igen, meg ott is volt valami űrbudi ha jól rémlik (ami fel is száll?)
a blizzeseknek árnyék szék fétisük van wowban is van pár poén rá, még quest is
most próbálgattam kicsit heroes of the stormban miket mondanak a különböző hősök, és vannak itt is elég jók.
pl nova ki van akadva, hogy mindig összekeverik/hasonlítják kerrigannal. pedig ha lett volna saját játéka...
raynor meg ha visszafelé játszanák le a starcraftot, vissza kapna mindent: a nőjét, a munkáját az otthonát és boldogan élne
kerrigan meg nem tudja eldönteni hogy most akkor ő mi is, ember, zerg, ember. döntsd már el blizzard :D
a medic meg visszasírja a vakítós képességét a brood war-ból.
ezek olyan ízletes falatkák :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Már a WarCraft II-ben is robbant kattintgatásra a fauna. Elvileg az SC1-ben is valóban így van, de amikor én teszteltem hajdanán, nekem nem jött össze. Ehhez is béna vagyok, vagy patch hozta be? SC2-ben is robbanthatók amúgy, meg is lepődtem, amikor sikerült, pedig azért ennyire nem kiszámíthatatlan a Blizzard :)
sc1-ben biztos működött (abban már nem vagyok biztos, hogy az alapban is, vagy csak brood war) de legalább 25x kell klikkelni egy critterre a hatás kedvéért
rwurl=https://youtu.be/BZB9TUHG-fw
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Meg az engine miatt. :D Egyébként csalóka ám, mert az épületek viszonylag nagyok, a kisebb egységekből viszont kb. 200 ráfér a képernyőre, szóval a pöppet "reálisabb" arányok miatt érződik ilyennek.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na végigértem a WoL-n elkezdtem a HoS-ot Hardon. A legnehezebben csak 1-2 fincsibb pályát nyomtam végig, hogy megnézzem milyen, de a WoL-ban a hive emulator miatt nagy csít lett a játék.
Gyakorlatilag legnehezebb fokozaton mindenhova raktam 2-3 Hive emulatort és a játék végére volt kb. 20 Ultraliskem meg 12 Brood lordom, meg az aprók. És mellé kényelmesen gyártottam a BC-ket.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Na ja, nem az olcsóságáért szeretjük a Blizzardot, de ez kb. a legnyomottabb ár, amin valaha is látni fogod ezeket a cuccokat szerintem, ha nem akarsz 10 évet várni a mindent egyben akciós Battle Chestre.
Én meg közben kivégeztem a Mass Recallban az SC1 kampányokat. Nem tudok belekötni a remake-be, rohadt jó volt, sőt, jobb, mint az eredeti. Baromira feldobják a pici cutscene-ekké alakított in-game párbeszédek, és bár az SC2-höz képest ezek bénácskák, de a Warcraft 3 in-game átvezetőinek színvonalát simán hozzák, az meg bőven elég egy fankreáció esetében. A lényeg, hogy sokat adnak az immerszióhoz az olyan apróságok, hogy szinematikus kameranézetből gyalulja a zerg a bázisodat New Gettysburgon, hogy Aiur lerohanásának kezdetén szépen megmutatják neked közelről a protoss anyaföld flóráját és faunáját, meg hogy pl. amikor Antigán Kerrigan beugrik mészárolni egyet a command centerbe, láthatod, ahogyan kinyiffantja az őröket az épületben. Good shit, pedig tényleg csak ilyen semmiségekről van szó az SC2 motorjának minden hátrányával: rwurl=http://i.imgur.com/aAECPQw.jpg
Valamennyire negatívum, hogy nincs nagy különbség az easy és a hard nehézség között, ami a gyakorlatban a játékosok elmondásai alapján azt jelenti, hogy még easy-n is simán nehezebb a játék, mint az eredeti volt. Szép nagy wave-ekben támad az ellen, ami főleg az olyan pályákon tud gáz lenni, ahol siege tank-ekkel / reaverekkel jönnek ellened több bázisról. Gyorsnak kell lenni, aki turtle, azt legyalulja a gép a késői pályákon. Kb. az easy az SC2 hardjának felelhet meg, a hard meg itt-ott felcsap brutalba. A srácok próbálják kalapálni a könnyebb nehézségeket, de nehéz dolguk lesz, mert zömében diamond ligás játékosokról van szó, szóval nem igazán tudják, mit kezdjenek a kazuárokkal. Annyiból persze jogos az emelt nehézség, hogy az SC2 sokkal könnyebben kezelhető az elődnél, egyébként meg tutira jobb játékos leszel, mire végigviszed, sőt, teljesebbnek érzed az élményt, mint az eredeti SC kampányt + a Brood War pályák nehézsége sem jelent ugrást igazából az alapján, amit eddig láttam belőlük.
Ahol picit kilóg a lóláb, azok olyan apróságok, mint pl. a gyenge minőségű átvezetők (sajnos az eredeti játék videóit használták mondjuk egy felskálázott DVD forrás helyett, de úgy tűnik, e téren lesz majd változás), az SC1-ből képként átvett briefing roomok (talán egyszer lecserélik ilyenre meg ilyenre), vagy a néhol furcsa karakterprotrék (elméletileg ez is work in progress még).
Aki beszerzi a LotV-ot, annak egyébként érdemes pár hónapot várnia a Mass Recallal, mert most kalapálják az annak modelljeit felhasználó 6.0-ás verziót a lyánok. Elméletileg néhány hónap alatt készen lesznek vele. Két verzió van jelenleg, egy sima és egy több eredeti hangot és custom modellt tartalmazó Retro Edition... utóbbit én nem igazán ajánlom, a modellek nem mindenhol hozzák a Blizzard színvonalat, meg grafikai problémák is vannak vele.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igazság szerint az SC1 mai szemmel elég könnyű (a WC2 meg instant win), itt-ott a zergekkel kell komolyabban észnél lenni, annak, akinek nem fekszenek. A Brood War utolsó néhány pályája viszont velük izzasztó tud lenni, míg a Heart of the Swarmban szinte azok a legkönnyebbek.
Viszont az első részben lehet "csalni" a játékot tökig belassítva, SC2-ben hardon fast alá nem lehet menni.
Az MR-ben is a zerg kampány a legnehezebb kb. az utolsó két-három pálya (na meg a reaverek) miatt, hardon azt hittem, sosem fogy el a protoss. :D Újdonság volt, hogy egy bázisról kell 3 hive-os all-innel minél gyorsabban begyalulni az előrehozott bázisokat, különben elárasztanak. :D Az persze igaz, hogy az eredeti játék SC2 alatt gyerekjáték lenne.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy kicsit megakadtam a LotV kampányában, mert előjött egy fura hiba: pillanatra villan egyet a képernyő, máskor pedig el is feketedik (de kurzor van, a jel tehát átjön). Bosszantó, multizni nem is mernék így, ha Alt+Tab meg is oldja azonnal. A HotS alatt még nem jött elő, de inkább a drivercsere lehet a ludas. További érdekesség, hogy ha kilövöm a képet közben tévére is (ugyanúgy HDMI), azon nem megy el közben a kép.
Ahogy olvasom a Battle.net fórumán, többeknél előjött hasonló az évek folyamán különböző driverekkel. Más tapasztalt hasonlót? Évek óta szinte fagyással se találkozom (illetve PS3-on jóval többször, Win 95-nosztalgiára eddig inkább azt használtam, de ez az exkluzivitás végre véget ért :), erre pont a Blizzardnál futok bele ilyesmibe? Ez azért arculcsapás.
Tyű, keményen betolják az embert a darálóba a Brood War küldetésekben. Frankó, hogy némelyik pályán új megkötésekkel borzolják az ember idegeit (az egyik kommandós küldetésben "checkpointokként" elveszik a földi egységeidet, máshol meg techet tiltanak le hardon - pl. nem gyárthatsz carriereket), de az ellen is nagyobb hévvel akar bedarálni. Toppon kell lenni mapismeretben a sikerhez, ami annyiból gáz, hogy nagy rég láttam már utoljára a Brood Wart, szóval ez el fog tartani egy darabig. :D
Ps: továbbra is rohadjanak meg a lurkerek meg az olyan missziók, amikben két faj bázisát kell menedzselned.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Így a Brood War újrajátszása közben megint felmerült bennem, mennyire nem értek egy dolgot az SC2-vel kapcsolatban: miért nem hozták vissza a UED-t? Tök frankó banda, igazán megérdemeltek volna egy helyet a folytatásban, a Föld meg simán egy érdekes, szinte érintetlen pont az SC lore-ban. Talán majd egy DLC-ben?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azt írják, hogy a retro editionnel vannak ilyen gondok 3.0 óta, szóval ha esetleg amiatt, akkor válts a simára, más tippem nem igazán van. A 3.0-s revamp patch kicsit betett az MR-nek, elég sok apró bug van, nálam pl. tök sok felirat hiányzik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Van új SC2 peccs egy új co-op karakterrel meg egy új co-op pályával. Ami lényeges? Hát, talán ez azt jelenti, hogy a co-op bővítésekért nem fognak pénzmagot kérni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Felemás élmények maradtak. Az eleje nagyon jó, meg a vége is, viszont középen meg leül, de olyan szinten, hogy a végére se sikerült elég érdeklődést kiváltania. A küldetések java is egykaptafa, kb 3-4 küldetéstípus ismétlődik. Ráadásul a(z előző részekben emlékeim szerint mindig nívós) kommandós missziók is nettó csalódások.
A technológiai lemaradás és limitációk is nagyon zavartak. Persze ezek már a WOL-ban le lettek fektetve, ahhoz képest látszik, hogy tényleg próbáltak fejleszteni, amin tudtak, csak hát kevés sikerrel.
Ezért bizony kár és felesleges volt szétszabdalni 3 részre... nagyon látszik, hogy csak a pénzről szólt az egész. Nem pontozom, mert még szétszednek a fanok - de az biztos, hogy soha nem fogom elővenni egyik részt se ismét.
Hát szégyen, de megjelenés óta nem tudtam még végigjátszani a kampányt, bár már csak 2 misszió van hátra az epilógusból.
Hard fokozaton estem neki, tartottam magam akkora SC veteránnak, hogy menni fog, elvégre is a WoL-t még brutal fokozaton is végigvittem anno. Végülis ment is, de volt pár map, ahol nagyon komolyan megizzasztott a játék és le kellett raknom pár napra. Az 'utolsó' pálya ahol a keystone-t kell megvédeni kb 50. próbálkozásra ment le. Ott öregedtem instant 5 évet, amikor 99.9%-nál zúzta szét a zerg :D
A sztori sosem volt a blizzard erőssége és ez itt is bebizonyosodott. Giccses, gagyi, unalmas. Külön idegesít az, hogy az eredeti Terran-Zerg-Protoss konfliktus átalakult ilyen 'fogjunk össze, hogy legyőzzük a főgooszt' baromsággá.
A pályák jók, bár 2-3 sémára épül az egész. Igazából ezzel nem volt bajom, nem vártam világot megváltó újításokat. Azt nem értem mondjuk, hogy miért nem lehetett a kampányba bepakolni az új egységekből.
Multiról nem tudok igazán véleményt alkotni. Konrétan 1 3v3-at játszottam ladderen random emberekkel. A gyorsabb terjeszkedés kivételével olyan nagyon sok változást nem tapasztaltam. Anno a wol->hots váltásnál azonnal érezhetőek voltak a reformok.
Erről az SC2-es kálváriáról esetleg a topikjában valamit? Engem érdekelne már egyszer a lényege is, a felemlegetésén túl.
A dolog lényege annyi, hogy az SC2 mindig is nehézkesen futott nagyobb csaták esetén, a Heart of the Swarm megjelenése óta pedig ez már a kampányt is érinti, ráadásul elég komolyan.
A gyakorlatban azt látod, hogy amint sok egységet kell kezelnie a játéknak, az fps-nek annyi (a multiban ez leginkább a 2-nél több játékost használó módokat és a co-opot érinti, a kampányban meg azokat a küldetéseket, amikor egy rahedli egységet pakol eléd a játék - pl. amikor banelingeket kell keltegetned Kerrigannel, a küldetés végén meg kapsz belőlük egy több százas sereget - nálam ennél a résznél pl. olyan 10-15 fps-sel fut a játék). Ez azért van, mert a játék motorja úgy működik, hogy nagyon szigorúan van elosztva az, hogy 1-1 processzormag mit tud csinálni, így végeredményben 2 magot képes teljes mértékben kihasználni a játék + egy harmadikat, amit csak részben.
Emiatt a bottleneck miatt egy mai videokártya kihasználására teljesen képtelen az SC2, a teljesítménycsökkenésre meg csak és kizárólag a hatalmas órajelen dolgozó procik jelenthetnek megoldást... amik ugye gyárilag továbbra is váratnak magukra, a 60 fps alá kerülést így pedig olyan 4.5-5 ghz-re húzott CPU magokkal úszod meg. Így tulajdonképpen mára eljutottunk odáig, hogy optimalizációban teljesen szar a játék, mert a procik sajnos nem a magasabb órajel, hanem a több mag irányába fejlődtek tovább, az SC2 normális futtatásához meg szét kell hajtanod a gépedet.
Közben meg ugye a DirectX 11 is jelentősen segítette a teljesítményt, ahogyan a jól használt 60 bites architektúra is, hogy a Vulkanről és a DX12-ről már ne is beszéljünk. Mit használ ezek közül az SC2? A DirectX 9-cet, a 64 bitben meg tartunk ott, hogy végre tud 4 gigánál több ramot használni a játék... juhé? Mellesleg a DOTA2-t most nyomta át a Valve Vulkanre.
SZERK: A mostani fejleményeket el is felejtettem. A lényeg, hogy hiteles iparági források szerint (pl. Gabe Newell meg egy rakat egyéb, lehet, hogy azóta már a Blizz is megszólalt) a Blizzard felszáll a Vulkan vonatra, így Vulkan támogatást kap majd néhány Blizzard cím ebben a sorrendben: WoW, SC2, Heroes of the Storm.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
a kampányban meg azokat a küldetéseket, amikor egy rahedli egységet pakol eléd a játék - pl. amikor banelingeket kell keltegetned Kerrigannel, a küldetés végén meg kapsz belőlük egy több százas sereget - nálam ennél a résznél pl. olyan 10-15 fps-sel fut a játék
Elhiszem, hogy létezika probléma, hallottam is már róla. Nálam viszont sehol nem volt ilyesmi, pedig más játékokban enyhébb problémákat is észreveszek. Az Alice Madness Returnst és a Dark Soulst is kukáztam is miatta. A 2004-es Rome: Total War rosszabbul fut, mondjuk annál a Shogun 2 is tízszer jobb.
Meg kéne néznem co-opban meg komolyabb egységszámú multiban. Amúgy i5 4590 nálam a proci, és SSD-n van az SC2.
A fórumlinkednek egyébként csak a tárolt változatát tudtam megnézni, EU-s profillal nem engedett oda bejelentkezni.
igen, meg ott is volt valami űrbudi ha jól rémlik (ami fel is száll?)
a blizzeseknek árnyék szék fétisük van wowban is van pár poén rá, még quest is
most próbálgattam kicsit heroes of the stormban miket mondanak a különböző hősök, és vannak itt is elég jók.
pl nova ki van akadva, hogy mindig összekeverik/hasonlítják kerrigannal. pedig ha lett volna saját játéka...
raynor meg ha visszafelé játszanák le a starcraftot, vissza kapna mindent: a nőjét, a munkáját az otthonát és boldogan élne
kerrigan meg nem tudja eldönteni hogy most akkor ő mi is, ember, zerg, ember. döntsd már el blizzard :D
a medic meg visszasírja a vakítós képességét a brood war-ból.
ezek olyan ízletes falatkák :)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Már a WarCraft II-ben is robbant kattintgatásra a fauna. Elvileg az SC1-ben is valóban így van, de amikor én teszteltem hajdanán, nekem nem jött össze. Ehhez is béna vagyok, vagy patch hozta be? SC2-ben is robbanthatók amúgy, meg is lepődtem, amikor sikerült, pedig azért ennyire nem kiszámíthatatlan a Blizzard :)
Sors bona, nihil aliud.
sc1-ben biztos működött (abban már nem vagyok biztos, hogy az alapban is, vagy csak brood war) de legalább 25x kell klikkelni egy critterre a hatás kedvéért
rwurl=https://youtu.be/BZB9TUHG-fw
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Létezik már olyan mod vagy fix, ami orvosolja a borzalmasan bezoomolt kamerát? Vagyis olyan megoldás, ami enged kijjebb zoomolni?
Leszarom, hogy e-sport miatt tervezték ilyenre, engem rohadtul zavar.
Non serviam
Nem vagy egyedül. :) Játssz Supcomot :D
Meg az engine miatt. :D Egyébként csalóka ám, mert az épületek viszonylag nagyok, a kisebb egységekből viszont kb. 200 ráfér a képernyőre, szóval a pöppet "reálisabb" arányok miatt érződik ilyennek.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Dec. 8-ig 10 juró a WoL meg a HotS:
https://eu.battle.net/shop/en/product/game/starcraft
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hm, van ilyen, egész jónak tűnik:
http://www.outsiderxe.campaigncreations.org/sotx.php
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Eddig is annyi volt legacy of the void bundle-ban.
Na végigértem a WoL-n elkezdtem a HoS-ot Hardon. A legnehezebben csak 1-2 fincsibb pályát nyomtam végig, hogy megnézzem milyen, de a WoL-ban a hive emulator miatt nagy csít lett a játék.
Gyakorlatilag legnehezebb fokozaton mindenhova raktam 2-3 Hive emulatort és a játék végére volt kb. 20 Ultraliskem meg 12 Brood lordom, meg az aprók. És mellé kényelmesen gyártottam a BC-ket.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Na ja, nem az olcsóságáért szeretjük a Blizzardot, de ez kb. a legnyomottabb ár, amin valaha is látni fogod ezeket a cuccokat szerintem, ha nem akarsz 10 évet várni a mindent egyben akciós Battle Chestre.
Én meg közben kivégeztem a Mass Recallban az SC1 kampányokat. Nem tudok belekötni a remake-be, rohadt jó volt, sőt, jobb, mint az eredeti. Baromira feldobják a pici cutscene-ekké alakított in-game párbeszédek, és bár az SC2-höz képest ezek bénácskák, de a Warcraft 3 in-game átvezetőinek színvonalát simán hozzák, az meg bőven elég egy fankreáció esetében. A lényeg, hogy sokat adnak az immerszióhoz az olyan apróságok, hogy szinematikus kameranézetből gyalulja a zerg a bázisodat New Gettysburgon, hogy Aiur lerohanásának kezdetén szépen megmutatják neked közelről a protoss anyaföld flóráját és faunáját, meg hogy pl. amikor Antigán Kerrigan beugrik mészárolni egyet a command centerbe, láthatod, ahogyan kinyiffantja az őröket az épületben. Good shit, pedig tényleg csak ilyen semmiségekről van szó az SC2 motorjának minden hátrányával:
rwurl=http://i.imgur.com/aAECPQw.jpg
Valamennyire negatívum, hogy nincs nagy különbség az easy és a hard nehézség között, ami a gyakorlatban a játékosok elmondásai alapján azt jelenti, hogy még easy-n is simán nehezebb a játék, mint az eredeti volt. Szép nagy wave-ekben támad az ellen, ami főleg az olyan pályákon tud gáz lenni, ahol siege tank-ekkel / reaverekkel jönnek ellened több bázisról. Gyorsnak kell lenni, aki turtle, azt legyalulja a gép a késői pályákon. Kb. az easy az SC2 hardjának felelhet meg, a hard meg itt-ott felcsap brutalba. A srácok próbálják kalapálni a könnyebb nehézségeket, de nehéz dolguk lesz, mert zömében diamond ligás játékosokról van szó, szóval nem igazán tudják, mit kezdjenek a kazuárokkal. Annyiból persze jogos az emelt nehézség, hogy az SC2 sokkal könnyebben kezelhető az elődnél, egyébként meg tutira jobb játékos leszel, mire végigviszed, sőt, teljesebbnek érzed az élményt, mint az eredeti SC kampányt + a Brood War pályák nehézsége sem jelent ugrást igazából az alapján, amit eddig láttam belőlük.
Ahol picit kilóg a lóláb, azok olyan apróságok, mint pl. a gyenge minőségű átvezetők (sajnos az eredeti játék videóit használták mondjuk egy felskálázott DVD forrás helyett, de úgy tűnik, e téren lesz majd változás), az SC1-ből képként átvett briefing roomok (talán egyszer lecserélik ilyenre meg ilyenre), vagy a néhol furcsa karakterprotrék (elméletileg ez is work in progress még).
Aki beszerzi a LotV-ot, annak egyébként érdemes pár hónapot várnia a Mass Recallal, mert most kalapálják az annak modelljeit felhasználó 6.0-ás verziót a lyánok. Elméletileg néhány hónap alatt készen lesznek vele. Két verzió van jelenleg, egy sima és egy több eredeti hangot és custom modellt tartalmazó Retro Edition... utóbbit én nem igazán ajánlom, a modellek nem mindenhol hozzák a Blizzard színvonalat, meg grafikai problémák is vannak vele.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igazság szerint az SC1 mai szemmel elég könnyű (a WC2 meg instant win), itt-ott a zergekkel kell komolyabban észnél lenni, annak, akinek nem fekszenek. A Brood War utolsó néhány pályája viszont velük izzasztó tud lenni, míg a Heart of the Swarmban szinte azok a legkönnyebbek.
Viszont az első részben lehet "csalni" a játékot tökig belassítva, SC2-ben hardon fast alá nem lehet menni.
Sors bona, nihil aliud.
Az MR-ben is a zerg kampány a legnehezebb kb. az utolsó két-három pálya (na meg a reaverek) miatt, hardon azt hittem, sosem fogy el a protoss. :D Újdonság volt, hogy egy bázisról kell 3 hive-os all-innel minél gyorsabban begyalulni az előrehozott bázisokat, különben elárasztanak. :D Az persze igaz, hogy az eredeti játék SC2 alatt gyerekjáték lenne.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy kicsit megakadtam a LotV kampányában, mert előjött egy fura hiba: pillanatra villan egyet a képernyő, máskor pedig el is feketedik (de kurzor van, a jel tehát átjön). Bosszantó, multizni nem is mernék így, ha Alt+Tab meg is oldja azonnal. A HotS alatt még nem jött elő, de inkább a drivercsere lehet a ludas. További érdekesség, hogy ha kilövöm a képet közben tévére is (ugyanúgy HDMI), azon nem megy el közben a kép.
Ahogy olvasom a Battle.net fórumán, többeknél előjött hasonló az évek folyamán különböző driverekkel. Más tapasztalt hasonlót? Évek óta szinte fagyással se találkozom (illetve PS3-on jóval többször, Win 95-nosztalgiára eddig inkább azt használtam, de ez az exkluzivitás végre véget ért :), erre pont a Blizzardnál futok bele ilyesmibe? Ez azért arculcsapás.
Sors bona, nihil aliud.
Mass Recall napló, 100. rész, Szomszédok zene...
Tyű, keményen betolják az embert a darálóba a Brood War küldetésekben. Frankó, hogy némelyik pályán új megkötésekkel borzolják az ember idegeit (az egyik kommandós küldetésben "checkpointokként" elveszik a földi egységeidet, máshol meg techet tiltanak le hardon - pl. nem gyárthatsz carriereket), de az ellen is nagyobb hévvel akar bedarálni. Toppon kell lenni mapismeretben a sikerhez, ami annyiból gáz, hogy nagy rég láttam már utoljára a Brood Wart, szóval ez el fog tartani egy darabig. :D
Ps: továbbra is rohadjanak meg a lurkerek meg az olyan missziók, amikben két faj bázisát kell menedzselned.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Így a Brood War újrajátszása közben megint felmerült bennem, mennyire nem értek egy dolgot az SC2-vel kapcsolatban: miért nem hozták vissza a UED-t? Tök frankó banda, igazán megérdemeltek volna egy helyet a folytatásban, a Föld meg simán egy érdekes, szinte érintetlen pont az SC lore-ban. Talán majd egy DLC-ben?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mit lehet csinálni azzal, ha a textúrák villognak mass recall alatt ? Fák, utak...
Azt írják, hogy a retro editionnel vannak ilyen gondok 3.0 óta, szóval ha esetleg amiatt, akkor válts a simára, más tippem nem igazán van. A 3.0-s revamp patch kicsit betett az MR-nek, elég sok apró bug van, nálam pl. tök sok felirat hiányzik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kösz, lecseréltem a modot és megszűnt a jelenség.
Van új SC2 peccs egy új co-op karakterrel meg egy új co-op pályával. Ami lényeges? Hát, talán ez azt jelenti, hogy a co-op bővítésekért nem fognak pénzmagot kérni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na végigtoltam az SC2:LOTV-ot is.
Felemás élmények maradtak. Az eleje nagyon jó, meg a vége is, viszont középen meg leül, de olyan szinten, hogy a végére se sikerült elég érdeklődést kiváltania. A küldetések java is egykaptafa, kb 3-4 küldetéstípus ismétlődik. Ráadásul a(z előző részekben emlékeim szerint mindig nívós) kommandós missziók is nettó csalódások.
A technológiai lemaradás és limitációk is nagyon zavartak. Persze ezek már a WOL-ban le lettek fektetve, ahhoz képest látszik, hogy tényleg próbáltak fejleszteni, amin tudtak, csak hát kevés sikerrel.
Ezért bizony kár és felesleges volt szétszabdalni 3 részre... nagyon látszik, hogy csak a pénzről szólt az egész. Nem pontozom, mert még szétszednek a fanok - de az biztos, hogy soha nem fogom elővenni egyik részt se ismét.
Hát szégyen, de megjelenés óta nem tudtam még végigjátszani a kampányt, bár már csak 2 misszió van hátra az epilógusból.
Hard fokozaton estem neki, tartottam magam akkora SC veteránnak, hogy menni fog, elvégre is a WoL-t még brutal fokozaton is végigvittem anno. Végülis ment is, de volt pár map, ahol nagyon komolyan megizzasztott a játék és le kellett raknom pár napra. Az 'utolsó' pálya ahol a keystone-t kell megvédeni kb 50. próbálkozásra ment le. Ott öregedtem instant 5 évet, amikor 99.9%-nál zúzta szét a zerg :D
A sztori sosem volt a blizzard erőssége és ez itt is bebizonyosodott. Giccses, gagyi, unalmas. Külön idegesít az, hogy az eredeti Terran-Zerg-Protoss konfliktus átalakult ilyen 'fogjunk össze, hogy legyőzzük a főgooszt' baromsággá.
A pályák jók, bár 2-3 sémára épül az egész. Igazából ezzel nem volt bajom, nem vártam világot megváltó újításokat. Azt nem értem mondjuk, hogy miért nem lehetett a kampányba bepakolni az új egységekből.
Multiról nem tudok igazán véleményt alkotni. Konrétan 1 3v3-at játszottam ladderen random emberekkel. A gyorsabb terjeszkedés kivételével olyan nagyon sok változást nem tapasztaltam. Anno a wol->hots váltásnál azonnal érezhetőek voltak a reformok.
Wow, a 3.2 csúnyán szétqrta szegény Mass Recallt. A Blizzard tényleg magasról szarik a modderekre.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
NOOOOOOO!
Most hétvégén akartam fölrakni. :_(
Choose your next words with excpetional care!
Elvileg a virágbolti LotV-val is megy, az meg ugye fix verziós.
@Zoo:
A dolog lényege annyi, hogy az SC2 mindig is nehézkesen futott nagyobb csaták esetén, a Heart of the Swarm megjelenése óta pedig ez már a kampányt is érinti, ráadásul elég komolyan.
A gyakorlatban azt látod, hogy amint sok egységet kell kezelnie a játéknak, az fps-nek annyi (a multiban ez leginkább a 2-nél több játékost használó módokat és a co-opot érinti, a kampányban meg azokat a küldetéseket, amikor egy rahedli egységet pakol eléd a játék - pl. amikor banelingeket kell keltegetned Kerrigannel, a küldetés végén meg kapsz belőlük egy több százas sereget - nálam ennél a résznél pl. olyan 10-15 fps-sel fut a játék). Ez azért van, mert a játék motorja úgy működik, hogy nagyon szigorúan van elosztva az, hogy 1-1 processzormag mit tud csinálni, így végeredményben 2 magot képes teljes mértékben kihasználni a játék + egy harmadikat, amit csak részben.
Emiatt a bottleneck miatt egy mai videokártya kihasználására teljesen képtelen az SC2, a teljesítménycsökkenésre meg csak és kizárólag a hatalmas órajelen dolgozó procik jelenthetnek megoldást... amik ugye gyárilag továbbra is váratnak magukra, a 60 fps alá kerülést így pedig olyan 4.5-5 ghz-re húzott CPU magokkal úszod meg. Így tulajdonképpen mára eljutottunk odáig, hogy optimalizációban teljesen szar a játék, mert a procik sajnos nem a magasabb órajel, hanem a több mag irányába fejlődtek tovább, az SC2 normális futtatásához meg szét kell hajtanod a gépedet.
Közben meg ugye a DirectX 11 is jelentősen segítette a teljesítményt, ahogyan a jól használt 60 bites architektúra is, hogy a Vulkanről és a DX12-ről már ne is beszéljünk. Mit használ ezek közül az SC2? A DirectX 9-cet, a 64 bitben meg tartunk ott, hogy végre tud 4 gigánál több ramot használni a játék... juhé? Mellesleg a DOTA2-t most nyomta át a Valve Vulkanre.
A fanok meg közben néha óvatosan kérdezik, hogy eljön-e vajon majd az a csodálatos nap, amikor az SC2 végre nem úgy fog futni, mint a szemét:
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/16953846258
SZERK: A mostani fejleményeket el is felejtettem. A lényeg, hogy hiteles iparági források szerint (pl. Gabe Newell meg egy rakat egyéb, lehet, hogy azóta már a Blizz is megszólalt) a Blizzard felszáll a Vulkan vonatra, így Vulkan támogatást kap majd néhány Blizzard cím ebben a sorrendben: WoW, SC2, Heroes of the Storm.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Elhiszem, hogy létezika probléma, hallottam is már róla. Nálam viszont sehol nem volt ilyesmi, pedig más játékokban enyhébb problémákat is észreveszek. Az Alice Madness Returnst és a Dark Soulst is kukáztam is miatta. A 2004-es Rome: Total War rosszabbul fut, mondjuk annál a Shogun 2 is tízszer jobb.
Meg kéne néznem co-opban meg komolyabb egységszámú multiban. Amúgy i5 4590 nálam a proci, és SSD-n van az SC2.
A fórumlinkednek egyébként csak a tárolt változatát tudtam megnézni, EU-s profillal nem engedett oda bejelentkezni.
Sors bona, nihil aliud.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=HKnhnNIfDZA&feature=share
Choose your next words with excpetional care!
rwurl=http://img.pandawhale.com/post-36867-good-job-gif-Hancock-Will-Smit-8fLm...
Újra működik a Mass Recall
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xQwlnC7TOxs
bár a retro unit skinek még nincsenek benne mindegyik egységhez (pl terran marine)
Choose your next words with excpetional care!