Az állandóság kedvéért újra arról van alkalmunk hírezni, hogy jön egy játék PC-re, melynek korábban nagy dérrel-dúrral csak a konzolos megjelenését harangozták be, netán eleddig csak a megelőző konzolgenerációkat erősítette a delikvens. Lásd például a jövő héten befutó Dragon's Dogmát, a Final Fantasyt (a kilences sorszámú felvonás a következő áldozat), a legfrissebb segás pletykákról nem is beszélve.
Ezúttal a japán Comcept (Mighty No. 9) és az Armature Studios szerelemgyermekéről, az Xbox One-t is megcélző ReCore-ról van szó, ahogy korábbi sódermorzsáinkban már pedzegettük.
A bejelentést sunyi módon tette a Microsoft, amikor is tegnap a 2016-os exkluzív portfóliójukat lajstromozták, íme:
Úgy tűnik, a robotkutyás akció-kaland nem fut már be konzolra sem tavasszal. Ugyanakkor alighanem jön még a listáról más is PC-re, a Remedy Quantum Breakjénél erre minden esély meg is van, elvégre Sam Lake maga is óhajtja a portot.
Forrás: Polygon
Ezúttal a japán Comcept (Mighty No. 9) és az Armature Studios szerelemgyermekéről, az Xbox One-t is megcélző ReCore-ról van szó, ahogy korábbi sódermorzsáinkban már pedzegettük.
A bejelentést sunyi módon tette a Microsoft, amikor is tegnap a 2016-os exkluzív portfóliójukat lajstromozták, íme:
- Gears of War 4 (Xbox One) – Multiplayer Beta in Spring 2016/Launch in Fall 2016
- Quantum Break (Xbox One) – April 5, 2016
- Halo Wars 2 (Xbox One & Windows 10) – Fall 2016
- Crackdown 3 (Xbox One) – Multiplayer in Summer 2016
- Fable Legends Open Beta (Xbox One & Windows 10) – Spring 2016
- ReCore (Xbox One & Windows 10) – 2016
- Sea of Thieves (Xbox One & Windows 10) – 2016
- Gigantic (Xbox One & Windows 10) – 2016
- Killer Instinct: Season 3 (Xbox One & Windows 10) – March 2016
- Gears of War: Ultimate Edition (Windows 10) – Spring 2016
- Ori and the Blind Forest: Definitive Edition (Xbox One & Windows 10) – Spring 2016
- Cobalt (Xbox One, Xbox 360 & Steam) – Feb. 2, 2016
Úgy tűnik, a robotkutyás akció-kaland nem fut már be konzolra sem tavasszal. Ugyanakkor alighanem jön még a listáról más is PC-re, a Remedy Quantum Breakjénél erre minden esély meg is van, elvégre Sam Lake maga is óhajtja a portot.
Forrás: Polygon
...
ibi amentia latet
Ez a HardCore szellemi utódja, amit még Flat+Sogun fejlesztettek?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Ha nem lesz dx12, akkor a warezt lehet bemókolják W7/8 alá :D
Nekem az mindegy, csak legyen jó a PC-s Halo Wars 2. Frankó lenne még egy jó RTS az SC2 és a Grey Goo mellé, mert bár a bejelentő tréler egy borzalmas rakás szar volt, attól a játék még lehet jó. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kíváncsi vagyok rá én is, de a kontrollerre szabás miatt nyilván "kicsit" más lesz, mint az SC2 :)
De a lényeg, hogy a Creative Assemblynek szerencsére már van tapasztalata konzolt célzó RTS-sel is.
@damoqles
Megértelek, nekem az új XCOM azért maradt ki, mert nem volt elég neki az XP.
Sors bona, nihil aliud.
Én nem értelek meg. ;)
ibi amentia latet
Magamat én se, azt nem is írtam :)
Sors bona, nihil aliud.
Úgy értem, még mindig kimaradt?
ibi amentia latet
És sikerült szintet lépni azóta?
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
A vásárlás nem, időt viszont nem szántam rá, mert sok más is becsúszott a stratégiai sorba. Így járt a Fireaxis, én meg inkább. De nem lesz mindig így.
Sors bona, nihil aliud.
Ó te jó ég, az ám a metascore (ez még DNF-nél is kevesebb)! :DD Egyébként én azt nem bánom, hogy nem lesz klikkelőbajnokság, arra ott az SC2.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én egy Total Wart sem tudok elképzelni gamepaddel, hiába nem pörgős. Valamint a Brütal Legend csatáinál is úgy éreztem, hogy hátrakötött kézzel kell irányítanom. Szóval szkeptikus vagyok, amíg nem tapasztalom meg. Persze nem zárok ki semmit, nem baj, ha nem klikkelde, csak érdekes lesz látni, hogy a kontrollerre optimalizálás miként érinti a designt.
Sors bona, nihil aliud.
Illetve az, hogy a kontrollerre belövés miként érinti az egeres kezelőfelületet a PC-sben. :) Nem szívesen játszanám kontrollerrel én sem, ha viszont normálisan csinálják meg a PC változatot, akkor lehet, hogy nem is igazán éreznénk a konzolos forrást. Pl. van Red Alert 3 is konzolra, ránézésre teljesen jól megoldva.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.