Jelenlegi hely

Készülő játékok

Utolsó bejegyzés


Hajjaj, csak óvatosan, Planetary Annihilation is alig hozta a 20%-át, 10 év alatt, amit ígértek a kikstarteren. De erre a 20%-ra ráhúztak két 40 eurós játékot, és mindkettő úgy állt bele a földbe hogy csak úgy koppant. Mondom ezt úgy, hogy megvettem a PA: Titanst, és RTS buziként játszottam vele 7 órát (nem bírtam tovább, még a lassan 30 éves Total Annihilation is csilliószor jobb játék 2024-ben is).

Rendkívül tanulságos sztori, a "szokásos": marketingeljünk valami jót, aztán adjuk ki teljes áron használhatatlan állapotban, majd pár év csiszolás után, és amikor már minden vásárló becumizta, és úgy ahogy helyrepofoztuk, adjuk ki más álnévvel a 2.0-s (jobb lenne 0.2-nek nevezni) változatot, és a korábbi beszántott játékot próbáljuk mindenhonnan eltüntetni... Ashes of the Singularity (+ Escalation) ugyanez, Carmageddon Reincarnation szintén (mondjuk ott legalább valamit sikerült kiizzadni Max Damage alnéven a végére, és a hangulat a helyén volt, ha a kontent és a körítés nem is).

Pár tucat játékos van aki játszik ezekkel...
https://steamdb.info/app/233250/charts/#max
https://steamdb.info/app/386070/charts/#max

Előre egy fillért nem adnék nekik, esetleg ha kijött a játék és jó, akkor persze elnézést, és lehet megvenni felőlem :) De 2-ből 2x már felsültek.



Nem TA klón, de akkor is úgy érzem, hogy itt van a helye az egy perces néma csöndnek a Stormgate-ért is.
https://steamdb.info/app/2012510/charts/



A 3 az az 1 remake, vagy remasteredje, tököm tudja mi a különbség hirtelen a kettő kifejezés között.

Szóval nincs benne szinte semmi játéktechnikai változtatás a grafikán kívül.

A 2ben tömegesen el lehetett veszteni a formációkat a pánik miatt:

rwurl=https://youtu.be/ifG2LCT_S00?t=169

A katonák megmaradtak, de az addig összeszedett xp bukta és jó sok idő volt, mire újra össze lehetett őket szedni egy századba. Addig meg egyénenként nem voltak hatékonyak.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Azt ki se próbáltam, annyira (nagyon) szegény ember Starcraftjának tűnt.

Beyond All Reason ami mostanság még érdekes lehet számomra, de még annyira messze van az is egyáltalán a steam early access megjelenéstől, hogy még ráér. (persze már most is játszható, de én türelmes vagyok)
Illetve annyira classic ill. Spring TA-t majmolja, hogy gyakorlatilag a hibák is ugyanazok megmaradtak (használhatatlan légierő, túl lassú és vontatott economy, turtle-özés támogatása, gyenge balance, stb.). Ráadásul az egységek dizájnja is borzalmas szerintem.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8K_fSWfOC1w


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nem néztem végig a videókat, de ez a látvány csak placeholder, vagy ez a terv? Mert én bármikor inkább a Supreme Commander stílusát választanám azon a grafikai szinten is.

Persze a jó játékmenet a lényeg, de abban meg annyira hiszek, mint Chiller.

Sors bona, nihil aliud.



:D

Ez a terv, de érdemes összehasonlítani a Planetary Annhilition kickstarter trailert 2014-ből meg a kész játékot is :D
Nem véletlenül lett átnevezve még a fejlesztő neve is :DDDD



Anno a Battlezone RTS-nek volt egy jó ötlete, miszerint át lehetett venni az egységek felett az irányítást és FP nyomni velük. Még egy Dungeon Keeperben is meg lehetett szállni a lényeket és jobb eredményt elérni, mintha a gépi irányításra hagyatkoztam volna. Ezt a featuret viszont nem igazán látom manapság.



Hellyel közzel a Banner Lordban RTS is, közben fps.
De itt egy hosszabb lista:

rwurl=https://youtu.be/uC5WcF-_chw

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Hát ezek többsége azért eléggé gyengus :D
Mondjuk a Carrier command és Disintegration az nem rossz, meg persze a BattleZone: 98 redux, ezeket ismerem/játszottam is.

Viszont a Battlezone: Combat Commander és Silica-ról nem is hallottam, pedig igencsak ígéretesnek tűnnek, köszi!

Cheesy írta: Még egy Dungeon Keeperben is meg lehetett szállni a lényeket és jobb eredményt elérni, mintha a gépi irányításra hagyatkoztam volna.

Nekem is nagy szívfájdalmam hogy az amúgy elég korrekt DK "szellemi örökös" Dungeons játékok megélte 4 (NÉGY) részt, és egyikbe se tettek FPS módot... :(



Bocs, nem volt hozzá türelmem, hogy kiválogassam egy előre megszűrt listára. Nekem ami a hibrid stratégiában a legjobban tetszett anno, az a HL-es mod a Natural Selection volt.

De persze olyan mély stratégiára ott nem volt lehetőség.

Vagy a Totally accurate battle simulator! =D Ott is irányíthatsz 1-1 figurát és van hogy meg lehet fordítani a csata kimenetelét

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!