Miért nem Civic? Kategoriájában hatalmas csomagtere van, pláne ha síkba hajtod a hátsó ülés sort (benzintank a sofőr alatt van, így teljesen síkba lehet tenni a hátsó traktust, igy egy matraccal még kényelmesen lehet aludni os benne akár). Én 8-asat vettem, faternak 9-ese van, nagyon csecse kocsik. Ugyan szovegeltem a 9-esre, de aztán mentem itthon vele úgy, hogy nem a gazdaságosságra mentem ECO móddal, és hát ja, fun vezetni, de SZVSZ a 8-asban több élet van (és kisebb olajfogyi, köszi Euro szabványok.).
Mondjuk faternak eldurrant valami a fejében, és most a latest gen. Mazda 3 hatchback-re pályázik. Valahol meg is értem, mióta Muter vett egy latest gen Mazda 2-t, azóta van rajta a kocsikangörcs fateron, mert valóban, az a 2-es seggrakéta az erősebb motorral (+ tonna alatti súllyal) nagyon nagy poén :D
A Mazda 3-nál meg van egy olyan, hogy valamelyik motortipusnak 2 féle erővel van kiadása: a motor ugyanaz, csak szoftveresen van butítva, így egy kis utánajárással egy olcsóbb kivitelből lehet egy 160 (vagy 180??) LE-set csinalni, pusztán annak a programnak a ráírásával.
igen, mazda 3-ban tényleg így van a motor. Mondjuk nekem a Sedan verzió sokkal jobban tetszik meg praktikusabb is lenne nekem, de városi használatra jó a hatchback
Miért nem Civic? Kategoriájában hatalmas csomagtere van, pláne ha síkba hajtod a hátsó ülés sort (benzintank a sofőr alatt van, így teljesen síkba lehet tenni a hátsó traktust, igy egy matraccal még kényelmesen lehet aludni os benne akár). Én 8-asat vettem, faternak 9-ese van, nagyon csecse kocsik. Ugyan szovegeltem a 9-esre, de aztán mentem itthon vele úgy, hogy nem a gazdaságosságra mentem ECO móddal, és hát ja, fun vezetni, de SZVSZ a 8-asban több élet van (és kisebb olajfogyi, köszi Euro szabványok.).
Mondjuk faternak eldurrant valami a fejében, és most a latest gen. Mazda 3 hatchback-re pályázik. Valahol meg is értem, mióta Muter vett egy latest gen Mazda 2-t, azóta van rajta a kocsikangörcs fateron, mert valóban, az a 2-es seggrakéta az erősebb motorral (+ tonna alatti súllyal) nagyon nagy poén :D
A Mazda 3-nál meg van egy olyan, hogy valamelyik motortipusnak 2 féle erővel van kiadása: a motor ugyanaz, csak szoftveresen van butítva, így egy kis utánajárással egy olcsóbb kivitelből lehet egy 160 (vagy 180??) LE-set csinalni, pusztán annak a programnak a ráírásával.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
igen, mazda 3-ban tényleg így van a motor. Mondjuk nekem a Sedan verzió sokkal jobban tetszik meg praktikusabb is lenne nekem, de városi használatra jó a hatchback
nem jutott eszembe, totojakat nezegettem, meg kia ceedeket, meg egy ket focust.
Parizer forever.