Jelenlegi hely

Ki milyen videojátékkal játszott a héten?

Utolsó bejegyzés


rwurl=https://youtu.be/b5k0_3DC8jY

Ne foglalkozz azzal, hogy át van skinezve, de az alap gránát és alap puska láthatóan 0 hatásfokkal bírt ellene ugyanígy.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Nemtom én TFTDben mindig sonic rifle+fúróval dualwieldbe nyomultam :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Annyi, hogy a két kezes puska egy kézben csökkentette a pontosságot.

De a fúró, főleg a heavy thermal fúró odabszott mindenkinek 1, vagy max. 2 fúrásból.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Starfield

Nem a héten, de befejeztem pár hete.
Nagyon érdekes a helyzet, mert rengeteg apró részletre figyeltek, ugyanakkor 2x annyira szartak magasról. Teljesen érthetetlen.
Ez az engine már nem elég 2023-ban: mindenhol tölt, a karakterek rondák, az AI szar és a világ kibaszottul üres, nem elő.
Fura a Red Dead Redemptiön 2-vel összehasonlítani -az a játék 5 éves ugye-, de ott az NPC-k élnek, reagálnak, teszik a dolgukat. A táj mai szemmel nézve is gyönyörű, a dolgoknak van következménye. A Starfieldben üveges tekintetű NPC-k járkálnak, akik nem igazán reagálnak arra sem, ha a lábuk elé lősz. Emellett a táj valamiért folyamatosan ködbe burkolózik, és amúgy sem túl érdekes a kurva sok kietlen bolygó. Van néhány város, de ezek amúgy kurva kicsik és nincsenek túlzottan belakva.
Aztán összehasonlíthatom a Mass Effect sorozattal is, ha már űrjáték. Ott folyamatosan egy nagyobb dolog részének érzed magad, rengeteg Alien faj, érdekes és nagy városok, kolóniák, egy koherens világ vár a Starfielddel szemben. (Nem mellesleg a sztori is jobban fel volt építve és végigvezetve.)
Tök jó, hogy lehet bármilyen hajót építeni, de mi a frásznak, ha az összes űrutazas bolygótól bolygóig töltőképernyő, leszállás, töltőképernyő?!
Szóval faxtudja, sokkal többet vártam. 26 óra volt végignyomni, de az utolsó tízben már csak hólapátolásbak éreztem.

Btw, elkezdtem a Baldur's Gate 3-at is, ennek az első órájában több szív és lélek volt, mint a teljes Starfieldben.



ajjaj :(
skyrim-el játszottál? ahhoz hogyan hasonlítanád?
a lényeg nekem hogy sétaszimulátornak jó legyen!!!
amúgy most hagytam abba a far cry 6-ot, 130 óra játék séta után. végülis egész jó volt. próbáltam teljesíteni a régiókat 100%-ra, a legkisebbet sikerült, a többit képtelenség, néha bug miatt... de amúgy bejártam mindent, jó volt :D (persze közben valami előadást vagy beszélgetést hallgattam yutubról)



a lényeg nekem hogy sétaszimulátornak jó legyen!!!

sztem annak jopofa, tetszeni fog. qrva nagy teruleteket lehet benne bemaszkalni es mindig vannak "erdekessegek" amik megjelennek a tajolodon es fel kell fedezni. ilyen felfedezo tipusu karakterrel hulyere fogod setalni magad.:)

"okey-dokey!"



Ahogy mikka is írja, annak tök oké!
De abból is vannak sztem jobbak (What remains of Edith Finch, Firewatch, The vanishing of Ethan Carter nekem a királytrió).
RDR2-t is tudom ajánlani.

rwurl=https://youtu.be/WsfFKpQnJFs?si=Nfl4xzv5oKmalrUG



Death Strandingről tud valaki valamit? Megvan az ördög boltjából és egy ideje szemezek vele, hogy elkezdjem vagy sem?!



Számomra elég bizarr "fasztudja" játék. 10 óra után lepattantam róla.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Én olyan 3 órát bírtam... Valahogy nem fogott meg.



Sajnos nehéz erre válaszolni, mert tipikusan az a játék, ami ha valamiért elkap, mert rezonálsz vele, akkor a legjobb játékélményed evör, vagy pedig (mint a fenti urak példázzák) teljesen wtf fejjel nézel rá, hogy ez mégis mi akart lenni, és kuka.

Chief Exorcist



na akkor majd starfieldet is megveszem ha olcsó lesz.
RDR2 megvan, de az elején nem jutottam túl a tutorialon, nem tudtam kivenni a lón lévő fegyvertartóból a puskát :D



Létezik olyan savegame, ami egyből a Chapter 2-be visz és így kimarad a hegy, mehetsz egyből bóklászni:
https://www.nexusmods.com/reddeadredemption2/mods/36



Még twitchen néztem róla játékmenetet mikor megjelent.
A látottak alapján hozzá sem kezdtem.



Imadom a DSt, ha szeretsz setalni gyonyorkodni a tajban es a fura japo sztorikat akkor érdemes kiprobalni :D

spoiler Spoiler, a magyar felirat a jatek vege elott 5-6 oraval egy kurvanagyot spoilerez nem hiszem hogy azota kijavitottak szoval erdemes vagy angolul nyomni végig vagy a

ShowHide spoiler #

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Én vegigvittem amikor megjelent, nekem pl. nagyon bejött a full magányos, depresszív hangulata, ami ugyanakkor nyugtató is.
Amikor pl. kifaradtan, szetkurt bakanccsal, egy hosszú út közben beulsz egy meleg tóba relaxálni, szinte tapintható a hangulat és az érzés.
Olyannyira megfogott, hogy megvettem a javított verziót is, hogy tamogassam a csapatot. Viszont tényleg nagyon, nagyon ember és hangulatfuggo, hogy tetszeni fog-e vagy sem. Szerintem télen, besotetitve, nagy, de tényleg nagy képernyőn, rendes hangrendszerrel vagy egy jó fejhallgatóval pazar az élmény, de csak akkor ha bele tudsz süllyedni, és nem tereli el a figyelmedet semmi. ADHD-val ellátott embereknek nem ajánlott, mert lassú, nagyon lassú a játékmenet, de így is van jól, hogy nem kapkod el semmit.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Jah és a normál difficulty az elég easy,bár amekkora kihivas van benne lehet nem is érdemes feltenni hardra, story game ez :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Huhh srácok ezer hála és köszönet! igazából nincs bajom az ilyen open world gamekkal. AC sorozatot is játszottam, meg mér pár ilyen gamet... A történet érdekelne, mert Kojima Úr relatív jó termékeket szokott gyártani, beteges hangulatokkal sincs gondom, ami meg a jó fejhallgatót illeti egy Sennheiser 660s HD reményeim szerint megteszi. Lehet akkor nekivágok hamarosan.



Mehet a twitch stream :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Mondjuk amióta az AC-ból RPG-t csináltak az Originsszel, azóta ott elég frankó játékmenet is van. Azokhoz a játékokhoz képest a DS tényleg csak egy sétaszim menő hangulattal.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A laser rifle elképesztően OP, mert minden szempontból nagyon jó, minden ellen, a sectopodnak meg papíron eleve counterje a lézer. Gyakorlatilag még friendly fire sincs vele, legalábbis az én embereimről power armortól lepattant, szemben a plazmával. A heavy laser viszont a laser rifle-lel és a heavy plasmával szemben nem tud automata fire-t, így kiesik.

A TftD-ben ellenben sajnos tényleg túlzottan is muszáj a sonic cannon, a Gauss vicc.

Sors bona, nihil aliud.



Amúgy érdekes, pont tegnap este nyomattam egy teszt csatát. Folyamatosan mind probeoztam az alieneket, hogy lássam a hp alakulását és a laser rifle néha iszonyat sebzéseket vitt be, mintha már akkoriban is lett volna critical chance. De ilyen papíron 60at sebző laser rifle 90-100-akat. És ahogy mondod, a power armoros emberbe belenyomott 9-et egy mind controlos laser riflés alakom és túlélte. Összeszedett 3 woundsot meg lement a hp a felére, de ez heavy plazmával kb. 1-2 hit lett volna oldalról.

Aztán néztem a plazma rifle és heavy plazma lövések után is mi történik és sokkal durvábban oszt be ilyen random sebzés droppokat, hogy eltalálom és 30-at sérül miközben papíron valami 110-es a heavy plazma.

Szóval vagy van a kódban egy sebzés range és a plazma olyan, mint a régi diablókban a villám hogy 1-től 100-ig sebez random, míg a lézer puska meg 60-at de van crit chance. =D

Azt hozzá kell tenni, hogy a nagy armor countereli a lézert, nem csak a power armor, de azt a lépegető robot szerűséget sem viszi olyan szépen a lézer, a heavy plazma meg igen.

De ez akkor is nevetséges, hogy egyetlen ellenfél ellen kell vinni heavy plazmát mondjuk 5 emberrel és mindenkinek mehet a játék első tech puskája endgameben is =D

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

A legkomolyabb szituációkra ott a blaster launcher. A balance nem jó, a TftD meg a másik véglet, és nem jó értelemben. Az Incubationben is volt végtelen lőszeres izmos lézerfegyver, de csak a végjátékban, és melegedett a rendesen. Az X-COM-klón Chaos Gate-ben meg a heavy plasma gunnak kellett töltődnie, maximális hatásfokon csak kétkörönként működött.

Sors bona, nihil aliud.



Ú, de jó lenne egy incubation remake mai grafikával.

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



XCOM 2-ben volt egy cutscene, amiben úgy hivatkoztak az éppen kifejlesztett equipmentet használó hipotetikus katonára, mint "him or her" és akkor hirtelen rájöttem: transzfób a játék, amit nyilván orvosolni kell, szóval az XCOM 3-ban várom a mindenféle élien-humán hibrid they / them pronounos biszexuális XCOM psi operative-et. Micsoda bonding lehetőségek vannak itt.

Na, de a baromságot félretéve a late game szerencsére nagyon jó, szóval nem kell szívnom a fogamat amiatt, hogy több tucatnyi óra után unalmas a vége. Sőt, el kell ismernem, hogy ebben is jobb a folytatás az elődnél, mert jóval látványosabb a ritmusváltás onnantól, hogy jobb a páncél, jobb a fegyver, ki vannak ismerve a kiegészítő kacatok meg jobb weapon upgrade-eket aggattál a katonáidra.

Lehet gyorsabban és bevállalósabban játszani, mert ha szarba lépsz, arra is van valamilyen közepes vagy jó válaszod, a hibákért pedig kisebb a büntetés. Beaktiváltál három archont meg egy gatekeepert? Hát az nem jó, de egy kis bluescreen rounds, egy csipetnyi mimic beacon, esetleg egy kis szerencse a hair triggerrel már meg is oldja a gondokat. Sőt, ebben a játékban még olyan fegyverkiegészítő is van, ami apró, de egyáltalán nem elhanyagolható eséllyel egy lövéssel megöl bármit... igen, a sectopodot meg a gatekeepert is. Persze szívni azért így is lehet, pl. egy VIP extractiont sikerült úgy elbuknom, hogy a gatekeeper megcsinálta a "megsebzek mindenkit 100 négyzetméteren belül és aki meghal, azt feltámasztom zombinak" támadását, szóval a következő körben lőhettem agyon a zombi VIP-t.

Meg hát van itt mélység sok érdekes ötlettel, pl. psi operative-ot még nem is használtam és sparkból is csak egy van a bázison és úgy tűnik, hogy nem is "kellenek", vagyis inkább a taktikai változatosságot szolgálják és nem abszolút ápgrédek. Tök jó ötlet az is, hogy a psi katonának nem kell küldetésre mennie a fejlődéshez, hanem ehelyett passzív rendszerben a bázison tanulja a mesterséget.

A vegyes / nem tudom, hogy bejön-e vagy sem dolgok között elsőre túlságosan leegyszerűsítettnek éreztem a fegyverkezést és a páncélozást, de aztán huzamosabb proving grounds használat után ezek is érdekesebbek lettek valamivel. Azt fura megoldásnak érzem, hogy pl. predator armorról warden armorra váltani csak egységesen lehet ahelyett, hogy mondjuk legyártok egy warden armort, azt ráaggatom a kedvenc katonámra, a többiek meg tolják tovább a rosszabb páncélban. Ugyanakkor van darabonként gyártandó speciális armor is a proving groundson, a WAR suitra meg rá lehet aggatni néhány érdekes kütyüt, szóval legalább minimálisan személyre lehet szabni a póverarmort.

A Geoscape már az "egyértelműen nem tetszik" kategóriába tartozik. Nem utálom, de túl kötöttnek érzem, tulajdonképpen jelentős részben a játék dönti el helyetted, hogy merre mész a földgömbön és ezt nem is akarja eltitkolni. Jó lenne, ha kezdenének valamit a játéknak ezzel a részével legközelebb, mert az EU-ban is kb. csak grafikai elem volt.

A totál fos kategóriába is kerülnek frissen dolgok továbbra is sajnos, mert valahogy nem tanulok és mindig belenézek a DLC-kbe. Van ugyanis az Alien Hunters nevű pakk, ami beaktivál három bazi erős boss élient, amik úgy vannak megcsinálva, hogy őszintén szólva a sortűz sem lenne elegendő büntetés érte annak, aki kitalálta őket. Na most a játék eleve olyan néha, hogy baszik arra, hogy körökre osztott és berak ilyen hülye gimmickeket, hogy mittomén olyan ellenfél, ami klónozza magát minden egyes alkalommal, amikor megsebzed. Kicsit szar, kicsit idegesítő, de kijátszható, nem okoz különösebb gondot azon kívül, hogy nyilván meg fogod szívni miatta elsőre.

Az Alien Hunters bossai ezzel szemben olyanok, hogy teljes kört kapnak minden egyes, a line of sighjukban elvégzett actionért. Futsz előtte? Utána ő jön. Rálöttél? Utána ő jön. Kimentél előtte pisálni? Utána ő jön. Borzasztó ötlet borzasztó kivitelezésben és mivel bármikor felbukkanhatnak, potenciálisan el tudják cseszni az egész játékodat. Hogyan kell őket legyőzni? Az DLC ad egy adag speciális fegyvert, amik között van olyan, amiknek a használata nem fogyaszt actiont meg pl. rájuk lehet dobni a frost bombot, amitől kétszer nem tudnak reagálni (az egy egész kör egy katonának, ha mozogtál és lőttél! :D).

Tehát a DLC pont az, amiért fizetni szoktak az emberek: egy baromira idegesítő fos és csak azért nem álltam neki eddig az utolsó küldetésnek a kampányban, mert a tököm se tudja, hogy hogy a fenébe kéne megverni az Archon kinget és egyelőre kedvem sincs kitalálni. Valószínűleg egy in-game hónapig fogok DLC fegyvereket gyártogatni és külön elolvasni, hogyan kell őket használni arra az egy bossra, aztán eldobom őket, hogy megcsinálhassam az utolsó pályát.

Viszont az Alien Hunters legalább masszívan "mostly negative" ratingen áll Steamen, szóval végre egyszer nem kell különcnek éreznem magamat amiatt, hogy szarnak tartok valamit az XCOM 2-ben. Végre valami, ami univerzálisan szar és abszolút ront a játékon!

Szóval összességében DLC-k nélkül az XCOM 2 egy tök jó játék, olyan 7,5 - 8 / 10, DLC-kkel meg nem tom, szerintem elég rossz. Mondjuk a War of the Chosennek még adok majd egy esélyt egyszer, amikor nem tudom, éppen nem nyugalmas életre vágyom majd vagy megkopaszodtam annyira, hogy nincs már mit kitépni-elhullajtani a méregtől.




Fakk jú, Alien Hunters, szabad vagyok, SZABAD!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=N6fC9_urKdY



Nem akarok még 20 kommentet írni az XCOM 2-ről, de egyet a végéről azért még igen, mert érdekes dolgok voltak itt.

Először is meglepően baromi jó az utolsó küldetés. Egy kicsit önismétlő, mert nagyon hasonlít az Enemy Unknown utolsó pályájára, de nagyon frankón összerakott, trükkös harcok vannak benne. Eleve tök jó felütésnek az, hogy két, közvetlenül egymást követő egységből áll a lezárás: az első etapban egy hármas alakulatot irányítasz, a másodikban meg egy teljes squadot + egy "meglepetésembert". A második részre az Avenger-védős küldetéshez hasonlóan magaddal viheted a sérült katonákat is (tehát ha a háromból mondjuk meglőttek valakit az első fázisban, játszhat még ő is), ami jó kis plusz mérlegelési faktor a csapatépítéshez.

Az alaprecept kb. ugyanaz, mint az EU-ban: néhány egymást követő, szép nagy terem bennük válogatott borzalmakkal, addig nem látott élienkombinációkkal (pl. egy rajnyi lancer, gatekeeper chryssalid támogatással stb.). Abszolút ugrás nehézségben, de nulla bullshittel, semmi időlimittel és minimális humaniod katonával... simán a legjobb küldetés a játékban.

A bossfight a végén egy pici csalódás, de az sem játékmenetben: nincsenek etherealok vagy valami más fura brutál élien a végén, hanem 3 Vegita hajú humanoid katonát kell lenyomni. :D A játék azért jó a várakozások "menedzselésében", szóval nem is számítottam másra a sztori alapján, de mégis olyan béna dolog berakni egy ilyen játék végére 3 homo sapienst bossnak.

A történet meg sajnos nem ússza meg az "igazából nincs is vége, mert jön valami sokkal gecibb ellenfél majd" klisét, de egy ilyen játéktól ezt elfogadom, a hintek alapján meg valami Terror From The Deep szerűség lesz legközelebb, amire csak helyeselni tudok. Csak könyörgöm, mélytengeri cthulhukat kérek mondjuk polipfejű emberek helyett.



na csak megtetszett a vegere :)

a chosen se rossz, most johet az.

kedvet kaptam en is, de nem az xcomot folytattam, hanem a phoenix pointot kezdtem ujra legnehezebb fokozoaton. hogy az is milyen kibaszott jo jatek, ha meg nem probaltad javaslom. es ott az ufok nem humanoidok :)

Parizer forever.



Igen, a Phoenix Point nálam is rajta van a listán és szerintem az jobban be is fog jönni az XCOM 2-nél, mert egy ilyen "köztes állapotnak" tűnik a régi és az új XCOM között. Eleve a setting is kellemesebbnek tűnik abban, hogy ott ilyen mindenféle mutáns rettenettel kell harcolnod, míg az XCOM 2-ben megdöntöd az Orbán-rendszert. Mondjuk utóbbi sem volt rossz koncepció, csak nem kezdtek vele sok mindent, amit meg igen, az nem volt annyira bejövős (pl. a humanoid katonák).

Meg egyébként tök érdekes a PP-ben, hogy hiába fűződik Julian Gollop nevéhez, első ránézésre mégis inkább az új XCOMokra hajaz. Fura de menő azt látni, hogy az eredeti X-COM pápája sem volt maradi és modern játékot csinált, csak izé, nem két akciópontod van, mint az XCOMban, hanem 4, hogy azért mégis legyen már valami komolyabb. :D

(Mondjuk az érdekes, hogy az XCOM 2 is mintha több mint két akciót szeretne sokszor, mert nagyon sok olyan képesség meg opció van, ami ha kimondatlanul is, de hármat csinál a kettőből.)

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!