Ti egy évben hány km-t szoktatok vezetni? Nekem munka miatt COVID óta nem nagyon kell mennem kocsival, de 15k km összejött eddig az évben így is, amin kicsit meglepődtem.
Városban az én autómat hetente 3x használom, inkább az M0 és egyebek mennek vele.
Amúgy a Dákó Spring is 10k-t fog futni most ebben az első évben úgy látom, az full városi használat, annak a "tankolása" havi 80kwh körül van.
@Gabi: bemenni a belvárosba nekem konkrét halalfélelem bicajjal... Itt a külvárosban szoktam a kisebb távokra azzal menni. (Spar, barkácsbolt, Naplás tó, stb)
Balfaszkodásaim no 2. - mert ugye a másik topicban továbbra várok a fotós válaszára.
Igazából itt még a jövő dönti el, hogy bármilyen módon is balfasz vagyok-e, mert egy úton mozgó tárgy esetén lássuk be, sok a kockázat. Inkább az autó kajtatási élményeimet írnám le.
Alapfelállás: Van már pénzem a Gen2 R8-ra.
De aztán hallom egy barátomat, hogy befektet építkezésbe, hát mondom, ne legyünk hülyék, én is beszállok.
Vakarózom, mi legyen. Valami szar mégis kéne, ez nem állapot. El kéne menni újra Trans-Alpina/Fogarasra.
Nézegetem első genes Boxtereket, mert 350z ne legyen megint, az már volt. A Porsche meg elég bohóc módon néz ki - nem kívánok rá.
Sad face Vajk.
Kivárom a nyarat. Rájövök, hogy a PMÁP-ba lényegesen több pénzt tettem, mint emlékeztem, így a kamat is több lett.
Kísértés.jpg
De a pénz nagy részét már elígértem.
Ajjaj.
Nézzünk valamit a kettő között!
Úgy látszik a General Motorssal nem lehet versenyezni ár/teljesítményben. A mezei C7 Corvette odaveri még az első genes R8-at is pálya köridőben, ráadásul manuális, könnyű - habár jobbszerettem volna már olyat, ahol bekapcsol az első kerék hajtása, ha slip van.
Mi van még? Mustang GT350, F-Type SVR, Lotus Evora, meg talán még pár dolog, most nem jut eszembe.
A mustang igazából lassabb, mint a C7-és nem adja annyira a sportautó kinézetet, az F-Type nehéz és itthon ilyen kis félmaffiózós téma. Lotus Evora egy remek egzotikus állat, csak sajnos itthon hiába van egy névleges szervizem, én annyira nem hiszek a témában.
Mi legyen, mi legyen? Keresztfiaim apja a Jag felé tol. Ezek mind jó árban vannak, akár a többi felsorolt. Ilyen 45e EUR-tól indulnak.
De rá kell jönnöm valamire. A szerelem vak, irracionális, ahogy a becsípődések is. Hiába ad fele áron hasonló teljesítményt a C7, én mégis R8-at akarok.
Mi a piaci helyzet?
A V10-esek 70e EUR-tól indulnak. Van egy manuális unikornis is - igaz kissé kérdéses állapotban. Egész nyáron árulták, ahogy a többit is, de kutyának nem kellett. Természetesen most elvitte valaki.
Mi van még? Két S-tronic (R-tronic nem kösz nem). Mindkét esetben jelzi az eladó, hogy nem csak németül, törökül is beszél.
Ehhh.jpg
Családi barát, aki kint él beizzít. Próbálunk köményen alkudni. Nehézkes a kommunikáció.
Közben itthon picivel drágábban MTM tuningos ppéldány némileg drágábban 79e EUR.
Vajk ügyes. Vajk lazán lealkudja telefonban/email útján közel 10%-al.
Izzadás.jpg
Ez azért nagy felelősség, geci sok píz.
No, de hogyan nézzünk utána? Helyi Audinál vállalják? Vállalják 100e pízért. Jah, mégsem! Le vannak tiltva a típusról, azt csak Óbudán, 200 km-rel arrébb.
Ismerős ismerősének az ismerősén keresztül sikerül lekérdezni az alvázszámot (amit először tévesen küldtek) "Ú, nem látni bejegyzéseket a szerviz könyvben, volt egy nagyon drága kár a hátulján még 7.000 km-es korában"
Sad Vajk.jpg
Meg akarom valahogy ezt magyarázni magamnak, mert már mindent leszerveztem keddre a fuvartól egy másik szervizen át (még youtube videót is küldtem neki, hogy majd mit kell nézni, mert persze senki nem vágja a típust) az eredetvizsga állomásig.
Mi a fasz legyen.jpg
Másik barátom is mondja, hogy engedjem el. Deal közben állítja, hogy nem tud a sérülésről (ő csak a második, magyar tulajt ismeri), de most, hogy így mondom, volt egy szélvédő csere gyári alkatrésszel)
Nézegetem, milyen netes lekérdező oldalon érdemes nézelődni az államin felül. CarVertical, JayEmm kedvence!
Mindenki lehúzza.
Ejj bazd meg, nem érdekel, befizetem azt a pár ezres rá!
Valóban ott a szélvédő törés. Meg a "drága" sérülés is. Mert hát valóban drága: 2-4 millió. No, de az arányok: A szélvédőre is ír 0,6-1,2 mill költséget.
Na most, egy 7.000 km-t futott, alapból 160e EUR kocsinál nem kell nagyon lerombolni a hátulját, hogy ennyit írjon rá a német márkakereskedő, aki még tudvalevőleg az anyját is kicseréli rajta gyárira ilyen esetben.
Feltámadt a remény!
Mellékesen: A kereskedő utalt rá, hogy túl sokat kérdezek már a témában, mire én a lehető legnagyobb természetességgel közöltem, hogy egy 4-5 milliós kocsinál nem tenném ugyanezt. (Na de bazz, nem vágom, milyen a vásárlói kör, ha a 29 milliós kocsiknál nem szaglásszák keresztbe a kocsit ezerrel. Biztos én nem vagyok elég high life ehhez a dologhoz)
Szóval most az van, hogy röppájára álltam a keddi vásárlással kapcsolatban, és jelen állás szerint semmi nem ment meg a vételtől (bár, mint ilyen esetekben kiderül, inkább csak szegényes a fantáziám, és mindig dob valami extrémet a gép, amire nem számítottam)
(amúgy nem finanszírozott lesz, mert szarok a kamatok. Hard cash)
Wish me luck!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én sem értem mire fel megy a tanakodás. R8 kell? Ott az autó. Van rá pénz? Van. Bele is fér a kiadás? Bele. Hát akkor meg mire vársz? :D Egyszer élünk apukám!
Mondjuk ha a gyerektéma ennyire központi kezd lenni, mint ahogy azt máshol pedzegeted, akkor a praktikussága megkérdőjelezhető, de ha van mellé egy soccer dad verda, akkor padlógáz-ablaktörlő!
Inkább csak érdekességképpen írtam az egészet, hogy az ember mit össze vergődik egy autó választáskor. Mi kell ahhoz, hogy maga is rájöjjön, hogy mennyire nem tud racionálisan dönteni - de ezt látni jó, és így kell boldogan élni.
A másik fele a kockázat. Itt egyszerűen arról van szó, hogy minden kockázat, ami kiadás, pláne, ami nem létszükség. Egyre inkább ez a mentalitásom. Érzem a felelősségem súlyát, hát ezért van az izzadás.
A másik viszont az, hogy szarakodik az ember, tolja évről-évre, mert mindig van okosabb hely, ahova az ember pénzt rakhat, közben meg megöregszik.
Amúgy nincs még egy menő autó, Lexus RX van, de ahogy múlnak az évek, egyre inkább becsülöm, és nem akarom lecserélni. Ha az ember egyszer belekezd ebbe a "pár éves német prémium V8 a családnak" témába, onnantól folyamatosan rajta van, hogy pár évente cserélni kell, és bukni rajta milliókat. Helyette itt a Lexus, ami elég messze van az RS6-tól, de így is megfelelően gyorsul, és mellé csak benyát meg olajcserét kér a legtöbb esetben. Eddig még gumizás volt, lengőkar, fékbetét, meg olyan dolgok cseréje, ami amúgy fakultatív.
Szóval marad egy racionális kocsi is a családban. Ez jó mindenre az élményautó kategórián kívül.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nagyon hülye kérdés lehet, annyira nem vágom ezt a témát, de a Kopasszal miért nem veszed fel a kapcsolatot? Ilyen összegű kiadásnál már lehet lenne értelme, hátha talál valamit amiből még jobban jössz ki (mármint A8 fronton) külföldről? Nem tudom mennyiért dolgozik, csak egy kósza ötlet, a körutas videóiból az jön át, hogy nagyon lelkiismeretesen átnézi a hirdetett és potenciálisan megvehető autókat.
CarVertical meg valóban felejtős téma, szokszor bemutatták már mennyire megbizhatatlan.
Amikor átvizsgálást kértem, két szerviznél is félrehallották, mert egyszerűen földönkívüli számukra az R8. Azoknál is a beszélgetés felénél derült ki, hogy nem valami limót akarok :D
Itt nem az van, mint az A8-nál, hogy van belőle X ezer darab. Konkrétan egy van nálunk, mag három még a mobildén, ami szóba jöhet. Na, most, amit a kopasz csinál az annyi, hogy helyben körbe méri, de alá már nem néz, csak kiszúrja, ha rosszul illeszkedik két elem, meg szakadt az üléshuzat. Ehhez képest egy szervizes átnézés már jobb az emelőpaddal. Létezik még olyan arc, aki kocsinként 30-ért lejárja veled, mint a kopasz, de az megint nem tud alá nézni - illetve kerestem, de ezek jellemzően csak Pest megyében aktívak.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezernyi módja van annak, hogy ezt kiszámolja az ember. Van a fizu, illetve a vagyoni arány. Utóbbi esetén azt mondja, hogy ne legyen kocsiban több, mint 5%. Ez a feltétel teljesül. A fél éves fizu sajnos idén elmarad ettől némileg, de ott van módosító faktornak a car guy-ságom, tehát nem a fix családiról van szó, hanem a mániáról - így aztán ez nem a mindenes szerepét tölti be, tehát forgalomképes - ellenben a kiszámolós példával, ahol az EGY családi kocsira vetíti le, amiből nem szállhatsz ki, mert aztán mehetsz buszozni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ha mindenki erre törekedne, nem hinném, hogy az utcakép része lenne bármilyen újabb német prémium. Persze mondhatni erre, hogy a magyar a kis balkáni strici mentalitásával mindig jobbat vesz, mint amit megengedhet, közben meg bedőlt falú vájogházban lakik, de a rendszer úgy látom, működik. Mármint nem dőlnek az emberek tömegével kardjukba a kocsijuk miatt.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ja, erre a kiszámolós állításra én is emlékszem. Szvsz teljesen rendben van, mert habár jobb lenne kevesebbért venni, legyünk realisták. Gondolj bele, hogy te fél év fizudból mit veszel. Aztán abba is, hogy egytizedből mit. Járhatnál egy lerúgott Swifttel.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
InGent és Griftert se vertük meg, szóval neked se kell parázni :Đ
Ti egy évben hány km-t szoktatok vezetni? Nekem munka miatt COVID óta nem nagyon kell mennem kocsival, de 15k km összejött eddig az évben így is, amin kicsit meglepődtem.
15k az átlag. Remélem, lesz gyerek, és akkor lazán duplázódik onnantól, hogy oviba kell talicskázni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
30k korul volt, most mar kevesebb (csak heti 1, max 2x megyek asszonyhoz)
Parizer forever.
Nekem 10k körül van az évi átlag
És ezt most full napelemes töltéssel tudod abszolválni?
jarhatnal bicajjal akkor :)
Parizer forever.
Városban az én autómat hetente 3x használom, inkább az M0 és egyebek mennek vele.
Amúgy a Dákó Spring is 10k-t fog futni most ebben az első évben úgy látom, az full városi használat, annak a "tankolása" havi 80kwh körül van.
@Gabi: bemenni a belvárosba nekem konkrét halalfélelem bicajjal... Itt a külvárosban szoktam a kisebb távokra azzal menni. (Spar, barkácsbolt, Naplás tó, stb)
nincs bicout? postoto elegge megbicajutaztak (meg szoged kornyeket is)
Parizer forever.
Balfaszkodásaim no 2. - mert ugye a másik topicban továbbra várok a fotós válaszára.
Igazából itt még a jövő dönti el, hogy bármilyen módon is balfasz vagyok-e, mert egy úton mozgó tárgy esetén lássuk be, sok a kockázat. Inkább az autó kajtatási élményeimet írnám le.
Alapfelállás: Van már pénzem a Gen2 R8-ra.
De aztán hallom egy barátomat, hogy befektet építkezésbe, hát mondom, ne legyünk hülyék, én is beszállok.
Vakarózom, mi legyen. Valami szar mégis kéne, ez nem állapot. El kéne menni újra Trans-Alpina/Fogarasra.
Nézegetem első genes Boxtereket, mert 350z ne legyen megint, az már volt. A Porsche meg elég bohóc módon néz ki - nem kívánok rá.
Sad face Vajk.
Kivárom a nyarat. Rájövök, hogy a PMÁP-ba lényegesen több pénzt tettem, mint emlékeztem, így a kamat is több lett.
Kísértés.jpg
De a pénz nagy részét már elígértem.
Ajjaj.
Nézzünk valamit a kettő között!
Úgy látszik a General Motorssal nem lehet versenyezni ár/teljesítményben. A mezei C7 Corvette odaveri még az első genes R8-at is pálya köridőben, ráadásul manuális, könnyű - habár jobbszerettem volna már olyat, ahol bekapcsol az első kerék hajtása, ha slip van.
Mi van még? Mustang GT350, F-Type SVR, Lotus Evora, meg talán még pár dolog, most nem jut eszembe.
A mustang igazából lassabb, mint a C7-és nem adja annyira a sportautó kinézetet, az F-Type nehéz és itthon ilyen kis félmaffiózós téma. Lotus Evora egy remek egzotikus állat, csak sajnos itthon hiába van egy névleges szervizem, én annyira nem hiszek a témában.
Mi legyen, mi legyen? Keresztfiaim apja a Jag felé tol. Ezek mind jó árban vannak, akár a többi felsorolt. Ilyen 45e EUR-tól indulnak.
De rá kell jönnöm valamire. A szerelem vak, irracionális, ahogy a becsípődések is. Hiába ad fele áron hasonló teljesítményt a C7, én mégis R8-at akarok.
Mi a piaci helyzet?
A V10-esek 70e EUR-tól indulnak. Van egy manuális unikornis is - igaz kissé kérdéses állapotban. Egész nyáron árulták, ahogy a többit is, de kutyának nem kellett. Természetesen most elvitte valaki.
Mi van még? Két S-tronic (R-tronic nem kösz nem). Mindkét esetben jelzi az eladó, hogy nem csak németül, törökül is beszél.
Ehhh.jpg
Családi barát, aki kint él beizzít. Próbálunk köményen alkudni. Nehézkes a kommunikáció.
Közben itthon picivel drágábban MTM tuningos ppéldány némileg drágábban 79e EUR.
Vajk ügyes. Vajk lazán lealkudja telefonban/email útján közel 10%-al.
Izzadás.jpg
Ez azért nagy felelősség, geci sok píz.
No, de hogyan nézzünk utána? Helyi Audinál vállalják? Vállalják 100e pízért. Jah, mégsem! Le vannak tiltva a típusról, azt csak Óbudán, 200 km-rel arrébb.
Ismerős ismerősének az ismerősén keresztül sikerül lekérdezni az alvázszámot (amit először tévesen küldtek) "Ú, nem látni bejegyzéseket a szerviz könyvben, volt egy nagyon drága kár a hátulján még 7.000 km-es korában"
Sad Vajk.jpg
Meg akarom valahogy ezt magyarázni magamnak, mert már mindent leszerveztem keddre a fuvartól egy másik szervizen át (még youtube videót is küldtem neki, hogy majd mit kell nézni, mert persze senki nem vágja a típust) az eredetvizsga állomásig.
Mi a fasz legyen.jpg
Másik barátom is mondja, hogy engedjem el. Deal közben állítja, hogy nem tud a sérülésről (ő csak a második, magyar tulajt ismeri), de most, hogy így mondom, volt egy szélvédő csere gyári alkatrésszel)
Nézegetem, milyen netes lekérdező oldalon érdemes nézelődni az államin felül. CarVertical, JayEmm kedvence!
Mindenki lehúzza.
Ejj bazd meg, nem érdekel, befizetem azt a pár ezres rá!
Valóban ott a szélvédő törés. Meg a "drága" sérülés is. Mert hát valóban drága: 2-4 millió. No, de az arányok: A szélvédőre is ír 0,6-1,2 mill költséget.
Na most, egy 7.000 km-t futott, alapból 160e EUR kocsinál nem kell nagyon lerombolni a hátulját, hogy ennyit írjon rá a német márkakereskedő, aki még tudvalevőleg az anyját is kicseréli rajta gyárira ilyen esetben.
Feltámadt a remény!
Mellékesen: A kereskedő utalt rá, hogy túl sokat kérdezek már a témában, mire én a lehető legnagyobb természetességgel közöltem, hogy egy 4-5 milliós kocsinál nem tenném ugyanezt. (Na de bazz, nem vágom, milyen a vásárlói kör, ha a 29 milliós kocsiknál nem szaglásszák keresztbe a kocsit ezerrel. Biztos én nem vagyok elég high life ehhez a dologhoz)
Szóval most az van, hogy röppájára álltam a keddi vásárlással kapcsolatban, és jelen állás szerint semmi nem ment meg a vételtől (bár, mint ilyen esetekben kiderül, inkább csak szegényes a fantáziám, és mindig dob valami extrémet a gép, amire nem számítottam)
(amúgy nem finanszírozott lesz, mert szarok a kamatok. Hard cash)
Wish me luck!
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
300 milla nettó bevételed van évente, akkor vedd meg, ha nincs, akkor felejtős.
Emögött most biztos komoly matek lehet.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ha ennyire bekattant az R8 akkor meg fogod bánni, hogyha mást veszel.
A pénz meg megvan rá azt írtad, akkor meg mi a kérdés?
Vedd meg!
Köszi a támogatást <3
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én sem értem mire fel megy a tanakodás. R8 kell? Ott az autó. Van rá pénz? Van. Bele is fér a kiadás? Bele. Hát akkor meg mire vársz? :D Egyszer élünk apukám!
Mondjuk ha a gyerektéma ennyire központi kezd lenni, mint ahogy azt máshol pedzegeted, akkor a praktikussága megkérdőjelezhető, de ha van mellé egy soccer dad verda, akkor padlógáz-ablaktörlő!
Inkább csak érdekességképpen írtam az egészet, hogy az ember mit össze vergődik egy autó választáskor. Mi kell ahhoz, hogy maga is rájöjjön, hogy mennyire nem tud racionálisan dönteni - de ezt látni jó, és így kell boldogan élni.
A másik fele a kockázat. Itt egyszerűen arról van szó, hogy minden kockázat, ami kiadás, pláne, ami nem létszükség. Egyre inkább ez a mentalitásom. Érzem a felelősségem súlyát, hát ezért van az izzadás.
A másik viszont az, hogy szarakodik az ember, tolja évről-évre, mert mindig van okosabb hely, ahova az ember pénzt rakhat, közben meg megöregszik.
Amúgy nincs még egy menő autó, Lexus RX van, de ahogy múlnak az évek, egyre inkább becsülöm, és nem akarom lecserélni. Ha az ember egyszer belekezd ebbe a "pár éves német prémium V8 a családnak" témába, onnantól folyamatosan rajta van, hogy pár évente cserélni kell, és bukni rajta milliókat. Helyette itt a Lexus, ami elég messze van az RS6-tól, de így is megfelelően gyorsul, és mellé csak benyát meg olajcserét kér a legtöbb esetben. Eddig még gumizás volt, lengőkar, fékbetét, meg olyan dolgok cseréje, ami amúgy fakultatív.
Szóval marad egy racionális kocsi is a családban. Ez jó mindenre az élményautó kategórián kívül.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nagyon hülye kérdés lehet, annyira nem vágom ezt a témát, de a Kopasszal miért nem veszed fel a kapcsolatot? Ilyen összegű kiadásnál már lehet lenne értelme, hátha talál valamit amiből még jobban jössz ki (mármint A8 fronton) külföldről? Nem tudom mennyiért dolgozik, csak egy kósza ötlet, a körutas videóiból az jön át, hogy nagyon lelkiismeretesen átnézi a hirdetett és potenciálisan megvehető autókat.
CarVertical meg valóban felejtős téma, szokszor bemutatták már mennyire megbizhatatlan.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Éves fizu 1/8-1/10ért szabad max kocsit venni úgy tudtam.
Kiszámoló blogon fél éves fizut írt a csávó. Az szerintem is reálisabb. Na persze 10 éves cikk, akkor még nem voltak ilyen árak/fizetések.
Te is kezded ezt az A8-azást? :DD
Amikor átvizsgálást kértem, két szerviznél is félrehallották, mert egyszerűen földönkívüli számukra az R8. Azoknál is a beszélgetés felénél derült ki, hogy nem valami limót akarok :D
Itt nem az van, mint az A8-nál, hogy van belőle X ezer darab. Konkrétan egy van nálunk, mag három még a mobildén, ami szóba jöhet. Na, most, amit a kopasz csinál az annyi, hogy helyben körbe méri, de alá már nem néz, csak kiszúrja, ha rosszul illeszkedik két elem, meg szakadt az üléshuzat. Ehhez képest egy szervizes átnézés már jobb az emelőpaddal. Létezik még olyan arc, aki kocsinként 30-ért lejárja veled, mint a kopasz, de az megint nem tud alá nézni - illetve kerestem, de ezek jellemzően csak Pest megyében aktívak.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ezernyi módja van annak, hogy ezt kiszámolja az ember. Van a fizu, illetve a vagyoni arány. Utóbbi esetén azt mondja, hogy ne legyen kocsiban több, mint 5%. Ez a feltétel teljesül. A fél éves fizu sajnos idén elmarad ettől némileg, de ott van módosító faktornak a car guy-ságom, tehát nem a fix családiról van szó, hanem a mániáról - így aztán ez nem a mindenes szerepét tölti be, tehát forgalomképes - ellenben a kiszámolós példával, ahol az EGY családi kocsira vetíti le, amiből nem szállhatsz ki, mert aztán mehetsz buszozni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Ha mindenki erre törekedne, nem hinném, hogy az utcakép része lenne bármilyen újabb német prémium. Persze mondhatni erre, hogy a magyar a kis balkáni strici mentalitásával mindig jobbat vesz, mint amit megengedhet, közben meg bedőlt falú vájogházban lakik, de a rendszer úgy látom, működik. Mármint nem dőlnek az emberek tömegével kardjukba a kocsijuk miatt.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Marmint annyiert vegyel kocsit amennyit fel ev alatt keresel?
Shit, félreírtam, természetesen R8-at akartam,csak beütött a kolbász 🤣
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Ja, erre a kiszámolós állításra én is emlékszem. Szvsz teljesen rendben van, mert habár jobb lenne kevesebbért venni, legyünk realisták. Gondolj bele, hogy te fél év fizudból mit veszel. Aztán abba is, hogy egytizedből mit. Járhatnál egy lerúgott Swifttel.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
vedd meg vajk, elvezd ki.
megerdemled
az elet tul rovid
barmikor tortenhet veled valami, akkor sajnalni fogod hogy miert csak halasztottad.
Parizer forever.
Nem "ki", hanem "rá" fogok :)
Még a szalonban.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ne nezz annyi hentai poreszt :)
Parizer forever.
Hazahoztam.
Most megyek a kocsmába :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Psi, javítsd meg a fórum motort!