A Prometheus se egy világraszóló alkotás, bár be kell valljam, idővel jobban elkezdtem kedvelni ahhoz képest, mennyire utáltam, amikor először láttam moziban.
De valóban, a problémás filmjeiben a forgatókönyv a rossz, nem a rendezés. Kérdés viszont, hogy akkor miért vállalja be őket?
Prometheusban a setting jó, az atmoszféra kiváló, de a forgatókönyv túl sok gyengeséget tartalmazott, pár érthetetlen hülyeséggel hazavágtak egy potenciálisan jó filmet.
Még a Prometheus szódával csak-csak elmegy. Ott is bolond ugyan minden tudós, de a Covenant szerintem egy bűnrossz film, tele igazán dilettáns karakterrel és buta megoldással...
0 hülyeség van benne, csak sok a megválaszolatlan kérdés... amikből a Covi csak keveset válaszol meg, néhányat azok közül is nagyon rosszul, a maradékot meg elbassza egy gyenge Alien-másolatra. A két Davidet meg simán eltolja a cringe-ig.
a barlangban eltevedt geologus, a kilgyot buzergalo biologus, stb...
de a csucsok csocse sztem a gurulo urperec elol egyenes vonalban menekules volt.:)
Ez a része engem sosem érdekelt őszintén szólva, szerintem egy filmben lehetnek hülye szereplők. Eleve úgy kerül képbe az űrkobra, hogy eltévednek, nem ők az éles kések a fiókban, valahogy sosem váltott ki belőlem ez indulatokat.
ja tényleg, én is néztem filmet hétvégén The Marsh King's Daughter (A lápkirály lánya)
sok újdonságot nem hoz, nem is egy bonyolult történet, a vége is már az első harmad után simán kitalálható. De mégis valamiért tetszett. Egyrészt alacsonyak voltak az elvárásaim, csak azért mentünk moziba hogy nézzünk _valamit_. És a megvalósítás meg korrekt volt. Néha a kevesebb több. Nem oscarra hajtott. Nem volt váratlan fordulat a végén stb. Ilyennek is van helye.
A szokásos horrorokhoz képest korrekt, de amúgy nem tudom, végül is el lehet filózni azon, hogy ki mennyire hülye, de valahogy ez nekem mindig okoskodásnak tűnt.
Pl. a Moken által említett űrkobra ténylegesen nem egy kígyó, hanem valami űrdög, ami nagyon hasonlít egy kobrára és ugyanúgy jellegzetesen felágaskodik, mint egy kobra. Erről még egy óvodás is tudja, hogy az agresszió jele egy kobránál, és sok filmes egy óvodás szintjén kezeli a nézőt. Szóval a szereplők hülyék vagy mondjuk szarul találták ki a lényt ezzel a fos kobra dizájnnal és ettől tűnnek idiótának a szereplők?
A sokat csapkodott "Charlize fut a fánk elől" jelenet is hasonló, pedig amúgy az még logikus is, csak valahogy ez beakadt sok nézőnek, hogy "he? há' mér' nem arra futsz má'?" Hogy most erről mi tehet, nem tudom, de szerintem a rossz vágás. Mi a probléma? Gurul feléd egy kurva nagy fánk, aminek a szélessége sokszorosa a testednek. Ezt a gondot akkor tudod megoldani, ha elég gyorsan futsz előle ahhoz, hogy ki tudj térni a másik irányba, mielőtt az oldalával kilapít. Szóval nem oldalra kell futni előle, hanem diagonálisan és ez van benne a filmben is... a totáloknál, miközben a közelikben úgy tűnik, hogy pont arra futnak, amerre gurul a hajó. :D
De nekem ami miatt tetszik a film, az az elméleti mondanivaló meg az egész ügyeskedés azzal, hogy a teremtő hogyan viszonyul az emberhez, az ember a teremtőjéhez, David a teremtőjéhez stb. Szóval a "fizikai munkás" részeket pont leszarom, ahogy egy akciófilmben meg a gondolati tartalom nem szokott érdekelni.
gurulo urperec elol egyenes vonalban menekules volt.:)
Minden egyes filmben így menekülnek az autó, gyilkos, akármi elől sosem oldalirányban.
De a kedvencem egy régi (nememlékszem a címére) filmben az autós üldözés a central parkban és a füvön nyikorgott az autó kereke!
azt épp 100% megértem. kicsit "vicces" a helyzet de ha egy 30 emeletes valami gurulna felém én sem lennék képes nyugis stratégiai elemzésre.
a fánktól eltekintve viszont az a baj, hogy ilyen buta karakterekkel én max pszeudointellektuálisnak mondanám a filmet.
Nekem zavaros volt. Két szónál többet is érdemelt volna a nuke, miért vadászta volna le a helyi police is őket, miért lett hirtelen hero a fickó a végén egy pillanat alatt, amikor előtte még ki akarta nyírni a főnöke.
Na mindegy, egynek elment.
Barbie 2x
Amúgy van bája.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Meg amikor mondja a kalapos commander, miután azt hiszi, hogy a kis surmó "kikapcs", hogy alapesetben amúgy felvinnénk a helyre szétszedni, de most nem teszik, mert... őőőő... mert csak!
Az is tetszett, ahogy a rendőrség lövi a gyerekekkel teli autót, meg amikor a fószer első blikkre elcsavarja a kis figurát az oltáron :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Jaja, tényleg. És az a pisztoly nyom egy téglányi lyukat az android mellkasába, a puskák meg nem sebesítenek meg senkit sem a kocsiban.
Egyébként azzal a pisztollyal meglőtték a fazont is és csak csordogált a vére. Szóval eléggé hitvány, aluminium ötvözetből készülhetnek a robotok.
Meg az a baszott nagy kék célkereszt is minek =D, de kilőttek 8 mini nuke-t és mindegyiknek kell folyamatosan a célkereszt, mert ha nincs, akkor robbanás nélkül csapódnak be.
Én végig azt hittem, a gyerek fogja majd és visszairányítja a nukeot a parancsnokságra, meg a Nomad űrállomásra és ezzel teremti meg a háború végét.
Most úgy van vége, hogy oké, jelenleg nincs ilyen terror fegyverünk, de továbbra is gyűlöljük a robotokat a nuke miatt.
Ami tetszett benne, hogy van erős áthallása az amerikai drone támadós jelenkornak is. Terror gyanu esetén küldik a rakétát és tökre nem izgatja őket, hogy mi van ott. A hírekben csak a másik oldal terror merényletei vannak.
A végén az a baszott nagy tankos csata poénnak indult, kicsit C&C Tiberian sunos érzésem lett tőle.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A baszott nagy tankkal kapcsolatban a második gondolatom az volt, hogy KELL, az első meg az, hogy persze a robi lázadók mindent csak akkor vesznek észre, amikor konkrétan már a kertjük végében jár. Aztán az egész tank 5x akkora, mint amit Hitler valaha álmodott volna, de egyetlen oldalára tapasztott akna keresztül robbantja a faszba :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Amit a kis terrorista majom nyom meg. Azt hittem legalább a majom is robot =D
Egyébként meg minek és hogyan vitték oda azt a nagy tankot egy ellenséges ország közepébe. Meg felrobbantottak egy rakás civilt is. Na mindegy, volt benne potenciál, ragozhatjuk tovább a hibáit. Ez is csak azt mutatja, hogy alapvetően jobb volt így mint egy dög unalmas valami, mert felfigyeltünk egy rakás részletre.
Inkább ez, mint az FF legújabb részei.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
igen. mivel ilyen nagy valoszinuleg vekony lemez a burkolata (nem igazan tudna mozogni mondjuk egy t90-es pancelvastagsaggal)
zart terben meg te is jol tudod milyen pusztitast vegez egy rendes toltet
(meg hat amugy is egy film)
nekem tovabbra is tetszett, nagyon hangulatos volt, tenyleg jo vilagot talaltak ki
a sztori lehetett volna jobb
A Prometheus se egy világraszóló alkotás, bár be kell valljam, idővel jobban elkezdtem kedvelni ahhoz képest, mennyire utáltam, amikor először láttam moziban.
De valóban, a problémás filmjeiben a forgatókönyv a rossz, nem a rendezés. Kérdés viszont, hogy akkor miért vállalja be őket?
Chief Exorcist
Prometheusban a setting jó, az atmoszféra kiváló, de a forgatókönyv túl sok gyengeséget tartalmazott, pár érthetetlen hülyeséggel hazavágtak egy potenciálisan jó filmet.
promcsi és a covenant is marha jók. lehet hogy döcög a forgatókönyv, vannak baromságok, de sok kiemelkedő dolog van bennük és összhatásban is jók
Még a Prometheus szódával csak-csak elmegy. Ott is bolond ugyan minden tudós, de a Covenant szerintem egy bűnrossz film, tele igazán dilettáns karakterrel és buta megoldással...
0 hülyeség van benne, csak sok a megválaszolatlan kérdés... amikből a Covi csak keveset válaszol meg, néhányat azok közül is nagyon rosszul, a maradékot meg elbassza egy gyenge Alien-másolatra. A két Davidet meg simán eltolja a cringe-ig.
Szerintem már pár tucatszor le lett írva itt, mennyi hülyeség van benne. Én csak kivonatosan tudnám sorolni, mert a kertmozi óta nem láttam.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A Covenant az elmúlt évek egyik legjobb vígjátéka/paródiája, csak úgy kell hozzáállni
Én viszont láttam vagy 5x, szóval matematikai alapon is igazam van. :)
csak annyit mondok: űrkobrát buzeráló tudósok...
a barlangban eltevedt geologus, a kilgyot buzergalo biologus, stb...
de a csucsok csocse sztem a gurulo urperec elol egyenes vonalban menekules volt.:)
"okey-dokey!"
rwurl=https://th.bing.com/th/id/OIG.9XewKkWWAeH.p1PkXjAR?pid=ImgGn
Ez a része engem sosem érdekelt őszintén szólva, szerintem egy filmben lehetnek hülye szereplők. Eleve úgy kerül képbe az űrkobra, hogy eltévednek, nem ők az éles kések a fiókban, valahogy sosem váltott ki belőlem ez indulatokat.
Erre tessék
azért itt az arány nincs messze az Idiocracy-belitől :D
ja tényleg, én is néztem filmet hétvégén
The Marsh King's Daughter (A lápkirály lánya)
sok újdonságot nem hoz, nem is egy bonyolult történet, a vége is már az első harmad után simán kitalálható. De mégis valamiért tetszett. Egyrészt alacsonyak voltak az elvárásaim, csak azért mentünk moziba hogy nézzünk _valamit_. És a megvalósítás meg korrekt volt. Néha a kevesebb több. Nem oscarra hajtott. Nem volt váratlan fordulat a végén stb. Ilyennek is van helye.
A szokásos horrorokhoz képest korrekt, de amúgy nem tudom, végül is el lehet filózni azon, hogy ki mennyire hülye, de valahogy ez nekem mindig okoskodásnak tűnt.
Pl. a Moken által említett űrkobra ténylegesen nem egy kígyó, hanem valami űrdög, ami nagyon hasonlít egy kobrára és ugyanúgy jellegzetesen felágaskodik, mint egy kobra. Erről még egy óvodás is tudja, hogy az agresszió jele egy kobránál, és sok filmes egy óvodás szintjén kezeli a nézőt. Szóval a szereplők hülyék vagy mondjuk szarul találták ki a lényt ezzel a fos kobra dizájnnal és ettől tűnnek idiótának a szereplők?
A sokat csapkodott "Charlize fut a fánk elől" jelenet is hasonló, pedig amúgy az még logikus is, csak valahogy ez beakadt sok nézőnek, hogy "he? há' mér' nem arra futsz má'?" Hogy most erről mi tehet, nem tudom, de szerintem a rossz vágás. Mi a probléma? Gurul feléd egy kurva nagy fánk, aminek a szélessége sokszorosa a testednek. Ezt a gondot akkor tudod megoldani, ha elég gyorsan futsz előle ahhoz, hogy ki tudj térni a másik irányba, mielőtt az oldalával kilapít. Szóval nem oldalra kell futni előle, hanem diagonálisan és ez van benne a filmben is... a totáloknál, miközben a közelikben úgy tűnik, hogy pont arra futnak, amerre gurul a hajó. :D
De nekem ami miatt tetszik a film, az az elméleti mondanivaló meg az egész ügyeskedés azzal, hogy a teremtő hogyan viszonyul az emberhez, az ember a teremtőjéhez, David a teremtőjéhez stb. Szóval a "fizikai munkás" részeket pont leszarom, ahogy egy akciófilmben meg a gondolati tartalom nem szokott érdekelni.
Minden egyes filmben így menekülnek az autó, gyilkos, akármi elől sosem oldalirányban.
De a kedvencem egy régi (nememlékszem a címére) filmben az autós üldözés a central parkban és a füvön nyikorgott az autó kereke!
azt épp 100% megértem. kicsit "vicces" a helyzet de ha egy 30 emeletes valami gurulna felém én sem lennék képes nyugis stratégiai elemzésre.
a fánktól eltekintve viszont az a baj, hogy ilyen buta karakterekkel én max pszeudointellektuálisnak mondanám a filmet.
Ami még mindig jelentősen jobb, mint egy képregényfilm, amiben kigyúrt emberek pizsamában verekszenek. :P
Die hard 3 lesz az
Creator
Nekem zavaros volt. Két szónál többet is érdemelt volna a nuke, miért vadászta volna le a helyi police is őket, miért lett hirtelen hero a fickó a végén egy pillanat alatt, amikor előtte még ki akarta nyírni a főnöke.
Na mindegy, egynek elment.
Barbie 2x
Amúgy van bája.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Meg amikor mondja a kalapos commander, miután azt hiszi, hogy a kis surmó "kikapcs", hogy alapesetben amúgy felvinnénk a helyre szétszedni, de most nem teszik, mert... őőőő... mert csak!
Az is tetszett, ahogy a rendőrség lövi a gyerekekkel teli autót, meg amikor a fószer első blikkre elcsavarja a kis figurát az oltáron :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A Creator jó is lehetett volna. Nagyon érződik a filmen, hogy 5 óra nyersanyagból 2 óra lett. Egy DC jó lenne, de arról sincs infó h lesz.
Bár valószínűleg azt nem orvosolná, hogy a főszereplő egy antipatikus fasz.
Jaja, tényleg. És az a pisztoly nyom egy téglányi lyukat az android mellkasába, a puskák meg nem sebesítenek meg senkit sem a kocsiban.
Egyébként azzal a pisztollyal meglőtték a fazont is és csak csordogált a vére. Szóval eléggé hitvány, aluminium ötvözetből készülhetnek a robotok.
Meg az a baszott nagy kék célkereszt is minek =D, de kilőttek 8 mini nuke-t és mindegyiknek kell folyamatosan a célkereszt, mert ha nincs, akkor robbanás nélkül csapódnak be.
Én végig azt hittem, a gyerek fogja majd és visszairányítja a nukeot a parancsnokságra, meg a Nomad űrállomásra és ezzel teremti meg a háború végét.
Most úgy van vége, hogy oké, jelenleg nincs ilyen terror fegyverünk, de továbbra is gyűlöljük a robotokat a nuke miatt.
Ami tetszett benne, hogy van erős áthallása az amerikai drone támadós jelenkornak is. Terror gyanu esetén küldik a rakétát és tökre nem izgatja őket, hogy mi van ott. A hírekben csak a másik oldal terror merényletei vannak.
A végén az a baszott nagy tankos csata poénnak indult, kicsit C&C Tiberian sunos érzésem lett tőle.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A baszott nagy tankkal kapcsolatban a második gondolatom az volt, hogy KELL, az első meg az, hogy persze a robi lázadók mindent csak akkor vesznek észre, amikor konkrétan már a kertjük végében jár. Aztán az egész tank 5x akkora, mint amit Hitler valaha álmodott volna, de egyetlen oldalára tapasztott akna keresztül robbantja a faszba :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
hat ez kb. realis is.
Parizer forever.
Amit a kis terrorista majom nyom meg. Azt hittem legalább a majom is robot =D
Egyébként meg minek és hogyan vitték oda azt a nagy tankot egy ellenséges ország közepébe. Meg felrobbantottak egy rakás civilt is. Na mindegy, volt benne potenciál, ragozhatjuk tovább a hibáit. Ez is csak azt mutatja, hogy alapvetően jobb volt így mint egy dög unalmas valami, mert felfigyeltünk egy rakás részletre.
Inkább ez, mint az FF legújabb részei.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Láttad a filmet?
rwurl=https://cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/24979927/The_Creator_t...
rwurl=https://youtu.be/QBZcqmVPFyM
Konkrétan egy ilyet robbantank fel egy levesestányérnyi koronggal.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
igen. mivel ilyen nagy valoszinuleg vekony lemez a burkolata (nem igazan tudna mozogni mondjuk egy t90-es pancelvastagsaggal)
zart terben meg te is jol tudod milyen pusztitast vegez egy rendes toltet
(meg hat amugy is egy film)
nekem tovabbra is tetszett, nagyon hangulatos volt, tenyleg jo vilagot talaltak ki
a sztori lehetett volna jobb
Parizer forever.
a mai világban is egy tányérnyi robbanóanyaggal el lehetne törölni Szegedet a föld színéről... Akkor egy modern weapon mért ne tudna akkorát robbanni.