Mondd meg nekik :DD
Engem sem érdekel így egyáltalán, de megértem valahol.
Gondolom ennyi év SP FPS fejlesztés után most nem igazán akartak még egy SP FPS-be kezdeni. (sajnos) Viszont FPS játékon kívül meg "egyelőre" nem nagyon értenek/vagy van hozzá technikájuk/pénzük.
Persze jó lett volna valami más rogue-stílus helyett, de egyrészt sajnos rengeteg embernek ez tetszik, másrészt meg mi lett volna? Egy újabb átdizájnolt CS/TF? Egy újabb battle royale? Kösz, nem.
Az Arena stílusú multi FPS-eknek meg már amúgy is lőttek, sajnos.
Én arra tippelnék, hogy egy kompetens / piacképes szingli FPS talán túl drága lett volna a HL-hez hasonló stílusban, ezek a szarok meg ilyen kici-olcó-kínaiak, aztán ha bukik, akkor sincs vége a világnak, megpróbálták. Csak nyilván bukni fog, mert nézzél már rá, szóval értelme az nulla van.
A poénon kívül nem tartom túl nagy veszteségnek a Crowbar Collective-et, mert szerintem a Xennel bebizonyították, hogy tudnak ők nagyon rosszat is. De még így is jobban örültem volna mondjuk egy Industria szerű cuccnak tőlük.
továbbra is teljesen lelketlennek érzem ezt a HoMM részt. generic fantasy assetes mangás mobil játéknak néz ki. HoMM3 HD-ből kéne kiindulni csak ott már lehetne 60fps animáció, extra részletes stb ha már egy teljesen új game. artworkhöz meg olyan szintű művészek kellenének mint a Horn of the Abyss, legalábbis amennyit láttam belőle ők értik a játék stílusát.
Nem tudom, kövezzenek meg ezért, de szerintem manapság a Heroes 3 art style elég fura lenne egy modern játéktól és valószínűleg rohadtul nem úgy nézne ki, ahogyan elképzeljük a fejünkben.
Az Olden Eráról meg a legtöbb videó még nagyon basic meg egyáltalán nem félnek work in progress dolgokat mutogatni (ugye 2025 Q2-ben jön... az early access). Az egyik shoton baromi jól néz ki, a másikon meg vakarod a fejedet, de majd összeérik. Nekem mondjuk istenigazából az számít, hogy ez egy normális Heroes lesz abszolút a régi részekből kiindulva (hexa grid, madöfaka + Enroth), ráadásul nem az Ubisoft fejlesztésében pont egy olyan fejlesztőtől, amilyenhez illik egy ilyen játék.
nemtudom, lehet neked van igazad. de lennének lehetőségek. pl ha pár ehhez hasonló videót kinyomna az ubi kb azt mondanám akármennyire utálom őket ebből CE preorder lesz rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vZ-Wdr-WqFg
Na, holnap jön valami WarCraft Direct nevű esemény, ahol a WarCraft 3 Refunded is kap valami nagyobb update-et + gondolom bejelentik a már szivárgott War 2 remastert is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=7ewHkINq8Sw
Most nem azért, de lesz benne kampány. Oké, nem fixek a pályák, de nem tudom, hogy mit takar ezen túl a rogue-lite-ság, mennyire rontja meg (nem Diablo ez, it elsülhet rosszul a randomizáció), nyilván a limitált költségvetésnek is szól.
Személy szerint bírtam a Rainbow Six Vegast co-opban, ma (illetve most már tegnap) este meg éppen a SWAT 4-ben kommandóztunk (azért ezek élő társakkal az igaziak, az AI nem tud meggyőzően visszaanyázni, de együttröhögni azon, ha egy gránáttal kivégezzük az egész csapatunkat), így akár még érdekelne is, ha jó lenne. Az biztos nem zavar, hogy taktikai lövöldéről és co-opról van szó, az, hogy annak milyen lesz, az egy más kérdés.
Az mindenesetre röhej, hogy szóló FPS-kampányok alig jönnek pixeles boomer shooterek kívül. A PS3/Xbox360-érában nem gondoltam volna, hogy 2024-ben a csapból is körökre osztott játékok fognak folyni, az FPS-ek pedig vegetálnak. Na nem mintha az lett volna az FPS-ek aranykora.
Látszólag koncepcionális szinten is van baj. Rettenetesen túlcsicsázottak bizonyos egységek, egyszerűen a vizuális zajban elvész, hogy mi akar lenni, a kevesebb több lenne. Nyilván nem a letisztult a jó szó a Heroes 3 látványára, de nem volt sosem vizuálisan megterhelő, azon túl, hogy máig fantasztikusan fest (természetesen telepítve van, ahogy a 2 is).
A hexáknak, Enrothnak örülök, a fejlesztőt nem tudom (ubis belső fejlesztésű HoMM sosem volt, sőt még a Clash of Heroes is és bármilyen Might and Magic akármi bérmunka volt). Ennyire jó lenne az Iratus? Vizuálisan nem ragad magával. Mechanikailag viszont nem látszanak rossz jelek, sőt jól hangzó dolgokat mutogatnak, lehet még bármilyen. Csak hát a klasszikus Heroes 2-3 minden eklektikájával együtt - vagy éppen azért - baszón néz ki, a zenéről nem is beszélve. Túl magas a léc. Lehet, hogy játszanom kéne az újabb részekkel, hogy lejjebb vigyem. De leginkább azt szeretném, ha az Olden Era 1.0-hoz nem kéne ezt tennem.
ubis belső fejlesztésű HoMM sosem volt, sőt még a Clash of Heroes is és bármilyen Might and Magic akármi bérmunka volt
Ez igaz, de sosem csinálhattak a fejlesztők azt, amit akartak, mindig a franciák határoztak meg egy csomó dolgot. Az Olden Era ezzel szemben olyan, mint a The Rogue Prince of Persia, vagyis az Ubi adja ki, de egyébként semmi közük nincs hozzá, az Unfrozen azt csinál, amit akar. Ennek a hátránya, hogy early access lesz, ami nagy kiadónál nyilván nem néz ki jól, de legalább nem mondják meg, hány nyersanyag legyen, hogyan változzon a játékmenet meg mi legyen a történet és a setting.
Kint van már mind a három játék, csak még nem mindenhol érhetőek el, mert a Battle.net egy ósdi rakás szar. But soon.
Amúgy itt a stream a Directről, az elején vannak az RTS dolgok, érdemes megnézni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0rEfOTxr59o
Szerintem a lényeg kb. annyi, hogy megint van egy RTS csapat a Blizzardnál, látszólag fanokból verbuválva. Tehát MS féle Forgotten Empires 2.0-nak tűnik a dolog és akkor innentől csepeg majd az RTS, ha nem buknak meg ezek a projectek.
Szvsz nehéz dolguk lesz, mert a Reforged egy jó nagy fos volt és ez a 2.0-s peccs sem az a termék, amit annó bereklámoztak, mint nagy remake-et. Annyit nyilván nem fognak rá költeni már, hogy az legyen belőle, de végre egy jó remasternek tűnik, remélhetőleg ezzel megbékél a közösség is.
Hát ő, ezt egy kicsit elkiabáltam: megvettem a War 1 és 2 remastert és egyik sem indul el. :D My bad, tudom, hogy a Blizzard egy szar, de azért arra még számítottam, hogy legalább alapszinten működni fog az, amit kiadnak.
Milyen cég lett ezekből baszki, hogy már másodjára fogok refundolni egy szaros remastert tőlük. Ezek a játékok egyszer már készen voltak, mégis mi a kurva gecit csináltok ti ott manapság Irvine-ban vagy hol a faszomban, hát dolgoznak ott egyáltalán emberek? A videóban látott Brad az egyetlen ember, aki az RTS teamen van, a többi meg AI meg patkánymajom? Komolyan nem értem. Már nem is az van, hogy valami minőségi kiadót kéne megugrani mint lécet, de nem tom, mondjuk a Focus Home Interactive-nál lehetne jobbat hozni, vagy nem, már az is sok? :D Egy remastert még az Atari meg a Konami is ki tud adni olyan szinten, hogy elindul, srácok.
Nem tudom ez mennyire konteó, de én erősen kétlem, hogy a Valve hobbiból ad ki kövér peccseket meg csináltat 3+ órányi dokfilmet a régi játékaihoz. Teljesen egyértelműen előpromóznak valamit, csak az a kérdés, hogy VR-e vagy rendes játék.
Azért megjegyezném, hogy az "ingyen Half Life 2" mellé adtak ingyen HL2, HL2 Ep1, HL2 Ep2 VR-t is ingyen. Továbbá egy régebbi hír alapján tudni, hogy két Half Life játék is fejlesztésben van. Abból az egyik tuti az Alyx VR folytatása lesz, a másik meg majd kiderül nemsokára. Remélem.
ugye jött ki fejlesztői videó, amiben vannak részletek az Episode 3-ból(!), így arra mérget lehet venni, hogy az már nem lesz. Nem is lenne értelme, mert az Alyx
ShowHide spoiler #
felülírta az idővonalat valahol az EP1 és EP2 között.
Mondjuk engem sokkolt anno, hogy a HL2-t eredetileg az Arcane(!) fejlesztette és a későbbi játék sokat átvett azokból a mechanikákból, amiket ők kitaláltak anno.
Más. Nézegetem az Exodus videókat, ugye a játékot ex-BioWare arcok csinálják (Archetype), olyanok akik a Mass Effect 1-2-n meg az első Dragon Age-en dolgoztak, de csak most verte ki a szemem az előbb, hogy az összes videón egy Wizards of the Coast szerepel jogtulajdonosként. Létezik, hogy ez egy létező szerepjátékra épül? Most hirtelen eszembe jutott a Traveler CRPG, de az pont nem hozzájuk tartozik.
Belenézve a videóba inkább tűnik Monster Hunter sorozat koppintásnak, csak Horizon-ból nyúlt robot szörnyekkel és hátasokkal. Még akár jó is lehet, feltéve ha nem perelik őket szénné a megjelenés előtt.
Mint ahogy már linkeltem is egy másik videóját a tagnak, és írtam is, hogy nézzétek meg a többit is, mert nagyon jó meglátásai vannak. :D
Illetve ami rögtön beugrott a gondolatmenetéről az pont a Source 2 engine és a Valve nem túl távoli jövőben megjelenő "terméke", hogy mekkora pofont fog majd adni a mostani stúdióknak...
Erről jut eszembe, a Kingdom Come 2 gépigénye kijött, hát látszik, hogy nem UE5, mert 1080 High-ra elég lesz egy 2060. :D Cryengine... Van benne jó kis voxel alapú rtgi (svoti, svogi), amit console-ból lehet gyönyörűen tuningolni (mekkora voxelméretek legyenek - minél feljebb viszed, annál simább, szebb, pontosabb a GI), ugyanakkor töredéke az erőforrás igénye mint az UE5 Software Lumennek, ráadásul nem kell hozzá HWRT. Ja, és elvileg nem TAA - ra építkezik!
A másik a most megjelent Indy. Kurva jól néz ki, és nagyon simán fut. Ja, hogy az meg idTech motor, ami meglepő, mert szép nagy területeket lehet bejárni benne, amire nem nagyon volt példa ezzel az engine-nel. Azt mondják, hogy 8GB Vram-mal necces, de ugyanakkor ha a Texture pool size-ot leveszed low-ra, vagy medium-ra, akkor semmi gond. Lényeges, hogy az idTech-ben ez nem a textúra felbontást jelenti, így 80-90%, hogy semmit észre nem veszel belőle ha lejjebb viszed, mert van annyira optimalizált a motor, hogy ilyenkor képes a közeli textúrákat max res-ben renderelni, míg a tavoliakat butítja (amiknél eleve kb. értelmetlen a maxot beloadolni, mert úgy se lehet látni különbséget).
Asycid írta: Ja, hogy az meg idTech motor, ami meglepő, mert szép nagy területeket lehet bejárni benne, amire nem nagyon volt példa ezzel az engine-nel.
A RAGE 1 az még a megatextúrás idTech 5 volt (ettől még jogos meg egyébként elég tágas pályák voltak egyéb későbbi idTech játékokban is), a RAGE 2 viszont az Avalanche Apex nevű motorján futott, vagyis azon, amin a Just Cause és a Mad Max.
Ahogy Zaxx is írja, az még egy regebbi iteráció volt, ez meg az új Doomok alatti motor, bár így belegondolva a Doom Eternal-ban is ritka a loading képernyő (és marha gyorsan tölt).
Az a SVOGI annyira nem rossz, hogy az UE5 új nagy dobása, a realtime pathtracing (nem az élhetetlenűl lassú, ami a CP-ban van) is arra épűl. Igaz az csak HW RT lártyákkal fog menni.
indy meglepően jól fut és sok mai játékkal szembem ki is néz valahogy, igaz persze, hogy nem openworld.
Mondd meg nekik :DD
Engem sem érdekel így egyáltalán, de megértem valahol.
Gondolom ennyi év SP FPS fejlesztés után most nem igazán akartak még egy SP FPS-be kezdeni. (sajnos) Viszont FPS játékon kívül meg "egyelőre" nem nagyon értenek/vagy van hozzá technikájuk/pénzük.
Persze jó lett volna valami más rogue-stílus helyett, de egyrészt sajnos rengeteg embernek ez tetszik, másrészt meg mi lett volna? Egy újabb átdizájnolt CS/TF? Egy újabb battle royale? Kösz, nem.
Az Arena stílusú multi FPS-eknek meg már amúgy is lőttek, sajnos.
Én arra tippelnék, hogy egy kompetens / piacképes szingli FPS talán túl drága lett volna a HL-hez hasonló stílusban, ezek a szarok meg ilyen kici-olcó-kínaiak, aztán ha bukik, akkor sincs vége a világnak, megpróbálták. Csak nyilván bukni fog, mert nézzél már rá, szóval értelme az nulla van.
A poénon kívül nem tartom túl nagy veszteségnek a Crowbar Collective-et, mert szerintem a Xennel bebizonyították, hogy tudnak ők nagyon rosszat is. De még így is jobban örültem volna mondjuk egy Industria szerű cuccnak tőlük.
továbbra is teljesen lelketlennek érzem ezt a HoMM részt. generic fantasy assetes mangás mobil játéknak néz ki. HoMM3 HD-ből kéne kiindulni csak ott már lehetne 60fps animáció, extra részletes stb ha már egy teljesen új game. artworkhöz meg olyan szintű művészek kellenének mint a Horn of the Abyss, legalábbis amennyit láttam belőle ők értik a játék stílusát.
Nem tudom, kövezzenek meg ezért, de szerintem manapság a Heroes 3 art style elég fura lenne egy modern játéktól és valószínűleg rohadtul nem úgy nézne ki, ahogyan elképzeljük a fejünkben.
Az Olden Eráról meg a legtöbb videó még nagyon basic meg egyáltalán nem félnek work in progress dolgokat mutogatni (ugye 2025 Q2-ben jön... az early access). Az egyik shoton baromi jól néz ki, a másikon meg vakarod a fejedet, de majd összeérik. Nekem mondjuk istenigazából az számít, hogy ez egy normális Heroes lesz abszolút a régi részekből kiindulva (hexa grid, madöfaka + Enroth), ráadásul nem az Ubisoft fejlesztésében pont egy olyan fejlesztőtől, amilyenhez illik egy ilyen játék.
nemtudom, lehet neked van igazad. de lennének lehetőségek. pl ha pár ehhez hasonló videót kinyomna az ubi kb azt mondanám akármennyire utálom őket ebből CE preorder lesz rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vZ-Wdr-WqFg
Na, holnap jön valami WarCraft Direct nevű esemény, ahol a WarCraft 3 Refunded is kap valami nagyobb update-et + gondolom bejelentik a már szivárgott War 2 remastert is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=7ewHkINq8Sw
Most nem azért, de lesz benne kampány. Oké, nem fixek a pályák, de nem tudom, hogy mit takar ezen túl a rogue-lite-ság, mennyire rontja meg (nem Diablo ez, it elsülhet rosszul a randomizáció), nyilván a limitált költségvetésnek is szól.
Személy szerint bírtam a Rainbow Six Vegast co-opban, ma (illetve most már tegnap) este meg éppen a SWAT 4-ben kommandóztunk (azért ezek élő társakkal az igaziak, az AI nem tud meggyőzően visszaanyázni, de együttröhögni azon, ha egy gránáttal kivégezzük az egész csapatunkat), így akár még érdekelne is, ha jó lenne. Az biztos nem zavar, hogy taktikai lövöldéről és co-opról van szó, az, hogy annak milyen lesz, az egy más kérdés.
Az mindenesetre röhej, hogy szóló FPS-kampányok alig jönnek pixeles boomer shooterek kívül. A PS3/Xbox360-érában nem gondoltam volna, hogy 2024-ben a csapból is körökre osztott játékok fognak folyni, az FPS-ek pedig vegetálnak. Na nem mintha az lett volna az FPS-ek aranykora.
Sors bona, nihil aliud.
Látszólag koncepcionális szinten is van baj. Rettenetesen túlcsicsázottak bizonyos egységek, egyszerűen a vizuális zajban elvész, hogy mi akar lenni, a kevesebb több lenne. Nyilván nem a letisztult a jó szó a Heroes 3 látványára, de nem volt sosem vizuálisan megterhelő, azon túl, hogy máig fantasztikusan fest (természetesen telepítve van, ahogy a 2 is).
A hexáknak, Enrothnak örülök, a fejlesztőt nem tudom (ubis belső fejlesztésű HoMM sosem volt, sőt még a Clash of Heroes is és bármilyen Might and Magic akármi bérmunka volt). Ennyire jó lenne az Iratus? Vizuálisan nem ragad magával. Mechanikailag viszont nem látszanak rossz jelek, sőt jól hangzó dolgokat mutogatnak, lehet még bármilyen. Csak hát a klasszikus Heroes 2-3 minden eklektikájával együtt - vagy éppen azért - baszón néz ki, a zenéről nem is beszélve. Túl magas a léc. Lehet, hogy játszanom kéne az újabb részekkel, hogy lejjebb vigyem. De leginkább azt szeretném, ha az Olden Era 1.0-hoz nem kéne ezt tennem.
Sors bona, nihil aliud.
Ez igaz, de sosem csinálhattak a fejlesztők azt, amit akartak, mindig a franciák határoztak meg egy csomó dolgot. Az Olden Era ezzel szemben olyan, mint a The Rogue Prince of Persia, vagyis az Ubi adja ki, de egyébként semmi közük nincs hozzá, az Unfrozen azt csinál, amit akar. Ennek a hátránya, hogy early access lesz, ami nagy kiadónál nyilván nem néz ki jól, de legalább nem mondják meg, hány nyersanyag legyen, hogyan változzon a játékmenet meg mi legyen a történet és a setting.
Igen, valóban úgy tűnik, hogy belepofázás ezúttal nem nagyon van, márpedig az csak ártani tudna tőlük. Már a logójuktól előjön a PTSD-m.
Sors bona, nihil aliud.
Rohadt Blizzard we're so fucking back:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ryZ2jiW95qo
Köszi, Microsoft!
Videó a War 3 Refunded 2.0-ról, egész menő lett:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uO9A4VKC3tw
Azért várjuk meg a dicsérettel a végleges kiadást :D
Mondjuk én grafikailag azért többet vártam, így ha jó is lesz, szerintem ezt kihagyom, maradnak a (nosztalgiával turbózott) emlékek.
Kint van már mind a három játék, csak még nem mindenhol érhetőek el, mert a Battle.net egy ósdi rakás szar. But soon.
Amúgy itt a stream a Directről, az elején vannak az RTS dolgok, érdemes megnézni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0rEfOTxr59o
Szerintem a lényeg kb. annyi, hogy megint van egy RTS csapat a Blizzardnál, látszólag fanokból verbuválva. Tehát MS féle Forgotten Empires 2.0-nak tűnik a dolog és akkor innentől csepeg majd az RTS, ha nem buknak meg ezek a projectek.
Szvsz nehéz dolguk lesz, mert a Reforged egy jó nagy fos volt és ez a 2.0-s peccs sem az a termék, amit annó bereklámoztak, mint nagy remake-et. Annyit nyilván nem fognak rá költeni már, hogy az legyen belőle, de végre egy jó remasternek tűnik, remélhetőleg ezzel megbékél a közösség is.
Visszatérve a HL3 -ra. Friss infókkal, és úgy összefoglalva, hogy miért is lesz HL3 hamarabb, mint gondolnánk:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=1jUcCg-W4Rk
...és igaz, hogy a Valve nem akarja a 3-as számot leírni, emiatt X-et írnak helyette :D Mekkora trollok.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Lol a Rogue PoP-ban megpeccselték az art style-t:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=EAeRM7fJ2S0
Hát ő, ezt egy kicsit elkiabáltam: megvettem a War 1 és 2 remastert és egyik sem indul el. :D My bad, tudom, hogy a Blizzard egy szar, de azért arra még számítottam, hogy legalább alapszinten működni fog az, amit kiadnak.
Milyen cég lett ezekből baszki, hogy már másodjára fogok refundolni egy szaros remastert tőlük. Ezek a játékok egyszer már készen voltak, mégis mi a kurva gecit csináltok ti ott manapság Irvine-ban vagy hol a faszomban, hát dolgoznak ott egyáltalán emberek? A videóban látott Brad az egyetlen ember, aki az RTS teamen van, a többi meg AI meg patkánymajom? Komolyan nem értem. Már nem is az van, hogy valami minőségi kiadót kéne megugrani mint lécet, de nem tom, mondjuk a Focus Home Interactive-nál lehetne jobbat hozni, vagy nem, már az is sok? :D Egy remastert még az Atari meg a Konami is ki tud adni olyan szinten, hogy elindul, srácok.
És ha már POP.
https://ipon.hu/magazin/cikk/hamarosan-megerkezik-a-prince-of-persia-ins...
rwurl=https://youtu.be/_eOMrRKns2c
Már megy conteo, hogy a HL2 anniversary update gyakorlatilag az új HL bejelentése, mivel:
Half-Life FREE
XD
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Nem tudom ez mennyire konteó, de én erősen kétlem, hogy a Valve hobbiból ad ki kövér peccseket meg csináltat 3+ órányi dokfilmet a régi játékaihoz. Teljesen egyértelműen előpromóznak valamit, csak az a kérdés, hogy VR-e vagy rendes játék.
Azért megjegyezném, hogy az "ingyen Half Life 2" mellé adtak ingyen HL2, HL2 Ep1, HL2 Ep2 VR-t is ingyen. Továbbá egy régebbi hír alapján tudni, hogy két Half Life játék is fejlesztésben van. Abból az egyik tuti az Alyx VR folytatása lesz, a másik meg majd kiderül nemsokára. Remélem.
ugye jött ki fejlesztői videó, amiben vannak részletek az Episode 3-ból(!), így arra mérget lehet venni, hogy az már nem lesz. Nem is lenne értelme, mert az Alyx
Mondjuk engem sokkolt anno, hogy a HL2-t eredetileg az Arcane(!) fejlesztette és a későbbi játék sokat átvett azokból a mechanikákból, amiket ők kitaláltak anno.
Más. Nézegetem az Exodus videókat, ugye a játékot ex-BioWare arcok csinálják (Archetype), olyanok akik a Mass Effect 1-2-n meg az első Dragon Age-en dolgoztak, de csak most verte ki a szemem az előbb, hogy az összes videón egy Wizards of the Coast szerepel jogtulajdonosként. Létezik, hogy ez egy létező szerepjátékra épül? Most hirtelen eszembe jutott a Traveler CRPG, de az pont nem hozzájuk tartozik.
Valaki egy Horizon from Temu-t? :D
rwurl=https://youtu.be/7bABDo5r5fg?si=ZSp6pknsWZGOQntw
Mondjuk Androidra ez elég komoly lenne, ha ilyen lenne :D
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Belenézve a videóba inkább tűnik Monster Hunter sorozat koppintásnak, csak Horizon-ból nyúlt robot szörnyekkel és hátasokkal. Még akár jó is lehet, feltéve ha nem perelik őket szénné a megjelenés előtt.
Ez egy NAGYON jó vidi.
Dynamic lightning was better nine year ago | A warning about 9th gen neglect
rwurl=https://youtu.be/6Ov9GhEV3eE?si=sxLfgwR_h4wrejUY
Chief Exorcist
Mint ahogy már linkeltem is egy másik videóját a tagnak, és írtam is, hogy nézzétek meg a többit is, mert nagyon jó meglátásai vannak. :D
Illetve ami rögtön beugrott a gondolatmenetéről az pont a Source 2 engine és a Valve nem túl távoli jövőben megjelenő "terméke", hogy mekkora pofont fog majd adni a mostani stúdióknak...
Erről jut eszembe, a Kingdom Come 2 gépigénye kijött, hát látszik, hogy nem UE5, mert 1080 High-ra elég lesz egy 2060. :D Cryengine... Van benne jó kis voxel alapú rtgi (svoti, svogi), amit console-ból lehet gyönyörűen tuningolni (mekkora voxelméretek legyenek - minél feljebb viszed, annál simább, szebb, pontosabb a GI), ugyanakkor töredéke az erőforrás igénye mint az UE5 Software Lumennek, ráadásul nem kell hozzá HWRT. Ja, és elvileg nem TAA - ra építkezik!
A másik a most megjelent Indy. Kurva jól néz ki, és nagyon simán fut. Ja, hogy az meg idTech motor, ami meglepő, mert szép nagy területeket lehet bejárni benne, amire nem nagyon volt példa ezzel az engine-nel. Azt mondják, hogy 8GB Vram-mal necces, de ugyanakkor ha a Texture pool size-ot leveszed low-ra, vagy medium-ra, akkor semmi gond. Lényeges, hogy az idTech-ben ez nem a textúra felbontást jelenti, így 80-90%, hogy semmit észre nem veszel belőle ha lejjebb viszed, mert van annyira optimalizált a motor, hogy ilyenkor képes a közeli textúrákat max res-ben renderelni, míg a tavoliakat butítja (amiknél eleve kb. értelmetlen a maxot beloadolni, mert úgy se lehet látni különbséget).
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Rage 1+2 say hello.
Ugye az idTech főnöke Carmack utan a Cryengine főmérnöke lett. Brutálisan szénné optimalizálták azt a motort.
Chief Exorcist
A RAGE 1 az még a megatextúrás idTech 5 volt (ettől még jogos meg egyébként elég tágas pályák voltak egyéb későbbi idTech játékokban is), a RAGE 2 viszont az Avalanche Apex nevű motorján futott, vagyis azon, amin a Just Cause és a Mad Max.
Ahogy Zaxx is írja, az még egy regebbi iteráció volt, ez meg az új Doomok alatti motor, bár így belegondolva a Doom Eternal-ban is ritka a loading képernyő (és marha gyorsan tölt).
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Az a SVOGI annyira nem rossz, hogy az UE5 új nagy dobása, a realtime pathtracing (nem az élhetetlenűl lassú, ami a CP-ban van) is arra épűl. Igaz az csak HW RT lártyákkal fog menni.
indy meglepően jól fut és sok mai játékkal szembem ki is néz valahogy, igaz persze, hogy nem openworld.