Persze, a légellenállás is közrejátszik, gondolom kompromisszum is kell formailag egy ekkora dögnél, hogy ha már nehéz, legalább az legyen király (amúgy tényleg az, 0.219 az együtthatója). De szerintem ettől még bűnranda. Az Audiban totálisan egyetértünk, az e-tron GT-t múzeumba kéne rakni, annyira szép. Ugyanakkor nekem az Ioniq 5 is nagyon bejön (a 6-ot egy gnómnak tartom), a Peugeot e-308, főleg mélyzöldben, szintén műalkotás az én szememben
-4 milla állami támogatás. De amúgy ezekben a kínai autókban alapárban benne van annyi extra, hogy a 1.5x annyiba kerülő Merciben még felárat kell fizetni érte.
Mondjuk nekem excellence kéne 4WD meg nagyobb akksi miatt, csak az ugye 23. Még mindig nem látok jobb ajánlatot, mint a Nissan X trail 17 milláért Bose hangfallal, nappa bőr belsővel.
Pontosabban az összes új autó designja egy kaptafa.
Olyan érzésem van velük kapcsolatban, mintha valamelyik Burnout játék autóit látnám: eleinte pofás, de ahogy kapod az újakat, már nem tudod megkülönböztetni őket egymástól, annyira telített, és tömény, hogy mind ugyanaz az elképzelés.
én még sose adtam el semmimet, szal az értékvesztés annyira nem faktor, inkább csak hogy ne rohadjon le és legyen alkatrész hozzá, de amekkora mennyiségben tolják ki a kocsikat, tuti kell legyen alkatrész.
Amiben biztos lehet, hogy nem hagy cserben a kettő közül az a Camry. Persze bármelyik autóval lehet baj de a mérleg nyelve a Toyota felé billen ebben az biztos. Az, hogy még nem adtad el semmidet sem nem jelenti azt, hogy nem fogod megtenni ezután. Pl megveszed bármelyik autót és csalódsz benne, nem tudod megkedvelni és 3 év után úgy döntesz, hogy eladnád. Toyotával fogsz kevesebbet veszíteni a kettő közül. Az akksik tönkre fognak menni midkettőben előbb vagy utóbb. A byd esetében jóval zsebbenyúlósabb lesz a cseréje.
Anno 2019 őszén, pont a járvány előtt jártam Münchenben (előadni hívtak meg az Animago fesztiválra), és hát a BMW múzeumot sikerült megnéznem, nagyon komoly volt. De a jelek szerint ezek a könyvek sokkal mélyebbre áshattak és még érdekesebb dolgokat szedett össze a csávó.
Sajnos korábban Stuttgartban viszont kihagytam a Porschét meg a Mercit, de valamikor azokat is muszáj lesz megnéznem...
Kb. mint a telefonoknál. Az amortizálódás folyamata sem mindegy ám. A csájníz tofu-dreg stílus nem lenne jó ha visszaköszönne azoknál a tárgyaknál amik szembe jönnek velem az utakon miközben a családom mellettem ül. Főleg, hogy ezek az autók borzasztóan tudnak gyorsulni. Mondjuk, lehet hogy gumisnak kellene menni...
Szerintem nagyon hasonlít erre:
rwurl=https://cdn.autoflotte.de/thumb_750x422/media/5172/11-cupra-leon-facelif...
Egyébként a byd beltere nagyon tetszik. Főleg, hogy olyan minimal sílusú az egész.
Trololololol 20 milláról indul. Ott ki is kapcsoltam nem néztem tovább.
Persze, a légellenállás is közrejátszik, gondolom kompromisszum is kell formailag egy ekkora dögnél, hogy ha már nehéz, legalább az legyen király (amúgy tényleg az, 0.219 az együtthatója). De szerintem ettől még bűnranda. Az Audiban totálisan egyetértünk, az e-tron GT-t múzeumba kéne rakni, annyira szép. Ugyanakkor nekem az Ioniq 5 is nagyon bejön (a 6-ot egy gnómnak tartom), a Peugeot e-308, főleg mélyzöldben, szintén műalkotás az én szememben
Peugeot 308 feketében valóban egy műalkotás. Sosem szerettem a francia autókat de az a forma telitalálat.
Szerintem az összes kínai egykaptafa szappantartó. 0 egyéniség, 0 stílus.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen, e-308 meregzöldben nekem is nagyon adja.
-4 milla állami támogatás. De amúgy ezekben a kínai autókban alapárban benne van annyi extra, hogy a 1.5x annyiba kerülő Merciben még felárat kell fizetni érte.
Mondjuk nekem excellence kéne 4WD meg nagyobb akksi miatt, csak az ugye 23. Még mindig nem látok jobb ajánlatot, mint a Nissan X trail 17 milláért Bose hangfallal, nappa bőr belsővel.
A támogatás ellenére is inkább vennék Camry-t pl. Az legalább jobban tartja az értékét és egy jobb autó.
Pontosabban az összes új autó designja egy kaptafa.
Olyan érzésem van velük kapcsolatban, mintha valamelyik Burnout játék autóit látnám: eleinte pofás, de ahogy kapod az újakat, már nem tudod megkülönböztetni őket egymástól, annyira telített, és tömény, hogy mind ugyanaz az elképzelés.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
én még sose adtam el semmimet, szal az értékvesztés annyira nem faktor, inkább csak hogy ne rohadjon le és legyen alkatrész hozzá, de amekkora mennyiségben tolják ki a kocsikat, tuti kell legyen alkatrész.
Amiben biztos lehet, hogy nem hagy cserben a kettő közül az a Camry. Persze bármelyik autóval lehet baj de a mérleg nyelve a Toyota felé billen ebben az biztos. Az, hogy még nem adtad el semmidet sem nem jelenti azt, hogy nem fogod megtenni ezután. Pl megveszed bármelyik autót és csalódsz benne, nem tudod megkedvelni és 3 év után úgy döntesz, hogy eladnád. Toyotával fogsz kevesebbet veszíteni a kettő közül. Az akksik tönkre fognak menni midkettőben előbb vagy utóbb. A byd esetében jóval zsebbenyúlósabb lesz a cseréje.
A Camry jó választás, de ha ilyesmi kocsi kell, hol van az S osztály? 🤔
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezt nagyon eltalálták.
https://www.youtube.com/watch?v=_-tcaGgrGIQ&ab_channel=DRIVENhu
Ha valakit érdekel az autóipari design, akkor annak ez elég érdekes lehet, BMW a téma:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=peXtdHrq1lE
Sajnos a könyvek nagyon drágák, a komplett pakk 300 dolcsi :(
https://www.stevesaxty.com/bmw-behind-the-scenes
Anno 2019 őszén, pont a járvány előtt jártam Münchenben (előadni hívtak meg az Animago fesztiválra), és hát a BMW múzeumot sikerült megnéznem, nagyon komoly volt. De a jelek szerint ezek a könyvek sokkal mélyebbre áshattak és még érdekesebb dolgokat szedett össze a csávó.
Sajnos korábban Stuttgartban viszont kihagytam a Porschét meg a Mercit, de valamikor azokat is muszáj lesz megnéznem...
Kb. mint a telefonoknál. Az amortizálódás folyamata sem mindegy ám. A csájníz tofu-dreg stílus nem lenne jó ha visszaköszönne azoknál a tárgyaknál amik szembe jönnek velem az utakon miközben a családom mellettem ül. Főleg, hogy ezek az autók borzasztóan tudnak gyorsulni. Mondjuk, lehet hogy gumisnak kellene menni...