Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


Szerintem mindegy, melyik Blood, de tény, hogy az nBlood jóval pontosabb és könnyen kiszúrhatóan az.

Az Ion Fury-vel kapcsolatban meg teljesen igazad van, csak annyit tennék hozzá, hogy az a játék annak a közönségnek tud odacseszni, akik élnek-halnak a Build engine level designért és szeretik azt, ha jóval komplexebb és direkt van túlbonyolítva. Az IF Build engine level design pornó, alapvetően ebben tud egyedi lenni.

Ja és az Aftershock egyébként innovatívabb: a fegyverek érdekesebbek, a vezetős rész meg egyedülállóan fasza.



Egyébként ha már retro FPS, szerintem 2-3 volt az utóbbi időben, amikkel érdemes játszani: a Postal Brain Damaged pont azt az edgy hülyéskedést hozza vissza, ami az IF-ben tényleg nincs meg, a HROT Build Engine-esebb a Build Engine-nél, a WH40K Boltgun meg szimplán csak kurva jó.



A Fury fasza volt. Az AfterShock valóban jobb, nem laposodik el, mint az eredeti a végén. A pályák királyak.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



az NV meg egy actual RPG

Teljesen tényszerű, hogy a NV-ban legalább sok helyen választhatsz frakciót magadnak, míg a F3-ban ez úgy kb a TenPenny Tower kontextusában villan meg legfeljebb, de semmi sem game changer a végkifejletet nézve.
Ha a F3 az NV után jön, akkor joggal lehetett volna savazni emiatt, de azzal, hogy sok év után volt új Fallout, nekem elvitte a hátán két végigjátszáson át is.

Viszont hiába igaz, hogy nagybetűvel "RPG", én nem éreztem a második rész méltóbb folytatásának, mint a F3-at. Ahhoz nem volt elég kiismerhetetlen, mint az első részek. Ott első játékra láttad kb a az egész harmadát lehetőségekben, ellenben a NV esetén még látod is azt a pár dolgot, ami elmegy melletted, de a modern markereknek hála végül mindenhol voltál, minden küldit megcsináltál az adott frakciókkal. Ezek a küldik meg igazából nem igényeltek az esetek 98%-ában semmi kreativitást, gyakorlatilag walk in the park volt elsőre is az egész. (persze, nem szívattam magam realizmus beállítással, de úgy voltam vele, hogy az az eredeti részeknek sem volt feltétlen része)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Ha a F3 az NV után jön, akkor joggal lehetett volna savazni emiatt, de azzal, hogy sok év után volt új Fallout, nekem elvitte a hátán két végigjátszáson át is.

Eeeeeh de muszáj megadni ezt a pink slipet a Bethesdának, amikor a F3 a századik Bethesda RPG volt és elég tiszták voltak a folytatással kapcsolatos elvárások is? Az nem egy kezdő fejlesztőcsapat első játéka volt, hanem az Oblivion folytatása.

Jó mondjuk szerintem jobb lett az a játék így ahelyett, mint hogy ha a teljesen egyértelmű kókler írók megpróbálták volna lemásolni az első két részt, mert az meg számukra borítékolható fail. A Bethesda a "nézd, ott van valami érdekes a messzeségben, menjünk oda és öljünkhöz" ért, az intellektuálisabb játékmenethez már hülyék és a Fallout 76 korában ez így is van jól. :D És még csak nem is a rosszindulat beszél belőlem, ezen a szinten kezelve a F4 meg a 76 is konkrétan jobb játékok, mint a F3 valaha volt, a célzottan mélyebb Starfield viszont...

A második bekezdést meg nem értem abból a szempontból, hogy szerintem rohadtul túlmisztifikálod az első két részt és ott látsz titkokat meg nehézséget, ahol sosem volt. A hardcore mode otthagyása meg nyilván hiba volt, ha kihívást szerettél volna meg ha elfogadjuk, hogy az FPS nézetű részek tök más jellegű játékok, amikhez máshogyan is kell hozzáállni (ez szerintem egyértelmű, így azt sem tudom értelmezni, hogy most az NV mihez méltó meg mihez nem, csak azt tudom, hogy az a játék abban az időben és térségben játszódik, amitől nekem mindig is egyenes folytatása tudott lenni az 1-2-nek).

Otthagyjuk a Doomokat néhány pálya után, az NV-ben nem kapcsoljuk be azt a módot, amit nekünk találtak ki, ezek életvezetési hibák már, titeket kényszeríteni kell, hogy elmeneküljetek a saját rossz életdöntéseitek elől. :D Túl sok a játék, túl kevés az idő, én ezért tolom úgy manapság, hogy évente játszom mondjuk 5 játékkal, amikkel tényleg akarok játszani és azoknak igyekszem tényleg megadni az időt, hogy ne csak maszatolás legyen.



ZakMegrekken írta: Nope, ez egy jogos probléma egyébként, a 2016 a negyedik pályától indul és az ötödik pályától lesz jó. :D

Ezt most komolyan írtad, vagy csak szivatsz? :)
Mert akkor lehet majd még előveszem ha úgy lesz időm. (sajnos itt most a gyenge net miatt letölteni se tudnám megint)



Erre +1. Én is már háromszor vagy négyszer kezdtem el a Doom Eternalt, de valahogy mindig elsikkad, és kb. mindig pont ugyanaddig játszom vele, majd honapokig csak pihen, aztán uninstall. Van olyan érzésem, hogy nem esik jól elinditani valamiért, bár igaz, egyre több játékkal vagyok így: Stalker 2, SH4 remake pl. Ellenben rohadtul rákattantam a Project Zomboidra :D

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Eeeeeh de muszáj megadni ezt a pink slipet a Bethesdának, amikor a F3 a századik Bethesda RPG

Teljesen szubjektív a nézőpontom, mivel előtte elkerültem a Bethesda RPG-ket a nyomi setting okán.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



En az assassins játékokkal vagyok így. Rohadtul unalmasak. Ez abból adódik hogy nagyon repatativ küldetések vannak benne. És túl nyújtott vontatott. Origins el játszottam utoljára 85% környékén járok de nem tudom rávenni magam, hogy folytassam, pedig grafika nagyon szép. Már többször uninstallaltam. Aztán újra telepítettem de azt hiszem, hogy mostmár végleg ott marad 85% on...



Ezt most komolyan írtad, vagy csak szivatsz? :)

Nem szivatlak, érdekesen van összerakva az a játék, pl. a Super Shotgunt is a negyedik pályáig tartogatják és ott is csak secretből lehet felkapni (mondjuk nagyon szembetűnő secret :D).



Dragon Age engaged approximately 1.5 million players during the quarter, down nearly 50% from the company’s expectations.

1. 🤡🤡🤡🤡🤡

2. Tényleg eleve csak 3 milliót vártak egy új AAA Dragon Age-től? Mikor az előző 11+ mill volt? 🤡🤡🤡🤡

3. És még a 3 millnek is csak a fele jött össze, és az se sales, hanem player engagement? 🤡🤡🤡🤡

Chief Exorcist



Pont tegnap olvastam, hogy 10 millió eladást vártak 3 hónap alatt.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Chief Exorcist



Ugye Trump most egy elnöki rendelettel betiltotta a DEI-t a kormányzati szervezeknél. Ennek nyomán derülnek ki dolgok. Konkrétan a Homeland Security fizetett egy NGO-t, amin keresztül baszogatták azokat akik támogatták a GamerGate 2.0-t. Mármint ha jól veszem ki Asmongold videójából (még csak felületesen futtotam át), a játékipari cégeket presszionálták, hogy denounce-olják a GamerGate 2.0 jelenséget.

Ezek után felmerül azért bennem, hogy vajon milyen más típusú pressziót alkalmaztak még a játékokkal/filmekkel kapcsolatban, mindenesetre lehet megmagyarázna néhány dolgot.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=JGIBcwHzKNc

Chief Exorcist



Nah már Ancient Gods 1 DLC pörög. Ha jól tudom bár itt már nem Mick Gordon volt a zeneszerző, de a swampos pálya zenéje kurvajó.

Chief Exorcist



Mondjuk ha már Mick Gordon-nál tartunk, ha igaz a története a bethesda elég szépen megszopatta a srácot.



Nem tudom kinek lehet hinni abban a sztoriban. Első körben szeretne mindenki az embernek hinni a nagy multival szemben, de azért sokszor ezeknél a művészeknél sincs minden egészen rendben fejben :))

Chief Exorcist



Teljes biztonsággal hihetsz Mick Gordonnak a témában.



Na jó ezt kifejtem egy pöppet.

Igazából akkor áll össze a kép szerintem elég cáfolhatatlanul, ha a szembenálló történeteket (Marty Stratton vs. Mick Gordon) összeveted a tudható tényekkel.

1. Az id Software-nél mindig volt crunch és mindig is lesz. Carmack apánk imádott vakulásig dolgozni, hisz a crunchban. Ezzel alapból nincs semmi baj, pl. egyetemista korom óta én is hiszek abban, hogy az elmélyült tudáshoz sokszor van szükség arra, hogy rövid idő alatt sajátíts el sok információt, mert úgy jobb esélyeid vannak a mélyebb összefüggések felismerésére, hiszen több infó van benned, nem felejted el két hét alatt.

Tehát Gordon biztosan cruncholt az Eternal soundtrack világra szülése közben.

2. A Doom Eternal soundtrackje kurva nagy meló, annyira, hogy ilyen volumenű dolgokra manapság nagyon ritka az egy zeneszerző. Ráadásul Gordon nemcsak a zenét szerezte a játékhoz, hanem az audio designból is kivette a részét.

A jóval kisebb project Ancient Gods DLC-t mindjárt két zeneszerző rakta össze, a Dark Agesen pedig egy egész csapat dolgozik (utóbbinak egyébként nem örülök, mert eddig bármit hallottam a játékból, az nagyon sablonos metálzene volt). Szóval elég egyértelmű, hogy az id Software tanult az Eternalból és azóta nem bíznak egy egész játékot egy darab komponistára.

3. Az egész Mick Gordon-mizéria kurva gázul volt kezelve az id részéről. Ugye a gond abból adódott, hogy az Eternal premium editionhöz beígérték a sountrack albumot, ami eleve késett és amikor végül megérkezett, feltűnően rossz minőségű lett a 2016-os játék albumához képest. Gyorsan kiderült, hogy a számoknak csak egy részét keverte be Gordon, sokan fel is háborodtak...

...és erre egyszercsak Marty Stratton előáll egy kurva hosszú nyilatkozattal, amiben a zeneszerzőt szidja, mint a bokrot. Kurva gerinctelen viselkedés, munkahelyi szennyest ilyen csúnyán kiteregetni nagyon durva, ráadásul sok megmagyarázhatatlan hülyeség is van benne. Mick Gordonnak már a Doom előtt is elég jelentős múltja volt, a legnagyobb kiadóknak dolgozott, tutira nem díva. Gordon a válasznyilatkozatban sokkal koherensebb történetet ad elő és a dátumok is abszolút stimmelnek.

Szóval teljesen tiszta, hogy kinek van igaza, Gordon elűzése a Doomtól pedig fekete pontja az id Software-nek.



Thx az összefoglalót.

Btw ezek az új Doom-játékok Trent Reznorért kiáltanának.

Chief Exorcist



Azért egy Andrew Hulshult (húspult :D) se állna rosszul a Doomnak, mint zene komponáló.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Szerintem Mick Gordon sokkal többet rakott le az asztalra, mint amit a Nine Inch Nails tett le a Quake-kel, szóval én ebben nem hiszek. A Quake Championsnak is nekifutottak Chris Vrennából, de olyan kis semmilyen lett a játék zenéje, hogy később csináltattak egy soundtracket Andrew Hulshulttal is.

Compare pl.:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Xu5aqWGDRk0
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=fj21GFbEQog



Amúgy én nem értem, hogy miért nem az Ancient Godsban összerakott duóval viszik tovább a franchise-t, vagyis Hulshulttal és David Levy-vel, ők nagyon jól kiegészítették egymást. Nem érték el Gordon színvonalát, de a stílusuk nagyon Doom volt.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sSJLMvd0SHo
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=cddkuOgedhY
Btw. fura, hogy mindkét szám, amit linkeltem a Blood Swamps pályán szól... és a Blood Swamps a legjobb pálya is az egész játékban... lehet, hogy a Blood Swamps peak Doom? :D



Ez a második az, ami miatt írtam fentebb, hogy nagyon tetszik (az egész király, de az eleje, a lassabb rész valahogy nagyon ül a játék alatt, nagyon elkapták vele a hangulatot). És igen, pálya is egészen zseniális.

Chief Exorcist



BTW csak nekem zavaró a D:E hangmixelese? Úgy értem, hogy elképesztően kompresszált a hangzás, közép frekik szinte teljesen hiányoznak. HD600-al és AKG k240 studio-val is, pedig mindkettő fejes flat görbe.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Bot fülem van, ilyenekhez nem értek :d

Chief Exorcist



Layman's term: szoros, feszes hangzás, klausztrofób, fárasztó a fülnek és az agynak már aránylag rövid távon is. Nincs benne breathing room, mintha közvetlenül az agyadba tunkolnák az effekteket. Persze értem, hogy miért így keverték, igy "mean", gonosz, morzsolós a hangszínpad, de szerintem túltolták :D

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Ja, az azért kell, hogy jól szóljon a wazer wifle. :D



Mondjuk még mindig jobb, mint minden idők legelcseszettebb shotgun (hang) - ja a Doom 3-ból :D

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Otthagyjuk a Doomokat néhány pálya után, az NV-ben nem kapcsoljuk be azt a módot, amit nekünk találtak ki, ezek életvezetési hibák már, titeket kényszeríteni kell, hogy elmeneküljetek a saját rossz életdöntéseitek elől. :D Túl sok a játék, túl kevés az idő, én ezért tolom úgy manapság, hogy évente játszom mondjuk 5 játékkal, amikkel tényleg akarok játszani és azoknak igyekszem tényleg megadni az időt, hogy ne csak maszatolás legyen.

Sajnos volt egy pár játék, melynek megadtam az időt rendesen, és ezt megbántam. Az meg természetes, hogy ha kevés a motiváció a folytatásra, akkor el tud sikkadni egy-egy nem elég beszippantó játék. Más meg elkapna, de annyi idő vagy elszánás kell hozzá, hogy kitolódik vagy kihullik a rostán. Egy bizonyos nehézségi szint fölött a Doomokra is rá kell készülni, kell hozzájuk "erő".

Sors bona, nihil aliud.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!