A múltkor tettem vele egy próbát, egy tényleg combos, hosszú próbát és sajnos rohadtul nem jött be. Annyira át van már tuningolva, hogy nyomokban sem emlékeztetett az eredeti játékokra, szóval akkor már inkább a C&C Remastered Collection néhány quality of life moddal.
Egyébként szépen csöpög azért a CC Remasteredhez a kontent steamen. Kár hogy hülye "fingreszeléses" patchekkel néha elcseszik, pedig eléggé él a workshop (ahhoz képest).
Van már pld rendes rules.ini, alá is mókoltam az általam még az előző évezredben készített balance-t. Tényleg szinte mindent be lehet állítani. (végre atomot is nem csak 1x lehet lőni!)
A CC Remastered2-t pedig bizony nagyon várjuk, első napos vétel lenne. Szegény TS-t nem tudom elindítani W10 alatt.
A nemrég kiadott steames verzióval próbálkoztál? Amikor kijött a C&C Ultimate Collection még tavasszal, egy kicsit megkalapálgatták a játékokat, szóval elvileg futniuk kell.
Én a C&C 3-mat szeretném mostanában átismételni, már a 30 fps lockot is sikerült áthidalnom a Lossless Scaling frame gennel, meglepetésre teljesen okésan néz ki. Persze a 30 fps-sel járó input laget az isten se tudja kiirtani belőle, de ez van, SAGE motor baszódj meg. :D Amit viszont itt felhoznak az LS ellen (brutális input lag egérrel, 10:30 körül említődik a C&C 3-nál), azt már sikerült azóta javítani és hibátlan:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=69k7ZXLK1to
Btw. az LS a TS-sel is remekül működik és nemcsak a frame gen miatt érdemes használni: már önmagában az FSR skálázástól olyan szép lesz a kép, hogy akár egy öreg CRT-n is futhatna. Simán megoldás arra, hogy ezeket a régi játékokat nam lehet natív monitorfelbontáson futtatni, ha nem akarsz hangyákat irányítani.
Ja egyébként szerencsére nem árulják drágán őket. Gyakran van sale, az alapár meg 20 euró körül van, ha jól emlékszem, ami akárhogy is nézzük, egy tucat régi játékért nagyon baráti.
ZakMegrekken írta: A múltkor tettem vele egy próbát, egy tényleg combos, hosszú próbát és sajnos rohadtul nem jött be. Annyira át van már tuningolva, hogy nyomokban sem emlékeztetett az eredeti játékokra, szóval akkor már inkább a C&C Remastered Collection néhány quality of life moddal.
Btw. állítólag lesz még egy adag C&C remaster is.
Ilyenkor most konkrétan azt sírod vissza, hogy nem tudsz az eredeti, tök elcseszett balanszolással játszani? Az már gyerekként is feltűnt, hogy elég retard, amikor építek 4 war factory-t, aztán két másodperces ütemben fossák ki a mammoth tankokat.
Egyébként ez egy jellemző tapasztalatom (nyilván ott is találni ellenpéldát), hogy a régi RTS-eket és társaikat úgy lőtték be, hogy by naiv fejlesztők for n00bs. Akkori gyerek fejjel, meg ahogy anno az emberek hozzáálltak az egészhez kvázi nyúbíként, ezek adtak kihívást, de mai fejjel konkrétan szétalázod a gépet.
Visszatérve a Red Alertre, a fejlesztők naívan hiába találtak ki egy csomó érdekes egységet, ha a Mammoth rushhal mindent el lehetett intézni szárazföldi pályákon. És akkor még ott van az ezret lapozgatós építő UI, meg az, hogy a légi egységek összeolvadva lebegnek, aztán egyesével kell őket bogarászni, hogy manuálisan visszaküldjed őket felfegyverzésre.
Ezekhez mérten az OpenRA-ben annyi dolgod van, hogy átlásd az értelmesre csiszolt ballanszot, és játszani. Ha megnézed, bármilyen módosítás annak mentén készült, ahogy eleve logikus lett volna, szóval nincs olyan része, ahol valamit bele erőltetve érzel.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Emlékszem egy régi lan partyn a haver spammelte a mammuth tankokat én meg megpróbáltam ugyanannyi nyersanyagból medium tankok, rakétás gyalogosok, helikopterekkel és artilleryvel felvenni a kesztyűt, még egy igen mély aknamezőt is ledobtam mikromanageléssel eléjük, mert ugye 5 aknánként vissza kellett menni a repair stationre aknát vételezni.
Úgy ment át rajta, mint kés a vajon. Csak azért nyertem meg, mert amíg ezzel bíbelődött egy kézzel, hátradőlve, én meg mint a mém videóban a fickónak szakad a víz a fejéről és egyre gyorsabban veri az egeret és billentyűzetet, mögé desszantoltam a bázisába pár kommandóst meg mérnököt és gyakorlatilag lebontottam az erőműveit, majd a teljes bázisát és ott állt pár testla toronnyal meg ezzel a bazi nagy sereg maradékával az én bázisom romjain de el tudtam költöztetni a főépületet meg hoztam pénzt a harvesterekkel, neki meg már nem volt több utánpótlása.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ez a taktika sokkal könnyebben játszható most, mert az épületeket nem kell pirosig sebezni, hogy foglalhatóak legyenek, hanem időbe telik, amíg az engi átkódolja.
Az aknatelepítés automatizálható, mert kijelölsz egy tetszőleges nagyságú területet, és addig hordja rá a repair depotról az aknát, amíg elkészül vele. Ráadásul nincs már külön gyalogsági és harckocsi akna.
A ballance tekintetében két heavy leüt egy mammothot olcsóbb áron. Az utóbbiban most inkább azt fizeted meg, hogy továbbra is Svájci bicska a rakétáival, a falon áttörő és gyógyuló képességével.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Lehet hozzáállni így is, validnak is tartom, nem véletlenül létezik az OpenRA. De lehet hozzáállni úgy is, hogy a gyermeteg balansz különbözteti meg ezeket a játékokat a modernebb-csiszoltabb élményektől. Tank rush játékok, nekem ettől fun és az AoE-től vagy az SC-től ezt nem kapom meg.
Az már más kérdés, hogy ha nekem kéne új C&C-t csinálni akkor kb. kukába dobnám az egészet és magát a világot is rebootolnám a nulláról. :D
Vagy ez csak akkor ha azon játszok konkrétan? Hát akkor gratulálok a "megfogalmazásnak"... miaf*sz köze van az ea play előfizetésnek a steamen megvett játékhoz? Kis burkolt reklám az EA-nak, vagy mi ez ? :D
Ezt miből sikerült levonni? Nem értékválasztásnak szántam, nyilván ha az lenne, akkor a C&C a "bóvli", egyszerű kis akció-RTS, míg a kimunkáltabb műfajtársak a mélyebb, actual strategy játékok.
A Company of Heroest amúgy bírom, a Men of Warral viszont sosem játszottam. Alapvetően viszont ha választanom kell, akkor inkább a klasszikus bázisépítős-nyersanyaggyűjtős RTS-t választom a control pointos-mikrózós helyett.
Az az előfizetős cuccuk, ami olyan, mint a Game Pass, nem? Nem tudom, az hogyan működik, én csak azt tudom, hogy nincs a játékok mellé semmilyen más kliens vagy regisztráció, asszem CD-kulcsot se adnak mint régen.
Ja értem, de nem, mivel nem vagyok nagy multis (az AoE 4-gyel szoktam multizni hébe-hóba, de abszolút kazuárként), ezért engem nem szokott érdekelni a balance, csak legyen fun a játék és kész. Pl. a Red Alertben skirmishelni az egyik szovjet néppel, elkezdeni szarni a heavy tankokat és csak pusztítani számomra mindig nagyon poén volt. Ugyanígy a RA2-ben prism tankokkal vagy kirovokkal delete-elni egy bázist roppantul vicces kulturális esemény.
Companyval haverral coopban nyomtunk ilyen horda módot, meg volt egy két custom map, ahol egyedi metódusokkal ment a mechanika és marha jól elvoltunk gépek ellen is.
Multiban azért ha nem gyakorolsz rendszeresen, inkább csak szívja az életerőt, mintsem szórakoztatna.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Meg a klasszikus multis bridge mapok, ahol beadtunk magunk ellen 4 expert ellenfelet, iszonyat hamar elfoglaltuk a hidat a mi oldalunkon és csak a maginot vonalat építettük semmi mást.
Aztán szép lassan, ahogy az ellenfél kezdett kifáradni, mi meg összeraktunk egy fullos sereget, akkor invázió! =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Egyszerűsített gazdasági modellje volt a végtelen nyersanyag miatt. Azt hiszem max. a fa fogyhatott el, de más nem. Így kb. kétezer paraszt vágta a fát és csákányozta a követ, bányát nem is volt érdemes építeni. A fejlesztések között mindent maxra húzni ami ezt a kettőt tápolta és minden másra ott volt a piac.
Gyakorlatilag már csak arra kellett figyelni, hogy megfelelő ütemben épüljenek a barakkok, mert nem volt limitálva, de minden újabb azonos típusú épület ára exponenciálisan drágult. Így olyan 10-12-nél volt a multiban a max, mert a következő barakkhoz már akár fél órát is kellett volna bányászni a több milliós ára miatt.
Cserében a kis olcsó szarok +1 épületből jöttek ki, mint a vízfolyás.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nekem a Cossacks 2 pont ezek miatt tetszett jobban, mert ott volt már fedezék használat, morál rendszer, értelme volt formációba tenni őket század szinten, volt értelmes taktikásra lehetőség.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6YXMLiY-L0U
LOL :D
Igazán kiműthetnék már a denuvot belőle... aztán modokkal talán rendes játék is lenne belőle.
Más téma:
rwurl=https://youtu.be/l_cA_pmz_dI
2025. APR 24.
Jaj, remélem nem lesz kurva szar, már egy közepes C&C klónnak is örülni tudnék még akkor is, ha a Shitgate fejleszti.
Egy barátommal pont ma este OpenRA-ztunk. Jött Zeli a nuke-os kocsival, minden volt.
Lehet jönni! ;)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A múltkor tettem vele egy próbát, egy tényleg combos, hosszú próbát és sajnos rohadtul nem jött be. Annyira át van már tuningolva, hogy nyomokban sem emlékeztetett az eredeti játékokra, szóval akkor már inkább a C&C Remastered Collection néhány quality of life moddal.
Btw. állítólag lesz még egy adag C&C remaster is.
Egyébként szépen csöpög azért a CC Remasteredhez a kontent steamen. Kár hogy hülye "fingreszeléses" patchekkel néha elcseszik, pedig eléggé él a workshop (ahhoz képest).
Van már pld rendes rules.ini, alá is mókoltam az általam még az előző évezredben készített balance-t. Tényleg szinte mindent be lehet állítani. (végre atomot is nem csak 1x lehet lőni!)
A CC Remastered2-t pedig bizony nagyon várjuk, első napos vétel lenne. Szegény TS-t nem tudom elindítani W10 alatt.
A nemrég kiadott steames verzióval próbálkoztál? Amikor kijött a C&C Ultimate Collection még tavasszal, egy kicsit megkalapálgatták a játékokat, szóval elvileg futniuk kell.
Én a C&C 3-mat szeretném mostanában átismételni, már a 30 fps lockot is sikerült áthidalnom a Lossless Scaling frame gennel, meglepetésre teljesen okésan néz ki. Persze a 30 fps-sel járó input laget az isten se tudja kiirtani belőle, de ez van, SAGE motor baszódj meg. :D Amit viszont itt felhoznak az LS ellen (brutális input lag egérrel, 10:30 körül említődik a C&C 3-nál), azt már sikerült azóta javítani és hibátlan:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=69k7ZXLK1to
Btw. az LS a TS-sel is remekül működik és nemcsak a frame gen miatt érdemes használni: már önmagában az FSR skálázástól olyan szép lesz a kép, hogy akár egy öreg CRT-n is futhatna. Simán megoldás arra, hogy ezeket a régi játékokat nam lehet natív monitorfelbontáson futtatni, ha nem akarsz hangyákat irányítani.
most megvettem nagyon olcso volt, es vegre megy a cnc generals. sehogy sem birtam eletre lehelni w10-11 alatt.
Parizer forever.
Ja egyébként szerencsére nem árulják drágán őket. Gyakran van sale, az alapár meg 20 euró körül van, ha jól emlékszem, ami akárhogy is nézzük, egy tucat régi játékért nagyon baráti.
Ilyenkor most konkrétan azt sírod vissza, hogy nem tudsz az eredeti, tök elcseszett balanszolással játszani? Az már gyerekként is feltűnt, hogy elég retard, amikor építek 4 war factory-t, aztán két másodperces ütemben fossák ki a mammoth tankokat.
Egyébként ez egy jellemző tapasztalatom (nyilván ott is találni ellenpéldát), hogy a régi RTS-eket és társaikat úgy lőtték be, hogy by naiv fejlesztők for n00bs. Akkori gyerek fejjel, meg ahogy anno az emberek hozzáálltak az egészhez kvázi nyúbíként, ezek adtak kihívást, de mai fejjel konkrétan szétalázod a gépet.
Visszatérve a Red Alertre, a fejlesztők naívan hiába találtak ki egy csomó érdekes egységet, ha a Mammoth rushhal mindent el lehetett intézni szárazföldi pályákon. És akkor még ott van az ezret lapozgatós építő UI, meg az, hogy a légi egységek összeolvadva lebegnek, aztán egyesével kell őket bogarászni, hogy manuálisan visszaküldjed őket felfegyverzésre.
Ezekhez mérten az OpenRA-ben annyi dolgod van, hogy átlásd az értelmesre csiszolt ballanszot, és játszani. Ha megnézed, bármilyen módosítás annak mentén készült, ahogy eleve logikus lett volna, szóval nincs olyan része, ahol valamit bele erőltetve érzel.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Emlékszem egy régi lan partyn a haver spammelte a mammuth tankokat én meg megpróbáltam ugyanannyi nyersanyagból medium tankok, rakétás gyalogosok, helikopterekkel és artilleryvel felvenni a kesztyűt, még egy igen mély aknamezőt is ledobtam mikromanageléssel eléjük, mert ugye 5 aknánként vissza kellett menni a repair stationre aknát vételezni.
Úgy ment át rajta, mint kés a vajon. Csak azért nyertem meg, mert amíg ezzel bíbelődött egy kézzel, hátradőlve, én meg mint a mém videóban a fickónak szakad a víz a fejéről és egyre gyorsabban veri az egeret és billentyűzetet, mögé desszantoltam a bázisába pár kommandóst meg mérnököt és gyakorlatilag lebontottam az erőműveit, majd a teljes bázisát és ott állt pár testla toronnyal meg ezzel a bazi nagy sereg maradékával az én bázisom romjain de el tudtam költöztetni a főépületet meg hoztam pénzt a harvesterekkel, neki meg már nem volt több utánpótlása.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nájsz work! :D
Ez a taktika sokkal könnyebben játszható most, mert az épületeket nem kell pirosig sebezni, hogy foglalhatóak legyenek, hanem időbe telik, amíg az engi átkódolja.
Az aknatelepítés automatizálható, mert kijelölsz egy tetszőleges nagyságú területet, és addig hordja rá a repair depotról az aknát, amíg elkészül vele. Ráadásul nincs már külön gyalogsági és harckocsi akna.
A ballance tekintetében két heavy leüt egy mammothot olcsóbb áron. Az utóbbiban most inkább azt fizeted meg, hogy továbbra is Svájci bicska a rakétáival, a falon áttörő és gyógyuló képességével.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem vagyok hajlandó origin vagy epic vackot a gépemre tenni :)
Amúgy is megvan dobozosban, tessék működni, kifizettem anno szép pénzért.
Érdekes ez az LS, köszi. Bár valószínűleg sose fogom használni, de jó tudni az ilyet.
Csinálják inkább csak a remastered collection2-t, egy vevőjük biztos lesz :)
Lehet hozzáállni így is, validnak is tartom, nem véletlenül létezik az OpenRA. De lehet hozzáállni úgy is, hogy a gyermeteg balansz különbözteti meg ezeket a játékokat a modernebb-csiszoltabb élményektől. Tank rush játékok, nekem ettől fun és az AoE-től vagy az SC-től ezt nem kapom meg.
Az már más kérdés, hogy ha nekem kéne új C&C-t csinálni akkor kb. kukába dobnám az egészet és magát a világot is rebootolnám a nulláról. :D
A steamens Ultimate Collectionben nincs semmi EA-s DRM, csak a Steam.
rwurl=https://i.imgur.com/66Ns5uG.jpeg
Akkor nyilván a Company of Heroes széria sem a szíved csücske? Meg a Men of War széria?
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Itt EA play használatot ír:
https://store.steampowered.com/app/2229880/Command__Conquer_Tiberian_Sun...
Vagy ez csak akkor ha azon játszok konkrétan? Hát akkor gratulálok a "megfogalmazásnak"... miaf*sz köze van az ea play előfizetésnek a steamen megvett játékhoz? Kis burkolt reklám az EA-nak, vagy mi ez ? :D
Ezt miből sikerült levonni? Nem értékválasztásnak szántam, nyilván ha az lenne, akkor a C&C a "bóvli", egyszerű kis akció-RTS, míg a kimunkáltabb műfajtársak a mélyebb, actual strategy játékok.
A Company of Heroest amúgy bírom, a Men of Warral viszont sosem játszottam. Alapvetően viszont ha választanom kell, akkor inkább a klasszikus bázisépítős-nyersanyaggyűjtős RTS-t választom a control pointos-mikrózós helyett.
Az az előfizetős cuccuk, ami olyan, mint a Game Pass, nem? Nem tudom, az hogyan működik, én csak azt tudom, hogy nincs a játékok mellé semmilyen más kliens vagy regisztráció, asszem CD-kulcsot se adnak mint régen.
Abból szűrtem le, hogy ezekben a címekben sem lehet egy sima tank spamet nyomni lasszóval, illetve lehet, csak max. noobokat nyom le.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ja értem, de nem, mivel nem vagyok nagy multis (az AoE 4-gyel szoktam multizni hébe-hóba, de abszolút kazuárként), ezért engem nem szokott érdekelni a balance, csak legyen fun a játék és kész. Pl. a Red Alertben skirmishelni az egyik szovjet néppel, elkezdeni szarni a heavy tankokat és csak pusztítani számomra mindig nagyon poén volt. Ugyanígy a RA2-ben prism tankokkal vagy kirovokkal delete-elni egy bázist roppantul vicces kulturális esemény.
Companyval haverral coopban nyomtunk ilyen horda módot, meg volt egy két custom map, ahol egyedi metódusokkal ment a mechanika és marha jól elvoltunk gépek ellen is.
Multiban azért ha nem gyakorolsz rendszeresen, inkább csak szívja az életerőt, mintsem szórakoztatna.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Meg a klasszikus multis bridge mapok, ahol beadtunk magunk ellen 4 expert ellenfelet, iszonyat hamar elfoglaltuk a hidat a mi oldalunkon és csak a maginot vonalat építettük semmi mást.
Aztán szép lassan, ahogy az ellenfél kezdett kifáradni, mi meg összeraktunk egy fullos sereget, akkor invázió! =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Cossacks?
Azaz, amikor 10 barakkból fosod kifelé a muskétásokat és 8 istállóból meg a dragonyosokat egy három képernyő nagyságú seregbe. XD
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Na, az egy érdekes darab, mert konkrétan egy butított Age of Empires. Nem a szívem csücske, de a nagy egységszám miatt menő azért.
rwurl=https://youtu.be/XiU8-8tySpI
rwurl=https://youtu.be/UUtqRWIEbms
Egyszerűsített gazdasági modellje volt a végtelen nyersanyag miatt. Azt hiszem max. a fa fogyhatott el, de más nem. Így kb. kétezer paraszt vágta a fát és csákányozta a követ, bányát nem is volt érdemes építeni. A fejlesztések között mindent maxra húzni ami ezt a kettőt tápolta és minden másra ott volt a piac.
Gyakorlatilag már csak arra kellett figyelni, hogy megfelelő ütemben épüljenek a barakkok, mert nem volt limitálva, de minden újabb azonos típusú épület ára exponenciálisan drágult. Így olyan 10-12-nél volt a multiban a max, mert a következő barakkhoz már akár fél órát is kellett volna bányászni a több milliós ára miatt.
Cserében a kis olcsó szarok +1 épületből jöttek ki, mint a vízfolyás.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nekem a Cossacks 2 pont ezek miatt tetszett jobban, mert ott volt már fedezék használat, morál rendszer, értelme volt formációba tenni őket század szinten, volt értelmes taktikásra lehetőség.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Én csak a 3-mal játszottam, de mintha ott is lett volna hasonló.