet
Tedd tul magad a pszeudo-problemaidon es folytasd, tenyleg game of the year.
+1.
Felesleges akciora varni. Bosegesen megeri a teljes arat is.
Eddig pesszimistán követni sem mertem, de biztató, hogy pozitívak a visszajelzések róla.
Sors bona, nihil aliud.
A Life Is Strange legerősebb pontjai kétség kívül az interakció, a környezeti részletgazdagság, a rendkívül jól eltalált zeneszerzői és licenszelt muzsika, az epizód befejezések, az egyre inkább növekvő érzelmi faktor.. És a játék azon befejezése, ahol a Foals - Spanish Sahara szól. Ezek mellett még a közhelyes, gyerekes párbeszédeket is képes voltam elnézni. Csatlakozom a többiekhez, mindenféleképpen ajánlott végigjátszani!
By the way...
Akinek tetszett a Life Is Strange, annak ajánlom az Oxenfree című nemrég megjelent darabot is.
rwurl=https://quarterdisorder.files.wordpress.com/2016/01/oxenfree-logo.png?w=...
http://store.steampowered.com/app/388880/
Ex-Telltale Games fejlsztők kalandjátéka, misztikus szellemtörténet finom horror elemekkel. A LiS-hez hasonlóan ugyancsak "coming of age" tinikről szól, választható dialógusokkal, a misztika pedig ott kezdődik, hogy egy magányos szigeten, laza iszogatós tábortüzes estén sikeresen megnyitnak egy hasadékot (a főhős hordozható rádióján keresztül, ami amúgy az egyik központi játékelem), és szabadjára bocsátanak egy szellemet, ami aztán elindítja a mindfuck lavinát. Ami igazán tetszik benne a rugalmas párbeszédrendszer mellett (beszélgetés közben nem áll le a játékmenet, folyamatosan mozoghatunk és roppant egyszerűen választhatunk a lehetséges reakciók közül), hogy a klisés horrormozi hátteret karakterépítésre is felhasználják a folyamatosan kommunikáló szereplőkkel.
A LiS mellett egyébként leginkább a Kentucky Route Zero-ra emlékeztet látványban/hangulatban ami egy óriási pozitívum, valamint remek elektronikus zeneszerzői soundtrack-et is kapott:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kzSk7UZIct8
Kösz az emlékeztetőt! Ez a játék már az első tízerével felkeltette az érdeklődésemet, csak azóta nem ért több impulzus:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zGwz4ovskx4
Felteszem a listámra.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Homeworld: Deserts of Kharak
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/ARVq54Wzhcg/maxresdefault.jpg
Na most fejeztem be. Állati hangulatos volt a kampány! Ezek után muszáj nekiesni a Homeworldnek elölről :-) Amúgy igaza van TotalBisquitnek, a kampányon kívül nem sokat lehet kezdeni vele, így teljes áron nem feltétlenül éri meg, érdemes lehet leárazást várni. Mindazonáltal a grafika tetszett, és a zeneszerző díjakat érdemel. Szokatlan (sok Starcraftet játszom, biztos azért) hogy az egységeknek tehetetlensége van - fontos a mikrózás, de elég nehéz, mert nem pöccre mozognak... a galsian egységek itt pici előnyben vannak a légpárnáikkal, nem kell akkora ívben kanyarodniuk, meg ipszilonozniuk, mint a kerekes Koalíciós járműveknek. A légierő irányítása is nehezen megszokható, de így is imádtam: volt hogy azért pazaroltam el a drága vadászokat mert annyira jól esik újabb és újabb légicsapásokat mérni a célpontokra :-)
Doom II
Még ennyi év után is kurva jó cucc... de az Icon of Sint egyszerűen nem tudom megcsinálni ultra-violence-en (csak a save scumming működik, mert tökre random, hogy mikor viszi be az autoaim a rakétát), mocskos szar egy pálya, szóval I give up. Sandy Petersen legyen átkozott! :D
Szerk: Egyébként érdekes egy pálya ez, mert tökre random, hogy mit dobál eléd a gép: lehet, hogy egy pinky fog rád várni a liftek tetején lévő konzolnál, de az is lehet, hogy egy archvile... utóbbi esetben természetesen restartolhatod is a mapot, szóval máris cseszheted, pedig semmit sem rontottál el. :D Aki ezt meg tudja csinálni save scumming nélkül, annak taps, kötélidegei vannak.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Homeworld (remastered)
Most először játszottam vele, a Kharak meghozta a kedvemet - de a tutorialnál abbahagytam. Állati nehézkes a kezelés :-( Majd később nekifutok még egyszer, hátha megszokom.
Mars: War logs
Még mindíg jó. Ezúttal a tábornok oldalát választottam, és talán még jobb is volt a történet. Állati antipatikus pedig a csávó, de kellemeset csalódtam (Nem benne, a történetben. Politikusnak akkor hiszek ha ló legel a sírján, de messze nem fekete-fehér a két oldal).
rwurl=https://youtu.be/p-oCTd45Wys?t=995
icon of sin rész
rwurl=https://youtu.be/p-oCTd45Wys?t=3233
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
The Witness
Jóféle puzzle játék, felfedezéssel kombinálva. Gyakorlatilag végig az a feladat, hogy egy vonalat kell terelgetni A-ból B-be egy rácsfelületen úgy, hogy a vonal saját magával ne találkozzon. Ennyi. A többi a körülményeken múlik, a szabályokat a játék beszéd nélkül, példákon keresztül közli, szóval sok esetben az lesz az akadály, hogy rá kell jönni, hogy mi is a szabály.
Puzzle rajongóknak ajánlom. Engem nagyon beszippantott. :)
Dang, nagyon durván nyomják. Az, hogy hogyan kell megcsinálni, nem gond, de egyszerűen nem tudom 100%-ra belőni azt a rohadt rakétát, kb. fél napig kéne gyakorolni god mode-dal csak azért, hogy mindig menjen. Ja és persze egy csomószor van pechem is, mert bekapok egy archvile-t mindjárt az elején. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pony Island
rwurl=http://www.destructoid.com/ul/333085-/ponyisland-noscale.jpg
ZSENIÁLIS! :D Magam sem érteném hogy lehetne ilyet mondani egy pónisziget nevű játékra, de a cím ne tévesszen meg senkit... Ahogy maga a játék sem.. ;) Egyéb mást mondani róla nagy spoiler lenne, így csak annyi, hogy akinek mondjuk bejött az Undertale, az ezt se hagyja ki. Rövid, de mindfuck a köbön! :)
ibi amentia latet
Grip - Early Access
Tegnap jelent meg és amint megláttam egyből meg is vettem. Early acces ide vagy oda, ez a Rollcage szellemi örököse és omg de kurva jó lesz ha elkészül. Vannak hibák és az autó irányítása se az igazi, plusz egy kis bukkanó is képes keresztbefordítani ami nagyon frusztráló és még az optimalizáció sincs a toppon, de húúúhhhh de kurva jó lesz ez! A potenciál nagyon benne van és én már most is baromira élveztem azt a szűk 1 órát amit elvertem vele. Lévén 1 pálya van teljesen kész meg 1 aréna úgy ahogy, sok content nincs, de majd jönnek szép lassan az update-ek. Aki imádta annó a Rollcage-et annak nagyon ajánlom. Ha nem is most, de mindenképp figyelésre méltó darab!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=yfPRVRIQ1uM
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=bMtBJfP6Th4
http://store.steampowered.com/app/396900/
Jaj, gyerek ezért odáig lesz, köszönöm a tippet!!
Murdered: Soul Suspect
Játszogatom már nyár óta, ahogy éppen időm és kedvem jutott rá. Ma értem a végére. Alapvetően érdekes a sztori, jók a szinkronok, szép a játék megjelenése, de valahogy értelmes játékmenetet nem sikerült mögé rakni. Pedig ebben a szellemes felállásban lett volna potenciál bőven.
Több szót nem is érdemel. Ha valakit érdekel a történet, annak YouTube-végigjátszást javaslok.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Rise of the Tomb Raider (PC)
Szebb, változatosabb, és hosszabb folytatása lett a 2013-as rebootnak. A grafika elképesztően gyönyorű, a harcrendszer nagyon élvezetes és végre több puzzle feladatot is kaptunk. Összegezve ezt tartom az eddig sok részt megélt sorozat legkiforrottabb, legjobb darabjának. Egyetlen negatívum talán a sablonos történet, de a játékmenet és a hangulat mindenért kárpótol. Minden percét élveztem a játéknak ami nem kis teljesítmény a hosszára való tekintettel.
Szóval ajánlom mindenkinek aki szereti a sorozatot, de annak is aki egy nagyon részlet gazdag és igényes játékra vágyik mert boritékolható hogy az év egyik legjobb pc játékát tisztelhetjük benne.