Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


Szerintem nagyon hasonlít erre:

rwurl=https://cdn.autoflotte.de/thumb_750x422/media/5172/11-cupra-leon-facelif...

Egyébként a byd beltere nagyon tetszik. Főleg, hogy olyan minimal sílusú az egész.

Trololololol 20 milláról indul. Ott ki is kapcsoltam nem néztem tovább.



Persze, a légellenállás is közrejátszik, gondolom kompromisszum is kell formailag egy ekkora dögnél, hogy ha már nehéz, legalább az legyen király (amúgy tényleg az, 0.219 az együtthatója). De szerintem ettől még bűnranda. Az Audiban totálisan egyetértünk, az e-tron GT-t múzeumba kéne rakni, annyira szép. Ugyanakkor nekem az Ioniq 5 is nagyon bejön (a 6-ot egy gnómnak tartom), a Peugeot e-308, főleg mélyzöldben, szintén műalkotás az én szememben



Peugeot 308 feketében valóban egy műalkotás. Sosem szerettem a francia autókat de az a forma telitalálat.



Szerintem az összes kínai egykaptafa szappantartó. 0 egyéniség, 0 stílus.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Igen, e-308 meregzöldben nekem is nagyon adja.



-4 milla állami támogatás. De amúgy ezekben a kínai autókban alapárban benne van annyi extra, hogy a 1.5x annyiba kerülő Merciben még felárat kell fizetni érte.
Mondjuk nekem excellence kéne 4WD meg nagyobb akksi miatt, csak az ugye 23. Még mindig nem látok jobb ajánlatot, mint a Nissan X trail 17 milláért Bose hangfallal, nappa bőr belsővel.



A támogatás ellenére is inkább vennék Camry-t pl. Az legalább jobban tartja az értékét és egy jobb autó.



Pontosabban az összes új autó designja egy kaptafa.
Olyan érzésem van velük kapcsolatban, mintha valamelyik Burnout játék autóit látnám: eleinte pofás, de ahogy kapod az újakat, már nem tudod megkülönböztetni őket egymástól, annyira telített, és tömény, hogy mind ugyanaz az elképzelés.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



én még sose adtam el semmimet, szal az értékvesztés annyira nem faktor, inkább csak hogy ne rohadjon le és legyen alkatrész hozzá, de amekkora mennyiségben tolják ki a kocsikat, tuti kell legyen alkatrész.



Amiben biztos lehet, hogy nem hagy cserben a kettő közül az a Camry. Persze bármelyik autóval lehet baj de a mérleg nyelve a Toyota felé billen ebben az biztos. Az, hogy még nem adtad el semmidet sem nem jelenti azt, hogy nem fogod megtenni ezután. Pl megveszed bármelyik autót és csalódsz benne, nem tudod megkedvelni és 3 év után úgy döntesz, hogy eladnád. Toyotával fogsz kevesebbet veszíteni a kettő közül. Az akksik tönkre fognak menni midkettőben előbb vagy utóbb. A byd esetében jóval zsebbenyúlósabb lesz a cseréje.



A Camry jó választás, de ha ilyesmi kocsi kell, hol van az S osztály? 🤔

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



LY képe
LY
Donator

Ha valakit érdekel az autóipari design, akkor annak ez elég érdekes lehet, BMW a téma:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=peXtdHrq1lE

Sajnos a könyvek nagyon drágák, a komplett pakk 300 dolcsi :(
https://www.stevesaxty.com/bmw-behind-the-scenes

Anno 2019 őszén, pont a járvány előtt jártam Münchenben (előadni hívtak meg az Animago fesztiválra), és hát a BMW múzeumot sikerült megnéznem, nagyon komoly volt. De a jelek szerint ezek a könyvek sokkal mélyebbre áshattak és még érdekesebb dolgokat szedett össze a csávó.

Sajnos korábban Stuttgartban viszont kihagytam a Porschét meg a Mercit, de valamikor azokat is muszáj lesz megnéznem...



Kb. mint a telefonoknál. Az amortizálódás folyamata sem mindegy ám. A csájníz tofu-dreg stílus nem lenne jó ha visszaköszönne azoknál a tárgyaknál amik szembe jönnek velem az utakon miközben a családom mellettem ül. Főleg, hogy ezek az autók borzasztóan tudnak gyorsulni. Mondjuk, lehet hogy gumisnak kellene menni...



"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



mondtam én, hogy többről lehet szó, mint hogy az emberek nem vesznek autót, és a készletek feltorlódtak.

Így még pár millát igazán elengedhetnének az árból és akkor instant get :D Nissan úgyis too big to fail, Carlos már anno kihúzta őket a szarból, igaz a minőség rovására. De pont most, amikor végre megint jó modelleket gyártanak, megszabadulnak a rönótól és érkezik a Honda, sztem nem lesz itt probléma. Én úgy tudom már régóta szabadulni akartak a franciáktól.



Vajk írta: A Camry jó választás, de ha ilyesmi kocsi kell, hol van az S osztály? 🤔

Ez a lezúzott Mazda helyett kellene főleg. Bár igazából megcsináltatjuk, de eladni meg nem nagyon éri már meg, szal lehet marad az is. Az volt ugye eredeti terv, hogy kb. 3 évig amolyan tanuló autó lesz páromnak, meg zűrösebb helyekre azzal jártunk. De amíg vártunk a biztosítóra, addig elkezdtem nézegetni az új verdákat, és most rápörögtem, hogy kell egy új kocsi :D Mondjuk van itt lakásfelújítás, esküvő, minden szar, de azokat a hátam közepére se kívánom, úgy vagyok vele, hogy Apu is megérdemelne már valami jót :D

Most megint nagyon a Camry felé hajlok, csak azt hallottam, hogy nagyon szarok a Toyotának ezek a hibrid váltói.

Mondjuk érdekes, hogy a böhöm X-trail 7 alatt van 100-on, a Camry meg 7.2 :D Nekem a Nissan koncepciója nagyon bejön, kár hogy autópályás fogyasztás annyira magas.

Illetve kérdés: az ilyen új szériás autóknál mennyire szabad early adopternek lenni? Lehetnek az első modellekben olyan hiányosságok, amik mondjuk egy évvel későbbi gyártásban már kiküszöbölésre kerülnek?



csak azt hallottam, hogy nagyon szarok a Toyotának ezek a hibrid váltói

.

Én ilyenről nem hallottam.

Mondjuk érdekes, hogy a böhöm X-trail 7 alatt van 100-on, a Camry meg 7.2

Cserébe 5.5 lesz a fogyasztása az x-nek meg mennyi? 7.5? :D



A Toyota bolygóműves váltója az egyetlen általam ismert fokozatmentes váltótípus, amelyik atom biztos.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Néztem most több tucat youtube tesztet a japcsi autókról, és pl. az X-trail drive trainjénél szinte kivétel nélkül mindenki azt mondta (külföldi, magyar egyaránt), hogy mennyivel jobb ez a fokozatmentes hibrid hajtás, mint a Toyota kattogó vagy mittom én milyen CVT hibrid váltója.

Most rákerestem neten mik a vélemények toyota CVT-ről: Drives like shit, but durable :D



Azért elég nagy homlokfelülettel kell tolni az ájert a Camryhez képest. Autópályán az outlanderem is fogyaszt.



Nem tudom, hogy ugyanarról beszélünk-e. Ez egy bolygóműves váltójuk a hibridekben, de CVT-ként szoktak rá hivatkozni, ha már mindenképpen sorolni kell valahova. A Priusban nagy sebességnél magas a fordulat, és elvben hangos autópálya tempónál, (nem ültem még Priusban) a jobb kocsikban már van mellé egy kétfokozatú váltó, ami ezt negligálja, mert észrevétlenül átkapcsol nagyobb sebességnél. Nálam a Lexusban vaj-simán jár, soha egy rándulás, semmi.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nincs tapasztalatom, cégnél van egy Rav4, de nem vezettem azt se. Lexusban valami régi cucc van még nem?



Nem tudom, mikori a céges Rav4, de a váltó tippre nagyjából ugyanaz az egység mindben az első RX-től mostanáig (tehát a Rav4ben is. Nyilván vannak revíziók az évek alatt, de a lényeg ugyanaz). A hajtáslánc fő különbsége, hogy a Ravban kisebb a motor.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



CVT-ről: Drives like shit, but durable :D

Mindig találni olyan embert akik szeretik eltúlozni a dolgokat és nonsense baromságokat állítani.
Találtam olyan véleményt egyszer egy porszívóról, ami így szólt: "Egyenértékű egy seprűvel".
De egyébként miért nem mész el egy teszt vezetésre?




gratulalok :)

Parizer forever.




nem, de miért jó ez?



Halvány fogalmam sincs.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!