Vagy összekaparsz pénzt, felvesztek egy hitelt, és veszel/építesz egy tényleg fasza házat, oda pedig meghívod a barátaidat. Na, ez flex, ezt értékelni fogják,
hat ez eleg szanalmas. problad ki, hogy ff vagy, es leszarod ki mit gondol rolad :)
ha veszel valamit, azert veszed meg, mert oromet okoz neked, nem pedig "flexelni". arra vegyel flexet :DDD
A gondod a kontextusok értelmezésében van. Mokennek reagáltam, amikor felhozta, hogy státusz. Én meg mondtam egy példát, hogyan lehet valóban státuszod, ha erre vágysz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
na en csak klasszik kajakat eszem kb, gyerekes az izlesem :)
de pl. a kistucsokben sikeresen elertek megboldogult muter csirkeporijenek szintjet. aminek orultem, ritka kivetel :)
Hogy ez mi azt nem tudom, de ha kutya ellen van, az kurva jó ötlet!
Mindig az van, hogy megcsinálom neki a hátsó ülést, de ő fogja magát, és onnan az első lábaival rááll a középkonzolra aztán hesszel előre mint a kapitány aki kiállt a hídra.
Elvileg 13 misi lesz az alap kezdőára, szóval 4 év múlva 8 milláért egy ilyen no brainer deal. Mondjuk fixre kikapcsolni a sávtartót, meg az övcsipogót benne kicsit nagyobb kihívás lesz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Már csak az autó szimpla gondozásánál (takarítás, nem összebaszni a felületeket mindennel, stb.) is azt figyeltem meg, hogy ezekre a saját magunknál és ismerősi köreimben mindig a férfi figyel jobban oda. Nálunk itthon a lakásban egy porcica esetén már azonnal teljes porszívózás, felmosás, de a kocsiban hetekig állna a sok nyugta, falevél, stb. ha én nem takarítanám ki.
Aztán a vezetési stílus is sok nőnél nagyon barbár, volt valami felmérés, hogy a női sofőröknél mennyivel hamarabb kopik el a fék, mint a férfiaknál. A kátyúkat se szeretik úgy kerülgetni, mint a férfiak. Az ilyen kímélő használat meg valszeg ismeretlen fogalom a többségüknek vagy pont úgy csinálja, hogy azzal árt az autónak.
Lemossa a kocsit olyan mosószerrel, kefével, hogy öröm lesz ránézni.
Ezt mondja, rozsdás a kerék. Mondom, ez egy alufelni és főkpor van rajta.
Letörölgeti a műszerfalat, szóval műszakilag rendben van az autó, csak az olaj lámpa villan fel néha. Mondom, ez gond lesz, mire ő: Á, majd elalszik... Pár kilométerre rá megállt alattunk a kocsi. Motorgenerál.
Eleve nem ismerek olyan nőt, akinek magától eszébe jutna valaha is az olajszint mérése. Anyámat , illetve az előbbi ismerőst fél évente kondicionálom rá.
Le van eresztve a kerék? Kopott a gumi? Ott a padka, de te hozzá dörzsölöd a gumit? Ki vesz ilyet észre?
Helyben csavargatod a kormányt, amikor áll a kocsi? Hát persze, előbb kell odakormányozni, amerre menni akarok!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Asszony nem képes úgy működtetni a hibrid rendszert, hogy ne induljon be a motor 2 másodpercekre, mert digitális ON/OFF módon kezeli a gázpedált. A fékezés sem megy oly módon, hogy ne lépje át a visszatáplálási határt.
Én azt mondom, hogy verseny technikával vezet, hiszen a legjobb köridőhöz vagy a gázon, vagy a féken állsz, de sima kiguruás nincsen, ott másodperceket veszítesz.
A kátyút nyilván nem kerüli, mert nem is regisztrálja tudatilag, hogy belehajtott, leköti a forgalmi szituáció túlélése. (férfi is van ilyen egy valagnyi)
Benzines kocsival 2.000-nél már felvált, mert hát az rossz lehet, amikor hangos a motor (ugyanúgy csinálják pasik is)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Attól is kivagyok, hogy mutterkám kis Micrája ugye mutatja, hogy mikor kell felváltani, és ő azt persze parancsszerűen követi. Csak amikor télen, reggel, hideg motorral emelkedőn erőlteti 1800-as fordulaton a szerencsétlen kis 3 hengeres turbómotort, akkor a falnak megyek. Mindig rá kell szólnom, hogy ne váltson fel 4-esbe, hiába mutatja az a szar, hanem hagyja inkább 3-asban hiába forog 2000 ezer felett, melegedjen be szépen. A legrosszabb amit hideg motorral tehetsz ha kihúzatod meg ha alacsony fordulaton terheled.
Valami olyan egyszerű szabályt próbálok kitalálni neki, hogy amíg nem érsz ki a faluból, nem válthatsz 3-asnál feljebb.
Meggyőződésem, hogy amúgy a nők ezért tűnnek bunkóbbnak a forgalomban. Egyszerűen annyira leköti őket eleve az autó basic működtetése + a forgalmi szituáció túlélése, hogy másra nem tudnak figyelni. Hiába lett volna például értelme az adott helyzetben elengedni / kiengedni valakit stb, az ilyenek nem is regisztrálódnak.
Ami vicc, hogy a regulációk miatt még az R8-ban is mutat egy ilyen pici jelet a felváltásra a központ kijelző alján :)
Van egy srác, már cikkeket is küldtem neki a témában, de nem vagyok azóta sem biztos benne, hogy átment neki: többet árt, mint használ vele, ha beindítás után egy percig alapjáraton hagyja a Porit, mert a nyugger német így mutatta neki, amikor megvette... (ugyanígy leállítás előtt is vár egy percet, ami szimplán csak hülyeség városi autózás után, pláne, hogy nem is turbós a kocsi)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ez sok esetben így van, kivéve, amikor a nő egy újszerű SUV-ban ül. Na, az tipikusan az az eset, amikor a gyenge ember "hatalmat" "státuszt" kap. Aztán már a zebrán sétálsz, de ő elhajt előtted.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ha a hidegben kinn állt az autó, akkor valóban lehet értelme hagyni kicsit, hogy a hidegre besűrűsödött olajnak legyen ideje körbeérni a rendszerben, de az 1 perc szerintem akkor is sok.
Én erre azt a rituálét alakítottam ki, hogy ahogy beülök az autóba, rögtön elindítom, és addig jár, amíg elhelyezkedek, becsatolom magam, kirakom a telefont, beállítom a navit, ha kell, stb., és aztán indulok. Szerintem körülbelül max fél percet hagyom ilyen esetben járni.
Én erre azt a rituálét alakítottam ki, hogy ahogy beülök az autóba, rögtön elindítom, és addig jár, amíg elhelyezkedek, becsatolom magam, kirakom a telefont, beállítom a navit, ha kell, stb., és aztán indulok. Szerintem körülbelül max fél percet hagyom ilyen esetben járni.
mindenhol azt írják, hogy ez a helyes eljárás télen.
Kivéve, ha fasza elektromos autód van és előfűtöd akksit meg utasteret ;)
KIBASZOTT MAZLISTA. :)
Parizer forever.
A gondod a kontextusok értelmezésében van. Mokennek reagáltam, amikor felhozta, hogy státusz. Én meg mondtam egy példát, hogyan lehet valóban státuszod, ha erre vágysz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
na en csak klasszik kajakat eszem kb, gyerekes az izlesem :)
de pl. a kistucsokben sikeresen elertek megboldogult muter csirkeporijenek szintjet. aminek orultem, ritka kivetel :)
(pacal az undorit :D)
Parizer forever.
Kistücsök Szemesen egy fos hely. Kicsik az adagok, vagy legalább a hús kevés.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
en jollaktam. alig birtam megenni a fiam ranott husijanak a felet, amit meghagyott* :)
(* ebbol sejthetho, hogy 5+ eves sztori)
most amugy majdnem mentunk megint hozzad, de aztan jobb (es kisse dragabb) szallodat valasztottam :)
Parizer forever.
Kérdés, hogy tényleg jobb volt-e. Ha volt valami wellness részleg, akkor nem szóltam, de nálunk már köztudottan újak a fürdőszobák és a klíma is.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
5+ éves a sztori, amikor micro adag volt. Két éve volt, hogy csak sok tészta, kevés hús volt a téma.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Inflacio
Best autókereskedés név ever!
rwurl=https://img.hasznaltautocdn.com/640x480/22158112/15052545.jpg
mi ez a háló középen? Kutya háló? Vagy gyerek?
Hogy ez mi azt nem tudom, de ha kutya ellen van, az kurva jó ötlet!
Mindig az van, hogy megcsinálom neki a hátsó ülést, de ő fogja magát, és onnan az első lábaival rááll a középkonzolra aztán hesszel előre mint a kapitány aki kiállt a hídra.
Chief Exorcist
Poggyászrögzítő háló új funkcióval.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
nem túl bizalomgerjesztői, főleg női sofőr esetén :/ Gondolom akkor kutyát szállított, kutyás kocsit meg nem veszek.
Azt jól teszed. Eleve nőtől sem vennék. Azt hiszi, hogy vigyáz az autójára, közben jóhiszeműen tönkreteszi.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Pölö?
Chief Exorcist
Ezért mondjuk már megéri eladni lelkem a Nagy Testvérnek
https://totalcar.hu/video-podcast/2025/08/03/kina-valasza-a-teslara-xiao...
Elvileg 13 misi lesz az alap kezdőára, szóval 4 év múlva 8 milláért egy ilyen no brainer deal. Mondjuk fixre kikapcsolni a sávtartót, meg az övcsipogót benne kicsit nagyobb kihívás lesz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Már csak az autó szimpla gondozásánál (takarítás, nem összebaszni a felületeket mindennel, stb.) is azt figyeltem meg, hogy ezekre a saját magunknál és ismerősi köreimben mindig a férfi figyel jobban oda. Nálunk itthon a lakásban egy porcica esetén már azonnal teljes porszívózás, felmosás, de a kocsiban hetekig állna a sok nyugta, falevél, stb. ha én nem takarítanám ki.
Aztán a vezetési stílus is sok nőnél nagyon barbár, volt valami felmérés, hogy a női sofőröknél mennyivel hamarabb kopik el a fék, mint a férfiaknál. A kátyúkat se szeretik úgy kerülgetni, mint a férfiak. Az ilyen kímélő használat meg valszeg ismeretlen fogalom a többségüknek vagy pont úgy csinálja, hogy azzal árt az autónak.
Látszik, hogy nem mozogsz nők környékén :D
Lemossa a kocsit olyan mosószerrel, kefével, hogy öröm lesz ránézni.
Ezt mondja, rozsdás a kerék. Mondom, ez egy alufelni és főkpor van rajta.
Letörölgeti a műszerfalat, szóval műszakilag rendben van az autó, csak az olaj lámpa villan fel néha. Mondom, ez gond lesz, mire ő: Á, majd elalszik... Pár kilométerre rá megállt alattunk a kocsi. Motorgenerál.
Eleve nem ismerek olyan nőt, akinek magától eszébe jutna valaha is az olajszint mérése. Anyámat , illetve az előbbi ismerőst fél évente kondicionálom rá.
Le van eresztve a kerék? Kopott a gumi? Ott a padka, de te hozzá dörzsölöd a gumit? Ki vesz ilyet észre?
Helyben csavargatod a kormányt, amikor áll a kocsi? Hát persze, előbb kell odakormányozni, amerre menni akarok!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Disz!
A nők kocsija jellemzően disznó ól.
Asszony nem képes úgy működtetni a hibrid rendszert, hogy ne induljon be a motor 2 másodpercekre, mert digitális ON/OFF módon kezeli a gázpedált. A fékezés sem megy oly módon, hogy ne lépje át a visszatáplálási határt.
Én azt mondom, hogy verseny technikával vezet, hiszen a legjobb köridőhöz vagy a gázon, vagy a féken állsz, de sima kiguruás nincsen, ott másodperceket veszítesz.
A kátyút nyilván nem kerüli, mert nem is regisztrálja tudatilag, hogy belehajtott, leköti a forgalmi szituáció túlélése. (férfi is van ilyen egy valagnyi)
Benzines kocsival 2.000-nél már felvált, mert hát az rossz lehet, amikor hangos a motor (ugyanúgy csinálják pasik is)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ezek mind validok
Attól is kivagyok, hogy mutterkám kis Micrája ugye mutatja, hogy mikor kell felváltani, és ő azt persze parancsszerűen követi. Csak amikor télen, reggel, hideg motorral emelkedőn erőlteti 1800-as fordulaton a szerencsétlen kis 3 hengeres turbómotort, akkor a falnak megyek. Mindig rá kell szólnom, hogy ne váltson fel 4-esbe, hiába mutatja az a szar, hanem hagyja inkább 3-asban hiába forog 2000 ezer felett, melegedjen be szépen. A legrosszabb amit hideg motorral tehetsz ha kihúzatod meg ha alacsony fordulaton terheled.
Valami olyan egyszerű szabályt próbálok kitalálni neki, hogy amíg nem érsz ki a faluból, nem válthatsz 3-asnál feljebb.
Chief Exorcist
Meggyőződésem, hogy amúgy a nők ezért tűnnek bunkóbbnak a forgalomban. Egyszerűen annyira leköti őket eleve az autó basic működtetése + a forgalmi szituáció túlélése, hogy másra nem tudnak figyelni. Hiába lett volna például értelme az adott helyzetben elengedni / kiengedni valakit stb, az ilyenek nem is regisztrálódnak.
Chief Exorcist
Ami vicc, hogy a regulációk miatt még az R8-ban is mutat egy ilyen pici jelet a felváltásra a központ kijelző alján :)
Van egy srác, már cikkeket is küldtem neki a témában, de nem vagyok azóta sem biztos benne, hogy átment neki: többet árt, mint használ vele, ha beindítás után egy percig alapjáraton hagyja a Porit, mert a nyugger német így mutatta neki, amikor megvette... (ugyanígy leállítás előtt is vár egy percet, ami szimplán csak hülyeség városi autózás után, pláne, hogy nem is turbós a kocsi)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ez sok esetben így van, kivéve, amikor a nő egy újszerű SUV-ban ül. Na, az tipikusan az az eset, amikor a gyenge ember "hatalmat" "státuszt" kap. Aztán már a zebrán sétálsz, de ő elhajt előtted.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ha a hidegben kinn állt az autó, akkor valóban lehet értelme hagyni kicsit, hogy a hidegre besűrűsödött olajnak legyen ideje körbeérni a rendszerben, de az 1 perc szerintem akkor is sok.
Én erre azt a rituálét alakítottam ki, hogy ahogy beülök az autóba, rögtön elindítom, és addig jár, amíg elhelyezkedek, becsatolom magam, kirakom a telefont, beállítom a navit, ha kell, stb., és aztán indulok. Szerintem körülbelül max fél percet hagyom ilyen esetben járni.
Chief Exorcist
Akinek nincs garázsa, már rossz pozícióból indul a történetben :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
mert napközben mindenki garázsban parkol, amíg tárgyal/vásárol/ügyet intéz/rokont látogat, stb...
mindenhol azt írják, hogy ez a helyes eljárás télen.
Kivéve, ha fasza elektromos autód van és előfűtöd akksit meg utasteret ;)
A rokonlátogatás kivételével nem hűl annyit az olaj, hogy ilyesmi releváns legyen.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem? Reggel bemész dolgozni 8-9kor, kocsi leparkol, délután 4-5 kor indulsz haza. 8 óra alatt -10 fokban nem hűl annyit egy ~5-10 km út után?
Te jó ég, ez biztos nem az én élethelyzetem, hogy be kell járni valahova :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."