Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


Viszint erre az uj Mercedes CLA-ra kivancsi leszek mekkora sikert fog aratni. Két sebességes elektromos hajtás, nagy hatótáv, stb. Mondjuk belseje annak is gagyifeeing nekem.



Az iment kerestem rá. Nagyon gagyi olyan a beltér mint valami jatekauto lenne. Sokkal jobban van kivitelezve az eqs beltere. De ha már beltér akkor az új superb belteret nagyon eltalálták szerintem.



Érdekes koncepció. Full minimalista barebones autó, amit aztán otthon DIY módon bővíthetsz, ha akarsz. Ha nem akkor nem.

https://www.theverge.com/electric-cars/655527/slate-electric-truck-price...

The $20,000 American-made electric pickup with no paint, no stereo, and no touchscreen

Chief Exorcist




https://m.hvg.hu/cegauto/20250505_uj-rekordido-a-160-millio-forintos-mustang-gtd-de-a-sokkal-olcsobb-porsche-911-gt3-rs-meg-mindig-veri

Igaz, hogy gyorsabb a GT 3 RS viszont 500 kilóval könnyebb is. Így nézve elég jó az a köridő.



Elsőre egy csodának tűnt a kocsi, de ilyen súly mellett parasztvakító a konstrukció. Egy kisebb pályán a könnyebb kocsi tönkre veri

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."




Esetleg valaki tudni véli a M Petiről, hogy autóbuzi, vagy ő is ilyen kis focizós, kocsikat nem értő punci, mint a Gab... a mostani főnök?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Peti autós, csak nem biztos, hogy jól venné ki magát, ha luxizna a hatalomra kerülése esetén :D



Úgy érzed, az nkh megreformálása top3 prio?

rwurl=https://youtu.be/S_07VCBOFCA?t=1385



Nálam az lenne

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Porsche 911 50th Anniversary editiont vennétek vagy megvárnátok inkább új hibrid Turbo S-t daily drivernek?



Lépj be a tiszába, és nyomjad a témát!

Vagy indulj a választáson ezzel kampányolva!
Én rád szavaznék. Lehet, Ingen is. Egyesíthetnéd a két tábort... itt a fórumon.



nem, az arabol inkabb egy kiegett programozo haveromat tamogatnam.

Parizer forever.



997 Gt3-at vennék, mert közvetlenebb élményt ad, és az ára is csak felfelé megy, but decc dzsászt mí

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



azzal az első fekvőrendőrön nem jutnék át...



Nincs nagy különbség itt a modellek közt. Lehet, variálnék, hogy ne legyen olyan agresszív az első szoknya, és már ott vagy kb, mint az utcai modell.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



R8-nál ez mennyire problémás?



Kb semennyire. De annak jobb a terepszöge, mert az elején van egy okos bemarás, nem mint pl a Porsche full egyenes alja.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."




Ma városban kielőzött egy Model 3 performance, de úgy hogy frászt kaptam, mert semmiből jelent meg, zéró hang, és úgy nézett ki, mint amikor egy videót felgyorsítva játszok le. Egy AMG mercit legalább hallasz távolról, hogy jön, de ez egy lopakodó. Döbbenet hogy egy ilyen kategóriájú autó így megy.



Ne aggódj, a legközelebbi toltonel utoléred 🤣

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



rwurl=https://youtu.be/L5yy9aBTYbg?t=1409

1133km es út 6x kellett tölteni. Arról nem esik szó, hogy a töltések mennyi időt vettek igénybe pedig pont az lett volna az érdekes.
Ez normál autóval 1 tankolással megvan ha tele tankkal indulsz.



Kiszámítható itthoni utakra többnyire ez is elmegy egy töltéssel. Havi egyszer rákívánok a témára, aztán számolok, és rájövök, hogy a Lexus hiába eszik óvatosban is átlag kilenc litert, ha az értékvesztés és a technikai problémák súlya alól olyan szinten mentesül az EV-khez képest, hogy csak nettó önszivatás lenne átállni. - Pedig amúgy élvezném, hogy itthon napelemről töltöm...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Milyen technikai problémák vannak EV-vel? No olajcsere, no fékbetét csere, no váltó probléma, no vezérlés, no kopás. Motorokkal ha bármi van gariban cserélik, mai akksik meg kb. 20 évig kihúzzák, ha otthon töltöd nagyrészt.



Mai normálisabb EV-k 350-400 kmt még pályán is elmennek. Egy RS audit is tankolhatsz 500 km után, és még le is gyorsulja egy Tesla.



Ez nagyon szépen hangzik, de a gyakorlat rácáfol.

Motort miért cserélnének a gari időn túl? A keveset használt fékrendszer hajlamos a meghibásodásra. Rendszerint szoftveres gebaszok bejátszanak. Javíttatni maszekban sok dolgot drága vagy lehetetlen rajta, márkaszerviz meg nem bírja kapacitással. Futómű előbb szétesik a nagy tömeg okán...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



8 év gari van egy tesla motorjára. Van több jó maszek tesla szerelő, főleg ott nálatok Oest környékén, akik nem aranyárban javítanak. Igen, a régebbi típusoknál a futóművel szokottlenni probléma, de ezeket rutinból tudják orvosolni. Ha jól emlékszem Te X-et szeretnél, ott amiket láttam eladókat Tesla csoportban, már mind átestek a cserén. Azért egy 9 literes fogyasztás vs napelemmel töltött evnél több millát lehet sporolni pár év alatt.



Télen a napelem lófaszt se termel. Azt tegyük hozzá.



Ez oltári nagy tévedés. Illetve ha szaldós elszámolasban van még, akkor meg tökmindegy is lenne, ha nem termelne.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!