Jelenlegi hely

Készülő játékok

Utolsó bejegyzés


Igen, ez is nagyon érdekes, meg az a rész is, ahol a nyereséget taglalják:
rwurl=https://i.imgur.com/Kmzm2T9.jpg
Ez alapján eléggé érthető, hogy miért kezdtek el PC-re portolni: önmagában nem olyan hatalmas buli méregdrágra AAA-játékokat gyártani egy darab platformra a 3-4-ből. Persze azt szokták mondani, hogy ez azért éri meg, mert hogy az exkluzívak miatt vesznek konzolt sokan, de a portok kb. bizonyítják, hogy ez is csak félig igaz és több milliónyi potenciális vásárló nem rohan PS-ért.

Másrészt meg nevetséges, hogy a legutóbbi Ratchet & Clank megbukott, pedig a többihez képest még olcsó is volt és egy nagyon jó játéknak tűnik.

Van Steames sales chart is, ami szintén poén:
rwurl=https://i.imgur.com/q46edC8.png
Nekem ebből az jön le, hogy nem éri meg túl sokáig várni a portolással, mert az meglátszik az eladásokon, amit annyiból sajnálok, hogy így biztosan nem fogják kiadogatni a klasszikusokat, pedig egy God of War 1-3-nak pl. nagyon örülnék. Ugyanakkor összességében ezek a számok nagyon jók.



Ja és a játéksajtó hozzáállása is nagyon fura ehhez az egészhez. A játéksajtót manapság már nem szívesen ütlegelem, mert halottról jót vagy semmit (főleg a hazaiaknál a közelmúltban hallottam egy-két színeset a megélhetési lehetőségekről és háááát, kb. ingyen dolgoznak...), de elképesztő, hogy amint hekkelik a Sonyt mindjárt jönnek a vélemények arról, hogy mennyire gonosz dolog erről hírt lehozni.

Közben meg annó a Capcom leaket, a Rockstar leaket, na meg természetesen a Microsoft leaket a lehető legrészletesebben taglalták. Ezzel semmi baj nincs, mert izé, ez lenne a kibaszott dolguk (gondolom nem kell kifejteni, mekkora hírértéke van egy leaknek), csak bár ne lenne ennyire egyértelmű, hogy melyik cég pumpálja még a pénzt az IGN-ekbe, Gamespotokba meg tökömtudja milyen marketingoldalak vannak még.



Ez tök érdekesnek tűnik, a játék meg jónak:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=nXu7b9l-LWg



Szerintem a PC-s számok kifejezetten gyengék, de gondolom cserébe a portolás se túl drága, tehát mindenképp megéri.

Ha a Spiderman 2-t nézzük, mint új AAA-játékot, a 35%-os ROI egy 5 éves befektetésen emberi léptékkel nem olyan rossz. De ezt nyilván a világ egyik legnépszerűbb franchise-a produkálta, ha ez a tényező nincs mögötte, akkor tippre erős bukta. Meg nyilván általánosan a tech cégek brutál profitjához mérten elenyésző ez a profit, tehát ja, nem a legjobb biznisz az AAA játékfejlesztés. Ilyen költségekkel meg nagyjából teljesen kizárt, gondolom én, hogy a Microsoft bármelyik exkluzív (Xbox/PC) játéka megtérüljön (Starfield pl?).

Itt vannak költségek lebontva, ez CSAK a Spiderman 2:

rwurl=https://imgur.com/qap3wAE
rwurl=https://imgur.com/YrTd9uz
rwurl=https://imgur.com/AXyDLZG

Chief Exorcist



Újra begondolva a 35%-os ROI kifejezetten fosch :D

Chief Exorcist



Szerintem a PC-s számok kifejezetten gyengék, de gondolom cserébe a portolás se túl drága, tehát mindenképp megéri.

Nem hiszem, hogy gyengék lennének, ha hozzáveszed azt, hogy ezek még annyira sem PC-s játékok, mint egy CoD + a Sony csak kontextus nélkül kihányja a portokat Steamre. Azért a God of War 4-ből úgy milliókat eladni, hogy a negyedik rész érkezik először PC-re elég komoly, ha mondjuk összeveted az Uncharted 4-gyel, ami valószínűleg csak az olcsó portolás miatt nem lett bukta.

Az UC4-nél baromi sokat számíthatott az, hogy a PC-s játékosokat nem érdekli az UC, mivel az előző 3 nem jelent meg + a szokásos "Sony linear over the shoulder cinematic experience", ami PC-n nem mozgat meg sok embert. Az open world az már eléggé mehet, legalábbis más magyarázatot nem tudok adni arra, hogy a Horizon mit keres az élen, mert annak én már a trélerein is mélyen aludtam. :D Days Gone szintén ilyen "man vs zombies tps, ebből volt már egy millió, skip", aztán mégis okésan fogyott.



Jajj
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0aePOND3wf8
Fura ez a marketing, mintha annyi lenne a lényege, hogy "nézd, van történet, kérlek felejtsd el, hogy ez a játék egy live service rémálom", főleg úgy, hogy a történet legalább akkora hülyeségnek tűnik, mint a játék többi része. Pl. mit várnak, hogy örüljek annak, hogy visszahozták Poison Ivy-t, a szexualitásával operáló nővénylady-t... idegesítő szuperokos gyerekként? :D Fú Rocksteady, jaj de izgatott vagyok amiatt, hogy utólag elbasszátok az Arkham Knightból azt a részt, amikor Ivy az életét áldozza a városért, tényleg csak arra vágytam, hogy felismerhetetlen formában támasszátok fel a karaktert. HYPE!

Ez a játék kb. olyannak tűnik, mintha egy teljesen másik bagázs csinálta volna, mint az Arkhamot. Egy inkompetens félreértés a rajongók felháborítására és a stúdió megölésére. :D




Áh, Prince of Ori. Milyen egyedi!

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



És tényleg :D

Chief Exorcist



Most azért, mert ugyanúgy irányíthatod, milyen szögben ugrik le a rúdról? Come on.



Még az effektek is olyanok, mintha csak átszínezték volna, plusz a tovisek, illetve az akadályok mozgásának jellege, illetve az elhelyezés is, mintha 1:1 valamelyik ori palyaresz lenne... csak annak volt stílusa :D

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



szégyenletes az ilyet játéknak nevezni



Szerintem ennek is van stílusa, de nem tudom, én játszottam az Orival és tökre nem jött át az, hogy ez annak az egyenes nyúlása lenne, sőt, az Oriban sokkal gyengébb a platforming. Szvsz dinamikában / pacingben inkább a Hollow Knightra emlékeztet akkor már:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=a5EUUB5_HwY
Egyébként én a bejelentés óta nem értem ezt a sok fikát, amit folyamatosan kap ez a szerencsétlen játék a legváltozatosabb okokból. Részemről ilyen metroidvaniás PoPot szerettem volna látni kb. azóta, hogy játszottam a Castlevania Symphony of the Knighttal.



Ubi féle SW játék elég okénak tűnik:
https://twitter.com/Okami13_/status/1741470122412265832

New Star Wars Outlaws preview from Kotaku:

• Set between Empire Strikes Back and Return of the Jedi.

• Seamlessly go from on foot, to your speeder, to your ship, and easily jump between planets.

• Jabba the Hut is a quest giver confirmed.

• Three core gameplay experiences:
1. Dense cities bustling with activity 2. Vast, stunning, open environments 3. Exploring space on Kay's ship The Trailblazer

• Enter your ship and fly to space with no loading.

• Features both original areas and famous Star Wars locations like Tatooine, Avika, and Kimiji.

• Going off the beaten path will reward you.

• Faction system; do quests with various syndicates to increase your reputation with them. This affects the jobs they offer and their impact on the story.

• Combat seems inspired by The Division. Kay doesn't have Jedi powers so has to rely on her friends - a cute alien companion named Nix and a commando droid called ND-5.

• Kay is a scoundrel who has no problem stealing, interacting with underworld criminals, or conning people.

• Story premise; Kay is attempting one of the biggest heists ever in the galaxy.



tps :(



Combat seems inspired by The Division

Ez jó hír mert a Div2 nagyon jól eltalált game szerintem.



kismalacka hey hay írta: tps :(

Fck yeah



Lol az új PoP gépigénye nevetséges:
https://news.ubisoft.com/en-gb/article/1GT2lrlCsG38oTo15Kr7ud

A 4K 60 fps-hez egy GTX 1060 kell, PS5-ön és XSX-en 4k 120 fps-ben fog futni és Switchen is meglesz a 60 fps mindkét módban. :D :D Több játékot kérek szar grafikával. :DD



Láttam béta teszt videót a Heartland-ból. Na most ahhoz képest, hogy eredetileg a bétának 2022 novemberében kellett volna jönnie, és csak most lett meg ... eléggé félkész. Úgy értem egy bétában vannak bugok, de a játék nagyobbik része készen kéne legyen. De ehhez képest pl. a Once Human bétája egy kész játék benyomását adta, ez meg marhára nem. Szóval ez a játék NEM looter shooter mint a két (és fél) Division, hanem surviver shooter. Meg nem generált karaktered van, hanem egy csapatod, akiket kb. úgy kezel mint az utolsó Xcom játékokban. Szabira kell küldened azt aki gyógyul. Szerintem aki Division-t szerette, az eret vág magán ha ezt a játékot meglátja.



mondjuk a látvány tényleg nem erős, de legalább a gépigényt tudták hozzá illőre hozni.



Yep, mondjuk kíváncsi leszek a grafikára azért mozgásban, mert furák a trélerek, pl. itt az új:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=I-ra1bksSzs
Kb. a PS2 éra poligonszámait idéző jelenetek és a "hé, az ott egy nagyon szép látkép" részek váltogatják egymást, olyan God of War 2 utánérzésem van. Bejön amúgy, mert hozza a PoP hangulatot meg nagyon jók az animációk, de állóképeken erősen mixed bag.



dizájn >>> grafika



0:45-nél az a vibráló árnyék :) meddig lesz még ez velünk? :) cyberpunk is teli van ilyenekkel, pedig a far cry enginben már megoldották, low árnyék beállítás se vibrál, se nem csíkosodik



Mert ott ditheringes lesz :D
Egyébként megoldották, Path Tracingnek hívják.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



a sima régifajta árnyékkal is megoldották, lásd far cry, de gondolom máshol is
path tracing majd 10 év múlva lesz elterjedt...



Jaja, mint Doom 3-ban a stencil arnyekokkal, milyen jól is nézett az ki! :D
Ami sokkal zavarobb nekem a nem rt arnyekokban, hogy nem tompulnak távolság függvényében.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Én mindig szerettem az éles árnyékokat játékokban, hiába irreális. Olyan szép és hi res.




Ez is kafa, Ori zeneszerzője is kitett magáért:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=n4vaxKwZ5rQ

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!