Gép igénye erős. Mindegy mit csavarok le. Egy idő után már kimondottan csúnya grafikai hibákat produkál és nem számottevően gyorsabb.
Egyébként ma picit játszottam vele és nem tudom pontosan megfogalmazni mi az ami zavar de összeségében nem jön át az egész. MK9-et imádtam és szerintem tartalmilag, játékmenetileg tökéletes újászületése volt a sorozatnak minden tekintetben. Ehhez képest itt az újitások nem gyöznek meg túlzottan. Új karakterek között van egy csomó moslék nem éppen inspirativ cucc (Takeda = Scorpion light, Jackie B = Jacks Light, Cassie = Johnny Cage light). Pálya is kevéske valahogy.
Szóval biztos én öregszem de ez jelenleg ebben a formában nem dob fel az MK9 után. Igaz MK9 PS3-ra van meg és tökéletesen futott mig ez PCn jelenleg amúgy élvezhetetlenül fut nálam de ezt spec most nem róvom fel a játéknak mert hát egy célhardware ezt simán orvosolná.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
A Koin eszmeletlen lassan gyulik, botranyosan sokaig fog tartani kinyitni mindent a Krypt-ben.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Jaja, ráadásul a krypt tele van drága dolgokkal. :) Végigütöttem ma a sztorit (rövid, max 5 óra, letenni mondjuk nem lehet), gondoltam is, hogy megyek bevásárolni a csilliárd koinnal, aztán gyorsan vége lett a bulinak. :D
Freak: Majd szagolj bele az új karakterekbe jobban, ha tudsz. A portról egyébként elég vegyes a véleményem, pár pofont megérdemel. Röhejes bugokról hallottam (pl. fogja a magát a teljesítmény és 60-ról beszánkozik 15-re az fps), fagyás is előfordul, a sok sirám alapján pedig maximum közepesen sikerült optimizálni. Szvsz kötelező a performance patch, remélhetőleg ahogyan az MK9-nél, itt is lesz majd.
Szerk: Mellesleg nem gondoltam volna, hogy valaha leírom ezt a mondatot: elakadtam a Mortal Kombat egyik fejtörőjében. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
En egy bug miatt a Spider Caveben nem tudok meghuzni egy kart a tovabbjutashoz, pedig amikor korabban probalgattam oket, mind a negyet engedte.
Tegnap beutottem par Trophyt, minden kari Xray mozdulata, minden karival Fatality meg minden karival vegigvertem egy tornyot. :)
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Gusztustalan megint csak, ahogy hallom sneaky módon csempészték bele az egész mikrotranzakciós rendszert. Még a cikkírók sem tudtak erről, a review példányokban is sokkal több Koin-t lehetett kapni, amit jócskán lecsökkentettek azért, hogy a türelmetlenebbek kifizessék az egész Krypt-et.
Arról nem is beszélve, hogy a frencsájz egyik ikonikus karakterét paywall mögé teszik. Hol vannak azok az idők, amikor a MK Trilogy megjelent és végre játszhatóvá váltak a nagyobb karakterek is hosszú idő után..
Tudom, opcionális ez az egész mizéria, de elképesztő, hogy itt tartunk ma.
Asszem, én a Mortal Kombat 9-nél megállok. :) Az is csak a Library-ben pihen 1-2 éve telepítetlenül, szóval nem sietek sehova. Ha az MKX 75%-osan lesz tokkal vonóval ÉS csodával határos módon lesz új gépem is, TALÁN akkor, de még akkor is dobok rá majd kockával, mert időm úgyse lesz rá. :)
Csak részben értek egyet TB-vel. Az easy fatality-s felháborodást őszintén szólva nem értem, nagyobb a füstje, mint a lángja: az MK9-hez hasonlóan baromi könnyű egy fatalityt megcsinálni (ergo nem arra vannak, hogy megmutasd, milyen ügyes vagy, azok a brutality-k, kurva nehezek is), ráadásul úgy van vagy 10 easy fatality tokenem, hogy alig szagoltam bele a kriptába. A token egyetlen előnye, hogy meg lehet velük nézni a kryptben még kioldatlan kivégzéseket is (egyet kap alapból minden karakter, a második meg "titkos" és a kriptába lett elrejtve, persze ettől még előcsalhatóak, szóval csak fel kell menni a netre egy listáért hozzájuk).
A 20 dolcsis unlockolda már baromság, de azt nem hinném, hogy ezért grindolóssá tették volna a kriptát, mivel mindig is az volt. Az összes csecsét baromi sokáig tart kinyitogatni, egyedül az MK9 volt mérsékelten kivétel ez alól, de azért ott is meg kellett csinálni a 300 challenget hozzá meg a laddert is nyüstölhetted egy darabig.
A pre-order Goro tényleg szar, csak ugye nem most kellene sírni miatta, hanem fél éve kellett volna, amikor bejelentették, sőt: a WB-nél ez az Arkham játékok óta bevett gyakorlat. Viszont: ott a premier tower, egy hétig él és egy teljes laddert szétcsaphatsz benne Goroval akkor is, ha nincs meg a karakter, egyébként meg 5 euróba kerül.
Egyébként PC-n nincsenek ilyen DLC-k, ott csak Goroval szívnak az előrendelők, na meg az irreális gépigénnyel.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amúgy a GameDeal vagy mi a tök neve ahol végül a steames kulcsot vettem ott elvileg a Goro preorderest választottam de játékban továbbra is vedd meg külön virit. Lehet persze simán, hogy csak bullshit volt eladó oldaláról és valójában nem is járt mellé. Mondjuk nem halok bele de azért minimálisan bosszantó. Bár eddigi tetszési index alapján nálam nem ez fogja elmeszelni a játékot sem.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
TB nem magán az easy fatality-s tokenen mint feature-ön van felháborodva. Hanem azon, hogy ezeket mikroztanzakció alá vetették és pénzért vesztegetik, amik egy felhasználás után fel is szívódnak a francba. 2:55-nél fejti ki.
Goro-t már fél éve is gusztustalannak tartottam, csak nem hangoztattam :)
Ez vicces. Erre ma úgylátszik rájöttek a GamerDeal-nél is mert most kaptam meg tőlük külön a Goro kulcsot is. Pedig még csak nem is irtam nekik külön, hogy WTF. Ez mondjuk már korrekt.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Elkezdtem játszani a kampányt. Mikor a Cage lány találkozik Sub Zeroval, az első menetben csak néztem, hogy miért mozog máshogyan a csaj, mint ahogyan irányítom, aztán rájöttem végül, hogy a pasival vagyok :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Első dolog, ami nem tetszik: itt bizony futni kell, ami jót tesz a változatosságnak, csak az zavar, hogy mindezt a dash nerfelésével érték el. Dashsel már nem tudod folytatni a juggle kombókat, mert túl lassú, helyette futnod kell. Furcsa, főleg úgy, hogy futni tulajdonképpen egy 3 gombos kombinációval kell.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Elmaradt a katarzis. A jatek kifejezetten jo, de megsem zsenialis. Keves palya, rovid es gyenge story mod, ellenben nagyszeru karakterek es kivalo latvany karpotol minket. Az igazi MK hangulat megsincs meg, mert hianyoznak belole a sorozatra oly jellemzo toposzok. Igy nem sikerult az MK9 tronfosztasa, de egy nagyon korrekt jatekot sikerult letenni az asztalra. Valahogy a hype tul nagyra sikerult, s az elvarasok tulnottek a jatekon... Ennek ellenere a sorozat egyik legjobb darabja lett az MKX, azonban sajnos nem irt jatek tortenelmet.
Azért játékmechanikában elég komolyan bünteti az MK9-et
Miben is? 3 variáció? Futás lehetősége? Idióta interaktív pályák? Ezek mind csak felszínes dolgok és nem lett tőle meredeken jobb, mélyebb a játék. A variációkkal lehetne vitatkozni de mivel erősen lelimitálódnak a special move-ok karakterenként amik régen kvázi beépítve ennyi volt.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Nem pont ezekre gondoltam. Egyszerűen sokkal tisztább lett a játék, nem igazán lehet pl. "frame lockolni" az ellenfelet úgy, hogy gyors kombókkal blokkba szorítod, így pl. jobban kell figyelni arra is, hogy mennyire lehet büntetni egy-egy ütést blokkolás után - ez eddig nem igazán volt jellemző az MK-ra. A kombózás kicsit nehezebb, pontosabbnak kell lenni és jobban kell időzíteni egy jó kombóhoz és tetszik az is, hogy fontosabbak az enhanced specialok, mivel sok esetben nem csak nagyobb sebzést visznek be, de pop upot is adnak, juggle kombó lehetőséget biztosítva ezzel. A defenzívebb stratégiák is jobban működnek, a játékmenet meg gyorsabb, folyamatosabb lett, az meg tök jó feature, hogy a moves listben ott a frame data is, így elég könnyen meg tudod állapítani, milyen kombinációval nem érdemes semleges állapotból kombót indítani.
Mint bunyós játék, az MKX sokkal jobban össze van szedve, mint az előző rész, kicsit komolyabb, mélyebb a rendszer, viszont pl. a frame lock hiánya miatt könnyebb nekikezdeni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezt mind elhiszem neked. De nekem kicsit tobbet jelent a Mortal Kombat mint egy egyszeru verekedos jatek. Mindig is rajongtam az univerzumaert, a karaktereiert, a hatter tortenelmeert. Ez az MKX pedig teljesen uj utakon jar, elhagyta a sorozat jellegzetes hangulatat, palyait, tortenetet.... Nem arrol van szo hogy az uj mindig rossz, de szamomra kicsit tul nagyot leptek, es hianyzik az igazi MK eleterzes ami mar csak a brutalis fatalitykben van jelen. Ettol fuggetlen a jatek mechanika meg lehet kimagaslo, de nalam nem az a prioritas, hanem sokkal inkabb a hangulat es a story.
Oké, de a sztori is mérföldeket ver az eddigiekre: a legtöbb karakternek problémái vannak, sokan teljesen más irányba változtak a 25 év alatt, sőt, az egyik új karakter pl. meleg, ami egy teljesen frankó vállalás a Netherrealm részéről. Szvsz baromira változatos, érdekes volt a sztori mód és az MK9-es problémák is eltűntek belőle (pl. nem harcolsz ugyanaz ellen 5x, tag mód hiánya miatt nincsenek tandembunyók kiegyensúlyozatlan nehézséggel stb.), egyetlen hátránya, hogy rövid.
Az MK9 története nem volt sokkal több az első 3 rész remake-jénél, egy baromira bárgyú, de pont ezért baromira élvezetes őrültség volt. Itt ebből visszavettek, kapott az egész egy normális történetet, de a vicces bája ugyanúgy megvan. Nekem hibátlan volt.
Hogy mindent összevetve egy átlagfogyasztónak többet ad-e az MKX, mint az MK9? Ezt még nem tudom, egyelőre úgy tűnik, hogy inkább kevesebbet, viszont az a kevés elég durván minőségi. Na mindegy, nem szpojlerezem itt az RW-rivjút, szerintem vasárnap jön! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az MK9 tortenete nem volt "jobb" mint az MKX-é, azonban autentikusabb volt azon tekintetben is hogy tenylegesen a Mortal Kombatrol szolt, a tornarol magarol.
Az MKX tortenete karakter kozpontu es nem cselekmeny, azonban legfobb problemam megis az volt hogy elotte szorgosan olvastam a kepregenyeket mik a jatek elotortenetet meseltek el, es sokkal erdekesebb es melyebb loret oleltek fel mint a jatek maga. Ezen aspektusbol a kepregenyhez viszonyitom mikor azt mondom "gyenge" lett a story.
A Krypt-ben van egy fasza gamebreaker bug, ezért viszont baromira haragszom.
Körbenéztem fórumokon, sok embernek van ilyen hiba, a Spider Cave-ben a karmeghúzós puzzlenél az a karoknál nem írja már ki, hogy meg tudom húzni, pedig első nap még simán működött. Törölni meg a mentésemet nem fogom, már majdnem 50-es szintű a frakcióm meg 35-ös a karakterprofil + megnyitottam csomó dolgot a Kryptben.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Az igaz, hogy nem igazán volt autentikus, de én valahogy örültem a frissességnek. Szvsz autentikus MK-ból egyelőre volt már elég és lesz is belőle még.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Röhej, néha teljesen olyan a játék, mint egy bétateszt. Az MKX kedvéért ideiglenesen visszaszoktam a day1 vásárlásra, hát nem lesz maradandó szokás, annyi szent. A Faction War pl. egész egyszerűen egy vicc, a játékosok 41%-a Lin Kuei. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gép igénye erős. Mindegy mit csavarok le. Egy idő után már kimondottan csúnya grafikai hibákat produkál és nem számottevően gyorsabb.
Egyébként ma picit játszottam vele és nem tudom pontosan megfogalmazni mi az ami zavar de összeségében nem jön át az egész. MK9-et imádtam és szerintem tartalmilag, játékmenetileg tökéletes újászületése volt a sorozatnak minden tekintetben. Ehhez képest itt az újitások nem gyöznek meg túlzottan. Új karakterek között van egy csomó moslék nem éppen inspirativ cucc (Takeda = Scorpion light, Jackie B = Jacks Light, Cassie = Johnny Cage light). Pálya is kevéske valahogy.
Szóval biztos én öregszem de ez jelenleg ebben a formában nem dob fel az MK9 után. Igaz MK9 PS3-ra van meg és tökéletesen futott mig ez PCn jelenleg amúgy élvezhetetlenül fut nálam de ezt spec most nem róvom fel a játéknak mert hát egy célhardware ezt simán orvosolná.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
hát egy normális konfig ezt simán orvosolná.
fixed for ya ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A Koin eszmeletlen lassan gyulik, botranyosan sokaig fog tartani kinyitni mindent a Krypt-ben.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Jaja, ráadásul a krypt tele van drága dolgokkal. :) Végigütöttem ma a sztorit (rövid, max 5 óra, letenni mondjuk nem lehet), gondoltam is, hogy megyek bevásárolni a csilliárd koinnal, aztán gyorsan vége lett a bulinak. :D
Freak: Majd szagolj bele az új karakterekbe jobban, ha tudsz. A portról egyébként elég vegyes a véleményem, pár pofont megérdemel. Röhejes bugokról hallottam (pl. fogja a magát a teljesítmény és 60-ról beszánkozik 15-re az fps), fagyás is előfordul, a sok sirám alapján pedig maximum közepesen sikerült optimizálni. Szvsz kötelező a performance patch, remélhetőleg ahogyan az MK9-nél, itt is lesz majd.
Szerk: Mellesleg nem gondoltam volna, hogy valaha leírom ezt a mondatot: elakadtam a Mortal Kombat egyik fejtörőjében. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
En egy bug miatt a Spider Caveben nem tudok meghuzni egy kart a tovabbjutashoz, pedig amikor korabban probalgattam oket, mind a negyet engedte.
Tegnap beutottem par Trophyt, minden kari Xray mozdulata, minden karival Fatality meg minden karival vegigvertem egy tornyot. :)
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Takeda lasher variation: SO AWESOME!!!! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Gusztustalan megint csak, ahogy hallom sneaky módon csempészték bele az egész mikrotranzakciós rendszert. Még a cikkírók sem tudtak erről, a review példányokban is sokkal több Koin-t lehetett kapni, amit jócskán lecsökkentettek azért, hogy a türelmetlenebbek kifizessék az egész Krypt-et.
Arról nem is beszélve, hogy a frencsájz egyik ikonikus karakterét paywall mögé teszik. Hol vannak azok az idők, amikor a MK Trilogy megjelent és végre játszhatóvá váltak a nagyobb karakterek is hosszú idő után..
Tudom, opcionális ez az egész mizéria, de elképesztő, hogy itt tartunk ma.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=512deIg_BDI
Üdv a Pay to Win Gamer generációban...
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Asszem, én a Mortal Kombat 9-nél megállok. :) Az is csak a Library-ben pihen 1-2 éve telepítetlenül, szóval nem sietek sehova. Ha az MKX 75%-osan lesz tokkal vonóval ÉS csodával határos módon lesz új gépem is, TALÁN akkor, de még akkor is dobok rá majd kockával, mert időm úgyse lesz rá. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Csak részben értek egyet TB-vel. Az easy fatality-s felháborodást őszintén szólva nem értem, nagyobb a füstje, mint a lángja: az MK9-hez hasonlóan baromi könnyű egy fatalityt megcsinálni (ergo nem arra vannak, hogy megmutasd, milyen ügyes vagy, azok a brutality-k, kurva nehezek is), ráadásul úgy van vagy 10 easy fatality tokenem, hogy alig szagoltam bele a kriptába. A token egyetlen előnye, hogy meg lehet velük nézni a kryptben még kioldatlan kivégzéseket is (egyet kap alapból minden karakter, a második meg "titkos" és a kriptába lett elrejtve, persze ettől még előcsalhatóak, szóval csak fel kell menni a netre egy listáért hozzájuk).
A 20 dolcsis unlockolda már baromság, de azt nem hinném, hogy ezért grindolóssá tették volna a kriptát, mivel mindig is az volt. Az összes csecsét baromi sokáig tart kinyitogatni, egyedül az MK9 volt mérsékelten kivétel ez alól, de azért ott is meg kellett csinálni a 300 challenget hozzá meg a laddert is nyüstölhetted egy darabig.
A pre-order Goro tényleg szar, csak ugye nem most kellene sírni miatta, hanem fél éve kellett volna, amikor bejelentették, sőt: a WB-nél ez az Arkham játékok óta bevett gyakorlat. Viszont: ott a premier tower, egy hétig él és egy teljes laddert szétcsaphatsz benne Goroval akkor is, ha nincs meg a karakter, egyébként meg 5 euróba kerül.
Egyébként PC-n nincsenek ilyen DLC-k, ott csak Goroval szívnak az előrendelők, na meg az irreális gépigénnyel.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amúgy a GameDeal vagy mi a tök neve ahol végül a steames kulcsot vettem ott elvileg a Goro preorderest választottam de játékban továbbra is vedd meg külön virit. Lehet persze simán, hogy csak bullshit volt eladó oldaláról és valójában nem is járt mellé. Mondjuk nem halok bele de azért minimálisan bosszantó. Bár eddigi tetszési index alapján nálam nem ez fogja elmeszelni a játékot sem.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Néztem egy videót az összes másodlagos kivégzésről. Cassie Cage másodikja az Priceless :D
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Gorohoz elvileg külön "CD-kulcs" kell, na persze csak akkor, ha a Steam is úgy csinálja, ahogyan a dobozos verzió.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
TB nem magán az easy fatality-s tokenen mint feature-ön van felháborodva. Hanem azon, hogy ezeket mikroztanzakció alá vetették és pénzért vesztegetik, amik egy felhasználás után fel is szívódnak a francba. 2:55-nél fejti ki.
Goro-t már fél éve is gusztustalannak tartottam, csak nem hangoztattam :)
Ez vicces. Erre ma úgylátszik rájöttek a GamerDeal-nél is mert most kaptam meg tőlük külön a Goro kulcsot is. Pedig még csak nem is irtam nekik külön, hogy WTF. Ez mondjuk már korrekt.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Elkezdtem játszani a kampányt. Mikor a Cage lány találkozik Sub Zeroval, az első menetben csak néztem, hogy miért mozog máshogyan a csaj, mint ahogyan irányítom, aztán rájöttem végül, hogy a pasival vagyok :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Kezdődik az áradat:
http://store.steampowered.com/app/347155/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Első dolog, ami nem tetszik: itt bizony futni kell, ami jót tesz a változatosságnak, csak az zavar, hogy mindezt a dash nerfelésével érték el. Dashsel már nem tudod folytatni a juggle kombókat, mert túl lassú, helyette futnod kell. Furcsa, főleg úgy, hogy futni tulajdonképpen egy 3 gombos kombinációval kell.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A netkód egy darab szart sem ér sajnos. :( Epic fail már megint.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nincs ebben meglepetés. Mielött valaki jön nem, nem lesz jobb majd az x-dik patch után sem. Történelem nem hazudik.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Elmaradt a katarzis. A jatek kifejezetten jo, de megsem zsenialis. Keves palya, rovid es gyenge story mod, ellenben nagyszeru karakterek es kivalo latvany karpotol minket. Az igazi MK hangulat megsincs meg, mert hianyoznak belole a sorozatra oly jellemzo toposzok. Igy nem sikerult az MK9 tronfosztasa, de egy nagyon korrekt jatekot sikerult letenni az asztalra. Valahogy a hype tul nagyra sikerult, s az elvarasok tulnottek a jatekon... Ennek ellenere a sorozat egyik legjobb darabja lett az MKX, azonban sajnos nem irt jatek tortenelmet.
Azért játékmechanikában elég komolyan bünteti az MK9-et, szvsz ahol számít, ott jobb lett a játék.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Miben is? 3 variáció? Futás lehetősége? Idióta interaktív pályák? Ezek mind csak felszínes dolgok és nem lett tőle meredeken jobb, mélyebb a játék. A variációkkal lehetne vitatkozni de mivel erősen lelimitálódnak a special move-ok karakterenként amik régen kvázi beépítve ennyi volt.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Nem pont ezekre gondoltam. Egyszerűen sokkal tisztább lett a játék, nem igazán lehet pl. "frame lockolni" az ellenfelet úgy, hogy gyors kombókkal blokkba szorítod, így pl. jobban kell figyelni arra is, hogy mennyire lehet büntetni egy-egy ütést blokkolás után - ez eddig nem igazán volt jellemző az MK-ra. A kombózás kicsit nehezebb, pontosabbnak kell lenni és jobban kell időzíteni egy jó kombóhoz és tetszik az is, hogy fontosabbak az enhanced specialok, mivel sok esetben nem csak nagyobb sebzést visznek be, de pop upot is adnak, juggle kombó lehetőséget biztosítva ezzel. A defenzívebb stratégiák is jobban működnek, a játékmenet meg gyorsabb, folyamatosabb lett, az meg tök jó feature, hogy a moves listben ott a frame data is, így elég könnyen meg tudod állapítani, milyen kombinációval nem érdemes semleges állapotból kombót indítani.
Mint bunyós játék, az MKX sokkal jobban össze van szedve, mint az előző rész, kicsit komolyabb, mélyebb a rendszer, viszont pl. a frame lock hiánya miatt könnyebb nekikezdeni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezt mind elhiszem neked. De nekem kicsit tobbet jelent a Mortal Kombat mint egy egyszeru verekedos jatek. Mindig is rajongtam az univerzumaert, a karaktereiert, a hatter tortenelmeert. Ez az MKX pedig teljesen uj utakon jar, elhagyta a sorozat jellegzetes hangulatat, palyait, tortenetet.... Nem arrol van szo hogy az uj mindig rossz, de szamomra kicsit tul nagyot leptek, es hianyzik az igazi MK eleterzes ami mar csak a brutalis fatalitykben van jelen. Ettol fuggetlen a jatek mechanika meg lehet kimagaslo, de nalam nem az a prioritas, hanem sokkal inkabb a hangulat es a story.
Oké, de a sztori is mérföldeket ver az eddigiekre: a legtöbb karakternek problémái vannak, sokan teljesen más irányba változtak a 25 év alatt, sőt, az egyik új karakter pl. meleg, ami egy teljesen frankó vállalás a Netherrealm részéről. Szvsz baromira változatos, érdekes volt a sztori mód és az MK9-es problémák is eltűntek belőle (pl. nem harcolsz ugyanaz ellen 5x, tag mód hiánya miatt nincsenek tandembunyók kiegyensúlyozatlan nehézséggel stb.), egyetlen hátránya, hogy rövid.
Az MK9 története nem volt sokkal több az első 3 rész remake-jénél, egy baromira bárgyú, de pont ezért baromira élvezetes őrültség volt. Itt ebből visszavettek, kapott az egész egy normális történetet, de a vicces bája ugyanúgy megvan. Nekem hibátlan volt.
Hogy mindent összevetve egy átlagfogyasztónak többet ad-e az MKX, mint az MK9? Ezt még nem tudom, egyelőre úgy tűnik, hogy inkább kevesebbet, viszont az a kevés elég durván minőségi. Na mindegy, nem szpojlerezem itt az RW-rivjút, szerintem vasárnap jön! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az MK9 tortenete nem volt "jobb" mint az MKX-é, azonban autentikusabb volt azon tekintetben is hogy tenylegesen a Mortal Kombatrol szolt, a tornarol magarol.
Az MKX tortenete karakter kozpontu es nem cselekmeny, azonban legfobb problemam megis az volt hogy elotte szorgosan olvastam a kepregenyeket mik a jatek elotortenetet meseltek el, es sokkal erdekesebb es melyebb loret oleltek fel mint a jatek maga. Ezen aspektusbol a kepregenyhez viszonyitom mikor azt mondom "gyenge" lett a story.
A Krypt-ben van egy fasza gamebreaker bug, ezért viszont baromira haragszom.
Körbenéztem fórumokon, sok embernek van ilyen hiba, a Spider Cave-ben a karmeghúzós puzzlenél az a karoknál nem írja már ki, hogy meg tudom húzni, pedig első nap még simán működött. Törölni meg a mentésemet nem fogom, már majdnem 50-es szintű a frakcióm meg 35-ös a karakterprofil + megnyitottam csomó dolgot a Kryptben.
- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!
Az igaz, hogy nem igazán volt autentikus, de én valahogy örültem a frissességnek. Szvsz autentikus MK-ból egyelőre volt már elég és lesz is belőle még.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Röhej, néha teljesen olyan a játék, mint egy bétateszt. Az MKX kedvéért ideiglenesen visszaszoktam a day1 vásárlásra, hát nem lesz maradandó szokás, annyi szent. A Faction War pl. egész egyszerűen egy vicc, a játékosok 41%-a Lin Kuei. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.