Ez a vidi öreg, mint az internet. A másik, hogy legalább másfélszeres gyorsításban megy. Nézd meg az első kocsi átsorolását közvetlenül miután a motoros feltűnik!
De azért kösz <3
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Hogy nem az enyém :D
Meg amit InGen is írt. Brutál nagy, brutál nehéz, csomagtartója alig nagyobb, mint a Yarisnak, szakma szerint visszalépés az előhöz képest. Bár nekem a plug in hibrid konstrukció bejönne egy ilyen szörny esetén amúgy.
mert ezeknek, mint az M5 meg az Audi RS-ek, az a lényege, hogy daily drivernek is tökéletes autók, cserébe, ha Apu fickósan érzi magát, akkor oda tud lépni neki és felszántja az aszfaltot.
ne viccelj mar, 1.0-as 3 hengeres yarisom IS van, siman megy 90-et az autopalyan. neha ha sietek 110-et is. nagyon ritkan ha tenyleg surgos, akkor 130-at is :)
kollégám most vezette az új hibrid yarist, kiégett, hogy mutatott 250 kmre elég üzemanyagot, aztán kiment városból és hirtelen lement az érték 100-ra. Ráadásul nagyobb sebességnél bőg a motor mint az istennyila. Ez tényleg csak arra jó, hogy a városon belül mászkálj 50-60-al.
Egy ilyen M5-el viszont, ha akarsz kényelmesen suhansz 140-el pályán, de ha előzgetni kell országúton, akkor egy másodpercig nem kell izgulnod, hogy elég lesz-e a kakaó.
A Pesten agglóból bejárás mindennapos gyakorlójaként mondom, hogy a dugóban álláshoz nem kell 720 lóerő.
Valójában a lehető legkisebb elektromos autó kéne, amivel vegigaraszolod a dugót az M3-as bevezetőn, aztán benn a városban kielvezed a kicsiség előnyeit.
(bár amúgy javarészt tömegközlekedek, ahol persze a busz áll a dugóban az út első szakaszán, amíg el nem jutsz az első metrómegállóig, onnantól patika mert kötött pályán gyakorlatilag bárhova eljutsz pikkpakk)
Audi R8
Vajknak sok szeretettel...
Ez a vidi öreg, mint az internet. A másik, hogy legalább másfélszeres gyorsításban megy. Nézd meg az első kocsi átsorolását közvetlenül miután a motoros feltűnik!
De azért kösz <3
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Velem most jött szembe. :) Csak a márka miatt gondoltam bedobom neked.
Ez az új BMW M5 mennyire jön be nektek?
Hagyjuk már :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Szerinted is gáz?
az melyik?
Parizer forever.
rwurl=https://robbreport.com/wp-content/uploads/2025/01/P90557402_highRes_the-...
rwurl=https://exoticcars.ae/uploads/blog-images/244/img.png
2400 kg, 720 LE, plug in hibrid
Kinézetre nekem nagyon bejön.
Ez az a része, ami nagyon nem jön be.
Chief Exorcist
szep.
mi a gond vele?
Parizer forever.
Hogy nem az enyém :D
Meg amit InGen is írt. Brutál nagy, brutál nehéz, csomagtartója alig nagyobb, mint a Yarisnak, szakma szerint visszalépés az előhöz képest. Bár nekem a plug in hibrid konstrukció bejönne egy ilyen szörny esetén amúgy.
mi a fasznak csomagtarto egy ilyen verdaba? nem fer be az arany hitelkartyad? :)
Parizer forever.
mert ezeknek, mint az M5 meg az Audi RS-ek, az a lényege, hogy daily drivernek is tökéletes autók, cserébe, ha Apu fickósan érzi magát, akkor oda tud lépni neki és felszántja az aszfaltot.
Formara emlékeztet a 335i coupera. Ami az egyik legszebb BMW szerintem. De 52misitol indul....?
eszemben sem jutna a napi varosi kozlekedesre ilyet hasznalni.
Parizer forever.
én is inkább gyalogolok :)
De Pesten akik aggloból járnak be, azoknak jobb, mint a yaris, ami meghal 80 felett :)
???
ne viccelj mar, 1.0-as 3 hengeres yarisom IS van, siman megy 90-et az autopalyan. neha ha sietek 110-et is. nagyon ritkan ha tenyleg surgos, akkor 130-at is :)
Parizer forever.
kollégám most vezette az új hibrid yarist, kiégett, hogy mutatott 250 kmre elég üzemanyagot, aztán kiment városból és hirtelen lement az érték 100-ra. Ráadásul nagyobb sebességnél bőg a motor mint az istennyila. Ez tényleg csak arra jó, hogy a városon belül mászkálj 50-60-al.
Egy ilyen M5-el viszont, ha akarsz kényelmesen suhansz 140-el pályán, de ha előzgetni kell országúton, akkor egy másodpercig nem kell izgulnod, hogy elég lesz-e a kakaó.
A Pesten agglóból bejárás mindennapos gyakorlójaként mondom, hogy a dugóban álláshoz nem kell 720 lóerő.
Valójában a lehető legkisebb elektromos autó kéne, amivel vegigaraszolod a dugót az M3-as bevezetőn, aztán benn a városban kielvezed a kicsiség előnyeit.
(bár amúgy javarészt tömegközlekedek, ahol persze a busz áll a dugóban az út első szakaszán, amíg el nem jutsz az első metrómegállóig, onnantól patika mert kötött pályán gyakorlatilag bárhova eljutsz pikkpakk)
Chief Exorcist
Nem kelsz elég korán ;D