Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


Miért nem Civic? Kategoriájában hatalmas csomagtere van, pláne ha síkba hajtod a hátsó ülés sort (benzintank a sofőr alatt van, így teljesen síkba lehet tenni a hátsó traktust, igy egy matraccal még kényelmesen lehet aludni os benne akár). Én 8-asat vettem, faternak 9-ese van, nagyon csecse kocsik. Ugyan szovegeltem a 9-esre, de aztán mentem itthon vele úgy, hogy nem a gazdaságosságra mentem ECO móddal, és hát ja, fun vezetni, de SZVSZ a 8-asban több élet van (és kisebb olajfogyi, köszi Euro szabványok.).

Mondjuk faternak eldurrant valami a fejében, és most a latest gen. Mazda 3 hatchback-re pályázik. Valahol meg is értem, mióta Muter vett egy latest gen Mazda 2-t, azóta van rajta a kocsikangörcs fateron, mert valóban, az a 2-es seggrakéta az erősebb motorral (+ tonna alatti súllyal) nagyon nagy poén :D
A Mazda 3-nál meg van egy olyan, hogy valamelyik motortipusnak 2 féle erővel van kiadása: a motor ugyanaz, csak szoftveresen van butítva, így egy kis utánajárással egy olcsóbb kivitelből lehet egy 160 (vagy 180??) LE-set csinalni, pusztán annak a programnak a ráírásával.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



igen, mazda 3-ban tényleg így van a motor. Mondjuk nekem a Sedan verzió sokkal jobban tetszik meg praktikusabb is lenne nekem, de városi használatra jó a hatchback



nem jutott eszembe, totojakat nezegettem, meg kia ceedeket, meg egy ket focust.

Parizer forever.




Akkor ezért kellett ilyen gyorsan házasodni :) Gratula, gyorsan nő a kölök!

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Megcsináltattam a kocsin a diószórást. Szervizes srác mondta, ha előre tudja, hogy ekkora szívás (super man pózban hasalni a motor fölött órákig), biztosan többet kér. így is 700-at fizettem, közben a szelepfedél tömítőkészlet már ki volt fizetve.
Olyan hű de nagy különbség nincs, de még tesztelem, de ezt mindenképpen meg kellett lépni közel a 100 ezerhez a koksz miatt.
Most azon fantáziálok, hogy jó lenne valami fasza ülést szerezni a kocsiba, aminek van oldaltartása. Ebből a legolcsóbb gyári megoldás ez + az újrabőrözés + az elektronikai adaptáció bekerülése az a Recaro által a típushoz gyártott wingback, de sajnos az egyetlen, amit itthon árultak, is 1 misi volt, és ahogy látom, még így is kellett valakinek, mert elvitték.
Létezik olcsóbb recaro is, ami nagyon hasonló stílusban, de ott már sin adapter kell, és így állítólag még magasabb is az ülés pozi, mint a gyári, aminek pont az ellenkezőjét szeretném.
Kacérkodom Lambo ülésekkel is, de annyira a kevés ezekről a neten az anyag, hogy sok dologban nem tudni biztosat, egyáltalán volt-e valaki, aki sikerrel lehozott egy ilyen porjectet.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Amikor az AI-t rendeltetesszeruen hasznaljak :) Vaagy?

rwurl=https://youtube.com/shorts/5iJNFLwLa3c



Felmerül bennem, hogy mi lelte az embereket:

https://www.instagram.com/reel/DRhgVoACGMF/

Mi a hiba a "képen"?

Rongyrázás? Tsak a BéeMWé?

Nem!

Ezek a kocsik mind 0-2 évesek. Sehol egy e46 M3, vagy lényegében bármi, ami két évnél öregebb. Ja, mert, hogy ezek mind újgazdag hülye gyerekek, gondolja mondjuk Moken, de nem... Tévedés!

Na, mi a megfejtés?

A megfejtés ott jött, amikor álltunk az M5 bevezetőjénél a talin, és megérkezett a srác a C8-al. De német rendszáma volt. Úgy, hogy közben itthon él! Németeknél sokkal nagyobb az adó erre, akkor miért? Hát mert talán már itthon rákerült a listára, és még hitelt se kap a gyerek. Egészen kimegy németekhez, és ott fizeti a kamat mellé a német szintű adót.
Ültem én már ilyen srác kocsijában még a 350z időkben. Olyannyira álomautó volt neki, hogy egy hónap múlva már meg sem volt, mert kellett kenyérre.

Szóval a megfejtés az, hogy sehol egy szép 10-20-30 éves, nagy értékű tuner, mert azt senkinek nincs pénze zsebből kipengetni (nem lehet már hitelt felvenni rájuk), ehelyett megy a rongyrázás az új vassal, az értékvesztés, az ablakon kidobott, havi több százezer törlesztő, aztán csodálkozunk, hogy minden pénz erre ment el. Pár hónap, esetleg év után visszaadja a banknak, és volt egy kocsija, ami most már csak emlék nulla maradványértékkel, de ő kibaszott rá milliókat.
Komolyan, nem normálisak ezek...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Ez az autótuning annyira lakótelepi proli dolog Vajk...



Mondjuk ha valaki akar venni egy új BMW-t és megengedheti magának, csak nem éri meg: oké. de megint más a hitelreveszekáfjónt tipusú köcsög.




Ki beszélt itt ilyesmiről?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Pedig ugyanaz, csak nagyban, mert nincs pénze rá, hogy kicsengesse az árát, ugyanúgy hitel, mint a sziFón

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nekem inkább az tűnt fel, hogy egyik sem tudott a vonalon belül megállni 🤣
Érdekes, Miata talikon stokiba sikerül mindenkinek leparkolni pontosan két vonal KÖZÉ.

@Moken:
Mondd csak, ez lakótelepi proli dolog lenne? Ne a kalyhacső-seggű "tuningjocók"-ból indulj ki...
https://youtube.com/watch?v=WsBJfKzhEg

Igen, itthon is vannak ilyenek: igényesen megépített vadállat darabok. A csúcs, ami eddig talin járt egy 400LE-s darab, persze fékrendszer, felfüggesztés, minden ehhez igazítva.
Más kérdés, hogy merő szopás lenne lepapirozni itthon, ha egyáltalán lehetséges lenne (hint: nem lehetséges a kommunizmusból visszamaradt jogszabályok miatt, amiket akkor hoztak, amikor még a zsiguli volt a top performansz.)

Persze ja, BMW-nél inkább a kályhacső dominál, mint ultimate tunig.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Jól összefoglalta.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Ez a video nem áll rendelkezésre.

Amúgy néha indokolt a trehány parkolás. Ha kicsi a hely, úgy érdemes igazodni, hogy a sofőr nagyobbat tudjon nyitni. Ha van elég hely, és valaki félti a kocsiját, állhat direkt vonalra, még mielőtt valami okos rá találna állni 20 centire. Mert mindig van az az egy csóka...

Mondjuk én ott engedtem el a mostani, Várkert előtti talikat, hogy egy 20 év körüli gyerek tolatás közben centikkel kerülte el a kocsim sarkát apa 7-esével.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



nem tom én máshogy álltam mindig is az autókhoz, ez a tuningolós, utcai versenyzős, pályázós, pimpelős dolog sose vonzott. Nekem azok az autók tetszenek, amik gyári állapotban is egy mérnöki múalkotásnak számítanak, amin egy gombot nem változtatnék. Ugyanúgy, mint a nőknél. Sose fogom megérteni miért kezd valaki olyan nővel, aki plasztikázva van, vagy a meglévő nőjét plasztikáztatja.



Itt most bankos tulajdonú autókról van szó. Nem igazán szabad őket módosítani. Amit a videón látsz, azok ott gyáriak - attól még, hogy élénk a fényezésük.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Az mondjuk felmerül bennem, hogy mihez kezd a direktszűrővel az országút közepén, ha elkapja egy zápor.

Volt egy srác M-Ringen. Vett egy ilyen turbós építettet. Háromszor dobta el úgy, hogy meg kellett állítani miatta az egész rendezvényt. Kétszer elvitte az időmérő kaput is :D

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Igen, az a direktszűrő kicsit túlzás.
Ahogy írod: ilyen súly-LE aranynál már nagyon észnél kell lenni. 1 tonnás, hátsó kerekes autó még 250LE-vel is tud özvegycsináló lenni, nemhogy 300-400 LE-vel.
Amúgy simán élném egy laza 200-250 ló között a miatát, kompresszorral. A turbó az olyan hétköznapi :D

Nem lenne hülyeség jogsitipusokat bevezetni pont súly-LE arány alapján, pláne manapság, amikor már a 200LE is "kevésnek" számít átlag autókban is.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Megnéztem a videót. Still can't relate :D Tudom, hogy nagy szubkultúrája van ennek, én másik táborba tartozok, szal inkább nem is mennék bele vitatkozásba, mert ez tényleg ízlés kérdése. Nekem erre ott voltak régen az autós játékok, de valóvilágban én már csak kényelmesen utazni szeretek. Vannak driftelős, rallys haverjaim, szoktak hívogatni, de engem egyszerűen nem vonz.
Persze, amikor régen egy klántársam elvitt egy körre Hungaroringen az Audi RS4-el, az király volt, de én sose fertőződtem meg a benzingőzzel. Nekem az autó egy utazóeszköz, illetve egy personal space, ahol ki tudok kapcsolni, de nem száguldozással vagy motorbőgetéssel, hanem halkan, kényelmesen krúzolva.

De Vajkot se értem. Azok a kocsik a videójában, azokat átlagember hitelre se tudja megvenni itthon, szal hogy egyáltalán ilyen spirálba kerülj, már alapból tehetősnek kell lenned vagy apunak. Az élmény meg nem forintosítható. Egy fiatal srácnak menő autóval járni, felvágni, lekúrni ennél fogva a bomba kis ribiket, begyűjteni az irigy tekinteteket a parkolóban. Sztem bőven megéri nekik, és szarnak az értékvesztésre :)

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!