Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


Nem feltétlen igaz! A mazda jelenlegi designja is egyértelműen az akkor bemutatott vision-ből ered. Ezek a tanulmányok bemutatják mint egy mashup, hogy milyen vonásokat fognak alkalmazni a következő gennél.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Mondjuk a Mazda ebben pont kivétel volt a Visionnel az trú, már ami az autó külsejét illeti, de pont az olyan rohadt menő dolgok szoktak kikerülni a végleges modellekben, mint ebben az instrument cluster.

Chief Exorcist



"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Thx

Parizer forever.



https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/renault/megane/renault_megane_li...

nem akartam ilyen oreg verdat venni, de ez a megane mindig nagyon tetszett.

Parizer forever.



Ez instant get.



Na közben kiderült, hogy tényleg túl szép volt hogy igaz legyen a Bömbi.
Vagy -2.8 milla alapárból vagy -3.5 milla extrákból. A villany támogatás jöhetne le belőle 4 milla. 12.5 helyett a 15.3 már koránt sem akkora deal :(



"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Elvileg lehetséges. Gyakorlatilag valószínűleg azért nem erőlködött még senki ezzel, mert az alapból is bonyolult motor még összetettebb lesz. Nem lehet majd hatalmas profittal gyártani, eladni. Persze meglátjuk, a Mazda szívó benzinesei jelenleg is a csúcsa a technológiának (not you, US 2.5l :D), én kinézem a mérnökeikből, hogy meg tudják valósítani.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Dieselnél is milyen jól működik a kipufogó gáz megkötése...
Mire ez a tech kiforrna, addigra olyan rossz híre lesz a sok lerohadó motor miatt...
Amúgy is a benzin véges számban van, áram meg végtelen. Semmi értelme már bármi másnak az EV hajtáson kívül.

Inkább az új chiphiánnyal foglalkozzatok. Most kell venni autót, mert ha megint beragad az ellatasi lánc, akkor menni fog fel durván ismét az új és vele együtt a használtautók ára.



Egy kissé más egy benzin és gázolaj égésterméke. Dieselnél az eleve igen brutális kormot és részecskéket próbálják szűrni (ami károsabb btw mintha semmit nem csinálnának vele, mert olyan apró részecskék jutnak a levegőbe, amit az emberi szervezet már meg tud kötni. -nem keverendő a környezetkárosító hatással, elvileg környezetbarátabb így, csak épp minket rákosít el a g*cibe), míg benzin égésénél max akkor van korom és apró részecskék, amikor valami nem ok a motorral, vagyis elégtelen égés következtében. A NOx, CO2 és CO a megoldásra váró igazi feladat benzinnél, míg dízelnél ezen felül van az SO2 (kén-dioxid), illetve az említett finom részecskék.

Chiphiány meg épphogy elsősorban az EV-ket fogja sújtani, mert egy ICE autó naviba meg fedélzeti computerbe, ECU-ba nagyon régi tech-el dolgozó, 40-80-150 nm- es chipeket használnak, amikből annyi van, hogy Dunát lehet rekeszteni. Ellenben EV-kbe elvileg már modernebb, kisebb csíkszélességű chipekből építik fel a cuccot, mert szükséges a számítási teljesítmény (és a hőtermelést ezzel könnyen lejjebb lehet szorítani) az ilyen-olyan vezetés segítő rendszereknek, vagy akár az önvezető asszisztenseknek.

Teljesen más: bevallom, megbuktam, de a Honda mérnökei is elmehetnek a picsába. Nem tudtam kicserélni az önindítót (szériahiba Civic 8-nál, hogy nem húz vissza indítás után időben, emiatt egy pillanatra olyan hangja van, mint amikor ráindítasz- más gondot amúgy nem okoz, de idegesítő, na), mert nőgyógyász legyen a talpán, aki kibányássza a helyéről. Pedig 2 + 3 csavar és 3 csati lehúzása az egész. :(

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Múltkor beszéltünk az autópályás fantomdugókról, most egy más téma.

Mi az oka annak, hogy ha leesik 3 csepp eső, megbénul a közlekedés?

Én két dologra tudok gondolni:

- aki eleve rosszul / bizonytalanul vezet, az gondolom esőben méginkább,
- illetve hogy a hétvégi autósok ilyenkor előveszik az autót (ráadásul ezek nagy része az előző kategóriába tartozik).

Mi lehet még ezeken kívül?

Chief Exorcist



A feltételezéseid helytállóak.

Ezt levetíteném a MÁV-ra is. Ha leesik 2 hópehely, összeomlik a rendszer. Ha meleg van azért, ha esik akkor azért.



MÁVnak már nincs szüksége semmilyen időjárási tényezőre, hogy összeomoljon, az idő vasfoga megtette a hatását.



Alapból az emberek sose tartják be a szabályos követési távolságot. Eső esetén valamennyire azért bekapcsol az ösztön és jobban odafigyelnek erre, illetve a látási viszonyokat is rontja jelentősen az eső, ehhez nem is kell nagy vihar, elég ha beborul, leesik egy kis eső és a felfestéseket már nem nagyon lehet látni, ami főleg a helyismeret nélküli embereknek nagyon zavaró lehet.



Sztem bőven elég, hogy sokan autóba szállnak, akik amúgy szép időben bringáznak/tömegközlekednek, annyira túl van terhelve a budapesti közlekedés.



"fantomdugókról"

Én szopófantomrol hallottam de az kőbányai



lefty írta: Sztem bőven elég, hogy sokan autóba szállnak, akik amúgy szép időben bringáznak/tömegközlekednek, annyira túl van terhelve a budapesti közlekedés.

Yes, pláne az én esetemben agglomerációból befelé 💀

Chief Exorcist



Na úgy néz ki, hogy the time has come:

2 opció van terítéken:

1. BMW iX1 eDrive20 elektromos, 204 LE, elsőkerék-hajtás, 490 liter csomagtér, wltp hatótáv: 450 km

Full-full extra, M Sport Edition, HUD, Harman Kardon hang, vonóhorog, adaptív futómű, masszázs ülés, vonóhorog, nyitható napfénytető, minden ami létezik benne van, kivéve üléshűtés, mert olyan opció nincs.
Kompakt SUV, de meglepően jó a hely benne, hátul is kényelmes nekem 194 centivel.

Ár: 11.1 millió, zsír új, 0 km.

2. Tesla Model Y Long Range, összkerék meghajtás, 397 LE, batár nagy 600+ liter csomagtartó, wltp hatótáv: 620 km

Jól felszerelt, van hátsó ülés fűtés, elöl ülés szellőztetés, de pl. napfénytető nem nyitható, se nem takarható, nincs vonóhorog, beltér meg ugye üres, mint a legtöbb Teslánál. Illetve nincs se android auto, se apple carplay.

Nagyobb, összkerekes, és sokkal erősebb, a hatótáv pedig 180 km-rel nagyobb, bár a Tesla inkább túllövi, BMW meg inkább reálisan adja meg elvileg az adatot.

Ár: 13.2 millió, ez is zsír újonnan. Vagy 13.6, ha szép színben akarja az ember.

Egyiknek sincs értelmezhető fenntartási költsége elvileg 3-4 évig.
Nyilván Tesla bikább sokkal teljesítményben, de az a városban, ahol nagyrészt használva lesz nem számít semmit, főleg nem Feleségem kezében. Igazából mi szabályosan szoktunk utazgatni max. 140-150, amikor előzni kell jobban, de ahhoz gondolom elég a 204 lóerő is.

Illetve a Teslára brutál összegű a Casco+KGFB (650-1 misi körül), és ha valamiért szervízbe kell vinni, akkor lehet menni Pestre, ahol több hónapos sorok szoktak lenni...

Nem tom, ti mit választanátok?



Tesla. Ebbe a benga csomagtartóba belefér 4 babakocsi 😀
Hogy jön ki ilyen olcsóra az új ára?



neked is az van most vagy még a Sportage?



Nem érdekelnek már a borzasztó döntéseid/álmaid 😚

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Parizer forever.



Mit lehet tudni, mennyire megbizhato a konstrukcio? Mit tudtal meg esdig rola?



Moken írta:
Nyilván Tesla bikább sokkal teljesítményben, de az a városban, ahol nagyrészt használva lesz nem számít semmit, főleg nem Feleségem kezében. Igazából mi szabályosan szoktunk utazgatni max. 140-150, amikor előzni kell jobban, de ahhoz gondolom elég a 204 lóerő is.

Illetve a Teslára brutál összegű a Casco+KGFB (650-1 misi körül), és ha valamiért szervízbe kell vinni, akkor lehet menni Pestre, ahol több hónapos sorok szoktak lenni...

Nem tom, ti mit választanátok?

ezek alapján bmw.
tesla élményt meg letudhatod, befizetsz egy plaid élményvezetésre versenypályán, 15-100k között vannak opciók.



23 milliós kocsik 11 vagy 13 misiért mióta borzasztó döntések?


LY képe
LY
Donator

Elvileg a fenyszoro izzot a kerekjaraton at lehet cserelni benne amihez ki kell venni a kereket



kiralyul hangzik. a yarist is szervizbe vittem egocserere, mert keptelenseg volt hozzaferni. hulyek tervezik ezeket az autokat.

Parizer forever.



Japok elkepeszto marhasagokat kepesek tervezni a kocsikba...



a motor a regi 1.6-os tovabbfejlesztese, eleg jo
tobben akinek van, irtak, hogy eleg kiforrott cucc, ez mar a ranfelvarras utani evben keszult (amig vegul lefoglaloztam, 2013-as)

remelem jo lesz, mondjuk nagyot bukni nem tudok egy 2M-s autoval.

Parizer forever.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!