Régen félbehagytam a The Fear the Walking Deadet olyan 4. évadnál.
Elkezdtem folytatni az 5. évaddal. Hát a felénél járok, de már tudom miért hagytam abba. =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
The Boys 2. és 3. évad Homelander nélkül egy kalap kakit nem érne. A csávó egyedül viszi hátán az egészet.
Anno egy Smallville vagy Superman és Lois kalandjai sokkal jobb szintet képviseltek.
Egyébként az nem semmi, hogy 80 millióból készült, érdemes utánaolvasni hogyan, csak pár dolog:
- Edwards (rendező) nagyrészt házon belül oldotta meg a VFX-et, sok filmjével ez volt, ért hozzá
- Minimális stúdióforgatás volt, 60 (!) külső helyszínen forgattak, sokszor 4-5 főnyi stábbal, nagyrészt az olcsó Dél-Kelet Ázsiában
- Ilyen esetekben a “statiszták” sima járókelők voltak, helyiek, túristák
- Néhány viszonylag olcsó kamerával vették fel a komplett filmet
- Annyira ki volt találva előre a koncepció és a látványvilág, hogy már a teljes leforgatott és véglegesre vágott filmre rakták rá a VFX-et, nem iteráltak a végtelenségig, mint pl a Marvel-filmeknél
Mindössze 80millió USD volt a budget?! Aztaq... simán meghazudtolja :O
Nem tom, én pl. ezt várom most:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=yvuAWVzP6wI
Miért várom? Mert a Midnight Mass az egyik kedvenc horrorfilmem evör... csak ugye hozzá kell tenni, hogy 8 órás, mivel sorozat. :D És pl. Mike Flanagan a tökéletes példa a "sorozatban jobb" emberre, mert ő rendezte anno a Doctor Sleepet is, ami nem volt rossz film, sőt, elég jó volt, de a Midnight Mass sokkal-sokkal jobb.
Ha meg film, akkor Scorsese-től is most jön a Killers of the Flower Moon, de nem moziba.
A 90-es években meg nem HBO sorozatokat néztünk, hanem Herkulest, Columbót, Rém rendes családot meg X-aktákat. Ezek sem voltak szarok persze, de az X-akták tucatnyi kiemelkedő részét leszámítva azért a filmélményt nem nagyon tudták hozni.
Személy szerint én az "HBO sorozatok" kezdetét a Sopranosra datálom egyébként (máig az egyik kedvenc sorozatom), bár asszem volt előtte is valami kezdmény már, csak még nem az az igazi 10/10-es cucc. Viszont hozzá kell tenni, hogy tőlük sem jött állandóan minőség az aranykorban sem: ha megnézed az első évtizedet a Sopranostól a Trónok Harcáig, akkor kb. a Róma, a Deadwood meg a Wire fog feltűnni. Meg talán a Boardwalk Empire, de lehet, hogy az már 2010 utáni.
Azzal meg tökre egyetértek, hogy jelenleg egy válságot élünk meg mind Hollywoodban, mint pedig a tévében / streamingben, tényleg kevesebb jó dolog jön egy olyan időben, amikor egy Alapítványt is sikerül feláldozni a woke oltárán, de azért látszik már ennek a vége.
Ott van pl. a Star Trek Picard harmadik évada, ami konkrétan zseniális az első két évadnyi masszív fos után, mert a Paramount kétségbeesésében egy 45+-os fehér férfi Star Trek fant tett meg showrunnernek, aki annak idején a Voyageren volt intern. :D Terry Matalas meg kapott az alkalmon, odabaszott és 10 rész alatt megmentette a TNG-t meg a Star Treket. (Ha valaki kedvet kapna hozzá, abszolút nem kell megnézni az első két évadot, alig van onnan fontos infó, ami van, azt meg mind elmondják, egyébként teljesen szarik az előzményekre.)
Szóval azért lehet abban reménykedni, hogy szépen-lassan megint elkezd majd csordogálni a minőség stabilabban.
Ha már szóba hoztam a Picard S3-mat, akkor annyit még hozzátennék (spoilerek nélkül, mert volt olyan rossz az első két évad, hogy tippre a harmadikat nem sokan nézték), hogy szerintem az az évad nem is létezhetne a megelőző két évadnyi fossá mázolt szar nélkül. Olyan dolgokat csinál, amikkel alapvetően senki sem foglalkozott volna, ha a Picard gyenge minősége nem motivált volna sok rajongót arra, hogy elkezdjenek beszélni a TNG-ről meg hogy miért volt az jó. Aztán így végül lett egy évadni Trek, ami egyrészt nagyon jól adagolt fanszervíz, másrészt egy remek eredeti történet, harmadrészt meg a Generations-ig nyúl vissza "basszátok meg ez szar volt, ennek nem így kellett volna történnie" témában.
Szóval hát izé, a Batmanben is mondták, hogy hajnal előtt a legsötétebb az éjszaka. Majd felébrednek a stúdiók meg elmúlik ez a woke izébizé.
És amúgy meg a Picard S3 az egyik legjobb Star Trek-film, ha már filmes topik. :D
ZakMegrekken írta:
Személy szerint én az "HBO sorozatok" kezdetét a Sopranosra datálom egyébként (máig az egyik kedvenc sorozatom), bár asszem volt előtte is valami kezdmény már, csak még nem az az igazi 10/10-es cucc. Viszont hozzá kell tenni, hogy tőlük sem jött állandóan minőség az aranykorban sem: ha megnézed az első évtizedet a Sopranostól a Trónok Harcáig, akkor kb. a Róma, a Deadwood meg a Wire fog feltűnni. Meg talán a Boardwalk Empire, de lehet, hogy az már 2010 utáni.
Entourage, mint literálisan a világ legjobb sorozata evör már smafu? ;O
Ja, a Bly Manor az nekem sem volt maradandó, egy kicsit talán túl sokban hasonlított a Hill House-ra. A Midnight Massben pont az a jó, hogy egyáltalán nem kísértethistória, nem is akar annyira rémisztgetni, inkább "csak" egy remekül megírt forgatókönyv baromi jó karakterekkel meg kellemes adag klasszikus horrorral.
Ezt már nagyon nem kellett volna leforgatni.
Biztosan nagyon nehéz elfogadni, hogy elmúlt már 30 éves, de Stallone már túl nagypapás, és úgy néz ki mintha a panoptikumból kölcsönözték volna ki. A botox is túl van tolva, mimikája alig van.
Minden életkor lehetőségeihez lehet passzoló történetet írni. Lehet valaki az öregség nyomorában is kemény, csak ne szaladgáljon, hanem csússzon másszon a felborult kerekesszék mellett.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Stallone a plasztikai műtétek miatt elveszítette minden sármját, sajnos komolyan vehetetlen a vásznon így. A világ legjobb forgatókönyvét is alá rakhatnátok, akkor se működne már vele semmi.
Amúgy utóbbinál hagyomány volt mindig is, hogy egy független történetet írtak át mindig McLénre, csak sajnos az ötödik rész esetén sikerült valami olyat találniuk, amit alapból valami low budget bukaresten forgó TV múvínak szántak mondjuk Sztívön Szegálra szabva, így a hiányzó játékidőt kitöltötték egy fél órás autós üldözéssel.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem játszottam a játékokkal. Ez így az Indianak után egy könnyed, full komolytalan kalandfilm. A maga módján szórakoztató volt, de csak kb. a legújabb Indi film vagy amögé tenném. Minden akciójelenet, meg csapda, parkour olyan full Fast and Család jellegűen komolytalanra volt véve.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Archer, The Boys, Loki, meg egyebek.
Régen félbehagytam a The Fear the Walking Deadet olyan 4. évadnál.
Elkezdtem folytatni az 5. évaddal. Hát a felénél járok, de már tudom miért hagytam abba. =D
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Winning time, The Bear, Succession (oké, most lett vége), Only Murders in the Building, Platonic, nekem ezek jöttek be mostanában
The Boys 2. és 3. évad Homelander nélkül egy kalap kakit nem érne. A csávó egyedül viszi hátán az egészet.
Anno egy Smallville vagy Superman és Lois kalandjai sokkal jobb szintet képviseltek.
Mindössze 80millió USD volt a budget?! Aztaq... simán meghazudtolja :O
Nem tom, én pl. ezt várom most:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=yvuAWVzP6wI
Miért várom? Mert a Midnight Mass az egyik kedvenc horrorfilmem evör... csak ugye hozzá kell tenni, hogy 8 órás, mivel sorozat. :D És pl. Mike Flanagan a tökéletes példa a "sorozatban jobb" emberre, mert ő rendezte anno a Doctor Sleepet is, ami nem volt rossz film, sőt, elég jó volt, de a Midnight Mass sokkal-sokkal jobb.
Ha meg film, akkor Scorsese-től is most jön a Killers of the Flower Moon, de nem moziba.
A 90-es években meg nem HBO sorozatokat néztünk, hanem Herkulest, Columbót, Rém rendes családot meg X-aktákat. Ezek sem voltak szarok persze, de az X-akták tucatnyi kiemelkedő részét leszámítva azért a filmélményt nem nagyon tudták hozni.
Személy szerint én az "HBO sorozatok" kezdetét a Sopranosra datálom egyébként (máig az egyik kedvenc sorozatom), bár asszem volt előtte is valami kezdmény már, csak még nem az az igazi 10/10-es cucc. Viszont hozzá kell tenni, hogy tőlük sem jött állandóan minőség az aranykorban sem: ha megnézed az első évtizedet a Sopranostól a Trónok Harcáig, akkor kb. a Róma, a Deadwood meg a Wire fog feltűnni. Meg talán a Boardwalk Empire, de lehet, hogy az már 2010 utáni.
Azzal meg tökre egyetértek, hogy jelenleg egy válságot élünk meg mind Hollywoodban, mint pedig a tévében / streamingben, tényleg kevesebb jó dolog jön egy olyan időben, amikor egy Alapítványt is sikerül feláldozni a woke oltárán, de azért látszik már ennek a vége.
Ott van pl. a Star Trek Picard harmadik évada, ami konkrétan zseniális az első két évadnyi masszív fos után, mert a Paramount kétségbeesésében egy 45+-os fehér férfi Star Trek fant tett meg showrunnernek, aki annak idején a Voyageren volt intern. :D Terry Matalas meg kapott az alkalmon, odabaszott és 10 rész alatt megmentette a TNG-t meg a Star Treket. (Ha valaki kedvet kapna hozzá, abszolút nem kell megnézni az első két évadot, alig van onnan fontos infó, ami van, azt meg mind elmondják, egyébként teljesen szarik az előzményekre.)
Szóval azért lehet abban reménykedni, hogy szépen-lassan megint elkezd majd csordogálni a minőség stabilabban.
Ha már szóba hoztam a Picard S3-mat, akkor annyit még hozzátennék (spoilerek nélkül, mert volt olyan rossz az első két évad, hogy tippre a harmadikat nem sokan nézték), hogy szerintem az az évad nem is létezhetne a megelőző két évadnyi fossá mázolt szar nélkül. Olyan dolgokat csinál, amikkel alapvetően senki sem foglalkozott volna, ha a Picard gyenge minősége nem motivált volna sok rajongót arra, hogy elkezdjenek beszélni a TNG-ről meg hogy miért volt az jó. Aztán így végül lett egy évadni Trek, ami egyrészt nagyon jól adagolt fanszervíz, másrészt egy remek eredeti történet, harmadrészt meg a Generations-ig nyúl vissza "basszátok meg ez szar volt, ennek nem így kellett volna történnie" témában.
Szóval hát izé, a Batmanben is mondták, hogy hajnal előtt a legsötétebb az éjszaka. Majd felébrednek a stúdiók meg elmúlik ez a woke izébizé.
És amúgy meg a Picard S3 az egyik legjobb Star Trek-film, ha már filmes topik. :D
Entourage, mint literálisan a világ legjobb sorozata evör már smafu? ;O
Chief Exorcist
Nem tom, én csak menőzöm egyébként, mert a Sopranoson meg Rómán kívül a nagyja ezeknek kimaradt, a Deadwoodot is tavaly láttam először. :)
No One Will Save You
Egész jó, UFO-s film. Leginkább a Mel Gibson féle Signs ra tudnám hasonlítani, de ez jobb volt attól szerintem. No, nem sokkal csak egy hajszállal.
Midnight Mass-et akkor leszedem. The Haunting of Hill House-t imádtam, de a Haunting of Bly Manor már sokkal gyengébb volt. Dr.Sleep viszont adta.
"annál"
Két n persze
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
district9 30 millió dollárból készült (és 210 milliót hozott). magasan a legjobb cgi van benne... és nulla öncélúan használt cgi
Ja, a Bly Manor az nekem sem volt maradandó, egy kicsit talán túl sokban hasonlított a Hill House-ra. A Midnight Massben pont az a jó, hogy egyáltalán nem kísértethistória, nem is akar annyira rémisztgetni, inkább "csak" egy remekül megírt forgatókönyv baromi jó karakterekkel meg kellemes adag klasszikus horrorral.
District9 meg a jo CG :DDDDDD
Na itt mutatkozik meg h miert baj ha a szakma nem tudja a kozonseg szemevel nezni magat
közönség? a marvel rajongókra gondolsz? :)
marvelekben hányadék CG van...
nemtudom mi a baj a D9 cgi-vel, szerintem is teljesen jó.
Rambo Last Blood
Ezt már nagyon nem kellett volna leforgatni.
Biztosan nagyon nehéz elfogadni, hogy elmúlt már 30 éves, de Stallone már túl nagypapás, és úgy néz ki mintha a panoptikumból kölcsönözték volna ki. A botox is túl van tolva, mimikája alig van.
Egyszerűen rossz film volt.
Henry Sugar
Jó kis Wes Anderson film, tudom ajánlani.
Szvsz lehetett volna jó egy jó forgatókönyvvel. Csak éppen nem volt az.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Stallone már rég kiöregedett a Rambo szerepből szóval nem lehetett volna ez jó film sehogy sem.
Minden életkor lehetőségeihez lehet passzoló történetet írni. Lehet valaki az öregség nyomorában is kemény, csak ne szaladgáljon, hanem csússzon másszon a felborult kerekesszék mellett.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Stallone a plasztikai műtétek miatt elveszítette minden sármját, sajnos komolyan vehetetlen a vásznon így. A világ legjobb forgatókönyvét is alá rakhatnátok, akkor se működne már vele semmi.
sztem a rambo utan keszult tulsa kingben viszont baromi jo es teljesen hiteles
"okey-dokey!"
A hiteles talán túlzás, de szórakoztató.
Hát ja, az embernek az volt érzése, hogy lapult egy random forgatókönyv a fiók aljában egy producernél, aztán rányomták a Rambo plecsnit
Kb. Dájhárd 5 szindróma
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Fúbazmeg, az a film konkrétan traumatizált
Amúgy utóbbinál hagyomány volt mindig is, hogy egy független történetet írtak át mindig McLénre, csak sajnos az ötödik rész esetén sikerült valami olyat találniuk, amit alapból valami low budget bukaresten forgó TV múvínak szántak mondjuk Sztívön Szegálra szabva, így a hiányzó játékidőt kitöltötték egy fél órás autós üldözéssel.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Uncharted
Nem játszottam a játékokkal. Ez így az Indianak után egy könnyed, full komolytalan kalandfilm. A maga módján szórakoztató volt, de csak kb. a legújabb Indi film vagy amögé tenném. Minden akciójelenet, meg csapda, parkour olyan full Fast and Család jellegűen komolytalanra volt véve.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Brazil
Két óra az életemből... Nem vagyok hajlandó több filmet megnézni drogos rendezőktől. 12 Majom egyetlen értelmes filmje ennek a hülyének.