Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


Nyilván attól függ mit cseréltek rajta (uccsó szervíz 2024), de ha fékeket, vezérlést, vizpumpát meg tömítéseket kell is, 2-3 misi és van egy prémium utazó autója az embernek.



Erős autó, nagy nyomaték + összekerék + automata váltó = a legköltségesebb javítás, főleg ha elhanyagolták 260k km alatt pl. a váltóolaj cserét, vagy rúgatták neki olyan maffiásan.
De majd a szegei rambó úgyis megmondja.



Parizer forever.



Valagnyi típushibát hozzáadva, megszorozva a Pori árakkal lesz igazán finom.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Milyen típushiba? Ha meg rendszeresen szervizelték, akkor azokat valszeg kijavították már.
A motor felújításnak viszont itt 260-nál jön el az ideje, nyilván azzal szamolni kell emiatt, amit felsoroltam, de kibírható. Varga Tibi is nemrég vett szinte ugyanilyet, ugyanilyen futással, azt mondja videóban, hogy 2 misiből atlagjóska is ki tudja hozni a fontosabb dolgokat.
Évente futott átlagban 16k kilit, szép állapotban van, ez alapján nem kéne, hogy elhanyagolt legyen. A váltóról jókat írnak a neten.
Porscheval járni mégis csak nagyobb flash lenne, mint egy NX-el. Pláne ilyen bagóért. Igazából vagy rejtett kincs vagy egy szép kis bukta, dehát te mondtad h még az új Lexus ertékvesztése is nagyobb, mint ennek a javítással együtti ára...



Szerintem lépd meg. Ez jár neked.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Igazából valamit nagyon akarok venni, idegesit ez az otthon startos porges mindenki reszerol, egyszeruen hianyzik az erzes, amikor valami olyat veszek, ami kicsit is megmozgat. Nagy anyagi kockazat meg vegulis nincs benne, max a gyerek majd nem fog legozni :D



Én ezt tudom javasolni

rwurl=https://i.imgur.com/NCRNsmk.jpeg

Olcsóbban kijön, marad a legóra és garantáltan megmozgat bizonyos téren.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Miert akarod az én vesemet is leepiteni? :(



Elég, ha a májad ép, amikor új gumigarnitúra kell a Porira, és pénzzé kell tenni valamit.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Egy R18-as gumiszett azért nem hiszem, hogy hazavágna bárkit.



Ahogy a fasz esetén is, a vastagságon múlik a műsor <3

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."




Majd vissza viszi az üres üvegeket!




100e km fölött nem vennék kocsit. Az annyit tesz, hogy azt a szintet nem tudom a beugró szintjén sem megfizetni.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Itt ajanlgattad eddig a 10+ eves RX-eket :D de az 50k-s bmw se volt jo :D Amugy a kor is sokat szamit, nem csak a km, pl. a belter allapotaban sokkal meghatarozobb az auto eletkora, mint a futasmennyiseg. Motort lehet javitani meg futomuvet, de a kifakult, osszeasszott belteret senki sem fogja rendbe tenni



Én szívesen olvasom majd a blogolásodat, hogy így meg úgy mekkora szemét, és mit összeszívsz vele, úgyhogy nem engem kell meggyőznöd, de szvsz nem fogod meglépni, és jól van ez így.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



te mindenkepp szopni akarsz?

ne vegyel hasznalt premium verdat.

Parizer forever.



a használt prémiumok pörgetik a használtautó piacot. A legnépszerűbb verdák.
De egyébként én "kincset" keresek :) Ha már mindenki lebeszélt az új autóról, akkor legalább egy kis risk a dologban. Unalmas, de biztos vétel nem kell.



Az ember tény, hogy könnyebben megy bele hülyeségbe, ha el tudja hitetni magával, hogy sokan mások is ezt teszik. Akkor nem lehet nagy para, pedig műszaki oldalról majd' mindenki a biztosat keresi, az élmény szempontjából érdemes valami érdekesre menni.

Az a baj, hogy ebben a sztoriban nem az Indiana Jones vagy, hanem a csillogó cuccokat kereső holló.
No, de ki lennél, ha mégis azon 1%-ba tartoznál, aki minden téren a kockázatokat és kihívásokat keresi azon biztos tudatban, hogy meg is tud felelni neki?

Kissi fura úriember Nyugat EU-ból, aki habár csak kisebb dolgokat képes megszerelni a kocsiján, ki van tömve az otthoni fizetésével, így aztán vígan fizeti, h a kocsi elé dob egy 5.000 EUR számlát, mi több, felhozza gyári szintre, kerül, amiben kerül. Ismerősei megértő félmosollyal figyelik a fura urat, hiszen, amit tart, már egyértelműen nulla presztízzsel bír, értéke soha nem lesz, mert annyira tömegcikk, de hát hé... Ha Hansnak ez a hobbija...

Ha te is olyan tehetős vagy, mint Hans, rendben van, fizesd ki, amit kell, mert ezt akartad, de morálisan elfogadhatatlan, ha a saját vagy a gyermeked jövője elől költöd a pénzt.

Kelet EU ezermestere: Ha kell, motorblokkig bontja a gépet, az se gond, ha a évekig össze sem áll újra, mert valamelyik roncs úgy is beindul a kertből, amiket hasonló módon hordott össze. Egy valagnyi szaki ismerőse van, akihez fordulhat, meg lehet, hogy a másik habókos már meg is vette tőle azt a kocsit, amit ő két hónapja letámasztott. Bonyolult kihívások elé kerül, de megoldja szakértelemmel, kapcsolatokkal. Még így is a végén be tud mutatni egy vaskos dossziét a költségekről.

A fentieknek meg szabad venniük a kockázatos típusokat.

No, de ők nincsenek sokan, kik pörgetik akkor a témát?

Két nagy csoportra osztanám őket:

Srácok, akik fordítva ülnek a moziban. Elhitetik magukkal, hogy egy leharcolt prémiummal menőlk lesznek, pedig ezek presztízse pont addig tart, amíg a pay wall. Onnantól, ha már bárki megveheti, bárki ülhet benne. Ők is. - de erről később.
Ezek az arcok nagyon boldogak a vételkor, de már a hazaúton nem teljesen őszinte a mosolyuk, mert azért mégis utána kéne nézni, hogy miért nyikorog a nagyobb bukkanóknál, ami még a tesztúton nem jött át... A hibák aztán sokasodnak, az elején próbál utána menni, de olyan díjakat számítanak, annyival magasabbak a kopó-fogyó alkatrészek árai, hogy a jellemző reakció valahogy így fest
rwurl=https://i.imgur.com/5a0x2aK.jpeg
Mindeddig azt hitted, hogy "értesz" a kocsikhoz, mert hát férfi vagy, de nem. Azt hitted, majd jól meghackeled a rendszert, mert bevállalod, amit a hülyék nem mertek. Te leszel a boldog kivétel... Aztán, amikor felteszed, olyan ajánlatok jönnek rá furán beszélő alakoktól, hogy beszarsz. Végül beletörődsz, és fél áron, check engine-el eladod, csak valahogy szabadulj a bódétől.

Végül ott vannak a tesók, az ostoba cigányok, akik tényleg csak csillogást akarnak, és nem gondolkoznak pár hónapnál tovább. Na, ők lesznek a következő vevőid. - a Cayene esetén szám szerint az autó hetedik tulajai, megnéztem. (Már most klubbosodhatsz velük, legalább megismered a vevői kört, talán ajánlanak szerelőt is.) Nagyon "vicces" volt eladni nekik anno a Mergát, senkinek nem kívánom.

Én azt mondom, tedd meg. Az infókat megkaptad, hajrá, de úgy is csak vetítesz, már megszoktuk ;)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Hallod Gabika ne idegelj! Múltkor linkeltem a fullos luxus Renault 6.5 misiért és arról is mindenki lebeszélt.

Komolyan mondom nem tudom milyen kocsira mondaná itt Vajk vagy bárki, hogy vegyük meg. De egyszer emlékszem Vajk linkelt valamit, hogy na AZ egy jó vétel. Aztán 5 perc után valaki felhívta a figyelmet valami tök egyértelmű fail dologra a kocsival kapcsolatban... :D



Letört a slusszkulcs egyik mikro kapcsolja. Felhívtam 3 jó munkás embert. Első mikro kapcsoló cseréje 15ezer Ft de ez Baján van el kell oda menni vagy postázni. Második 25 ezer ft. Harmadik 2ezer ft. Utóbbi kettő helyi szaki. Egy mikro kapcsoló kb 300-400 ft lehet. Van ám árrés....



Ha te mikrokapcsolók cseréjével foglalkoznál, akkor anyagárban mókolnál, vagy valahogy rászámolnád a megélhetésedet - ne adj isten, gyarapodásodat - is hónap/darab arányosan?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



presztízse pont addig tart, amíg a pay wall. Onnantól, ha már bárki megveheti, bárki ülhet benne. Ők is. - de erről később.

Na pont ezért vallottam mindig, hogy egy prémium csak annak való, aki megengedheti magának újonnan. De sztem ezt az életben elég 1x unlockolni :Đ



Egyik kolléga öccse vett egy használt A6 ost. 6millaert. Rakoltott 200k-t. Aztán kiderült, hogy a vezérlést is cserélni kellene. Inkább elcserélte egy 4millat erő focus st re.



Aki egyszer megengedhette, de később nem, az először vagy túlvállalta magát, vagy tombolán nyerte, vagy csődbe ment. Te melyik vagy?
Aki megengedhette egyszer, és nem vonatkoznak rá a fentiek, az mindig új prémiumot fog venni.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Tiszta sor hogy tenni kell rá hasznot de ezek az ár eltérések WTF.



Egy vezérlés csere kb. 1 milla. Nem jön ki a matek.



A matek az kurvara nem jön ki szerintem sem de ez így történt mégis.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!