Jelenlegi hely

Mordheim: City of the Damned

Utolsó bejegyzés

Mordheim: City of the Damned

rwurl=http://static.trueachievements.com/customimages/028247.jpg

Mivel úgy néz ki, játszunk vele páran, létrehoztam saját topikot a játéknak.

Aki esetleg nem tudná, miről van szó:
http://mordheim-cityofthedamned.com/
http://store.steampowered.com/app/276810/



Tyuhaj, topic!

Dolgok amik nekem nem estek le elsőre (biztos mindenki másnak igen, de azért...):

-Dodge, parry: csak ha stance van, és csak egyszer. Az első közelharci támadáskor dob az egyén, emikor eltalálják (tehát ha háromszor elhibázzák karddal majd rálőnek majd kétszer eltalálnák baltával, akkor az első baltás pajtásra dob, kivéve ha addigra stunnolta pl. a lövés. A második baltásra sem, és semmi utána lévőre sem :-( )

-Ambush:
Amit már értek: Ha akár egyetlen stratégiai pontja is marad az egyénnek amikor ambush stance-be áll, a közelébe kerülő következő ellenfélre (kb 1 mozgásnyi távig) rárohan, és megüti. Utána az ellen üt (...ha nem stunnolta), aztán, ha maradt offensive pointja rá, megint az ambusher... Nem rohan rá, ha az agresszor charge-ol, ilyenkor a rohamozóé az első pofon joga.
Amit még nem: olykor akkor is visszaüthetek a támadónak, ha nincs elég offensive pointom...
Illetve, azt hiszem, hogy ambush stance nélkül nincs egyáltalán visszaütés, de nem tiszta nekem ez még egészen.

-Mozgásnál mindaddig vissza lehet csinálni a mozgást a kék pontokra visszasétálva, amíg nem változtatott valamit a csatatéren az egyénem. Ha pl. mászott/ugrott, rálőttek, csapdára lépett, stb. akkor már nem. Továbbá lépcsőnél/rámpánál sem mindíg, mert valahogy beragad néha a kék pont :-P

-Ha X nappal hamarabb küldöm el a védelmi pénzt honoráriumot a szponzornak mint a határidő, X nap időt nyerek: nem fogja hamarabb tartani azt a mohó kis markát.

rwurl=http://s21.postimg.org/qv0qovw5y/mordheim4.jpg



A counter-strike-ot valahol említi a tutorial az elején, majd nekem is meg kéne néznem még egyszer, mert nem 100%-ig tiszta.

A többit vágtam, kivéve a védelmi pénzes dolgot, de azt amúgy is most küldtem el először.

Ahogy elnézem, a vezérrel nem érdemes a frontvonalon harcolni, mert ha lesérül, gáz van. Most kaptam agyfaszt, hogy a frankó Skaven orgyilkosomnak levágták a fél karját, így ugrott a dual wield. :-(

Non serviam



Még egy dolog a counterrel kapcsolatban: sikeres parry után automatikusan kap az adott karakter egy riposzt lehetőséget.

Non serviam



nem ez az első hogy elmászik a kép, de ez a leglátványosabb eddig :-) Ha elmozgatom a kamerát, bevillannak szivárványszínek is... Predator hangulat :-P
rwurl=http://s14.postimg.org/8fck4tccw/mordheim5.jpg



Nem látni a beszúrt képet.

Amúgy nálam nincs grafikai bug, azt leszámítva, hogy egyetlen pályán láttam eddig egy rózsaszín textúrát.

Non serviam



Valaki javasolta hogy kapcsoljam ki a vsync-et, és valóban, megoldódott. Továbbá kipróbáltam és tényleg ingyen riposzt parry után!



Én javasoltam, de nálam szétcsúszott az egész kép VSync nélkül. Apropó, nem lehet, hogy nálad is amiatt vannak gfx bugok...?

20 perccel ezelőtt belevágtam egy kvázi ambush missionbe (a leírásból persze nem ez jött le...), azaz semmi deployment, ellenben a vezéremet hárman közrefogták már kezdéskor, de valami olyan lehetetlen helyen, hogy a többiekkel nem tudtam odajutni, hogy segítsek. Nyertem a kört, mert elloptam a kis gecik bálványát, de a vezérnek a másik karját is levágták. :D Na mondom, csá Warband, de örömmel konstatáltam, hogy új bandavezért is lehet toborozni. Igaz, nulladik szintű gyökér, de legalább dual weeping blades...

Újrajátszottam gyorsan a tutorial 1. részét is, és ha minden igaz, akkor is van riposzt, ha maradt az egységnek OP-ja a kör végén. Nem tudom, hogy ezt pl. a dodge stance befolyásolja-e.

Non serviam



Én azt hittem, csak akkor, ha ambush stance-ben vagyok... Ha ütögethetek vissza OPfogytáig mondjuk dodge stance-ben is, soha többé nem ambusholok ;-)

Ja igen, soha ne nyomj mást mint Deployt! A gép alapból iszonyú rosszul rak le :-P



Deployt nyomtam, rájöttem én is, hogy így lesz jó (bár ez sem volt elsőre egyértelmű, azt hittem, ha nem rendezgetem a csapatot, akkor én leszek a támadó fél), de ezúttal nem volt rá lehetőség.

Az imént vágtam neki az első kampány missziónak, mivel aszongya "normal". Hát a faszt... arról nem volt szó, hogy az embereknél az óriás tud falra mászni. :-( Ki is ütötte 3 egeremet... Most mehetek velük "vissza a balettbe ugrálni". Megvárom, amíg nekem is lesz impressive egységem, mert ez így szopóálarc.

Egyébként én korábban vígtam nyomkodtam az ambusht, de rájöttem, hogy sokszor szívás. Belefutok egy riposztba, plusz még legalább 1 - ha hős az ellenség akkor 2 - támadásba. Vagyis jobb a dodge/pary.

Non serviam



Na ez szép... nekem most lett ogrém nemrég a zsoldosokkal, jelzem, nekem nem tud mászni :-) Úgy látszik, csak ha ellenfél :-)
Az első pár extra küldetésben csak 1 impressive van az ellenfélnek, azt én úgy szoktam megütni, hogy odamegyek a közelébe valakivel aki bírja a pofont, az kapja az ambusht, és utána leverem a dramatis personae-vel, meg akivel csak tudom még mellette :-) Ha tudod hol van és rá tudsz készülni, egy kör alatt le lehet pofozni, és kell is mert két kör alatt bármit leabál...

A könyvtárnál kezdett viszketni a dolog a nővérekkel, mert ott már démonok jönnek, ami rosszabb mint az impressive :-( Aztán az alluress-es helyen meg kihaltak a nővérek, a szó legszorosabb értelmében: ott démonok jönnek, sokan, és ÚJRA :-P Elsőre nem sikerült, de megúsztam egy-két kisebb sérüléssel, másodikra félkarú féllábú lett az egyik hősöm, és harmadikra meghalt majdnem minden hős és egy hench(wo)man a maradék meg úgy lesérült, hogy kukáztam a warbandet...

megjegyzem, a nővérekkel gyakran szívtam a sztori küldetésekben amiatt hogy nincs ranged fegyverük egyáltalán. Gyakran volt hogy max 2 de akár 1 nővér fért csak oda a démonhoz, el se tudott szakadni tőle, és lőfegyver hiányában nem volt segítsége... Remélem a zsoldosokkal jobb lesz, most elég batárnak tűnnek a puskásaim, már van egy kék meg egy lila puskám :-)


Tno képe
Tno

Helyesen: sikeres parry után -1 OP a riposzt.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Király köszi! A tutorial nem kényeztet el, így minden infó jól jön :-)



Így van, azt hittem egyértelmű, hogy kell OP a riposzthoz. A kérdés ehhez kapcsolódóan az, hogy ha az OP-k száma engedi, akkor akár több parry után is lehetséges riposzt?

Non serviam



Nokedli írta: Na ez szép... nekem most lett ogrém nemrég a zsoldosokkal, jelzem, nekem nem tud mászni :-) Úgy látszik, csal az ellenfél :-)

ftfy ;-)

Non serviam



nekem nulla OPben is volt riposztom. Viszont azt hiszem talán csak ambush stance-ben ütök vissza minden ütésre (az OP erejéig). Pl. egy hős háromszor megüt, ambushban háromszor is visszaütök ha van OP-m rá, de úgy nézem mintha parryben nem... cserébe eggyel kevesebbszer ütnek meg (ha megdobom a parryt, illetve ha eltalál)



Hát ez így elég érdekes... akkor vagy bugos a riposzt, vagy sokkal komplexebb a rá vonatkozó szabály. Utána kell ennek olvasnom, mert eléggé nem mindegy.

Legfőképp ez az ambush stance riposzt furcsa nekem. Nálam mintha nem így működne, de majd odafigyelek jobban.

Non serviam


Tno képe
Tno

Őő, elvileg mindig vissza tudsz támadni, ha van rá elég pontod. Parry/dodge viszont alapból csak egyszer lehet, a továbbiakban kizárólag a támadó százalékain múlik, hogy meg tud-e ütni.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Kösz az infót. Ez esetben viszont az ambush teljesen fölösleges, mert csak extra kockázattal jár. Egy dodge/parry stance többet ér, raádásul OP-t sem emészt fel.

Az éjjeli szeánszom során az egyik egerem mintha többször is dodge-olt volna egyazon körön belül, de az is lehet, hogy csak az elfogyasztott sörmennyiség miatt tűnt úgy. :D

Non serviam


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Külső szoftverből - akár driverből - ráerőlteve sem megy rendesen a vsync? Egyébként fura, hogy a képtörést említetted, hiszen az jellemzően inkább akkor jön elő, ha a vsync miatt tartani próbálja a frissítési frekvenciát, de nem megy (a hardver, az engine vagy szimplán a programozók miatt).

Sors bona, nihil aliud.



amit még nem tudok, hogy van-e olyan stat, amivel csökkenthetem az esélyét hogy eltaláljanak, ha nem dodgeolok/parryzek? Úgy tűnik mintha egyes egyéneket nehezebb lenne megütni (enyémeket illetve ellenfeleket is), de lehet hogy csak mázli



Zoo írta: Külső szoftverből - akár driverből - ráerőlteve sem megy rendesen a vsync? Egyébként fura, hogy a képtörést említetted, hiszen az jellemzően inkább akkor jön elő, ha a vsync miatt tartani próbálja a frissítési frekvenciát, de nem megy (a hardver, az engine vagy szimplán a programozók miatt).

Semmi gond nincs a VSync-kel azon túl, hogy egy fórumon azt olvastam, hogy emiatt 2x - 3x hosszabb ideig tölti a pályákat a játék... Bár most, hogy így belegondolok, lehet, hogy a játékon belül ki kéne kapcsolni és kintről erőltetni, hátha úgy megszűnik ez a gebasz és a kép sem esik szét.

VSync kikapcsolása esetén pedig nálam nem "törik" a kép, hanem teljesen szétcsúszik, mintha egyúttal felbontást is váltana a játék, pedig az változatlan marad. Majd lehet, hogy lövök egy screenshotot este, hogy lásd, miről is van szó.

Non serviam



Ez a melee resistance, de fejből nem vágom, melyik stat növeli (mondjuk pontonként csak 1%-kal, szóval...). Érdemes elolvasni amúgy az in-game tutorialt, konkrétan a warrior attributes részt.

Non serviam



http://pastebin.com/g965jc0n

hát valahogy ezekután nincs sok kedvem kipróbálni...marad az xcom2 :)

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Ezeknek a fele bullshit. De tény hogy vannak bőven hibái. Az XCOM2t én is várom már mint pedofil az iskolabuszt, de a két gém nem ugyanaz a műfaj :-)



Nnna, végre sikerült - második próbálkozása - abszolválnom az első sztori missziót. 9 fős warbanddel már nem volt annyira gáz, bár volt 2 defektes a csapatban, ezeket le is verte az ogre (eddig azt hittem, hogy óriás...) de nem halt meg végül senki.

Non serviam



aki zavaró maradandó sérülést szenvedett, azt javaslom hogy még most rúgd ki, mert később sokkal nehezebb lesz az utánpótlás... (amikor tizes szintű mindenki más a csapatban és az ellenfelek is, sokkal jobban fáj egy első szintűvel kezdeni, mint amikor még csak hármas-négyes). Különösn igaz ez a Stupidity-re: ez nálam azonnali kirúgás - nehogy már csak 50%ban tudjam használni...



Erősen gondolkozom rajta, viszont van egy garázslóm, aki folyamatosan képes guidance-et nyomni, ami ugyebár "kioltja a hülyeséget", vagyis frankón használható a kérdéses defektes egység is.

Non serviam



most hogy mondod azt írták valahol hogy a patkányoknak eleve stupid a nagyfiúja, és a főnök tolja rá a guidance mastery-t folyton... remélem nem igaz mert ez így elég nehézkes...
meg azt is olvastam valahol hogy a sisak csökkenti a feji sérülések valószínűségét (vagy igaz vagy nem...)

Sérülések még: Én ha van szerencse-amulet nálam, a főnöknek szoktam adni, és ha félő hogy agyonvernék, benyomom, hogy csökkenjen a maradandó sérülés esélye...
de ezzel együtt is előfordulhat persze hogy kap egy stupidityt vagy más lenullázós sérülést a tizes szintű egyénem :-P Pl. valaki írta valahol hogy a tizes szintű távolsági harcra kimaxolt youngblood-ja kapott egy Megalomania-t és nem használhatott többet lőfegyvert - közelharcra meg nem volt rakva pontja... Pöttyet idegesítő lehet...



Nálam még csak 4. szinten evickél a warband, úgyhogy nem olyan nagy para, ha valaki kidől.

A guidance sem gáz, 3 SP talán és 2 körig tart, szóval nem kell állandóan buffolni a kreténeket. És igen, a tutorial alapján a Skaven impressive hős stupidity-vel indít. :D

Jók ezek a maradandó sérülések. Amikor nekiálltam a játéknak, tartottam tőle, hogy lesz valami gyógymód. Szerencsére hardcore e téren a játék.

Non serviam


Tno képe
Tno

Na most jutottam el idáig, hogy megerősítsem az ingyen parry-t.
Elolvastam a Harvy666 által belinkelt dolgot, bár túl sok játékórám nekem sincs benne, közel sem látom ilyen negatívan a játékot, az a helyzet, hogy hangulatos. A maradandó sérülések nagyot dobnak a dolgon, a kritikaíró meg azon kesereg, hogy mutálódik a mutánsa, meg hogy ki lehet exploitolni a játékot.

Szerk.: Szóval a linkben felvázolt fenyegetés - nevezetesen a játék túl könnyűvé válása - sajnos elég valósnak tűnik, hál istennek egyrészt még nem értem el idáig, másrészt megnyugtató, hogy bármikor levághatják egy emlegetett 10%-os ambush helyzet esetén az über-íjászom karját. Nem túl elegáns balance megoldás, dehát a f*szomnak kellett neked wyrdstoneokat gyűjtögetni a káoszba süllyedt Mordheim kellős közepén :D

Monas apó legyintett. Két kézzel is.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!