We are very excited to let you know that in early December, we will release the first trailer for the next Grand Theft Auto. We look forward to many more years of sharing these experiences with all of you.
Végre dobnak egy csontot az AoE 4-nek, ma jön a Sultan's Ascend DLC:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=gCSP8oL2jFU
Taktikai mentőcsomagnak tűnik a dolog, mindenből van benne több vagy kevesebb (sajnos multiplayer és skirmish fícsörökből több, mint kampányból), de igazából szimplán csak örülök annak, hogy két év alatt csak sikerült eljutni az első kiegészítőig, aztán innentől jöhet a goodening.
Az AoE 4 fejlesztése (covid lol) és megjelenése egyáltalán nem volt zökkenőmentes, voltak vele csúnya gondok. A kampány például szerintem nagyon jó, mert van benne egy adag jó küldetés igazán eredeti elbeszélésmódban, csak hát... őőő... konkrétan egy percnyi vízi játékmenet sincs benne. Ugyanis mire a Relicnél rájöttek arra, hogy mégiscsak kéne vízi hadviselés a játékba, addigra a kampány már jórészt készen és lockolva várta a megjelenést.
Az endzsin se volt túl acélos, hiányzott egy jó adag játékmód, a pályagenerátor szar volt és olyan alapfunkciók se kerültek be megjelenésre, mint pl. a színválasztás skirmishnél / multiban. A grafikát eredetileg is inkább olvashatónak, mint szépnek tervezték, de az árnyékok szinte bugosan alacsony fálbontásúak voltak, az ambient occlusion meg kb. hiányzott. :D
Szóval volt mit kikalapálni, de kikalapálták, kibővítették, ez a sok meló viszont csak tolta és tolta az új fizetős kontentet. Ja meg közben a Relicnél és a Microsoftnál is volt egy adag elbocsátás (asszem a Relic kb. fele ment a levesbe), mert 2023 fasza év volt a játékiparban + jobban beszállt az AoE 4-be a remastereket fejlesztő Forgotten Empires is (lehet, hogy azóta is tanulják a Relic fos Essence motorját), az AoE 4 rendezője pedig már megjelenés után lelépett Homeworld 3-mat kalapálni a Gearboxhoz.
A 8 küldetéses kampány kurva kevés, de szerencsére a DLC is olcsó, szóval elfogadom, végre.
Most megy a G-Star 2023 rendezvény, ami első sorban koreai fejlesztők bemutatója, de szoktak itt koreai forgalmazásban megjelenő kínai, japán, ázsiai játékok is megjelenni, bár előző évben itt mutatták be a The Finals játékot is amit az Embark Studio csinál. Rengeteg új játék trailer van fent, de ez az egyik, amit nagyon várok. Nincs még címe, Project LLL néven fut.
Ez egy friss gameplay.
rwurl=https://youtu.be/WE7VygGL8wE?si=vUxYrCRpyrc8eOfa
Koreaiak nagyon ráálltak az Unreal Engine 5 témára és nagyon jó, szép karaktereket tudnak csinálni, ruhákról nem szólva. Ettől még lehet minden más mehh vagy szar a gameplay. Persze a Genshin óta a koreaiak meg a japánok vérszemet kaptak, tolják ki ezerrel az anime kinézetű karakter gyűjtögetős MMO játékokat ők is, mert kell a pénz lóvéra.
Project LLL, első 30 perc.
Megnézni csak saját felelősségre. A képminősége szar, az eredeti videót a kiváló YouTube kereső nem találja, ez itt 4K-ban olyan, mint egy blokkosra tömörített 480p videó. Három ember kiabál egyfolytában közben, akik a színpadon játszanak. Mind a három sík bénán játszik, agybajt kap az ember tőle.
Az automata fordító amúgy sem bírja a koreait fordítani, de itt a három ember, plusz a játék hangja is bekavar. Arról beszélnek az elején, hogy még nincs női karakter a demóban, de véglegesben lesz. Illetve nem nyomhatják el a bevezetőt az ugrás előtt, mert akkor nem tudják miről szól a játék. :D
Megjelenés után a taktikai páncélokból lesznek másfélék is, itt azt hiszem 3-4 féle van? Stamina helyett a jetpack melegedése van, ezt lehet használni futáshoz, ugráshoz, kitéréshez, de ha túlmelegszik akkor szívás van.
Amúgy tévedtem, a játék tényleg egy Division csak Szöülban és szörnyekkel. Tudom még nincs kész, de akkora lag van benne, hogy "teleportágatnak" a játékosok menet közben.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0yMW1N_oSt4
Egy fillért nem adok nekik többet, mert a HW: Deserts of kharakba a beleerőszakolták EGS-t, az always online DRM-et és most gyakorlatilag jegesmedve áldozattól függ, hogy elindul-e egyáltalán az x éves játék. Borderlandsel is amit műveltek...
Ahogy hallom, az Embracer group fiskálisan csődközelbe került, remélem beszántják az egész gearboxot Randystül, mindenestül.
Valami olyat hallottam, hogy a Gearboxot állítólag el akarják adni. :D
Egyébként az Embracer szituáció kibaszott nevetséges, szóval a népművészet remekül termeli belőle a viccesebbnél viccesebb tartalmakat:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mM4uL6pMes8
Az ember csak akkor hagyja abba a nevetést, amikor eszébe jut, hogy ezek a szerencsétlenek jól bevásároltak magyar cégekből is.
Ez az egész Embracer felemelkedése és bukása (?) sztori nekem eleve nagyon furcsa. Egy random svéd cég bevásárolta a fél játékipart, de még a Tolkien jogokat is, meg ki tudja még mit. Honnan meg hogy? Mi volt ez az egész lufi, kinek a pénzéből? Nagyon fura az egész 😵💫😵💫😵💫
pénz pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial..................
Ha már csőd közeli állapot ... azt hallottam a Unity, aki/ami megvette a Weta Digitalt, az egészet beszántja. Röpke 2.6 milliárdot égettek el rá. Senki nem érti mit akartak vele. Azt se, most miért megy a levesbe. RIP
Na, van IGN preview a Stormgate-ből és elég jó is, úgy tűnik, they-themeket kell ráereszteni RTS-ekre és máris kompetens lesz a szöveg :D :
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=whW9gpRksTw
Egyébként meg nem értem, miért kell 4:3 képarányú HUD ezekbe a játékokba, nagyon csúnyán néz ki:
rwurl=https://i.imgur.com/omQCdI2.jpg
A WarCraft Reforgednál meg az Age of Mythology Extended Editionnél még megértem, hogy ilyen, mert ott mindenki a pöcsével játszott játékfejlesztés helyett, szóval nem értek rá átdizájnolni a HUD-ot 16:9-re. A Stormgate viszont egy tök új játék, amit valószínűleg senki sem fog 4:3-ban játszani.
ez úgy szokott menni, legalábbis a magyar játékfejlesztésben, hogy megbeszélésen kitalálják hogy a hud legyen jó minden képaránynál (mobilon főleg fontos ez), aztán másnapra elfelejtik, leszarják, és ha valaki szól, akkor rásütik hogy ő a hibás
Hú, milyen kibaszott meglepő, hogy mi áll az első helyen, biztos az NRS is nagyon meglepődött (nem):
https://twitter.com/noobde/status/1720537768068039146
https://twitter.com/RockstarGames/status/1722237703553798312
Képzeljétek ide az it's happening gifet.
Fuck yeah!
Kifflom!
https://twitter.com/TGGonYT/status/1722803851043258374
Végre dobnak egy csontot az AoE 4-nek, ma jön a Sultan's Ascend DLC:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=gCSP8oL2jFU
Taktikai mentőcsomagnak tűnik a dolog, mindenből van benne több vagy kevesebb (sajnos multiplayer és skirmish fícsörökből több, mint kampányból), de igazából szimplán csak örülök annak, hogy két év alatt csak sikerült eljutni az első kiegészítőig, aztán innentől jöhet a goodening.
Az AoE 4 fejlesztése (covid lol) és megjelenése egyáltalán nem volt zökkenőmentes, voltak vele csúnya gondok. A kampány például szerintem nagyon jó, mert van benne egy adag jó küldetés igazán eredeti elbeszélésmódban, csak hát... őőő... konkrétan egy percnyi vízi játékmenet sincs benne. Ugyanis mire a Relicnél rájöttek arra, hogy mégiscsak kéne vízi hadviselés a játékba, addigra a kampány már jórészt készen és lockolva várta a megjelenést.
Az endzsin se volt túl acélos, hiányzott egy jó adag játékmód, a pályagenerátor szar volt és olyan alapfunkciók se kerültek be megjelenésre, mint pl. a színválasztás skirmishnél / multiban. A grafikát eredetileg is inkább olvashatónak, mint szépnek tervezték, de az árnyékok szinte bugosan alacsony fálbontásúak voltak, az ambient occlusion meg kb. hiányzott. :D
Szóval volt mit kikalapálni, de kikalapálták, kibővítették, ez a sok meló viszont csak tolta és tolta az új fizetős kontentet. Ja meg közben a Relicnél és a Microsoftnál is volt egy adag elbocsátás (asszem a Relic kb. fele ment a levesbe), mert 2023 fasza év volt a játékiparban + jobban beszállt az AoE 4-be a remastereket fejlesztő Forgotten Empires is (lehet, hogy azóta is tanulják a Relic fos Essence motorját), az AoE 4 rendezője pedig már megjelenés után lelépett Homeworld 3-mat kalapálni a Gearboxhoz.
A 8 küldetéses kampány kurva kevés, de szerencsére a DLC is olcsó, szóval elfogadom, végre.
Közben esett egy launch tréler is, én meg azt hittem, hogy nem lesz:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=g22QzcMTAq0
Ó, egy darab sokmillió dolláros szar:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=eo_BBiFfZy4
Aaand it's a banger.
rwurl=https://i.imgur.com/eXMzcvI.png
Most megy a G-Star 2023 rendezvény, ami első sorban koreai fejlesztők bemutatója, de szoktak itt koreai forgalmazásban megjelenő kínai, japán, ázsiai játékok is megjelenni, bár előző évben itt mutatták be a The Finals játékot is amit az Embark Studio csinál. Rengeteg új játék trailer van fent, de ez az egyik, amit nagyon várok. Nincs még címe, Project LLL néven fut.
Ez egy friss gameplay.
rwurl=https://youtu.be/WE7VygGL8wE?si=vUxYrCRpyrc8eOfa
Koreaiak nagyon ráálltak az Unreal Engine 5 témára és nagyon jó, szép karaktereket tudnak csinálni, ruhákról nem szólva. Ettől még lehet minden más mehh vagy szar a gameplay. Persze a Genshin óta a koreaiak meg a japánok vérszemet kaptak, tolják ki ezerrel az anime kinézetű karakter gyűjtögetős MMO játékokat ők is, mert kell a pénz lóvéra.
Akkor azért volt most ez is :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6tWsjNqUm-o
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Project LLL, első 30 perc.
Megnézni csak saját felelősségre. A képminősége szar, az eredeti videót a kiváló YouTube kereső nem találja, ez itt 4K-ban olyan, mint egy blokkosra tömörített 480p videó. Három ember kiabál egyfolytában közben, akik a színpadon játszanak. Mind a három sík bénán játszik, agybajt kap az ember tőle.
Az automata fordító amúgy sem bírja a koreait fordítani, de itt a három ember, plusz a játék hangja is bekavar. Arról beszélnek az elején, hogy még nincs női karakter a demóban, de véglegesben lesz. Illetve nem nyomhatják el a bevezetőt az ugrás előtt, mert akkor nem tudják miről szól a játék. :D
Megjelenés után a taktikai páncélokból lesznek másfélék is, itt azt hiszem 3-4 féle van? Stamina helyett a jetpack melegedése van, ezt lehet használni futáshoz, ugráshoz, kitéréshez, de ha túlmelegszik akkor szívás van.
Amúgy tévedtem, a játék tényleg egy Division csak Szöülban és szörnyekkel. Tudom még nincs kész, de akkora lag van benne, hogy "teleportágatnak" a játékosok menet közben.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0yMW1N_oSt4
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=60RC4FvThLs
Lol
Microids, szóval nem bizakodom, de azért kíváncsi vagyok, milyen kritikákat kap majd a Flashback 2:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=oueZC3vWCLc
Egyelőre szarabbnál szarabbakat.
Akkor tényleg megérte előszedni vagy 30 év után. Mondjuk az Ubisoft egyszer elrontott már egy remake-et is belőle.
haha ez jó, fake game, magyar prince of persia, élő szereplős gameplay+effektek. tök állat :)
https://youtu.be/DmwcWsEpiv4
Lol, az AK felismerhetetlenül néz ki kb.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rARyme5059s
Homeworld 3 speckók:
rwurl=https://www.techpowerup.com/img/mbFHK9je93NQzpAn.jpg
Chief Exorcist
rwurl=https://i.imgflip.com/87rcdy.jpg
Egy fillért nem adok nekik többet, mert a HW: Deserts of kharakba a beleerőszakolták EGS-t, az always online DRM-et és most gyakorlatilag jegesmedve áldozattól függ, hogy elindul-e egyáltalán az x éves játék. Borderlandsel is amit műveltek...
Ahogy hallom, az Embracer group fiskálisan csődközelbe került, remélem beszántják az egész gearboxot Randystül, mindenestül.
Valami olyat hallottam, hogy a Gearboxot állítólag el akarják adni. :D
Egyébként az Embracer szituáció kibaszott nevetséges, szóval a népművészet remekül termeli belőle a viccesebbnél viccesebb tartalmakat:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mM4uL6pMes8
Az ember csak akkor hagyja abba a nevetést, amikor eszébe jut, hogy ezek a szerencsétlenek jól bevásároltak magyar cégekből is.
Ez az egész Embracer felemelkedése és bukása (?) sztori nekem eleve nagyon furcsa. Egy random svéd cég bevásárolta a fél játékipart, de még a Tolkien jogokat is, meg ki tudja még mit. Honnan meg hogy? Mi volt ez az egész lufi, kinek a pénzéből? Nagyon fura az egész 😵💫😵💫😵💫
Chief Exorcist
pénz pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial, ami pénzt fial..................
Ha már csőd közeli állapot ... azt hallottam a Unity, aki/ami megvette a Weta Digitalt, az egészet beszántja. Röpke 2.6 milliárdot égettek el rá. Senki nem érti mit akartak vele. Azt se, most miért megy a levesbe. RIP
Waaaaaaaaat?????
Chief Exorcist
Az ötödik perctől kezdődik a tényállás, előtte felsorolja mennyi marhaság történt a Unity-nél mostanság. 7000 ember dolgozott ott.
rwurl=https://youtu.be/q038yKfdFL4?si=3-xaSf_PT_NQgBtu
stalker 2 trailer
https://www.youtube.com/watch?v=XNGbS0fY80s
nekem eleve furcsa hogy egy közepesnél valamivel jobb engine cége meg tud venni ilyen cégeket...
Na, van IGN preview a Stormgate-ből és elég jó is, úgy tűnik, they-themeket kell ráereszteni RTS-ekre és máris kompetens lesz a szöveg :D :
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=whW9gpRksTw
Egyébként meg nem értem, miért kell 4:3 képarányú HUD ezekbe a játékokba, nagyon csúnyán néz ki:
rwurl=https://i.imgur.com/omQCdI2.jpg
A WarCraft Reforgednál meg az Age of Mythology Extended Editionnél még megértem, hogy ilyen, mert ott mindenki a pöcsével játszott játékfejlesztés helyett, szóval nem értek rá átdizájnolni a HUD-ot 16:9-re. A Stormgate viszont egy tök új játék, amit valószínűleg senki sem fog 4:3-ban játszani.
ez úgy szokott menni, legalábbis a magyar játékfejlesztésben, hogy megbeszélésen kitalálják hogy a hud legyen jó minden képaránynál (mobilon főleg fontos ez), aztán másnapra elfelejtik, leszarják, és ha valaki szól, akkor rásütik hogy ő a hibás