Az biztos alap lesz megint, hogy csutkára húzhatod a beállításokat, mert ezeket a játékokat a végtelenségig lehet skálázni minimális supporttal. Pl. a GTA 4-et kimaxolni a mai napig nem érdemes és nemcsak azért, mert szar a port, hanem mert brutális draw distance beállítások vannak benne. Van a gépemen egy agyonmoddolt San Andreas is, benéz 60 fps alá hülyemagas draw distance-szel (mondjuk nem baj, mert 30 fps fölött amúgy is szétesik a fizika :D). Szebb pillanataiban menőn is néz ki, mert NARANCSSÁRGA:
rwurl=https://i.imgur.com/8VaKYzb.jpg
Az 5-ben meg modok nélkül is ultrára rakhatod a füvet és azért az még mindig elég kemény. :D
a fő kérdés, hogy kell-e majd hozzá DX12_2 (Mesh shader support), de mivel az eléggé felviszi a baseline-t, valahogy nem hiszem, hogy a R* ilyet csinálna, eddig csak az Alan Wake 2 volt ilyen
másfelől persze meg gáz, hogy 3 évvel az új konzolok megjelenése után is még a régi geometriai futószalagot használják a játékok (tehát marhára nincsenek kihasználva ezek a vasak valójában)
Kitaláltam egy scifit. Mi lenne ha az engine tartalmazna több code path-t. attól függően milyen vason fut más-más optimalizált kód fut. Hívjuk mondjuk Lalf Hife 2-nek ezt a képzeletbeli játékot.
na jó de a mátrix demónál minden második komment az volt hogy bár a gta6 unríl endzsimm lenne! hát nem olvasnak kommentet a rockstárnál, és nem akarnak sikert???
Mint játék nem érdekel, soha nem is érdekelt. De. Technikailag tutira mérföldkő lesz. Már régebben voltak pletykák olyasmiről, hogy valami nagyon részletes és jó karakter animációs rendszert fejlesztettek alá. Mondjuk ha tényleg 2 milliárdba került a fejlesztése ... lehet is jó. Arra kíváncsi leszek milyen vason fog így kinézni. GeForce RTX 6090?
de komolyra fordítva: látszik hogy nem törekedtek a fotorealra, az a szintű fotoreal meg elérhetetlen számukra amit az unrílban látunk. lehet hogy emiatt bukni is fog
:))
látom ez az UE téma kicsit beragadt mostanában :D
nem szégyen, ha szereted. love is love. töltsd le meg valami environment asset packot és készíts egy sétaszimulátort.
csak hülyülök. le van töltve amúgy de nem foglalkoztam még vele komolyabban.
csak tökre idegesít hogy minden szakmai fórumon istenítik. na persze főleg nem a profik, hanem a sok amatőr. ők azok akik blender témában is folyton "we need new features" szöveget nyomják, meg mindig letöltik a legújabb verziót, amivel aztán ugyanúgy nem alkotnak semmit, mint a régebbivel :)
Szokás szerint egyelőre csak PS5-re meg Xbox szíríz-bírízre jön, szóval... azokon? :DDD
Amúgy lehet, hogy tévedek, de szerintem nem néz ki jelentősen jobban az RDR2-nél, szóval RTX 6090 talán nem kell majd a PC porthoz sem. Mindenesetre ami nagyon durva, az a "népsűrűség" meg a LODok + szerintem nincs két egyforma NPC sehol sem, szóval kérdés, hogy fogják ezt bírni a konzolos procik. A járókelők mondjuk mintha kifejezetten csoportokban járkálnának, ami lehet akár egy módja az optimalizációnak is.
Erről a népsűrűségrol nekem mindig a Hitman egyik régebbi része jut eszembe, talán a contracts? Abban volt karnevalos pálya több 100 emberrel egyszerre. Persze, trükk volt, de még a ps3 és \ vagy xbox 360 is elvitte simán, szóval van azért ilyenre megoldás már régóta. Illetve ugye a Dead Rising sorozat.
Vagy akár az AC Unity is ott van, mint konzol és procinyúzó cucc, csak ebben a játékban cserébe pl. a LODokkal hatalmas gondok voltak:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=GTPBgJxIUXE
Nem tudom, mekkora kihívás ez a mai hardvernek, de pl. a Cyberpunkban (a nem tudom, éppen aktuális legutolsó-legutolsó verzióban) az van, hogy a játék alapvetően nem is engedi, hogy állítgasd a crowd density-t, hanem a CPU-teljesítmény alapján állítgatja és kb. egy Ryzen 7800x3D kell ahhoz, hogy olyan tömegeket kapj, mint amik a hazudós-fake-szkriptelt szar E3 demóban voltak annak idején.
Szóval szerintem azért egy ilyesmi játékon sokat bonyolít az, hogy fizikát kell számolgatni meg autós közlekedés van, persze csak a Rockstar lát bele. Meg ami nekem nagyon impresszívnek tűnik, hogy mintha itt most kevesebbet csalnának, mint korábban. Pl. az első shoton a partól meg a városról látszik, hogy a távolban is vannak NPC-k meg hogy a légi felvétel ellenére masszívan mennek az autók.
A GTA 5-ben kezdtek el azzal csalni, hogy a távoli LODokat corona effektekkel takargatták, a távoli autókat meg szintén lecserélték coronákra meg alacsony felbontású sprite-okra úgy, hogy csak egy effekt volt az egész, tehát nem igazi forgalom volt, semmit sem "számolt" a játék és közelebbre érve szimplán csak bespawnolta a forgalmat. Ez nagyobb távolságokon tutira így lesz a 6-ban is, de a tréleren nem látszik egyáltalán.
És a Rockstar mellesleg nem nagyon szokott utólag downgrade-elni a trélerekhez képest, szóval tippre a városok forgalmasabb részein tutira ilyen tömegeket lesznek. Persze a 5-tel is lehetett valamennyire ilyen hatást kelteni, lásd pl. a next gen / PC trélert:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=3DBrG2YjqQA
De azért itt főleg éjszaka mutogatják, ahol ott a kurva sok corona effect. :D
aszongya (olyan regi mar a cucc, hogy tokre nem emlexek semmire sem)
Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1230 V2 @ 3.30GHz 3.30 GHz + NVIDIA GeForce GTX 960
"okey-dokey!"
Az biztos alap lesz megint, hogy csutkára húzhatod a beállításokat, mert ezeket a játékokat a végtelenségig lehet skálázni minimális supporttal. Pl. a GTA 4-et kimaxolni a mai napig nem érdemes és nemcsak azért, mert szar a port, hanem mert brutális draw distance beállítások vannak benne. Van a gépemen egy agyonmoddolt San Andreas is, benéz 60 fps alá hülyemagas draw distance-szel (mondjuk nem baj, mert 30 fps fölött amúgy is szétesik a fizika :D). Szebb pillanataiban menőn is néz ki, mert NARANCSSÁRGA:
rwurl=https://i.imgur.com/8VaKYzb.jpg
Az 5-ben meg modok nélkül is ultrára rakhatod a füvet és azért az még mindig elég kemény. :D
Új játekra ez elég soványnak tűnik.
hááát, történhetnek csodák mindenesetre :))
a fő kérdés, hogy kell-e majd hozzá DX12_2 (Mesh shader support), de mivel az eléggé felviszi a baseline-t, valahogy nem hiszem, hogy a R* ilyet csinálna, eddig csak az Alan Wake 2 volt ilyen
másfelől persze meg gáz, hogy 3 évvel az új konzolok megjelenése után is még a régi geometriai futószalagot használják a játékok (tehát marhára nincsenek kihasználva ezek a vasak valójában)
Chief Exorcist
Kitaláltam egy scifit. Mi lenne ha az engine tartalmazna több code path-t. attól függően milyen vason fut más-más optimalizált kód fut. Hívjuk mondjuk Lalf Hife 2-nek ezt a képzeletbeli játékot.
2023-ban? Több code path? Optimalizáció? Ez még scifinek is sok, kicsit fogd már vissza a fantáziád xd
Chief Exorcist
Na, ez gyors lesz
rwurl=https://i.imgur.com/BnJ95B9.jpg
de mér nem unríl endzsim? így nem lesz siker
Miert kedd reggel?
És már megint van egy kis leak:
https://twitter.com/fantasticapples/status/1730984778474668417
ez durva! azt írják hogy unríl endzsimes!!!!
:))
lószart, rockstar-nak megvan erre a saját engine a RAGE, ami pontosan erre a műfajra van optimalizálva
Nem írják és nem az. :)
Elvileg ez lesz a térkép, de én csak az előbb leakről láttam megerősítve, hogy igazi, szóval sóbánya:
https://twitter.com/craig12210/status/1731043417172451456
https://twitter.com/GTAVI_Countdown/status/1731054660826337392
na jó de a mátrix demónál minden második komment az volt hogy bár a gta6 unríl endzsimm lenne! hát nem olvasnak kommentet a rockstárnál, és nem akarnak sikert???
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=QdBZY2fkU-0
Mint játék nem érdekel, soha nem is érdekelt. De. Technikailag tutira mérföldkő lesz. Már régebben voltak pletykák olyasmiről, hogy valami nagyon részletes és jó karakter animációs rendszert fejlesztettek alá. Mondjuk ha tényleg 2 milliárdba került a fejlesztése ... lehet is jó. Arra kíváncsi leszek milyen vason fog így kinézni. GeForce RTX 6090?
technikailag mérföldkő akkor lenne ha unríl engin lenne. látszik is rajta, hogy nem az, nem túl szép. színgyorsító shaderek sincsenek...
de komolyra fordítva: látszik hogy nem törekedtek a fotorealra, az a szintű fotoreal meg elérhetetlen számukra amit az unrílban látunk. lehet hogy emiatt bukni is fog
:))
2025, és innentől hájp... Jajj, de jó...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
látom ez az UE téma kicsit beragadt mostanában :D
nem szégyen, ha szereted. love is love. töltsd le meg valami environment asset packot és készíts egy sétaszimulátort.
csak hülyülök. le van töltve amúgy de nem foglalkoztam még vele komolyabban.
csak tökre idegesít hogy minden szakmai fórumon istenítik. na persze főleg nem a profik, hanem a sok amatőr. ők azok akik blender témában is folyton "we need new features" szöveget nyomják, meg mindig letöltik a legújabb verziót, amivel aztán ugyanúgy nem alkotnak semmit, mint a régebbivel :)
ez brutál jól néz ki, és újra Miami <3
Remélem lesz '80-as évek zenés rádió
milyen durva, ahogy a fények megvilágítják a haját elején a csajnak
Szokás szerint egyelőre csak PS5-re meg Xbox szíríz-bírízre jön, szóval... azokon? :DDD
Amúgy lehet, hogy tévedek, de szerintem nem néz ki jelentősen jobban az RDR2-nél, szóval RTX 6090 talán nem kell majd a PC porthoz sem. Mindenesetre ami nagyon durva, az a "népsűrűség" meg a LODok + szerintem nincs két egyforma NPC sehol sem, szóval kérdés, hogy fogják ezt bírni a konzolos procik. A járókelők mondjuk mintha kifejezetten csoportokban járkálnának, ami lehet akár egy módja az optimalizációnak is.
Btw. ott az Ocean View Hotel a háttérben:
rwurl=https://i.imgur.com/wVoNrAY.jpg
Legutóbb még egy kicsit máshogyan festett:
rwurl=https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTQ0MzM1NGItMWNiYi00ZWY2LWIzMGUt...
Florida Man simulator, let's go!
Mondjuk a riliíz idején az NPC számot levenni lesz a legkönnyebb.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
mátrix demó konzolon is bírta a......................... 30 fps-t.... ja, nem, 20-at :D
de még optimalizálnak rajta :)
Cyberpunk-ban is milyen népes volt a város a trailerekben, aztán last gen konzolokon meg annyi NPC volt, mint egy 2000-es évek eleji játékban :D
Erről a népsűrűségrol nekem mindig a Hitman egyik régebbi része jut eszembe, talán a contracts? Abban volt karnevalos pálya több 100 emberrel egyszerre. Persze, trükk volt, de még a ps3 és \ vagy xbox 360 is elvitte simán, szóval van azért ilyenre megoldás már régóta. Illetve ugye a Dead Rising sorozat.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Vagy akár az AC Unity is ott van, mint konzol és procinyúzó cucc, csak ebben a játékban cserébe pl. a LODokkal hatalmas gondok voltak:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=GTPBgJxIUXE
Nem tudom, mekkora kihívás ez a mai hardvernek, de pl. a Cyberpunkban (a nem tudom, éppen aktuális legutolsó-legutolsó verzióban) az van, hogy a játék alapvetően nem is engedi, hogy állítgasd a crowd density-t, hanem a CPU-teljesítmény alapján állítgatja és kb. egy Ryzen 7800x3D kell ahhoz, hogy olyan tömegeket kapj, mint amik a hazudós-fake-szkriptelt szar E3 demóban voltak annak idején.
Szóval szerintem azért egy ilyesmi játékon sokat bonyolít az, hogy fizikát kell számolgatni meg autós közlekedés van, persze csak a Rockstar lát bele. Meg ami nekem nagyon impresszívnek tűnik, hogy mintha itt most kevesebbet csalnának, mint korábban. Pl. az első shoton a partól meg a városról látszik, hogy a távolban is vannak NPC-k meg hogy a légi felvétel ellenére masszívan mennek az autók.
A GTA 5-ben kezdtek el azzal csalni, hogy a távoli LODokat corona effektekkel takargatták, a távoli autókat meg szintén lecserélték coronákra meg alacsony felbontású sprite-okra úgy, hogy csak egy effekt volt az egész, tehát nem igazi forgalom volt, semmit sem "számolt" a játék és közelebbre érve szimplán csak bespawnolta a forgalmat. Ez nagyobb távolságokon tutira így lesz a 6-ban is, de a tréleren nem látszik egyáltalán.
És a Rockstar mellesleg nem nagyon szokott utólag downgrade-elni a trélerekhez képest, szóval tippre a városok forgalmasabb részein tutira ilyen tömegeket lesznek. Persze a 5-tel is lehetett valamennyire ilyen hatást kelteni, lásd pl. a next gen / PC trélert:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=3DBrG2YjqQA
De azért itt főleg éjszaka mutogatják, ahol ott a kurva sok corona effect. :D
az a durva, hogy olyan nagy lépést grafikában nem látok GTAV trailerhez képest :O