őszintén, ki akarna túlélni manapság egy háború után? Ez már nem a régi idők, mindenki belekóstolt a jólét nagyon magas fokába. Ha beüt a krach, akkor legjobb elsők között megmurdálni, mert utána sose tudna boldog lenni valaki az aftermath világában.
Nem selyemfiú célokra kell, onnantól meg szinte csak hátránya van. Versenypályára plána nem mennék vele.
A gt86 túl fing? Parkolhatnál vele, mint a Kern.
Jah, fing. Nem is értem, miért adta el a 350z-t, ami előtte volt neki.
330i coupé
Kétajtós személyautónál kicsit egzotikusabbat keresek.
BMW táján nekem a Z4M kupé, az M2 és esetleg valami M3-M4 jöhetne szóba, ha nagyon megalkuszom.
ha most nem lesz R8 akkor soha. Világháború úgyis nullázza befektetéseket majd.
Háborús pszichózisban nem szeretnék élni. Ha majd lesz, reagálok rá, de pont a kocsik vesztik el először ilyen esetben az értéküket. Egy ilyen helyzetben még olyan is előfordulhat, hogy diszkont áron megvehető, mint a covid idején.
Akkoriban gen2-ket 65-ért utánad vágtak. Most 100 az alja, de ahogy stagnál a német gazdaság, a legvalószínűbb forgatókönyv szerintem, hogy jövő ilyenkor már 80-ért is el lehet csípni, tehát minden esélyt nézve jobban megéri kivárni.
Amúgy nem várnék ki, de egy jó befektetés (ha tényleg lesz), az mindig fontosabb kell legyen.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Mielőtt még elfeledném, habár kicsit nehéz a kaszni, de az F-Type már húszezres kategóriától indul, viszont érdekes módon a csúcsmodell azok után, hogy hamar leesett 40-es sávba az ára, mostanság egész jól tartja az árát.
Gondolom, arra akartál utalni, hogy a Jag megbízhatatlan, de elég sokat tájékozódtam a típusról, hogy ez ügyben ne legyen félelmem. A Maserati más tészta, az tényleg egy pénznyelő.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Gondolom a gyakorlatban úgy fog ez kinézni, hogy a mostani árra ráteszik a kereskedők a támogatás mértékét, amit aztán majd államtól igényelhetsz, hogy ugyanott legyél :D
benzines ronyo megane, lehetoleg 1.6, de az 1.4 se rossz
mivel francia nincs ara, megbizhato, nem rohad mint a fos totojak. alkatresz olcso. (raadasul a karosszeriamelo a legdragabb, szoval totojat semmikepp ne vegyel ebben az arsavban.)
Sajnos akármennyire francia autó ellenes vagyok, és japán autó imádó, mégiscsak igaza van Gabikának, ezek a fosok alig rozsdásodnak, olyan jól galvanizálják a karosszériát / vázat. 1 milla környékén tilos japánt venni (vagy németet), mert még ennyi lesz a lakatolás. Ráadásul a műszakiztatásnál is a rozsda az amit legjobban néznek (ha nem ismerős a vizsgabiztos...).
Szívó benya, lehetőleg minél kevesebb elektronikai extrával (mert a franciák cserében ebben nagyon debilek / rosszak), akkor ilyen ársávban valóban egy rönyó a legjobb választás, mert tényleg gombokért vannak az alkatrészek hozzá, ráadásul faék egyszerű szerelgetni is. Csak rozsda ne legyen!
Öcsém céges autói közül eddig messze amúgy a Megane tetszett a legjobban és azzal volt a legkevesebb gond. Én az alapján simán vennék Megane kombit.
VW Golf ahhoz képest totál visszalépés volt, a mostani vadiúj Focusnak meg két hét után világítani kezdett minden a műszerfalon, és a szervizben fogalmuk sincs mi a baja :D
Volt a családban 2001-es Audi A4 (B5) 1.6i. Ha megkapja a törődést, sokáig kiszolgál. Az Audinál a galvánfürdőn nem spórolnak, sehol sem rohadt a kasztni. Vannak típusbetegségei, de 1M körül nem hagynám ki a sorból a típust.
Szociális kreditrendszer + csájníz elektromos autók = mobil cella :O
hát nem tom, nekem munkatársam anno 1 misiért vett Renault, és 2 év alatt nem nagyon rémlik, hogy ne lett volna mindig valami baja vele. És a vételárat simán ráköltötte még pluszban az első évben. Oké, hogy olcsók az alkatrészek, de a szerelő meg drága. Ha egy kocsi 15 év alatt nem rohadt szét, akkor már ezután se fog, szal én inkább Japán párti lennék, ha talál az ember olyat, amin nem vészes a rozsda.
Nem selyemfiú célokra kell, onnantól meg szinte csak hátránya van. Versenypályára plána nem mennék vele.
Jah, fing. Nem is értem, miért adta el a 350z-t, ami előtte volt neki.
Kétajtós személyautónál kicsit egzotikusabbat keresek.
BMW táján nekem a Z4M kupé, az M2 és esetleg valami M3-M4 jöhetne szóba, ha nagyon megalkuszom.
Háborús pszichózisban nem szeretnék élni. Ha majd lesz, reagálok rá, de pont a kocsik vesztik el először ilyen esetben az értéküket. Egy ilyen helyzetben még olyan is előfordulhat, hogy diszkont áron megvehető, mint a covid idején.
Akkoriban gen2-ket 65-ért utánad vágtak. Most 100 az alja, de ahogy stagnál a német gazdaság, a legvalószínűbb forgatókönyv szerintem, hogy jövő ilyenkor már 80-ért is el lehet csípni, tehát minden esélyt nézve jobban megéri kivárni.
Amúgy nem várnék ki, de egy jó befektetés (ha tényleg lesz), az mindig fontosabb kell legyen.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én is egy 2007 es 335i -t ajánlottam volna de el is vetettem mert úgyis lefikázná.
Mielőtt még elfeledném, habár kicsit nehéz a kaszni, de az F-Type már húszezres kategóriától indul, viszont érdekes módon a csúcsmodell azok után, hogy hamar leesett 40-es sávba az ára, mostanság egész jól tartja az árát.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=392758442&dam=false&i...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Maseratin nem gondolkoztal?
Nincsenek efféle szuicid gondolataim :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Itt legyek fűcsomó ha ezt értem.
Gondolom, arra akartál utalni, hogy a Jag megbízhatatlan, de elég sokat tájékozódtam a típusról, hogy ez ügyben ne legyen félelmem. A Maserati más tészta, az tényleg egy pénznyelő.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Persze, ha már 40 közelébe nyújtózik a költség, akkor ott a c6 zo6 - az elég jól követi már az inflációt, lényegében sragnál az ára.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MMQma4xH3lk
ha vótmá, akkor bocs
Még hogy nem fognak dragulni a villanyautók.
https://m.hvg.hu/kkv/20240522_durvabb-vamokat-vethet-ki-az-eu-a-kinai-elektromos-autokra-a-magyar-kormany-almai-is-bajba-kerulhetnek
https://index.hu/gazdasag/2024/05/21/nagy-marton-nio-kina-humda-szechenyi-istvan-egyetem-ngm-nemzetgazdasagi-miniszterium/
Gondolom a gyakorlatban úgy fog ez kinézni, hogy a mostani árra ráteszik a kereskedők a támogatás mértékét, amit aztán majd államtól igényelhetsz, hogy ugyanott legyél :D
Csak ne így :D
https://hvg.hu/gazdasag/20240522_napelemes-palyazat-ingyen-napelem-napenergia-rrf-6-2-napenergia-program
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Ez már csak így megy, lásd csok
https://m.hvg.hu/cegauto/20240528_862-loero-talan-mar-eleg-lehet-az-uj-ford-mustang-dark-horse-hennessey Ne keress tovább!
pár éve nem ilyen 13-15 misi körül volt a mustang?
Az ECO boost motorral már biztos volt új is ennyiért.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az alap 3 ezres motorral szerelt akörül volt valahogy, sőt USA ban 10alatt meg lehetett venni csak mire behozták lett belőle 15.
Kezdő autó 1m ig? Klíma légzsák kell és 4 vagy 5 ajtó, olcsón fenntartható, és nem túl nagy
Toyota Corolla. Honda Jazz.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Dízel, automata, vagy 300e+ km benzinesek és ezekre az autókra már költeni kell rendesen ha gond van velük
Ezen felül pont ez a két márka van Magyarországon túlárazva
Azért kerülnek többe, mert megbízhatóbbak. Nem véletlen.
Opel Meriva gombokért van, gombokért is javíható. Már legalábbis a régebbi szögletes.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az a helyzet h a lista aljáról válsaztani, nem túl kecsegtető opció mert sokkal nagyobb eséllyel nyúlsz bele a szarba
benzines ronyo megane, lehetoleg 1.6, de az 1.4 se rossz
mivel francia nincs ara, megbizhato, nem rohad mint a fos totojak. alkatresz olcso. (raadasul a karosszeriamelo a legdragabb, szoval totojat semmikepp ne vegyel ebben az arsavban.)
Parizer forever.
Pedig eszemben is volt, hogy megfenyegetem, ha ennyit nyíg, jön Sunyi, és rátukmál valami kotvány franciát :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Sajnos akármennyire francia autó ellenes vagyok, és japán autó imádó, mégiscsak igaza van Gabikának, ezek a fosok alig rozsdásodnak, olyan jól galvanizálják a karosszériát / vázat. 1 milla környékén tilos japánt venni (vagy németet), mert még ennyi lesz a lakatolás. Ráadásul a műszakiztatásnál is a rozsda az amit legjobban néznek (ha nem ismerős a vizsgabiztos...).
Szívó benya, lehetőleg minél kevesebb elektronikai extrával (mert a franciák cserében ebben nagyon debilek / rosszak), akkor ilyen ársávban valóban egy rönyó a legjobb választás, mert tényleg gombokért vannak az alkatrészek hozzá, ráadásul faék egyszerű szerelgetni is. Csak rozsda ne legyen!
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Öcsém céges autói közül eddig messze amúgy a Megane tetszett a legjobban és azzal volt a legkevesebb gond. Én az alapján simán vennék Megane kombit.
VW Golf ahhoz képest totál visszalépés volt, a mostani vadiúj Focusnak meg két hét után világítani kezdett minden a műszerfalon, és a szervizben fogalmuk sincs mi a baja :D
Chief Exorcist
Volt a családban 2001-es Audi A4 (B5) 1.6i. Ha megkapja a törődést, sokáig kiszolgál. Az Audinál a galvánfürdőn nem spórolnak, sehol sem rohadt a kasztni. Vannak típusbetegségei, de 1M körül nem hagynám ki a sorból a típust.
Szociális kreditrendszer + csájníz elektromos autók = mobil cella :O
hát nem tom, nekem munkatársam anno 1 misiért vett Renault, és 2 év alatt nem nagyon rémlik, hogy ne lett volna mindig valami baja vele. És a vételárat simán ráköltötte még pluszban az első évben. Oké, hogy olcsók az alkatrészek, de a szerelő meg drága. Ha egy kocsi 15 év alatt nem rohadt szét, akkor már ezután se fog, szal én inkább Japán párti lennék, ha talál az ember olyat, amin nem vészes a rozsda.