Jelenlegi hely

Command & Conquer

Utolsó bejegyzés


Nem. Az a 20 éves játékokra igaz, a remasteredhez minimum 64 bites processzor és win 8.1/10 kell az official specs szerint:

Minimum:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10 (64-bit Version)
Processor: Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4ghz or AMD Athlon 64 X2 6400 @ 2.4ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 420 or ATI Radeon HD 5570
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 32 GB available space

Recommended:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10 (64-bit Version)
Processor: Intel Core i5 4690K or AMD Ryzen 7 1700
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or ATI Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 32 GB available space
Additional Notes: Hard Drive Space: 32 GB on SSD



Ja, és ez milyen szomorú :(



De miért is? 4Ks textúrák haver.... az nem megy p3-p4-en....



Egen, eléggé vicces ez a "legyen remastere, de ne kelljen hozzá erősebb gép, mint az eredetihez" hozzáállás.



Nem megy 5x86 Cyrixen??

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nah, azért annyit nem tettek rá, hogy erőmű kelljen alá, meg olyan gépen lagggoljon, amin a Red Alert 3 lazán megy, meg a Doom :D





Pont tegnap olvastam erről. Egy kissé félrevezetőek a képek, mert a remaster assetek továbbra is abban az esetben használhatóak a júzereknél, ha hivatalosan rendelkeznek az utóbbi megvásárolt példányával. A kód open volta a modder munkákat a kompatibilitás szintjén könnyíti, mert a TS és RA2 is nagyban épít az ős RA.exe kódjára.
BTW a remaster grafika implementálása az OpenRA.ba jelenleg 70%-on áll. Egyik barátommal heti 1-2x szoktunk játszani. Változatos módon lehet szívatni egymást.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Yep + Steam workshop supportot kap a C&C 3 és a RA3 + kiadtak egy ilyen videót is korábban nem látott cuccokból:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qN2gryZYz6g
Extrán vicces, hogy majdnem minden játék érintett, kivéve a TS-t és a RA2-t... remaster when?



A TS meg RA2 pont az a middle gorund, hogy nem lehet olyan egyszerűen látványos javulást elérni, mint a korábbiak esetén, viszont még nem modern technológiájú játékok a folytatásokhoz mérten. Persze minden lehetséges, csak gondolom, több meló.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Hát több szempontból is nagyon kíváncsi lennék a végeredményre. Szerintem az AoE 2 alapján (ami szintén egy nagyon szép játék volt, a remaster meg hatványozottan szebb) nagyon szépen fel lehetne húzni azokat a játékokat, viszont ott vannak a voxelekből álló egységek, vagyis az összes jármű. Na, arra kíváncsi lennék, hogy mit tudnának kezdeni azokkal.

Tippre 3D modellekkel helyettesíthetnék őket, persze megint csak az AoE 2 remasterből indulok ki, ami technikailag már nem egy 2D-s stratégiai játék, mert kidobja az eredeti terepmegjelenítést egy hardveresen gyorsított normál 3D-s megoldásért cserébe. Amit persze a játékos észre sem vesz.



Renegade!



Minden hibája ellenére én pl. imádtam. Mondjuk a Battlezone is a kedvencem volt, szóval mondhatni az FPS RTS-eket alapból bírom.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Játszatok velem egy meccset. Úgy is most jöttem kocsmából.

Puncik

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Én két hónapja:
rwurl=https://i.imgur.com/fqQOLgw.jpeg

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!