Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


álljunk össze és csináljunk egy energetikával kapcsolatos alkalmazást :)



rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Al5LbwMeN2Q

Ezt most találtam. A régi e-tron GT RS is rendesen megizzasztja a V10-es R8-at, sőt többségében le is nyomja. Álló helyzetből meg 50-nel gurulásból is. De látható, hogy nagyon hasonló szinten mozognak. És hiába nehezebb 600 kilóval, még 160-ról is ugyanakkora távon fékez le állóra, mint a sportos R8.

És ugye a most kijött Performance modell +280 LE, újraprogramozott launch controll és Turbo Boost, és a legfejlettebb felfüggesztés evör. Mindezt egy R8-nál jóval olcsóbban.
Ezzel egyáltalán nem a szuper R8-at akarom lehúzni, hanem azt bemutatni, hogy mekkora atomkirályság is lehet ez az RS GT. Fél golyóm meg mindkét vesém odaadnám érte.



Fél golyóm meg mindkét vesém odaadnám érte.

fogd meg a sorom :)

Parizer forever.



🙀
minek kellenek neked Moken veséi?



Honnan tudod hogy az kell neki? :D



Szerintem tartsd meg a testrészeidet, és inkább meríts belőle motivációt, hogy egyszer vehess hasonlót!

Más: keresztfiaimat hordtam iskolába, meg felvigyáztunk rájuk, amíg a szüleik a müncheni sörfeszten tolják.
A célpont magániskola a 12 hegyoldalában, a Normafa közelében.
Eddig szerencsésen kimaradtam a "reggeli forgalom" nevezetű őrületből, de így turistaként pont elég volt az adag. Még szerencse aztán, hogy hazafelé az út nagyja pont a dugóval ellentétes irányban valósul meg.
Szóval mindenkin látszik, hogy a határon van: fater a Civicben már azelőtt dudál, hogy bekanyarodtam volna. Tiszta ideg.
Anyukák a határon autóznak. Mármint a képességeik határán, ami nem sok. A szerencsétlenkedésük okolható a dugó nagy részéért.

Közben meg itt van alattam a kölcsön XC90 jelű mama-tank, és ha nyugodt lennék, majd a kocsi biztos ami tuti, felbasz. Amikor egy Mitsu Space start béreltünk Korfun, azt gondoltam, hogy a radaros ütközésfigyelőt csak a kocsi olcsósága miatt nem voltak képesek értelmesen implementálni, de nem: A 20 millás Volvo ugyanúgy besípol, villog, mi több; helyettem ráfékez a vélt veszélyeket elkerülendő. Ezen veszélyek vagy csupán olyan szituk, ahol nincs sok két kocsi között (mert az út mindkét oldalán parkolnak), vagy egyszerűen nincs is ott, csak behaluzik valamit.
Ma reggel külön szép volt, amikor kerültem országúton a biciklist, és a sávtartó lazán megpróbálta a srácra rántani a kormányt.
Felőlem nem gond, ha a kocsi vezetni akar. Ám tegye, én meg bontok egy sört...
Vagy hagyjon békében vezetni, de egyszerre nem próbálkozzunk a dologgal, mert csak baj lesz belőle!

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Milyen keresztapu az aki nem R8al viszi a kolkot suliba....



Ugyanez volt az első gondolatom :DDDDDDDDDDDDDD
Ha anno egy sportkocsival rakott volna ki a rommágyúrt keresztapám, akkor lehet nagyobb karriert futok be a suliban :D



Ha titeket is én vittelek volna suliba, jobb lenne a szövegértésetek, vagy rátok ragad némi gépjármű típusismeret, mert, hogy "keresztfiaimat" :p

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



na még egy érv az e-Tron mellett :D



mert csomagtartó sincs? :D



Ha lefűrészelem a végtagokat, 6 éves korig működhet....

rwurl=https://www.ebaymotorsblog.com/motors/blog/wp-content/uploads/2022/10/20...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



vajk meg egy kia EV9 GT-Line is illene hozzad. sot igazan ez a te verdad.

https://totalcar.hu/tesztek/2024/01/16/teszt-kia-ev9-gt-line/

Parizer forever.



Sok dolog van, ami miatt nem választanám

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Mondj már párat.



Ha nem lehet egyetlen gombnyomásra kikapcsolni azokat, amiket a fenti Volvo esetén nehezményeztem, vagy permanens kikódolni, máris bukó.
A Toyota rátette egy gombra a GR Yaris esetén, de itt aligha feltételezek hasonló gesztust.

Az anyaghasználat, a buzi képernyők, meg azt, hogy nem fog eseleg 300 km-t 150-el elmenni, már hagyjuk is.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



ezt semmi masra nem kellene hasznalnod, mint lellei kruzolasra, bizniszmenekkel talalkozokra, valamint a rajongoi dedikalasokra erkezve. amikor a hegyomlas kiszall az iszonat macso verdabol... na legalabb egy fotosorozatot csinalj egy ilyen geppel...

lehetne egy naptar is belole, 16-90 kozotti csajok es buzik tomegesen rendelnek...

jarni jarhatsz tovabbra is a yarissal :)

Parizer forever.



16-90 kozotti csajok es buzik tomegesen rendelnek

:-DDD



Talán a Lexus már korántsem menő, de én egyre jobban szeretem a megbízhatósága okán. Menő kocsinak ott az R8, a Lexus meg tökéletes igásló még hosszú évekig.
Ha az ember családinak a fentihet hasonló, gyorsan avuló, értékvesztő cuccokat vesz újonnan, az feneketlen rókalyukba esik. Akkor már 5 évente venni kell másikat, hogy áptudéjt legyen az ember, az ezzel járó anyagi hátrányokat meg hülye lennék viselni.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Miért kell 5 év múlva másik, hogy up-to-date legyél? Az a Kia 5 év múlva is csúcsszuper lesz.



Egy 5 éves mai autót csúcs szupernek tartasz? Ha olyan vagy, aki újonnan vesz prémiumot, már nem fogod annak tartani.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



kb. megállt a fejlődés az autóiparban, sőt inkább hanyatlik. Egy SsangYong-ban olyan dolgok alapfelszereltségben benne vannak, ami a német prémiumokban extrák. És szinte minden, ami valaha a prémiumok kiváltsága volt, az már ott van egy MG-ben, Suzukiban vagy Hyundaiban is.
Minden új extra - pl. ezek az új önvezetős biztonsági faszságok, a nagy otromba tabletek - inkább nyűg már, mint valós komfortérzet javító szolgáltatás.
Reggel unatkoztam, poénból összeraktam egy e-tron GT-t konfigurátorban. Nem akartam elhinni, hogy a 67-ről induló autót még 81-ig fel kellett extráznom, hogy olyan dolgok, mint az ülés fűtés elől-hátul benne legyen...



A német elromlik, a kóreai szintén. Ami olcsóbb, nem véletlenül az. Ha megbízható családit keresek, maradok a japánoknál.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Igen, össze lehet hasonlítani a használt Toyota, Lexus árakat egyéb márkákkal



az új koreai, az japán...



Nézegettem így használtban az utcán a Kia pár éves csúcsmodelljét, a Stingert. Már ilyen 3-4 évesen kezdett szomorúan kinézni az olcsó anyaghasználat miatt. Ismerős újonnan vett Hiundait. Pár ezer kilométer után beállt egy henger. Már szart sem ér az egész verda.
A 80-90-es évek feltörő japánjaihoz képest ez messze nem az a minőség.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



hat engem nem gyozott meg a totoja a hires megbizhatosag/minosegrol.
megane jobb volt. pl. nem rohadt szet.

Parizer forever.



Azért mert te kifogtal egy szar darabot attól még megbízható.



van nekem is: rohad. asszonynak is egyel ujabb: rohad. amugy viszonylag megbizhatoak, csak ez a rohadas. de pl. lamdaszonda meghott mar, asszonyeban is. (az ovebe raadasul horror ar es ketto kell)
egyik gepben sincs meg csak kb. 100-120k km, a meganeban is volt lambdaszonda csere, filleres, de az 400k-t ment.
kuplungtarcsa detto.

amugy jo gep, szeretem, nem is akarom cserelni, pedig mar 24 eves :) varosba idealis.

Parizer forever.



Enyemben még nem kellett cserélni a lambdat.
Generátor dioda sor kimenet azt kellett cserélni de ez az előző tulaj hibájából történt. Idézem a szerelom "egy ideig rossz akksival használták az autót azért ment tönkre a dioda sor."
Előző tulajtol tudom hogy ez valóban így volt. A kuplung csere is megvolt ami szintén előző tulaj hibájából fakad. Ismét idézem a szerelőt"ezt a kuplungot egyszer megégették" . A lendkerék el volt szinezodve és hullámos volt a felülete.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!